עדכון קצרצר מצולם מתחנת יהודית

Sephiroth

Member
בוודאי שלא בגלל המסילות

אני מופתע שדווקא זה מדאיג את הקוראים כאן.
אמנם אני באמת לא יודע, אבל אני ממש משוכנע שמדובר באירוע מקומי שנובע מסיבה נקודתית. ואם מהסיבה הזו היו צריכים להזיז מסילה אחת או שתיים כמה עשרות מטרים, נו שויין....
באמת קוריוז ולא יותר מזה, לא נראה שהיה מדובר במשהו שהם מתקשים בו במיוחד. אסכם זאת כך, איחור של שנה יהיה אכן בגדר נס (מסכים עם מי Sephirot שכתב זאת כאן לפניי ואני חוזר ואומר את זה כל פעם מחדש אבל האיחור לא יקרה בגלל האירוע המשעשע והלא מייצג שפורסם ע"י Aptitude
בוודאי שלא בגלל המסילות
בעיקר בגלל שבחלק מהתחנות הם עוד עדיין יוצקים רצפה, ותחנות אלנבי ואלרוזרוב לא מתקרבות אפילו לסיום, למרות שעבדו עליהם לכאורה 24/7 בלי הפרעה של תנועה מלמעלה.
 
כמה זמן אמור לקחת לבנות תחנה?

בוודאי שלא בגלל המסילות
בעיקר בגלל שבחלק מהתחנות הם עוד עדיין יוצקים רצפה, ותחנות אלנבי ואלרוזרוב לא מתקרבות אפילו לסיום, למרות שעבדו עליהם לכאורה 24/7 בלי הפרעה של תנועה מלמעלה.
כמה זמן אמור לקחת לבנות תחנה?
מתחילת העבודות? מיציקת הרצפה?
 

matrix200200

Active member
אין לשאלה זאת תשובה חד משמעית.

כמה זמן אמור לקחת לבנות תחנה?
מתחילת העבודות? מיציקת הרצפה?
אין לשאלה זאת תשובה חד משמעית.
לתחנת אלנבי (שניתן להגיד שהיא די מוכנה) לקח כשנתיים וחצי להגיע למצבה הנוכחי.
האם זה מייצג את כל התחנות?
לא יודע.
יש לך תחנות שבוודאות יקח יותר זמן לבנות (קרליבך וכמובן בן גוריון) כי הן באורך כפול (לקרליבך יש גם יותר קומות בגלל הצטלבות הקווים).
בבן גוריון אגב עדיין ייקח כחודשיים עד לסיום יציקת הרצפה, בגלל הצורך להוציא את המכונות TBM שייקח כחודש להוציא אותם ועוד כמה שבועות לסיים את יציקת הרצפה (מדובר בעובי בטון של 2-3 מטרים בכל זאת).
יש גם עניין של תנאי הסביבה (אלנבי היה קל לבנות, כי כל השטח היה סוג של סטרילי ולא היתה שום הפרעה לפועלי הבניה.
ברוב התחנות, צריך כל הזמן לשמור על מעבר כלשהו להולכי רגל, למכוניות, לוודא שהבניה לא פוגעת בבניינים ותשתיות מסביב.
מצד שני, לדעתי ניתן להתחיל לעבוד על עבודות גמר עוד לפני שמסיימים את כל השלד.
זה אולי לא הכי בטיחותי, אבל זה אפשרי.
לדעתי, זה גם יהיה חייב לקרות, כי אחרת המצב באמת די רע.
יש רק שתי תחנות שבהן לא הסתיימה יציקת רצפה, יש מספר תחנות שבהן היא היתה לפני כמה שבועות.
די ברור שלא כל התחנות יהיו מוכנות בתאריך היעד.
אלנבי, אליפלט, אם המושבות וארלוזורוב כמעט בוודאות יהיו מוכנות, בן גוריון ושדרות יהודית קרוב לוודאי שלא יהיו מוכנות, לגבי השאר לא יודע.
 
את אלנבי לקח לסיים שנתיים וחצי מרגע תחילת העבודות?

אין לשאלה זאת תשובה חד משמעית.
לתחנת אלנבי (שניתן להגיד שהיא די מוכנה) לקח כשנתיים וחצי להגיע למצבה הנוכחי.
האם זה מייצג את כל התחנות?
לא יודע.
יש לך תחנות שבוודאות יקח יותר זמן לבנות (קרליבך וכמובן בן גוריון) כי הן באורך כפול (לקרליבך יש גם יותר קומות בגלל הצטלבות הקווים).
בבן גוריון אגב עדיין ייקח כחודשיים עד לסיום יציקת הרצפה, בגלל הצורך להוציא את המכונות TBM שייקח כחודש להוציא אותם ועוד כמה שבועות לסיים את יציקת הרצפה (מדובר בעובי בטון של 2-3 מטרים בכל זאת).
יש גם עניין של תנאי הסביבה (אלנבי היה קל לבנות, כי כל השטח היה סוג של סטרילי ולא היתה שום הפרעה לפועלי הבניה.
ברוב התחנות, צריך כל הזמן לשמור על מעבר כלשהו להולכי רגל, למכוניות, לוודא שהבניה לא פוגעת בבניינים ותשתיות מסביב.
מצד שני, לדעתי ניתן להתחיל לעבוד על עבודות גמר עוד לפני שמסיימים את כל השלד.
זה אולי לא הכי בטיחותי, אבל זה אפשרי.
לדעתי, זה גם יהיה חייב לקרות, כי אחרת המצב באמת די רע.
יש רק שתי תחנות שבהן לא הסתיימה יציקת רצפה, יש מספר תחנות שבהן היא היתה לפני כמה שבועות.
די ברור שלא כל התחנות יהיו מוכנות בתאריך היעד.
אלנבי, אליפלט, אם המושבות וארלוזורוב כמעט בוודאות יהיו מוכנות, בן גוריון ושדרות יהודית קרוב לוודאי שלא יהיו מוכנות, לגבי השאר לא יודע.
את אלנבי לקח לסיים שנתיים וחצי מרגע תחילת העבודות?
אגב, מה מיוחד בתחנת בן גוריון שבגללו היא באורך כפול?
 

matrix200200

Active member
שנתיים וחצי מיציקת הרצפה

את אלנבי לקח לסיים שנתיים וחצי מרגע תחילת העבודות?
אגב, מה מיוחד בתחנת בן גוריון שבגללו היא באורך כפול?
שנתיים וחצי מיציקת הרצפה
בן גוריון כזאת ארוכה, בגלל שהיא משמשת כתחנה סופית ל4 מכונות הTBM
היא וקרליבך.
 
למעלה