רומא

אורי404

New member
רומא

רומא
* בגדול שלושה קווי מטרו עם זרועות.
קו אדום. קו כחול עם שתי זרועות וקו ירוק, שלמיטב הבנתי טרם הסתיימה העבודה עליו. בגלל העבודות על הקו או על אחת התחנות הוקדמה שעת סיום הפעילות של הקו האדום מסביבות אחת עשרה בערב לתשע וחצי בערב.
ראיתי דברים שאינני מכיר מספיק. תדירות גבוהה מאוד. לא יותר מארבע דקות המתנתי לקו הכחול. לקו האדום אפילו פחות. האצה מהירה מאוד.

* קווי טראם. כולל מסלולים משותפים לטראם עם אוטובוסים ועם מוניות.

* קווי אוטובוסים. במרכז הישן אלה קווים שפועלים מסביבות חמש-חמש וחצי בבוקר עד סביבות חצות. יש קווי לילה, כל לילה (ולא נניח רק ביום חמישי או שישי ששם). כנראה שהם מכסים את המסלול של קווי האוטובוסים היומיים, אבל אני לא לגמרי בטוח.
המרחק בין התחנות לא קטן, כמו מה שכאן רווח. יש בזה מן היתרון שזה לא נסיעהעצירה-נסיעה (או זחילה)-עצירה. להולכי הרגל יותר נוח ללכת, ממה שכאן רווח. מדרכות רחבות, כיכרות. תחנות האוטובוסים סמוכות למעבר החצייה.
הנהגים מופרדים מן הנוסעים. בין אם בדומה למפרקיות בקווים 1/189 בגוש דן או חלק נפרד לחלוטין בקו המיניבוס 119.

* כרטוס - בכרטיס נייר יש חוזים תקופתיים, כמו למשל חופשי-יומי או פחות מזה (למשל 100 דקות) או יותר מזה. לא כרטיסי פלסטיק, כמו ה"רב קו".
 

אורי404

New member
אוטובוסים ליד כיכר ונציה

רומא
* בגדול שלושה קווי מטרו עם זרועות.
קו אדום. קו כחול עם שתי זרועות וקו ירוק, שלמיטב הבנתי טרם הסתיימה העבודה עליו. בגלל העבודות על הקו או על אחת התחנות הוקדמה שעת סיום הפעילות של הקו האדום מסביבות אחת עשרה בערב לתשע וחצי בערב.
ראיתי דברים שאינני מכיר מספיק. תדירות גבוהה מאוד. לא יותר מארבע דקות המתנתי לקו הכחול. לקו האדום אפילו פחות. האצה מהירה מאוד.

* קווי טראם. כולל מסלולים משותפים לטראם עם אוטובוסים ועם מוניות.

* קווי אוטובוסים. במרכז הישן אלה קווים שפועלים מסביבות חמש-חמש וחצי בבוקר עד סביבות חצות. יש קווי לילה, כל לילה (ולא נניח רק ביום חמישי או שישי ששם). כנראה שהם מכסים את המסלול של קווי האוטובוסים היומיים, אבל אני לא לגמרי בטוח.
המרחק בין התחנות לא קטן, כמו מה שכאן רווח. יש בזה מן היתרון שזה לא נסיעהעצירה-נסיעה (או זחילה)-עצירה. להולכי הרגל יותר נוח ללכת, ממה שכאן רווח. מדרכות רחבות, כיכרות. תחנות האוטובוסים סמוכות למעבר החצייה.
הנהגים מופרדים מן הנוסעים. בין אם בדומה למפרקיות בקווים 1/189 בגוש דן או חלק נפרד לחלוטין בקו המיניבוס 119.

* כרטוס - בכרטיס נייר יש חוזים תקופתיים, כמו למשל חופשי-יומי או פחות מזה (למשל 100 דקות) או יותר מזה. לא כרטיסי פלסטיק, כמו ה"רב קו".
אוטובוסים ליד כיכר ונציה
מסוף האוטובוסים. לפחות במסוף הזה וגם במסוף אחר באזור חדש יותר ברומא לא ראיתי צפיפות של אוטובוסים. מצב שהם מגיעים והגישה חסומה בגלל עומס אוטובוסים. גם המעבר בין הרציפים אולי לא הכי טוב. אבל עדיף מכאלה שיש מרחקים גדולים יותר בין הרציפים, כפי שיש למשל במסוף אלוף שדה.

עוד מלה בצד הטכני: פועלים אוטובסים מונעי-גז טבעי. בצד החשמל פועל מיניבוס בקו 119, שכתוב בהודעה הראשית. אך לא יצא לי לראות אוטובוסים מלאים. מכוניות חשמליות, כולל טנדרים כן יש. לא המון. אבל גם לא ממש מעט.



 

אורי404

New member
טראם קו 8

רומא
* בגדול שלושה קווי מטרו עם זרועות.
קו אדום. קו כחול עם שתי זרועות וקו ירוק, שלמיטב הבנתי טרם הסתיימה העבודה עליו. בגלל העבודות על הקו או על אחת התחנות הוקדמה שעת סיום הפעילות של הקו האדום מסביבות אחת עשרה בערב לתשע וחצי בערב.
ראיתי דברים שאינני מכיר מספיק. תדירות גבוהה מאוד. לא יותר מארבע דקות המתנתי לקו הכחול. לקו האדום אפילו פחות. האצה מהירה מאוד.

* קווי טראם. כולל מסלולים משותפים לטראם עם אוטובוסים ועם מוניות.

* קווי אוטובוסים. במרכז הישן אלה קווים שפועלים מסביבות חמש-חמש וחצי בבוקר עד סביבות חצות. יש קווי לילה, כל לילה (ולא נניח רק ביום חמישי או שישי ששם). כנראה שהם מכסים את המסלול של קווי האוטובוסים היומיים, אבל אני לא לגמרי בטוח.
המרחק בין התחנות לא קטן, כמו מה שכאן רווח. יש בזה מן היתרון שזה לא נסיעהעצירה-נסיעה (או זחילה)-עצירה. להולכי הרגל יותר נוח ללכת, ממה שכאן רווח. מדרכות רחבות, כיכרות. תחנות האוטובוסים סמוכות למעבר החצייה.
הנהגים מופרדים מן הנוסעים. בין אם בדומה למפרקיות בקווים 1/189 בגוש דן או חלק נפרד לחלוטין בקו המיניבוס 119.

* כרטוס - בכרטיס נייר יש חוזים תקופתיים, כמו למשל חופשי-יומי או פחות מזה (למשל 100 דקות) או יותר מזה. לא כרטיסי פלסטיק, כמו ה"רב קו".
טראם קו 8
ליד תחנת הקצה, הקרובה לכיכר ונציה.
בהמשך המסלול של קו 8, כמו גם קו 3 וקווים אחרים נוסעים גם אוטובוסים וגם מוניות.





 
תודה, מניח שמשבר כלכלי טוב לנסועה בתחץ

רומא
* בגדול שלושה קווי מטרו עם זרועות.
קו אדום. קו כחול עם שתי זרועות וקו ירוק, שלמיטב הבנתי טרם הסתיימה העבודה עליו. בגלל העבודות על הקו או על אחת התחנות הוקדמה שעת סיום הפעילות של הקו האדום מסביבות אחת עשרה בערב לתשע וחצי בערב.
ראיתי דברים שאינני מכיר מספיק. תדירות גבוהה מאוד. לא יותר מארבע דקות המתנתי לקו הכחול. לקו האדום אפילו פחות. האצה מהירה מאוד.

* קווי טראם. כולל מסלולים משותפים לטראם עם אוטובוסים ועם מוניות.

* קווי אוטובוסים. במרכז הישן אלה קווים שפועלים מסביבות חמש-חמש וחצי בבוקר עד סביבות חצות. יש קווי לילה, כל לילה (ולא נניח רק ביום חמישי או שישי ששם). כנראה שהם מכסים את המסלול של קווי האוטובוסים היומיים, אבל אני לא לגמרי בטוח.
המרחק בין התחנות לא קטן, כמו מה שכאן רווח. יש בזה מן היתרון שזה לא נסיעהעצירה-נסיעה (או זחילה)-עצירה. להולכי הרגל יותר נוח ללכת, ממה שכאן רווח. מדרכות רחבות, כיכרות. תחנות האוטובוסים סמוכות למעבר החצייה.
הנהגים מופרדים מן הנוסעים. בין אם בדומה למפרקיות בקווים 1/189 בגוש דן או חלק נפרד לחלוטין בקו המיניבוס 119.

* כרטוס - בכרטיס נייר יש חוזים תקופתיים, כמו למשל חופשי-יומי או פחות מזה (למשל 100 דקות) או יותר מזה. לא כרטיסי פלסטיק, כמו ה"רב קו".
תודה, מניח שמשבר כלכלי טוב לנסועה בתחץ
 
למעלה