ניצן חזר הבייתה
Active member
תח"ץ בירושלים רשמים
תח"ץ בירושלים רשמים
ראיתי השבוע עובדי עיריה שתקנו בזמן אמת שלט זמן אמת.
תח"ץ בירושלים רשמים
ראיתי השבוע עובדי עיריה שתקנו בזמן אמת שלט זמן אמת.
וחידה, איזו תחנה היא ICC Jerusalem?תח"ץ בירושלים רשמים
ראיתי השבוע עובדי עיריה שתקנו בזמן אמת שלט זמן אמת.
בנייני האומה? (International Convention Center)וחידה, איזו תחנה היא ICC Jerusalem?
בנייני האומה? (International Convention Center)
זה ההיפך מ Natbug, ושמו של המקום באנגלית.לא ברור מדוע תרגמו, ומה יקרה אם תייר ישאל איך מגיעיםלICC
במצב של שלטי יעד עם שורה אחת שגם מנסה להציג שלוש שפותזה ההיפך מ Natbug, ושמו של המקום באנגלית.
כבר בשנות התשעים התנוסס שלט ICC ענק על בנייני האומה שנראה משדרות הרצל. זה המיתוג באנגלית אבל כמו הדוגמה ההפוכה בכותרת זה מצב של שם בשפה אחת שלא נהיר לדוברי שפה אחרת.
 
פתרון לונדוני פשוט לבעיה הספציפית בבנייני האומה הוא לסווג את התחנות כ"תחנת הרכבת ירושלים נבון" (יחד עם תחנות רחוב יפו) וחסל. ברמה עקרונית יותר כשהשם באנגלית שונה מהותית מהשם בעברית צריך לשים את שניהם עם סוגריים :
 
Jerusalem ICC
( Binyanei HaUmah )
*כמה שני גרשים ('') בשם תחנה,כך הם"תיקנו"את "בעיית הציטוטים"במצב של שלטי יעד עם שורה אחת שגם מנסה להציג שלוש שפות
לא הכי ישים
בא אוטובוס, בשנייה כשמגיע לתחנה מציג Zone A ונוסע, לנוסע אין זמן לחכות עד שיתחלף ויציג Industrial Zone A Holon במלואו כדי להבין איפה זה Zone A.
בעברית נדמה לי שראיתי גם קיצורים יתר על המידה "אזה"ת א חולון" שנכנס לשלט,
מעין הנוסע אמור לדעת ולהבין את כל הקיצורים ואת כל ראשי תיבות של כל המקומות במדינה,
אני רואה קיצורים מהסוג הזה כמעט בכל קו, בעיקר בשילוט הפנימי לתחנות בקווים/מטרופולין/אפיקים/סופרבוס.
אאל"ט אפשר לפתוח את stops.txt של ה-GTFS ולספור כמה גרשיים יש שם.
ראיתי קו של מטרופולין ברעננהבמצב של שלטי יעד עם שורה אחת שגם מנסה להציג שלוש שפות
לא הכי ישים
בא אוטובוס, בשנייה כשמגיע לתחנה מציג Zone A ונוסע, לנוסע אין זמן לחכות עד שיתחלף ויציג Industrial Zone A Holon במלואו כדי להבין איפה זה Zone A.
בעברית נדמה לי שראיתי גם קיצורים יתר על המידה "אזה"ת א חולון" שנכנס לשלט,
מעין הנוסע אמור לדעת ולהבין את כל הקיצורים ואת כל ראשי תיבות של כל המקומות במדינה,
אני רואה קיצורים מהסוג הזה כמעט בכל קו, בעיקר בשילוט הפנימי לתחנות בקווים/מטרופולין/אפיקים/סופרבוס.
אאל"ט אפשר לפתוח את stops.txt של ה-GTFS ולספור כמה גרשיים יש שם.
בקווים עירוניים אפשר ללכת על שיטת ה RERבמצב של שלטי יעד עם שורה אחת שגם מנסה להציג שלוש שפות
לא הכי ישים
בא אוטובוס, בשנייה כשמגיע לתחנה מציג Zone A ונוסע, לנוסע אין זמן לחכות עד שיתחלף ויציג Industrial Zone A Holon במלואו כדי להבין איפה זה Zone A.
בעברית נדמה לי שראיתי גם קיצורים יתר על המידה "אזה"ת א חולון" שנכנס לשלט,
מעין הנוסע אמור לדעת ולהבין את כל הקיצורים ואת כל ראשי תיבות של כל המקומות במדינה,
אני רואה קיצורים מהסוג הזה כמעט בכל קו, בעיקר בשילוט הפנימי לתחנות בקווים/מטרופולין/אפיקים/סופרבוס.
אאל"ט אפשר לפתוח את stops.txt של ה-GTFS ולספור כמה גרשיים יש שם.
הייתה בארץ שיטה כזאת אגדבקווים עירוניים אפשר ללכת על שיטת ה RER
לכל קצה יש סיומת מספרית אחרת וכך המספר עצמו מעיד על היעד.
זו שיטה שונה לחלוטין. ב RER מספר = שלוחההייתה בארץ שיטה כזאת אגד
המספר הראשון ציין איזור בארץ, השני את המרחק והשלישי את סוג הקו. היום יש סלט אחד גדול עם הנושא הזה בארץ וזה מקשה את הבנת רשת התח"צ בארץ. בעירוני המספר הראשון היה המספר לציון היעד והשני את סוג הקו.
השיטה הזאת לא מתאימה לישראל.זו שיטה שונה לחלוטין. ב RER מספר = שלוחה
הרכבת הפרברית של פריס (לא המטרו אלא מערכת עם טווח גדול יותר) משתמשת באותיות לקווים ומספר שונה לכל שלוחה. בצד אחד של הקו (דרום או מזרח) יהיו שלוחות עם מספרים זוגיים ובצד השני (צפון או מערב) מספרים אי זוגיים. בצורה כזו A3 מייצג רכבת שיעדה שלוחה צפון מערבית מסויימת של קו A בעוד שהרכבת שיוצאת משם בכיוון מערב היא A4 ממזרח לעיר. כשנוסע עומד ברציף של קו A הוא יראה רכבות A1, A3, A5 לכיוון צפון מערב ורכבות A2, A4 בכיוון מערב. נוסע שיעדו בקטע המרכזי של הקו יודע מה הכיוון הודות למספרים גם אם אין לו צורך להגיע לשלוחה מסויימת. הנוסע לא צריך להתעסק עם שינון מדוייק של שמות התחנות הסופיות ומספר הקו מאשר שהוא בכיוון הנכון.
 
בהקשה לשיטה עירונית בעיר עם עד 50 קווים ממוספרים כיום אפשר ליצור משפחות קווים של 5 קווים לכל כיוון לכל קידומת - למשל 40,42,44,46,48 לכיוון אחד ו 41,43,45,47,49 לכיוון השני.
 
ליישם את זה ברשת הארצית קצת מסובך, אבל אפשר ליצור שיטה ל 500 קווים עם התחילית א ("ארצי") שתבדל אותה מהרשתות הפרבריות.
 
אם הקווים הארציים מבודדים אפשר לייצר שיטות תלת סיפרתיות דומות במטרופולינים השונים כל עוד מקפידים על אי חפיפה. טכנית אפשר לאמץ אות מטרופולין ( B,H,J,H ) שתוצג רק במסמכים רשמיים או במקרים נדירים של חפיפה.
 
בצורה כזו הטקסט נהיה משני למספר במקום להיות מידע חיוני להבנת הכיוון או היעד הסופי.
 
כשנוסע עומד ברציף של קו A הוא לא רואה רכבות A1,A3,A5 לכיווןזו שיטה שונה לחלוטין. ב RER מספר = שלוחה
הרכבת הפרברית של פריס (לא המטרו אלא מערכת עם טווח גדול יותר) משתמשת באותיות לקווים ומספר שונה לכל שלוחה. בצד אחד של הקו (דרום או מזרח) יהיו שלוחות עם מספרים זוגיים ובצד השני (צפון או מערב) מספרים אי זוגיים. בצורה כזו A3 מייצג רכבת שיעדה שלוחה צפון מערבית מסויימת של קו A בעוד שהרכבת שיוצאת משם בכיוון מערב היא A4 ממזרח לעיר. כשנוסע עומד ברציף של קו A הוא יראה רכבות A1, A3, A5 לכיוון צפון מערב ורכבות A2, A4 בכיוון מערב. נוסע שיעדו בקטע המרכזי של הקו יודע מה הכיוון הודות למספרים גם אם אין לו צורך להגיע לשלוחה מסויימת. הנוסע לא צריך להתעסק עם שינון מדוייק של שמות התחנות הסופיות ומספר הקו מאשר שהוא בכיוון הנכון.
 
בהקשה לשיטה עירונית בעיר עם עד 50 קווים ממוספרים כיום אפשר ליצור משפחות קווים של 5 קווים לכל כיוון לכל קידומת - למשל 40,42,44,46,48 לכיוון אחד ו 41,43,45,47,49 לכיוון השני.
 
ליישם את זה ברשת הארצית קצת מסובך, אבל אפשר ליצור שיטה ל 500 קווים עם התחילית א ("ארצי") שתבדל אותה מהרשתות הפרבריות.
 
אם הקווים הארציים מבודדים אפשר לייצר שיטות תלת סיפרתיות דומות במטרופולינים השונים כל עוד מקפידים על אי חפיפה. טכנית אפשר לאמץ אות מטרופולין ( B,H,J,H ) שתוצג רק במסמכים רשמיים או במקרים נדירים של חפיפה.
 
בצורה כזו הטקסט נהיה משני למספר במקום להיות מידע חיוני להבנת הכיוון או היעד הסופי.
 
שכחתי את הקודים אבל הייתי בוורסאיי וטסתי מדה גולכשנוסע עומד ברציף של קו A הוא לא רואה רכבות A1,A3,A5 לכיוון
אלא רכבות כמצורף
Direction : St Germain en- Laye. Poissy- Cergy
ZWIC, ZEBU, UBAL, TEDI, ZODE, UZAR, ZUPE, TAXE, YVAN, TROC, XTAZ, YEEN, ZYAL, BORA, ZTOR, YROC, ZJIR, BRIN, XILO, UZIN, ZULI, UZEL, ZUMO, TRAM, ZCAR, BABY, XURA, ZITA, YSTO, XANO, ZBRA, BLOK, YPER, ZARA, TAPI, UPIR, UBOS, UPAC, ZEUS, UPUS, TERI, ZEMA, TETE, YCAR, BBTO, BICH, BINA, YNZX, YNZZ, BISE, VIDA,
ועוד כמה שייתכן ופספסתי
Direction : Boissy -St Léger. Marne-La -Vallée
QHAR, OPEN, NEGE, ORKA, QURI, NATO, QIWI, NOTE, OVAL, ODAR, OBUT, QZOL, OGIR, QKOU, QENO, OURS, QTIL, QLAS, OMAX, QAVE, QJON, QMAR, OHME, OSUT, QDIL, OTTA, QGAN, OLAS, OFIS, OKLA, QIKI, OKRE, NANI, QFRA, QBIK, QNOR, QPID, ONIX, QCOQ, QBIK, OPEN, NEGE, QURY, NELY, OPUS, QVET, QPPE, QYRO, QUDO, QYAN, OKRE, NEMO, OFZZ, QZOU, ORAS, QZIR, ORKA, QZOL,
ועוד כמה שייתכן ופספסתי
עכשיו דמיין שאתה ברציף (מאמין שהיית, גם אני הייתי ולא פעם אחת, אך לא הייתי צריך יעדים מחוץ לאזור 1 כך שלא הייתי צריך להתעסק עם כל שיטת האותיות הזו), נסה להבין אם הרכבת שעכשיו באה היא הרכבת הנכונה ליעד שלך (אם יעדך מחוץ לאזור 1, שבתוכו הרכבות עוצרות בכל תחנה) אם אין לך את טבלת הלו"ז המצורפת, אינך בקיא בצרפתית ושלט היעד אשר בתמונה ובמידע על הרציף מציג רק יעדים ראשיים לקו בלבד
והמצורף רק RER A, האחרים גם פועלים באופן דומה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.