חדשות מנת"ע

ותמונה:

חדשות מנת"ע
שני הקרונות הראשונים הגיעו לנמל חיפה!

https://www.instagram.com/p/B41qcsWge78/

https://www.instagram.com/p/B418x2Tne6M/
ותמונה:

 

matrix200200

Active member
יפה, לקח לקרונות 35~ יום להגיע לישראל

חדשות מנת"ע
שני הקרונות הראשונים הגיעו לנמל חיפה!

https://www.instagram.com/p/B41qcsWge78/

https://www.instagram.com/p/B418x2Tne6M/
יפה, לקח לקרונות 35~ יום להגיע לישראל
הפוסט עם תמונה של קרונות מועמסים על סיפון האנייה בנמל בסין הופיע ב10 לאוקטובר.
 

raminec

New member
אספקת הרקלות

יפה, כמה מערכי רכבת הקלה ראשונים הגיעו?
והאם יפעל באוקטובר 2021 או 2024?
אספקת הרקלות
מעולם לא הייתה "צוואר הבקבוק" של הפרויקט. סיום התחנות התת-קרקעיות והנחת המסילות והמערכות התומכות, כן. אם תוסיף לזה את פרישתם של חלק גדול מהמנהלים הבכירים של הפרויקט, הרי שקיבלת חוסר וודאות מוחלט בקשר לתאריך הפתיחה של הקו האדום.
גם ככה הקמת הפרויקט נמצאת בעיכוב של כשנה מאחורי הלו"ז, אם לא יותר.
 

GLSRA

Active member
אני מסכים שאספקת הקרונות היא כרגע לא צוואר הבקבוק

אספקת הרקלות
מעולם לא הייתה "צוואר הבקבוק" של הפרויקט. סיום התחנות התת-קרקעיות והנחת המסילות והמערכות התומכות, כן. אם תוסיף לזה את פרישתם של חלק גדול מהמנהלים הבכירים של הפרויקט, הרי שקיבלת חוסר וודאות מוחלט בקשר לתאריך הפתיחה של הקו האדום.
גם ככה הקמת הפרויקט נמצאת בעיכוב של כשנה מאחורי הלו"ז, אם לא יותר.
אני מסכים שאספקת הקרונות היא כרגע לא צוואר הבקבוק
של הפרויקט. אבל גם בנושא אספקת הקרונות יש פיגור עצום לעומת הלו"ז המקורי. הקרונות הראשונים היו אמורים להגיע לפני יותר משנה.
הכל בפיגור, כולל הדיפו. אם כי גם הדיפו הוא לא צוואר הבקבוק של הפרויקט.
אני רק מצטט מאתר החברה שבו רשמו שעבודות הקמת הדיפו יסתיימו ברבעון ראשון 2019, כלומר פיגור של שנה לפחות לעומת המצב בשטח.
https://www.nta.co.il/on-going-projects-red#
על פי התוכניות שהוגשו למשרד התחבורה לקראת שנת העבודה 2017 הדיפו היה צריך להסתיים ברבעון ראשון 2018, כלומר כבר שנתיים פיגור (שם רשום גמר עבודות בגיפו - לא ברור אם הכוונה היתה כולל המסילות והמערכות או רק המבנים).
 

raminec

New member
יכול להיות שביקשו מהסינים

אני מסכים שאספקת הקרונות היא כרגע לא צוואר הבקבוק
של הפרויקט. אבל גם בנושא אספקת הקרונות יש פיגור עצום לעומת הלו"ז המקורי. הקרונות הראשונים היו אמורים להגיע לפני יותר משנה.
הכל בפיגור, כולל הדיפו. אם כי גם הדיפו הוא לא צוואר הבקבוק של הפרויקט.
אני רק מצטט מאתר החברה שבו רשמו שעבודות הקמת הדיפו יסתיימו ברבעון ראשון 2019, כלומר פיגור של שנה לפחות לעומת המצב בשטח.
https://www.nta.co.il/on-going-projects-red#
על פי התוכניות שהוגשו למשרד התחבורה לקראת שנת העבודה 2017 הדיפו היה צריך להסתיים ברבעון ראשון 2018, כלומר כבר שנתיים פיגור (שם רשום גמר עבודות בגיפו - לא ברור אם הכוונה היתה כולל המסילות והמערכות או רק המבנים).
יכול להיות שביקשו מהסינים
לעכב את אספקת הקרונות כי עדיין לא היו מספיק מסילות דיור בשבילן. לא אופייני לסינים לאחר במסירה של שום דבר. כשהקרונות של הרקלת בירושלים הגיעו והדיפו לא היה מוכן היו צריכים למצוא "פתרונות יצירתיים" לאחסן את הקרונות באופן זמני, וגם אחר כך כשכבר היה דיפו והיה היכן לאחסן אותם, הם המתינו בשמש תקופה אורכה לפני שנכנסו לשימוש.
 

GLSRA

Active member
אני האמת פחות מוטרד מהקרונות, ואכן הסכמתי איתך שהם לא

יכול להיות שביקשו מהסינים
לעכב את אספקת הקרונות כי עדיין לא היו מספיק מסילות דיור בשבילן. לא אופייני לסינים לאחר במסירה של שום דבר. כשהקרונות של הרקלת בירושלים הגיעו והדיפו לא היה מוכן היו צריכים למצוא "פתרונות יצירתיים" לאחסן את הקרונות באופן זמני, וגם אחר כך כשכבר היה דיפו והיה היכן לאחסן אותם, הם המתינו בשמש תקופה אורכה לפני שנכנסו לשימוש.
אני האמת פחות מוטרד מהקרונות, ואכן הסכמתי איתך שהם לא
בנתיב הקריטי
 
למעלה