קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
 

DanBus43Maalit72

Active member
יפה שפתחו קו ממרכז הארץ למתחם אנרג'י

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
יפה שפתחו קו ממרכז הארץ למתחם אנרג'י
אבל עם הקישור המקרטע בתוך חדרה.
קו 1 שיש לו 7 נסיעות ביום לכל כיוון.
 

orenhz

Member
מה מטרת הקו? צפויה איזה סגירה של הרכבת בשבוע הבא?

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
מה מטרת הקו? צפויה איזה סגירה של הרכבת בשבוע הבא?
 

S a m B o o k i

New member
לא

מה מטרת הקו? צפויה איזה סגירה של הרכבת בשבוע הבא?
לא
מתחם אנרג'י (מול החוף ווילג') אמר שייתן לנוסעים בעלי רכב פרטי להשתמש בחניון שלו,
על מנת שיוכלו לעלות על אוטובוס ולהשתמש בנתיב פלוס.
 

XrayCharlie

New member
קו מוזר. חבצלת: כן, נעורים: כן, אבל נתניה: לא, ינאי: לא?

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
קו מוזר. חבצלת: כן, נעורים: כן, אבל נתניה: לא, ינאי: לא?
 

846

Active member
איפה זה מתחם אנרג'י?

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
איפה זה מתחם אנרג'י?
 
יש הודעה של אגד עם עדכון קטן במסלול - הקו יעבור דרך עזריאלי

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
יש הודעה של אגד עם עדכון קטן במסלול - הקו יעבור דרך עזריאלי
"
החל מיום ראשון 17/11/19 יפעל קו חדש, קו 704 ממתחם חנה וסע "ווילג' חדרה" למסוף ארלוזורוב בתל אביב-יפו (הקו יפעל בשני הכיוונים).

קו 704 ממתחם חנה וסע "ווילג' חדרה למסוף ארלוזורוב בתל אביב-יפו:
ייצא ממתחם חנה וסע "ווילג' חדרה" ומשם דרך כביש החוף עד לתל אביב, ימשיך לאורך כל דרך נמיר, ימשיך ישר לדרך מנחם בגין, יפנה שמאלה לרחוב גבעת התחמושת, שמאלה לאיילון צפון, ייצא במחלף ארלוזורוב ויסיים את מסלול נסיעתו במסוף ארלוזורוב.
תחנות איסוף: מתחם חנה וסע "ווילג' חדרה" (רחוב פרופסור משה ארד - תחנה 43206), פנימיית הדסה נעורים (כביש 2), מחלף חבצלת.
תחנות הורדה: מחלף הסירה, סינמה סיטי גלילות – כביש 2, דרך נמיר - סמינר הקיבוצים, דרך נמיר/ ארלוזורוב, דרך מנחם בגין - הקרייה/ עזריאלי, מסוף ארלוזורוב (בתוך המסוף).
קו 704 מתל אביב-יפו למתחם חנה וסע "ווילג' חדרה:
ייצא ממסוף ארלוזורוב (רציף מס' 8) לאיילון דרום, ייצא ימינה במחלף השלום, יפנה ימינה לרחוב גבעת התחמושת, ימינה לדרך מנחם בגין, ימשיך ישר לדרך נמיר וישר בכביש החוף עד מתחם חנה וסע "ווילג' חדרה".
תחנות איסוף: מסוף ארלוזורוב (רציף מס' 8), דרך מנחם בגין - הקרייה/ עזריאלי, דרך נמיר/ ארלוזורוב, סינמה סיטי גלילות – כביש 2, צומת הרצליה.
תחנות הורדה: מחלף חבצלת, פנימיית הדסה נעורים (כביש 2), דרך השלום/ דרך יצחק שמיר (חנה וסע חדרה – תחנה 43459).
"

[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]
 
עוד שירות חדש באזור מערב חדרה - הודעה באתר הרכבת:

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
עוד שירות חדש באזור מערב חדרה - הודעה באתר הרכבת:
"
שירות היסעים חדש בין תחנת חדרה מערב לחניון חדש המכיל כ-400 מקומות, החל מיום א' 17.11.19

החל מיום א' 17.11.19 יופעל חניון חדש שיכלול כ-400 מקומות חנייה חדשים, שיצטרפו לכ-640 מקומות חנייה קיימים מצידה המזרחי של התחנה וכן לחניון נוסף המוקם כיום, אשר יכלול כ-85 מקומות חנייה נוספים. בכך יגדל מספר מקומות החנייה המוסדרים בסמוך לתחנת חדרה לכ-1,125.
על מנת להנגיש את החניון החדש ולחברו לתחנת הרכבת, יוקם גשר להולכי רגל מהחניון אל תחנת הרכבת. עד השלמת הגשר, יופעלו שירותי היסעים ללא עלות בין החניון החדש אל תחנת הרכבת חדרה מערב, אשר יפעל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 5:30 בבוקר לחצות. שירות ההיסעים יופעל מחוץ לתחנה מדי רבע שעה או במתכונת "מלא וסע".
"
[URL]https://www.rail.co.il/pages/updates/hadera-parking-lot.aspx[/URL]
 
יש הודעה של משרד התחבורה שמרכזת את כל השינויים במסגרת

קו חדש של אגד 704 בין תחנת רכבת ת"א מרכז למתחם אנרג'י בחדרה
יחל לפעול ביום ראשון הקרוב, 17.11.

תחנות בכיוון מתל אביב:
ת. רכבת ת''א מרכז
דרך נמיר/חיים לבנון
סינמה סיטי/כביש 2
צומת הרצליה
מחלף חבצלת
השיטה/חבצלת
דרך השלום/דרך יצחק שמיר

תחנות בכיוון מחדרה:
מתחם אנרג'י
פנימיית הדסה נעורים/השיטה
מחלף חבצלת
מחלף הסירה
סינמה סיטי/כביש 2
סמינר הקיבוצים/דרך נמיר
ת. רכבת ת''א מרכז/חנה וסע

הקו יפעל בימי א'-ה' בין 6:00-19:00 מחדרה ובין 7:00-20:00 מת"א בתדירות של בין 15 דקות ל-30 דקות
יש הודעה של משרד התחבורה שמרכזת את כל השינויים במסגרת
נתיב פלוס בכביש החוף (כולל קו 635 החדש):
[URL]https://www.gov.il/he/departments/news/improvements_plus[/URL]
"
שורה של שיפורים בנתיב פלוס
תאריך פרסום
14.11.2019
מיום ראשון הקרוב, קווי אוטובוסים חדשים וחניונים חדשים לנוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית.

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ': "מאז פתיחת נתיב פלוס נשברו שיאים במספר הנסיעות השיתופיות באמצעות האפליקציות הייעודיות השונות, והיד עוד נטויה. שינוי אמיתי יגיע רק כשנשנה את הרגלי הנסיעה שלנו, ואני מבטיח לעשות כל מאמץ לסייע לכם ולהעמיד בפניכם את מירב האפשרויות לעשות זאת".
השלב השני של נתיב פלוס יוצא לדרך: שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' אישר היום (יום חמישי) שורה של צעדים חדשים בנתיב פלוס, שגובשו על ידי אנשי המקצוע של משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל. זאת, במטרה לעודד את המעבר מרכב פרטי לתחבורה ציבורית ושיתופית ולהקל על עומסי התנועה באזור.
החל מיום ראשון הקרוב (17 בנובמבר), הסדרי הנסיעה בנתיב פלוס בכביש החוף (כביש 2) לכיוון דרום, יונהגו בין השעות 06:00 בבוקר ועד לשעה 22:00 בלילה. בשאר השעות, הנסיעה בנתיב זה תותר לכל כלי הרכב, ללא הגבלה במספר הנוסעים. זאת, לאחר ניתוח מקצועי ובחינת כלל האפשרויות לניצול מיטבי ונכון של הנתיבים בכביש, תוך מתן העדפה לתחבורה ציבורית ושיתופית.
הלילה (יום חמישי) תחל חברת נתיבי ישראל בביצוע התאמות ושיפורים גאומטריים, במקטע שבין גשר אודים (אזור פולג) למחלף וינגייט, במטרה להקל על ההשתלבות בנתיב פלוס ובנתיבים הרגילים. ההסדר החדש, שיחל לפעול ביום ראשון בבוקר, כולל הוספת נתיב באורך של קילומטר אחד, על חשבון השוליים.
מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי משרד התחבורה ממשיך לבחון הסדרים נוספים לשיפור ההשתלבות של כלי הרכב בכביש החוף ושיפור התחבורה הציבורית במרחב כולו. לדבריה, עד לסוף השנה יפתח חניון "חנה וסע" גם בנתניה והמשרד ממשיך בשדרוג קווי התחבורה הציבורית למטרופולין תל אביב וממנו.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה תתגבר את שירות האוטובוסים מאזור השרון לתל אביב ובחזרה. מיום ראשון הקרוב, יחל לפעול קו חדש (קו 704) ממתחם הוילג' בחדרה (ליד מחלף אולגה) להרצליה ולתל אביב. הקו יפעל מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב, ובכיוון ההפוך מהשעה 07:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב.
בשעות השיא הקו יפעל בתדירות של 15 דקות, ויעצור בתחנות - הדסה נעורים, חבצלת, הסירה, סינמה סיטי גלילות, סמינר הקיבוצים, ארלוזורוב ועזריאלי. נוסעי הקו יוכלו לעשות שימוש בחניון "מול החוף וילג'", בן 1,000 מקומות חניה.
מיום ראשון הבא (24 בנובמבר) יחל לפעול קו חדש נוסף (קו 635) מבת חפר וכפר יונה להרצליה ולתל אביב. הקו יפעל מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 18:15 בערב, ובכיוון ההפוך מהשעה 09:30 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב. בשעות השיא יפעל הקו בכל 20 דקות. הקו יעצור בין היתר בתחנות לאורך כביש 57, מחלף הסירה, סינמה סיטי גלילות, עזריאלי וארלוזורוב.
ביום ראשון הקרוב ייפתח חניון חדש, מערבית לתחנת הרכבת בחדרה. החניון יכלול כ-400 מקומות חניה, ויופעלו בו שאטלים תדירים חינם לתחנת הרכבת הממוקמת בצד המזרחי ובחזרה. השאטלים יפעלו מהשעה 05:30 בבוקר ועד חצות. בעוד פחות משנה, תושלם הקמת גשר הולכי רגל שיחבר בין החניון לתחנת הרכבת.
שר התחבורה ציין כי הנתונים מלמדים על שיפור והתייצבות הדרגתית של הנסיעה בנתיב פלוס. "אני בטוח שעם יישום השיפורים החדשים, נוכל לצפות בהמשך המגמה החיובית של נתיב פלוס. מאז פתיחת נתיב פלוס נשברו שיאים במספר הנסיעות השיתופיות באמצעות האפליקציות הייעודיות השונות, והיד עוד נטויה. שינוי אמיתי יגיע רק כשנשנה את הרגלי הנסיעה שלנו. אני מבטיח לעשות כל מאמץ לסייע לכם ולהעמיד בפניכם את מירב האפשרויות לעשות זאת", הוסיף סמוטריץ'.
"
 

darkshadow1

New member
מה לגבי הסופ"ש? ומה לגבי הנת"צ באיילון?

יש הודעה של משרד התחבורה שמרכזת את כל השינויים במסגרת
נתיב פלוס בכביש החוף (כולל קו 635 החדש):
[URL]https://www.gov.il/he/departments/news/improvements_plus[/URL]
"
שורה של שיפורים בנתיב פלוס
תאריך פרסום
14.11.2019
מיום ראשון הקרוב, קווי אוטובוסים חדשים וחניונים חדשים לנוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית.

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ': "מאז פתיחת נתיב פלוס נשברו שיאים במספר הנסיעות השיתופיות באמצעות האפליקציות הייעודיות השונות, והיד עוד נטויה. שינוי אמיתי יגיע רק כשנשנה את הרגלי הנסיעה שלנו, ואני מבטיח לעשות כל מאמץ לסייע לכם ולהעמיד בפניכם את מירב האפשרויות לעשות זאת".
השלב השני של נתיב פלוס יוצא לדרך: שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' אישר היום (יום חמישי) שורה של צעדים חדשים בנתיב פלוס, שגובשו על ידי אנשי המקצוע של משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל. זאת, במטרה לעודד את המעבר מרכב פרטי לתחבורה ציבורית ושיתופית ולהקל על עומסי התנועה באזור.
החל מיום ראשון הקרוב (17 בנובמבר), הסדרי הנסיעה בנתיב פלוס בכביש החוף (כביש 2) לכיוון דרום, יונהגו בין השעות 06:00 בבוקר ועד לשעה 22:00 בלילה. בשאר השעות, הנסיעה בנתיב זה תותר לכל כלי הרכב, ללא הגבלה במספר הנוסעים. זאת, לאחר ניתוח מקצועי ובחינת כלל האפשרויות לניצול מיטבי ונכון של הנתיבים בכביש, תוך מתן העדפה לתחבורה ציבורית ושיתופית.
הלילה (יום חמישי) תחל חברת נתיבי ישראל בביצוע התאמות ושיפורים גאומטריים, במקטע שבין גשר אודים (אזור פולג) למחלף וינגייט, במטרה להקל על ההשתלבות בנתיב פלוס ובנתיבים הרגילים. ההסדר החדש, שיחל לפעול ביום ראשון בבוקר, כולל הוספת נתיב באורך של קילומטר אחד, על חשבון השוליים.
מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי משרד התחבורה ממשיך לבחון הסדרים נוספים לשיפור ההשתלבות של כלי הרכב בכביש החוף ושיפור התחבורה הציבורית במרחב כולו. לדבריה, עד לסוף השנה יפתח חניון "חנה וסע" גם בנתניה והמשרד ממשיך בשדרוג קווי התחבורה הציבורית למטרופולין תל אביב וממנו.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה תתגבר את שירות האוטובוסים מאזור השרון לתל אביב ובחזרה. מיום ראשון הקרוב, יחל לפעול קו חדש (קו 704) ממתחם הוילג' בחדרה (ליד מחלף אולגה) להרצליה ולתל אביב. הקו יפעל מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב, ובכיוון ההפוך מהשעה 07:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב.
בשעות השיא הקו יפעל בתדירות של 15 דקות, ויעצור בתחנות - הדסה נעורים, חבצלת, הסירה, סינמה סיטי גלילות, סמינר הקיבוצים, ארלוזורוב ועזריאלי. נוסעי הקו יוכלו לעשות שימוש בחניון "מול החוף וילג'", בן 1,000 מקומות חניה.
מיום ראשון הבא (24 בנובמבר) יחל לפעול קו חדש נוסף (קו 635) מבת חפר וכפר יונה להרצליה ולתל אביב. הקו יפעל מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 18:15 בערב, ובכיוון ההפוך מהשעה 09:30 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב. בשעות השיא יפעל הקו בכל 20 דקות. הקו יעצור בין היתר בתחנות לאורך כביש 57, מחלף הסירה, סינמה סיטי גלילות, עזריאלי וארלוזורוב.
ביום ראשון הקרוב ייפתח חניון חדש, מערבית לתחנת הרכבת בחדרה. החניון יכלול כ-400 מקומות חניה, ויופעלו בו שאטלים תדירים חינם לתחנת הרכבת הממוקמת בצד המזרחי ובחזרה. השאטלים יפעלו מהשעה 05:30 בבוקר ועד חצות. בעוד פחות משנה, תושלם הקמת גשר הולכי רגל שיחבר בין החניון לתחנת הרכבת.
שר התחבורה ציין כי הנתונים מלמדים על שיפור והתייצבות הדרגתית של הנסיעה בנתיב פלוס. "אני בטוח שעם יישום השיפורים החדשים, נוכל לצפות בהמשך המגמה החיובית של נתיב פלוס. מאז פתיחת נתיב פלוס נשברו שיאים במספר הנסיעות השיתופיות באמצעות האפליקציות הייעודיות השונות, והיד עוד נטויה. שינוי אמיתי יגיע רק כשנשנה את הרגלי הנסיעה שלנו. אני מבטיח לעשות כל מאמץ לסייע לכם ולהעמיד בפניכם את מירב האפשרויות לעשות זאת", הוסיף סמוטריץ'.
"
מה לגבי הסופ"ש? ומה לגבי הנת"צ באיילון?
בלי קשר לדיון על היעילות של הפרוייקט בשעות העומס- אני לא מבין מה ההיגיון בחסימת נתיב לתנועת כלי רכב כשאין תחבורה ציבורית. גם אם אין פקקים- הוספת נתיב אמורה לשפר את רמת הבטיחות בכביש.
 
ממש לא

מה לגבי הסופ"ש? ומה לגבי הנת"צ באיילון?
בלי קשר לדיון על היעילות של הפרוייקט בשעות העומס- אני לא מבין מה ההיגיון בחסימת נתיב לתנועת כלי רכב כשאין תחבורה ציבורית. גם אם אין פקקים- הוספת נתיב אמורה לשפר את רמת הבטיחות בכביש.
ממש לא
הוספת נתיב בשעות השפל מביאה ליותר זיגזוגים ומורידה את הבטיחות בכביש.
 

darkshadow1

New member
אולי בכבישים שמגבלת המהירות בהם תואמת לתנאי הכביש,

ממש לא
הוספת נתיב בשעות השפל מביאה ליותר זיגזוגים ומורידה את הבטיחות בכביש.
אולי בכבישים שמגבלת המהירות בהם תואמת לתנאי הכביש,
ובמדינות שבהם אנשים נוהגים כמו שצריך.
בכביש 20 מגבלת המהירות היא 90 קמ"ש בזמן שתנאי הכביש מאפשרים לנסוע מעל 110. בצירוף הנהג הישראלי המצוי התוצאה היא שלא מעט נהגים "מזדחלים" ב-90 קמ"ש בנתיב האמצעי, גם כשהכביש ריק. זה היה בסדר עד לא מזמן, כי היה אפשר לעקוף אותם דרך הנת"צ (או פשוט לנסוע רק בו)- אבל עכשיו אסור לנסוע בנת"צ. התוצאה היא שכמות העקיפות מימין זינקה, וזה לעניות דעתי הרבה, הרבה פחות בטיחותי מהמצב הקודם.
 
יש פקקים לאורך כל היום

אולי בכבישים שמגבלת המהירות בהם תואמת לתנאי הכביש,
ובמדינות שבהם אנשים נוהגים כמו שצריך.
בכביש 20 מגבלת המהירות היא 90 קמ"ש בזמן שתנאי הכביש מאפשרים לנסוע מעל 110. בצירוף הנהג הישראלי המצוי התוצאה היא שלא מעט נהגים "מזדחלים" ב-90 קמ"ש בנתיב האמצעי, גם כשהכביש ריק. זה היה בסדר עד לא מזמן, כי היה אפשר לעקוף אותם דרך הנת"צ (או פשוט לנסוע רק בו)- אבל עכשיו אסור לנסוע בנת"צ. התוצאה היא שכמות העקיפות מימין זינקה, וזה לעניות דעתי הרבה, הרבה פחות בטיחותי מהמצב הקודם.
יש פקקים לאורך כל היום
חוויית נסיעה שלי מהיום - 277 ב-11:30 בצהריים, שעת שפל לכל הדעות.
אין כמובן פקקים היסטריים בשעה הזו, אבל ממחלף וולפסון עד מחלף חולון עדיין היה גודש והיה נעים להיות באוטובוס שחלף על פני הרכבים בקטע זה.
מאחר והפקקים בשפל נתונים לשונות גדולה ויש ימים בהם הפקק בשפל ארוך יותר, עדיף לא לפתוח את הנתיבים לכולם בשעות השפל באמצע היום.
לילה זה סיפור אחר ואני חושב שזו החלטה נכונה לפתוח אותם בלילה, בעיקר בגלל שכמעט ואין שירות אוטובוסים בלילה.
 
למעלה