לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2243122,431 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'שינוי צד הקטר וקרון הניהוג ברכבות ירושלים חשמליות (או חלקן)'
שינוי צד הקטר וקרון הניהוג ברכבות ירושלים חשמליות (או חלקן)
<< ההודעה הנוכחית
19/11/2019 | 09:32
4
196
שלום,

שמתי לב בשבועות האחרונים שברכבות החשמליות לירושלים (או חלקן) הקטר "עבר" לצד הצפוני (צד תל אביב), בניגוד למה שמקובל בד"כ בכל הארץ ברכבות קומתיים, ומה שהיה עד לאחרונה גם ברכבות אל ומירושלים.
גם ברכבות הניסוי שראיתי אתמול בהגנה הקטר היה בצד צפון.

יש למישהו/י מידע מה הסיבה לכך?

בעבר דומני שנכתב שהסיבה לכך שברכבות הקומתיים הקטר בצד הדרומי, זה כיון שרוצים אחידות במיקום הקרון השמור (צד צפון), ובקומתיים מיעדים לשמורים את מחצית קרון הניהוג, ולכן הוא ממוקם בצד צפון
לעומת זה בסימנס ובמודו מקצים קרון שלם חד קומתי לשמורים והוא צמוד לקטר ולכן הקטר בצד צפון

 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם תהיה תקלה בעת הניסויים, צורך לגרור את הרכבת דרומה בדיזל'
אם תהיה תקלה בעת הניסויים, צורך לגרור את הרכבת דרומה בדיזל
19/11/2019 | 09:47
142
הרכבת מורידה נוסעים בנתב"ג וממשיכה במקטע הניסויים עד ההגנה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא יודע אם זו הסיבה אבל מבחינת יעילות בקו הזה מיקום ״צפון״'
לא יודע אם זו הסיבה אבל מבחינת יעילות בקו הזה מיקום ״צפון״
19/11/2019 | 13:32
2
136
הוא עדיף.
 
יותר יעיל שהקטר ידחוף את הרכבת במעלה ההר מאשר יגרור אותה, וגם מבחינת בלימה בכיוון השני אני מניח שהתצורה הזו עדיפה.
 
כבר מהתחלת הקו תהיתי מדוע לא תפעלו אותו בתצורה הזו.
 
 
 
 
 
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לגבי בלימה - חשבתי שהבלימה מתבצעת לכל אורך הרכבת'
לגבי בלימה - חשבתי שהבלימה מתבצעת לכל אורך הרכבת
19/11/2019 | 14:05
1
53
לצפיה ב-'כן, אבל לקטר יש יותר אמצעי בלימה מאשר לקרונות'
כן, אבל לקטר יש יותר אמצעי בלימה מאשר לקרונות
19/11/2019 | 14:21
54

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ