ביצוע ממוחשב להצעות השיפור שלי, והשווה למקור
הנה מפת רשת שבעת הקווים (עבודה ידנית)
על פניו רשת עם ליבה טובה, אבל לדעתי שיפור פשוט של קצוות סגורים כמו מה שקורה ביפו היה יכול לשפר אותה לרשת ביזורית שמשרתת תנועה בין המרכזים המשניים.
 
חבל שאין את אותו עקרון באזור הספארי ברמת גן. לדעתי הקו הצהוב צריך להמשיך עד להרצליה ולקיים נקודת התמשקות או שתיים עם הקו האדום בשכונות שמצפון לירקון. כמו כן חבל שאין קו מהספארי ליפו (הפיכת הירוק למעגלי דו כיווני?) ושיש פער בין ברשת בין נאות אפקה לאבא הלל (ברור לי שזה אומר גישור על גבול בני ברק, יתכן שזה יצריך מוניות שירות ולא "אוטובוס שבת"). יתכן שהייתי מאריך את הכחול כהה מעתידים לאפקה כדי להפוך אותה לנקודת מעבר אפקטיבית יותר.
 
בגלל ריבוי ההשקות בליבה התדירות החצי שעתית יכולה ליצור תדירות כמעט רבע שעתית (4 אוטובוסים לשעה, ללא התחייבות על מרווחי זמן) במרכז העיר. אני מקווה שבפרברים ייצרו תיאום שהקווים השונים יפגשו לפי הלו"ז עם הפסקה של עד 5 דקות כדי לאפשר נסיעות מבוססות החלפה במקום לעבור האחד על פני השני ללא תיאום ולהסתכן בהמתנות ארוכות.
 
ברכותיי, ואני מקווה שבקרוב ידווח בפורום על ההפעלה עצמה.
ביצוע ממוחשב להצעות השיפור שלי, והשווה למקור
אפשר לרפרף בין שתי התמונות לראות את עיקרון החיבוריות הביזורית שלי.
 
המפה המתוכננת היא לפי הרשת הרשמית ללא שינויים.
 
במפת הצעות השיפור שלי קו בצבע רציף - קו קיים, קו מקווקוו - שינוי מסלול מוצע, קו לבן עם מסגרת בצבע הקו - קטע שני מציע לבטל.
 
אני מודע שאני מציע מספר סיבובים מהסוג שבדרך כלל זוכה לביקורת, אך לדעתי הם מאפשרים קישוריות בין הקווים ורשת שבה ניתן להגיע לא רק למרכז ת"א אלא גם ליעדים ברחבי המטרופולין תוך החלפות ברמת גן.