מה המטרה של קו 130 קווים ממודיעין לת"א?

luis13

New member
מה המטרה של קו 130 קווים ממודיעין לת"א?

מה המטרה של קו 130 קווים ממודיעין לת"א?
קו נורא ארוך שפועל במיניבוסים ולא מבין ממש את המטרה שלו
 

קו 415

Active member
קו שמחבר בין חניון מצפה מודיעין לתל אביב

מה המטרה של קו 130 קווים ממודיעין לת"א?
קו נורא ארוך שפועל במיניבוסים ולא מבין ממש את המטרה שלו
קו שמחבר בין חניון מצפה מודיעין לתל אביב
משרד התחבורה היו משוכנעים לתומם שהקו יצליח כחנה וסע לתל אביב.
הקו מספק שירות לאיזור רוטשילד בתל אביב.
בשנת 2017 נסעו בממוצע 2 נוסעים בכל נסיעה, לטענת משרד התחבורה מאז הארכת הקו למודיעין נוסעים בכל נסיעה מעל עשרה נוסעים.
בנוסף יש להם תוכנית לבטל את הכניסה לחניון מבוא מודיעין, תכנית שמשום מה לא מבוצעת זמן רב
 

luis13

New member
נשמע כמו בזבוז מטורף של משאבים

קו שמחבר בין חניון מצפה מודיעין לתל אביב
משרד התחבורה היו משוכנעים לתומם שהקו יצליח כחנה וסע לתל אביב.
הקו מספק שירות לאיזור רוטשילד בתל אביב.
בשנת 2017 נסעו בממוצע 2 נוסעים בכל נסיעה, לטענת משרד התחבורה מאז הארכת הקו למודיעין נוסעים בכל נסיעה מעל עשרה נוסעים.
בנוסף יש להם תוכנית לבטל את הכניסה לחניון מבוא מודיעין, תכנית שמשום מה לא מבוצעת זמן רב
נשמע כמו בזבוז מטורף של משאבים
 

אורי404

New member
קו 130 וקווים אחרים בסגנון שחלו בהם שינויים

קו שמחבר בין חניון מצפה מודיעין לתל אביב
משרד התחבורה היו משוכנעים לתומם שהקו יצליח כחנה וסע לתל אביב.
הקו מספק שירות לאיזור רוטשילד בתל אביב.
בשנת 2017 נסעו בממוצע 2 נוסעים בכל נסיעה, לטענת משרד התחבורה מאז הארכת הקו למודיעין נוסעים בכל נסיעה מעל עשרה נוסעים.
בנוסף יש להם תוכנית לבטל את הכניסה לחניון מבוא מודיעין, תכנית שמשום מה לא מבוצעת זמן רב
קו 130 וקווים אחרים בסגנון שחלו בהם שינויים
האריכו את הקו כאמור לתוך מודיעין וקו דו-כיווני/סימטרי. קודם לכן זה היה קו סיבובי. כיום תחנת קצה לקו במסוף 2000 בתל אביב.
הייתה ביקורת מגורמים שונים, שאין היערכות לקראת העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן. על כך שיש צורך בהרחבת שירות התחבורה הציבורית לתל אביב.
בעקבות זאת החלו לפעול קו 130 ממודיעין לאזורים היותר פנימיים בתל אביב (בהשוואה לרחוב המסגר למשל). קו 608 מחניון בנתניה לתל אביב וקו 80 מתחנת הראשונים. גם הקווים האלה היו קווים סיבוביים. בהמשך שינו את קו 608 שייסע קרוב לאזורי המגורים בנתניה עם תחנת קצה ליד תחנת הרכבת בנתניה (ולמעשה גם קרוב מאוד לחניון האוטובוסים) ושינוי כקו דו-כיווני/סימטרי עם תחנת קצה בתמח"ת. קו 80 בראשון לציון, שהיה לדעתי קו מוזר במסלולו בוטל ובמקומו החלו לפעול קווים מוצלחים יותר לכיוון תל אביב.
 

oshri1987sg

Active member
קו 15 שנסע מרכבת ההגנה וחזרה

קו 130 וקווים אחרים בסגנון שחלו בהם שינויים
האריכו את הקו כאמור לתוך מודיעין וקו דו-כיווני/סימטרי. קודם לכן זה היה קו סיבובי. כיום תחנת קצה לקו במסוף 2000 בתל אביב.
הייתה ביקורת מגורמים שונים, שאין היערכות לקראת העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן. על כך שיש צורך בהרחבת שירות התחבורה הציבורית לתל אביב.
בעקבות זאת החלו לפעול קו 130 ממודיעין לאזורים היותר פנימיים בתל אביב (בהשוואה לרחוב המסגר למשל). קו 608 מחניון בנתניה לתל אביב וקו 80 מתחנת הראשונים. גם הקווים האלה היו קווים סיבוביים. בהמשך שינו את קו 608 שייסע קרוב לאזורי המגורים בנתניה עם תחנת קצה ליד תחנת הרכבת בנתניה (ולמעשה גם קרוב מאוד לחניון האוטובוסים) ושינוי כקו דו-כיווני/סימטרי עם תחנת קצה בתמח"ת. קו 80 בראשון לציון, שהיה לדעתי קו מוזר במסלולו בוטל ובמקומו החלו לפעול קווים מוצלחים יותר לכיוון תל אביב.
קו 15 שנסע מרכבת ההגנה וחזרה
שבעצם היה קו 20 מרכבת ההגנה עד רוטשילד ואחרי סיבוב הפרסה בהבימה עשה את המסלול קו 21 עד רכבת ההגנה,קו 15 ההוא היה יותר מיותר אפילו מקוים 4,235
והיו קוים 20,21 שלאר היו מוצלחים,וקו 131 שלא יודע מה הייתה מטרתו
חניון מצפה מודיעין אינו מתאים לשמש כתחנת אוטובוס.
 

אורי404

New member
ביטלו את הקווים שכתבת אשרי

קו 15 שנסע מרכבת ההגנה וחזרה
שבעצם היה קו 20 מרכבת ההגנה עד רוטשילד ואחרי סיבוב הפרסה בהבימה עשה את המסלול קו 21 עד רכבת ההגנה,קו 15 ההוא היה יותר מיותר אפילו מקוים 4,235
והיו קוים 20,21 שלאר היו מוצלחים,וקו 131 שלא יודע מה הייתה מטרתו
חניון מצפה מודיעין אינו מתאים לשמש כתחנת אוטובוס.
ביטלו את הקווים שכתבת אשרי
רב הקווים שכתבת אשרי בוטלו מאז.
מאז מלפני פחות משנה בסך הכל נעשו שינויים טובים יותר בתל אביב ובטבעת הפנימית שלה. קו 20 מפתח תקווה למשל או קו 21 מרמת השרון למשל.
יש עניינים נקודתיים אחרים. אולי פחות בימי חול במהלך היום, אבל בהחלט בשעות יותר מאוחרות ובמוצאי שבת, שאין שירות. אלה בעיות בקו 23 למשל, כמו גם בקו 27.

כתבת אשרי גם את קו 4. הוא פועל כנראה בגלל שבקטע הנסיעה, שהוא פועל כנראה יש ביקוש גבוה של נוסעים. גם בקומה 4 בתחנה המרכזית אין בעיות צפיפות במסופים, כפי שזה כנראה יכול להיות בתחנות הקצה בקווים 104 או 204.

בקשר לחניון מצפה מודיעין, כמו גם בנתניה; כנראה חשבו שזה יצליח, בדומה לחניון שפירים שהוא מצליח. מה שלא ממש קרה.
 

oshri1987sg

Active member
קו 4 רוב כמעט תמיד,צריך לשנות את קו 104 שיעבור ברחוב השומרון

ביטלו את הקווים שכתבת אשרי
רב הקווים שכתבת אשרי בוטלו מאז.
מאז מלפני פחות משנה בסך הכל נעשו שינויים טובים יותר בתל אביב ובטבעת הפנימית שלה. קו 20 מפתח תקווה למשל או קו 21 מרמת השרון למשל.
יש עניינים נקודתיים אחרים. אולי פחות בימי חול במהלך היום, אבל בהחלט בשעות יותר מאוחרות ובמוצאי שבת, שאין שירות. אלה בעיות בקו 23 למשל, כמו גם בקו 27.

כתבת אשרי גם את קו 4. הוא פועל כנראה בגלל שבקטע הנסיעה, שהוא פועל כנראה יש ביקוש גבוה של נוסעים. גם בקומה 4 בתחנה המרכזית אין בעיות צפיפות במסופים, כפי שזה כנראה יכול להיות בתחנות הקצה בקווים 104 או 204.

בקשר לחניון מצפה מודיעין, כמו גם בנתניה; כנראה חשבו שזה יצליח, בדומה לחניון שפירים שהוא מצליח. מה שלא ממש קרה.
קו 4 רוב כמעט תמיד,צריך לשנות את קו 104 שיעבור ברחוב השומרון
ומכיוון תה"ש-יכנס לתמח"ת ולבטל את קו 4
לגבי קוים 20,21 אני יודע שהם בוטלו כמו קו 15 אני רק ציינתי עובדה שפתחו קוים לא מוצלחים ותיגברו אותם באמצעות קו מיותר שלא יודע מה רצו אז לעשות בזה
 

Bus Nerd

Active member
במילא אין הרבה עתיד למשפחת קווי 4

קו 4 רוב כמעט תמיד,צריך לשנות את קו 104 שיעבור ברחוב השומרון
ומכיוון תה"ש-יכנס לתמח"ת ולבטל את קו 4
לגבי קוים 20,21 אני יודע שהם בוטלו כמו קו 15 אני רק ציינתי עובדה שפתחו קוים לא מוצלחים ותיגברו אותם באמצעות קו מיותר שלא יודע מה רצו אז לעשות בזה
במילא אין הרבה עתיד למשפחת קווי 4
סביר להניח שרוב המשפחה הזו (4, 104, 204, 304) יבוטלו לגמרי כשייפתח הקו הסגול של הרכבת הקלה
 

Ccyclist

Well-known member
יש להם עתיד בלילה, לרדינג וברחוב הירקון

במילא אין הרבה עתיד למשפחת קווי 4
סביר להניח שרוב המשפחה הזו (4, 104, 204, 304) יבוטלו לגמרי כשייפתח הקו הסגול של הרכבת הקלה
יש להם עתיד בלילה, לרדינג וברחוב הירקון
אם ילמדו ממערכות אחרות ולא יחזרו על הטעויות מירושלים יש לקווי אלנבי - בן יהודה עתיד כקווים משלימים וקווי לילה גם אם התוואים ישתנו במעט.
&nbsp
כמו כן מעניין מה יהיה עם מוניות שירות 4 אם הרק"ל הסגול יושבת בסופי שבוע לפי המצב הנוכחי. גם אם זכות הדרך תאבד להן בקטעים מהמסלול שיסגרו לתנועת כלי רכב - הגיוני שהמוניות ימצאו דרכים עקיפות לבצע מסלול דומה.
 

oshri1987sg

Active member
מוניות 4 יוכלו לנסוע דרך כל מיני רחובות קטנים

יש להם עתיד בלילה, לרדינג וברחוב הירקון
אם ילמדו ממערכות אחרות ולא יחזרו על הטעויות מירושלים יש לקווי אלנבי - בן יהודה עתיד כקווים משלימים וקווי לילה גם אם התוואים ישתנו במעט.
&nbsp
כמו כן מעניין מה יהיה עם מוניות שירות 4 אם הרק"ל הסגול יושבת בסופי שבוע לפי המצב הנוכחי. גם אם זכות הדרך תאבד להן בקטעים מהמסלול שיסגרו לתנועת כלי רכב - הגיוני שהמוניות ימצאו דרכים עקיפות לבצע מסלול דומה.
מוניות 4 יוכלו לנסוע דרך כל מיני רחובות קטנים
שאף אוטובוס לא עובר בהם,שמקבילים לאלנבי ובן יהודה ומידה ואלנבי ובן יהודה יסגרו בחלקים או יסגרו לגמרי
 

Bus Nerd

Active member
לא יכולו יותר לפנות מאלנבי לבן יהודה

יש להם עתיד בלילה, לרדינג וברחוב הירקון
אם ילמדו ממערכות אחרות ולא יחזרו על הטעויות מירושלים יש לקווי אלנבי - בן יהודה עתיד כקווים משלימים וקווי לילה גם אם התוואים ישתנו במעט.
&nbsp
כמו כן מעניין מה יהיה עם מוניות שירות 4 אם הרק"ל הסגול יושבת בסופי שבוע לפי המצב הנוכחי. גם אם זכות הדרך תאבד להן בקטעים מהמסלול שיסגרו לתנועת כלי רכב - הגיוני שהמוניות ימצאו דרכים עקיפות לבצע מסלול דומה.
לא יכולו יותר לפנות מאלנבי לבן יהודה
זה יהיה לרק"ל בלבד, לא לרכב. ונכון, במדינות אחרות לפעמים מפעילים אוטובוסים על מסלול רק"ל, אבל בישראל קשה לי לראות את זה קורה (ייתכן ויצטרכו להתאים את תקנות התעבורה כדי לאפשר את זה, לא מוצא את הנוסח המלא שכולל את הכללים החלים על "רכבת מקומית").

כמו כן, אלנבי הולך להיות חד סטרי לחלק מאורכו, ולא לאותו כיוון לכל האורך, לכן אני לא רואה עתיד לקווים האלו. אם יפעלו אחרי הפעלת הרק"ל הם כנראה ייפעלו במסלול שונה מאוד מהיום. באופן כללי רוב הקווים באלנבי ובן יהודה הולכים להשתנות מאוד
 

אוהד1110

New member
למה לא להעביר את 4 לאורך רחוב הירקון ?

קו 4 רוב כמעט תמיד,צריך לשנות את קו 104 שיעבור ברחוב השומרון
ומכיוון תה"ש-יכנס לתמח"ת ולבטל את קו 4
לגבי קוים 20,21 אני יודע שהם בוטלו כמו קו 15 אני רק ציינתי עובדה שפתחו קוים לא מוצלחים ותיגברו אותם באמצעות קו מיותר שלא יודע מה רצו אז לעשות בזה
למה לא להעביר את 4 לאורך רחוב הירקון ?
 
למעלה