כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה

arseny92

Well-known member
מנהל
כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".

 

Ccyclist

Well-known member
שיסדר לכולם אוטובוסים בשעות הבילוי

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
שיסדר לכולם אוטובוסים בשעות הבילוי
 

matrix200200

Active member
במקום לבזבז כספי משלמי המיסים על שטויות שיקדם את נת"ע

שיסדר לכולם אוטובוסים בשעות הבילוי
במקום לבזבז כספי משלמי המיסים על שטויות שיקדם את נת"ע
כרגע היא התקווה היחידה לשיפור כלשהו בעתיד הנראה לעין בתחבורה ציבורית בישראל.
את האוטובוסים הוא יכול גם לשלוח לגריסה מצידי, לא ארגיש בשינוי.
 
שר התחבורה פירסם את מספרו הפרטי וביקש לפנות אליו

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
שר התחבורה פירסם את מספרו הפרטי וביקש לפנות אליו
עקב כך האיש הזה פנה אליו. המספר הוא 0528903771, למי שלא עוקב אחרי סמוטריץ' בטוויטר :)
שווה לעקוב, הוא מדבר שם על תחבורה לא מעט ולא רק על פוליטיקה ימנית כמו שאפשר היה לצפות.
 
משעשע איך הבחור הציג את עצמו: "אני חרדי"

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
משעשע איך הבחור הציג את עצמו: "אני חרדי"
ואם הייתי פונה אני לשר לאומר לו: אני חילוני תושב.. עובד ב...?
 

sweetums

New member
ובינתיים אין מענה מפ.הציבור שם לתלונה שנשלחה לפני חצי שנה

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
ובינתיים אין מענה מפ.הציבור שם לתלונה שנשלחה לפני חצי שנה
 

darkshadow1

New member
זה לא מעשה שראוי להערכה אלא חלק מתרבות המקורביזם בישראל.

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
זה לא מעשה שראוי להערכה אלא חלק מתרבות המקורביזם בישראל.
הרי ברור ששר התחבורה לא יכול לטפל בעצמו בפניות של כלל משתמשי התחבורה הציבורית. אז מה קורה? מי שבמקרה נתקל בטלפון הנייד של שר התחבורה יזכה לפיתרון, ומי שלא- שיתקע בנתניה ללילה או יזמין מונית יקרה.
זאת גישה שלדעתי היא התמצית של כל מה שדוחה בפוליטיקה הישראלית: במקום לדחוף לפיתרון טוב וארוך טווח שיעזור לכולם- עושים איזשהו פיתרון חאפרי כדי לגרוף קצת נקודות בתקשורת ולעזור למקורבים. האם מטרופולין עכשיו תוציא תמיד אוטובוסים בזמן? כנראה שלא. האם נוסעים שיתקעו במקומות אחרים ואין להם את המספר של שר התחבורה יזכו למענה טוב במשך כל שעות הפעילות של התחבורה הציבורית? כנראה שלא.
נשמע שסמוטריץ' למד את ההרגל המגונה הזה מ(סגן?) שר הבריאות ליצמן- שהמשרד שהוא אמון עליו נמצא בתהליך של קריסה מתמשכת, אבל מקורביו של ליצמן יכולים תמיד להרים טלפון לשר או לעוזריו ולקבל שירות VIP. והזקנה שבוודאי אין לה את הטלפון של השר מוזמנת להמשיך להמתין במסדרון.
 

מנכל אחד

Active member
מאוד תלוי אם יש טיפול המשך

זה לא מעשה שראוי להערכה אלא חלק מתרבות המקורביזם בישראל.
הרי ברור ששר התחבורה לא יכול לטפל בעצמו בפניות של כלל משתמשי התחבורה הציבורית. אז מה קורה? מי שבמקרה נתקל בטלפון הנייד של שר התחבורה יזכה לפיתרון, ומי שלא- שיתקע בנתניה ללילה או יזמין מונית יקרה.
זאת גישה שלדעתי היא התמצית של כל מה שדוחה בפוליטיקה הישראלית: במקום לדחוף לפיתרון טוב וארוך טווח שיעזור לכולם- עושים איזשהו פיתרון חאפרי כדי לגרוף קצת נקודות בתקשורת ולעזור למקורבים. האם מטרופולין עכשיו תוציא תמיד אוטובוסים בזמן? כנראה שלא. האם נוסעים שיתקעו במקומות אחרים ואין להם את המספר של שר התחבורה יזכו למענה טוב במשך כל שעות הפעילות של התחבורה הציבורית? כנראה שלא.
נשמע שסמוטריץ' למד את ההרגל המגונה הזה מ(סגן?) שר הבריאות ליצמן- שהמשרד שהוא אמון עליו נמצא בתהליך של קריסה מתמשכת, אבל מקורביו של ליצמן יכולים תמיד להרים טלפון לשר או לעוזריו ולקבל שירות VIP. והזקנה שבוודאי אין לה את הטלפון של השר מוזמנת להמשיך להמתין במסדרון.
מאוד תלוי אם יש טיפול המשך
אם השר אחר כך ידרוש להפיק לקחים ולהבין למה הנוסע הזה היה תקוע באמצע שום מקום, אז הצעד הזה הוא צעד נכון, ואם הוא יהפוך לסדרן, אז בעצם קיבלנו סדרן ארצי (עם הרבה מוטיבציה) במשכורת הכי גבוהה בארץ.
 


זה לא מעשה שראוי להערכה אלא חלק מתרבות המקורביזם בישראל.
הרי ברור ששר התחבורה לא יכול לטפל בעצמו בפניות של כלל משתמשי התחבורה הציבורית. אז מה קורה? מי שבמקרה נתקל בטלפון הנייד של שר התחבורה יזכה לפיתרון, ומי שלא- שיתקע בנתניה ללילה או יזמין מונית יקרה.
זאת גישה שלדעתי היא התמצית של כל מה שדוחה בפוליטיקה הישראלית: במקום לדחוף לפיתרון טוב וארוך טווח שיעזור לכולם- עושים איזשהו פיתרון חאפרי כדי לגרוף קצת נקודות בתקשורת ולעזור למקורבים. האם מטרופולין עכשיו תוציא תמיד אוטובוסים בזמן? כנראה שלא. האם נוסעים שיתקעו במקומות אחרים ואין להם את המספר של שר התחבורה יזכו למענה טוב במשך כל שעות הפעילות של התחבורה הציבורית? כנראה שלא.
נשמע שסמוטריץ' למד את ההרגל המגונה הזה מ(סגן?) שר הבריאות ליצמן- שהמשרד שהוא אמון עליו נמצא בתהליך של קריסה מתמשכת, אבל מקורביו של ליצמן יכולים תמיד להרים טלפון לשר או לעוזריו ולקבל שירות VIP. והזקנה שבוודאי אין לה את הטלפון של השר מוזמנת להמשיך להמתין במסדרון.
 

matrix200200

Active member
זה לא חלק ממקורביזם, זה חלק מסוציאליזם


זה לא מעשה שראוי להערכה אלא חלק מתרבות המקורביזם בישראל.
הרי ברור ששר התחבורה לא יכול לטפל בעצמו בפניות של כלל משתמשי התחבורה הציבורית. אז מה קורה? מי שבמקרה נתקל בטלפון הנייד של שר התחבורה יזכה לפיתרון, ומי שלא- שיתקע בנתניה ללילה או יזמין מונית יקרה.
זאת גישה שלדעתי היא התמצית של כל מה שדוחה בפוליטיקה הישראלית: במקום לדחוף לפיתרון טוב וארוך טווח שיעזור לכולם- עושים איזשהו פיתרון חאפרי כדי לגרוף קצת נקודות בתקשורת ולעזור למקורבים. האם מטרופולין עכשיו תוציא תמיד אוטובוסים בזמן? כנראה שלא. האם נוסעים שיתקעו במקומות אחרים ואין להם את המספר של שר התחבורה יזכו למענה טוב במשך כל שעות הפעילות של התחבורה הציבורית? כנראה שלא.
נשמע שסמוטריץ' למד את ההרגל המגונה הזה מ(סגן?) שר הבריאות ליצמן- שהמשרד שהוא אמון עליו נמצא בתהליך של קריסה מתמשכת, אבל מקורביו של ליצמן יכולים תמיד להרים טלפון לשר או לעוזריו ולקבל שירות VIP. והזקנה שבוודאי אין לה את הטלפון של השר מוזמנת להמשיך להמתין במסדרון.
זה לא חלק ממקורביזם, זה חלק מסוציאליזם

אתה לוקח ענף שלם ושם את כולו במצב שבו המדינה היא הלקוח הגדול וגם קובעת את כל כללי המשחק ואתה מצפה שלא יהיה "מקורביזם"?
אתה שם תעשייה שלמה בשליטת המדינה ומצפה שפוליטיקאים לא יתערבו בה למען קידומם האישי?
עוד שניה תגיד שגם בברית המועצות היתה תרבות ישראלית של "מקורביזם"?

אולי תגיד גם שסוכנות UNRWA גם נגועה בתרבות ישראלית של מקורביזם?
ראה פיתורין של המנכ"ל שאגב בכלל שוויצרי

לא שמוצאו ותרבותו הפריעו לו למנות מאהבת, לגנוב כסף מהתקציב, ובאופן כללי להנהיג תרבות של "מקורביזם".
אתה רוצה תחום "חברתי"?
אז תשתוק ותפסיק לכתוב שטויות על "מקורביזם" כאילו אתה בטולה שרק פעם ראשונה ראתה אתה יודע מה.
סמוטריץ לא למד את זה מליצמן וגם ליצמן לא למד את זה סמוטריץ.
ושניהם לא למדו את זה מפוטין (שעושה את המחזה הזה כל כמה חודשים עם המפגשים המשודרים שלו עם "העם" שבהם הוא פוטר בעיות בצורה "נקודתית" כמו שכתבת.
אה וכמובן גם פוטין לא למד את זה מכאליף הארון על ראשיד שלפי אגדות אלף לילה ולילה למד את המנהג הזה (לפתור בעיות באופן נקודתי) איזה אלף שנים לפני.
 

ערןל1

Active member
לא היה יכול לשלוח מונית?

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
לא היה יכול לשלוח מונית?
ציטוט שהבאת:אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".
 

bralor4247

New member
אפנה אליו בערב שבת

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
אפנה אליו בערב שבת
אני צריך להגיע להוד בשרון מתל אביב לארוחה משפחתית. אחכה התחנה ואם לא יגיע, אשלח לו sms
 
וזאת התשובה שלו כשחילוני ביקש סיוע דומה

כששר התחבורה מסדר לך אוטובוס פרטי באמצע הלילה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620946,00.html

התחבורה הציבורית בישראל סובלת כבר שנים מהזנחה קשה המתבטאת באין ספור כשלים מתועדים ודו"חות מבקר קשים. אבל לפחות נוסע מיואש ומתוסכל אחד זכה לעזרה בלתי צפויה בשעה בלתי הגיונית

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מותקף לאחרונה על אחד הפרויקטים השנוייים במחלוקת שהתבצעו אצלנו לאחרונה - נתיב פלוס. פקקי ענק, תרעומת על תהליך קבלת החלטות שגוי ושינויים תכופים, עוררו זעם רב בקרב מאות אלפי נהגים בגוש דן. לצד זאת, זוכה סמוטריץ' להערכה על שהפך עצמו זמין לציבור. בניגוד למקובל, פרסם השר את מספר הטלפון הפרטי שלו והפציר לפנות אליו בכל נושא רלוונטי למשרדו. עד עתה קיבל כבר השר מאות פניות תלונה במגוון נושאים, אך אמש התקבלה סלולארי שלו בכל זאת הודעה יוצאת דופן.

יוסי פרידמן, מה קרה אתמול בלילה?
"אני מוצא את עצמי באזור חצות בתחנת אוטובוס באזור התעשיה בנתניה, כשאף אוטובוס לא עובר בתחנה".

ספר מה הלאה
"פניתי לשירות של מטרופולין, חברת האוטובוסים, ואלה הפנו אותי לפניות הציבור. וזה אומר שאני תקוע בנתניה בלילה".

ובאיזה שלב מחליט לסמס לשר התחבורה?
"זה היה סוג של הברקה כי אני מכיר (מישהו) שכבר עשה את זה. חשבתי שזה מוצא אחרון, אולי זה יעזור".

אתם מתחילים להתכתב ואז אתה מקבל טלפון מפתיע
"אני מקבל כמה טלפונים. גם מהשירות של מטרופולין, גם מנהג האוטובוס. זה מרגיע אותי והם מבקשים סליחה. (מסבירים) האוטובוס כבר מגיע ושהם יתאמו איפה לאסוף אותי.

אז בעצם ארגנו לך אוטובוס שלם,שלקח רק אותך
"נכון. רק אני הייתי".

בעצם כתבת לו שאתה נשאר לישון באזור התעשייה בנתניה אם לא יגיע אוטובוס
"נכון. הייתי מבקש מאחד העובדים. אני עובד בנתניה והייתי מבקש שימצאו דרך לאסוף אותי. אולי אני אשן אצלם לילה".

אז מצד אחד יש מהלך אצילי של שר התחבורה שהתפנה לעזור לאזרח ב-12 בלילה, אבל הסיפור הזה מציג את כל מחדלי התחבורה
"נכון, אני מתנייד הרבה בתחבורה ציבורית ואני חווה את זה הרבה פעמים. כבר היו לילות שנשארתי לישון בירושלים כי לא היו אוטובוסים".

אתה מקווה שבעקבות הסיפור שלך השר יעשה שינוי מערכתי?
"אני מקווה שהוא בא כדי לעבוד, כדי לתת ולשפר".

מה אמר לך נהג האוטובוס כשהוא אוסף אותך?
"רק שאל איפה אני צריך לרדת".

בפעם הבא שזה יקרה שוב תסמס לשר התחבורה?
"חשבתי על זה אתמול ואין לי תשובה. אני לא בא לנצל אותו, אני לא רוצה להתקע. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".
וזאת התשובה שלו כשחילוני ביקש סיוע דומה
מעתיק את הסיפור מפייסבוק (ההדגשה שלי):

שמעתי על המקרה של מישהו שנתקע באזור התעשייה של נתניה אחרי שהאוטובוסים האחרונים באותו יום לא עברו שם, אז הוא שלח וואטסאפ לבצלאל סמוטריץ' והם ארגנו לו אוטובוס שלם כדי שייסע משם.
חשבתי לעשות אותו הדבר בעקבות המקרה שמתואר בשיחה למטה.
מצטט את ההקלטה שלו: "אההה זה קורה כי אנשים מחכים לאוטובוס האחרון. זה קורה גם בלילות רגילים וגם בערב שבת. אנשים צריכים להתרגל לבוא קצת קודם. בשעה כזאת כבר לא אוציא אוטובוס כי המשמעות היא שנהג האוטובוס יצטרך לחלל שבת".
עם כל הכבוד שיש לי אליו בתור שר תחבורה שאשכרה מתייחס לתחבורה ציבורית ושיפורה ולא רק לכבישים... לא קול. אגב אם מישהו עובר בצומת חולון, תעשו מצווה ותעלו טרמפים.

 
בעיני המכזר המקומבן שלו החילוניים הם חמורו של משיח

וזאת התשובה שלו כשחילוני ביקש סיוע דומה
מעתיק את הסיפור מפייסבוק (ההדגשה שלי):

שמעתי על המקרה של מישהו שנתקע באזור התעשייה של נתניה אחרי שהאוטובוסים האחרונים באותו יום לא עברו שם, אז הוא שלח וואטסאפ לבצלאל סמוטריץ' והם ארגנו לו אוטובוס שלם כדי שייסע משם.
חשבתי לעשות אותו הדבר בעקבות המקרה שמתואר בשיחה למטה.
מצטט את ההקלטה שלו: "אההה זה קורה כי אנשים מחכים לאוטובוס האחרון. זה קורה גם בלילות רגילים וגם בערב שבת. אנשים צריכים להתרגל לבוא קצת קודם. בשעה כזאת כבר לא אוציא אוטובוס כי המשמעות היא שנהג האוטובוס יצטרך לחלל שבת".
עם כל הכבוד שיש לי אליו בתור שר תחבורה שאשכרה מתייחס לתחבורה ציבורית ושיפורה ולא רק לכבישים... לא קול. אגב אם מישהו עובר בצומת חולון, תעשו מצווה ותעלו טרמפים.
בעיני המכזר המקומבן שלו החילוניים הם חמורו של משיח
וכולנו יודעים מה גורלו של חמור זקן עייף וחולה שתש כוחו
 

Ccyclist

Well-known member
איך 40% הנהגים המוסלמים "יחללו שבת"?

וזאת התשובה שלו כשחילוני ביקש סיוע דומה
מעתיק את הסיפור מפייסבוק (ההדגשה שלי):

שמעתי על המקרה של מישהו שנתקע באזור התעשייה של נתניה אחרי שהאוטובוסים האחרונים באותו יום לא עברו שם, אז הוא שלח וואטסאפ לבצלאל סמוטריץ' והם ארגנו לו אוטובוס שלם כדי שייסע משם.
חשבתי לעשות אותו הדבר בעקבות המקרה שמתואר בשיחה למטה.
מצטט את ההקלטה שלו: "אההה זה קורה כי אנשים מחכים לאוטובוס האחרון. זה קורה גם בלילות רגילים וגם בערב שבת. אנשים צריכים להתרגל לבוא קצת קודם. בשעה כזאת כבר לא אוציא אוטובוס כי המשמעות היא שנהג האוטובוס יצטרך לחלל שבת".
עם כל הכבוד שיש לי אליו בתור שר תחבורה שאשכרה מתייחס לתחבורה ציבורית ושיפורה ולא רק לכבישים... לא קול. אגב אם מישהו עובר בצומת חולון, תעשו מצווה ותעלו טרמפים.
איך 40% הנהגים המוסלמים "יחללו שבת"?
 

Ccyclist

Well-known member
אין באיסלאם איסור עבודה בשישי

יום שישי זה "השבת" של המוסלמים.למה הם צריכים לעבוד ביום הזה?
אין באיסלאם איסור עבודה בשישי
האיסלאם דורש תפילה משותפת אחת במסגד בימי שישי. במדינות מוסלמיות רבות יום ו ' הוא יום השוק והקניות משום שאוכלוסיות נוודים שמגיעות לישובים לצורך תפילה צריכות לנצל את הגעתן לעיר לצרכים אחרים במקום לבזבז יום נוסף על כך.
&nbsp
כמו כן לא ראיתי שמפריע לאף דתי שהנהגים המוסלמים בארץ עובדים בבוקר שישי.
 
למעלה