היום עליו חלמנו, הסוף לסגר השבועי בגוש דן

Ccyclist

Well-known member
התוספת היא ההדגשה החצי שקופה

לא ברור מה התוספת ומה המקורי
התוספת היא ההדגשה החצי שקופה
המקור נשאר "מתחת" כי לא מחקתי אותו. לא אוכל לבצע במחשב עד הערב.
&nbsp
השינויים דומים להצעותיי - חיבור בשולי הקווים ומקומות מפתח כדי שרוב סופי הקווים יוצרים לולאות חיצוניות עם קו אחר. הקו הירוק מוצע שיהפוך למעגלי דו כיווני כדי לתת קישור מכל קווי הדרום ליפו בהחלפה אחת.
 
תודה, נראה טוב רוב תושבי הערים יהיה להם אוטובוס במרחק סביר

הנה מפת רשת שבעת הקווים (עבודה ידנית)
על פניו רשת עם ליבה טובה, אבל לדעתי שיפור פשוט של קצוות סגורים כמו מה שקורה ביפו היה יכול לשפר אותה לרשת ביזורית שמשרתת תנועה בין המרכזים המשניים.
&nbsp
חבל שאין את אותו עקרון באזור הספארי ברמת גן. לדעתי הקו הצהוב צריך להמשיך עד להרצליה ולקיים נקודת התמשקות או שתיים עם הקו האדום בשכונות שמצפון לירקון. כמו כן חבל שאין קו מהספארי ליפו (הפיכת הירוק למעגלי דו כיווני?) ושיש פער בין ברשת בין נאות אפקה לאבא הלל (ברור לי שזה אומר גישור על גבול בני ברק, יתכן שזה יצריך מוניות שירות ולא "אוטובוס שבת"). יתכן שהייתי מאריך את הכחול כהה מעתידים לאפקה כדי להפוך אותה לנקודת מעבר אפקטיבית יותר.
&nbsp
בגלל ריבוי ההשקות בליבה התדירות החצי שעתית יכולה ליצור תדירות כמעט רבע שעתית (4 אוטובוסים לשעה, ללא התחייבות על מרווחי זמן) במרכז העיר. אני מקווה שבפרברים ייצרו תיאום שהקווים השונים יפגשו לפי הלו"ז עם הפסקה של עד 5 דקות כדי לאפשר נסיעות מבוססות החלפה במקום לעבור האחד על פני השני ללא תיאום ולהסתכן בהמתנות ארוכות.
&nbsp
ברכותיי, ואני מקווה שבקרוב ידווח בפורום על ההפעלה עצמה.
תודה, נראה טוב רוב תושבי הערים יהיה להם אוטובוס במרחק סביר
בולטת בחסרונה פתח תקווה,
הצעה מציע להוסיף את קווי מוניות שירות שפעילים בשבת
 

Bus Nerd

Active member
מה שבעיקר מבאס ברשת הזו זה תדירות נמוכה מדי בפלורנטין

הנה מפת רשת שבעת הקווים (עבודה ידנית)
על פניו רשת עם ליבה טובה, אבל לדעתי שיפור פשוט של קצוות סגורים כמו מה שקורה ביפו היה יכול לשפר אותה לרשת ביזורית שמשרתת תנועה בין המרכזים המשניים.
&nbsp
חבל שאין את אותו עקרון באזור הספארי ברמת גן. לדעתי הקו הצהוב צריך להמשיך עד להרצליה ולקיים נקודת התמשקות או שתיים עם הקו האדום בשכונות שמצפון לירקון. כמו כן חבל שאין קו מהספארי ליפו (הפיכת הירוק למעגלי דו כיווני?) ושיש פער בין ברשת בין נאות אפקה לאבא הלל (ברור לי שזה אומר גישור על גבול בני ברק, יתכן שזה יצריך מוניות שירות ולא "אוטובוס שבת"). יתכן שהייתי מאריך את הכחול כהה מעתידים לאפקה כדי להפוך אותה לנקודת מעבר אפקטיבית יותר.
&nbsp
בגלל ריבוי ההשקות בליבה התדירות החצי שעתית יכולה ליצור תדירות כמעט רבע שעתית (4 אוטובוסים לשעה, ללא התחייבות על מרווחי זמן) במרכז העיר. אני מקווה שבפרברים ייצרו תיאום שהקווים השונים יפגשו לפי הלו"ז עם הפסקה של עד 5 דקות כדי לאפשר נסיעות מבוססות החלפה במקום לעבור האחד על פני השני ללא תיאום ולהסתכן בהמתנות ארוכות.
&nbsp
ברכותיי, ואני מקווה שבקרוב ידווח בפורום על ההפעלה עצמה.
מה שבעיקר מבאס ברשת הזו זה תדירות נמוכה מדי בפלורנטין
פלורנטין שכונה עם המון צעירים בלי רכב, בדיוק האוכלוסיה שמתניידת בשבת. היא גם יעד לכלשעצמה כי יש בה כל מיני מסעדות ובתי קפה נחמדים שפתוחים בשבת. בהצעה המקורית הייתה תדירות משולבת גבוהה יותר בפלורנטין, בעוד בגרסה הזו של הרשת הקווים הירוק והאדום עוקפים אותה צפונה.

המפה ברוזולוציה נמוכה אז קצת קשה לי להבין דרך איזה רחובות בדיוק הם מתוכננים לנסוע בדרום העיר בואכה יפו. ציירת ידנית אז אולי תוכל לעזור לי ולתאר במילים (או במפה ברוזולוציה גבוהה יותר) את המסלול שלהם?
 

Ccyclist

Well-known member
הגירסה הרשמית ביצעתי לפי המפות.

מה שבעיקר מבאס ברשת הזו זה תדירות נמוכה מדי בפלורנטין
פלורנטין שכונה עם המון צעירים בלי רכב, בדיוק האוכלוסיה שמתניידת בשבת. היא גם יעד לכלשעצמה כי יש בה כל מיני מסעדות ובתי קפה נחמדים שפתוחים בשבת. בהצעה המקורית הייתה תדירות משולבת גבוהה יותר בפלורנטין, בעוד בגרסה הזו של הרשת הקווים הירוק והאדום עוקפים אותה צפונה.

המפה ברוזולוציה נמוכה אז קצת קשה לי להבין דרך איזה רחובות בדיוק הם מתוכננים לנסוע בדרום העיר בואכה יפו. ציירת ידנית אז אולי תוכל לעזור לי ולתאר במילים (או במפה ברוזולוציה גבוהה יותר) את המסלול שלהם?
הגירסה הרשמית ביצעתי לפי המפות.
מה שארסני העלה - ביצעתי על המפה למיטב יכולתי אם כי יתכן שנפלו טעויות, בייחוד באזור מסוף כרמלית שבמפה שעליה עבדתי לא צוינו ציריו. לזום גדול יותר ניתן לעיין במפות הקווים הנפרדות המקוריות.
&nbsp
בהצעה שלי לשיפור המשכתי קווים בצירים ראשיים בלבד כי זו הרזולוציה של המפה שהיתה לי (ויש עקרון "לא להכנס לשכונות" שפופולרי עם הצעות לשבת).
 
כל הנחלים (קווים) זורמים לים..

הנה מפת רשת שבעת הקווים (עבודה ידנית)
על פניו רשת עם ליבה טובה, אבל לדעתי שיפור פשוט של קצוות סגורים כמו מה שקורה ביפו היה יכול לשפר אותה לרשת ביזורית שמשרתת תנועה בין המרכזים המשניים.
&nbsp
חבל שאין את אותו עקרון באזור הספארי ברמת גן. לדעתי הקו הצהוב צריך להמשיך עד להרצליה ולקיים נקודת התמשקות או שתיים עם הקו האדום בשכונות שמצפון לירקון. כמו כן חבל שאין קו מהספארי ליפו (הפיכת הירוק למעגלי דו כיווני?) ושיש פער בין ברשת בין נאות אפקה לאבא הלל (ברור לי שזה אומר גישור על גבול בני ברק, יתכן שזה יצריך מוניות שירות ולא "אוטובוס שבת"). יתכן שהייתי מאריך את הכחול כהה מעתידים לאפקה כדי להפוך אותה לנקודת מעבר אפקטיבית יותר.
&nbsp
בגלל ריבוי ההשקות בליבה התדירות החצי שעתית יכולה ליצור תדירות כמעט רבע שעתית (4 אוטובוסים לשעה, ללא התחייבות על מרווחי זמן) במרכז העיר. אני מקווה שבפרברים ייצרו תיאום שהקווים השונים יפגשו לפי הלו"ז עם הפסקה של עד 5 דקות כדי לאפשר נסיעות מבוססות החלפה במקום לעבור האחד על פני השני ללא תיאום ולהסתכן בהמתנות ארוכות.
&nbsp
ברכותיי, ואני מקווה שבקרוב ידווח בפורום על ההפעלה עצמה.
כל הנחלים (קווים) זורמים לים..
בשבת הראשונה שהרשת תפעל, מונית מהבית בפחות מ 20 שקל למסוף וולפסון, ומשם לאחד מחופי תל אביב.
 

Ccyclist

Well-known member
ביצוע ממוחשב להצעות השיפור שלי, והשווה למקור

הנה מפת רשת שבעת הקווים (עבודה ידנית)
על פניו רשת עם ליבה טובה, אבל לדעתי שיפור פשוט של קצוות סגורים כמו מה שקורה ביפו היה יכול לשפר אותה לרשת ביזורית שמשרתת תנועה בין המרכזים המשניים.
&nbsp
חבל שאין את אותו עקרון באזור הספארי ברמת גן. לדעתי הקו הצהוב צריך להמשיך עד להרצליה ולקיים נקודת התמשקות או שתיים עם הקו האדום בשכונות שמצפון לירקון. כמו כן חבל שאין קו מהספארי ליפו (הפיכת הירוק למעגלי דו כיווני?) ושיש פער בין ברשת בין נאות אפקה לאבא הלל (ברור לי שזה אומר גישור על גבול בני ברק, יתכן שזה יצריך מוניות שירות ולא "אוטובוס שבת"). יתכן שהייתי מאריך את הכחול כהה מעתידים לאפקה כדי להפוך אותה לנקודת מעבר אפקטיבית יותר.
&nbsp
בגלל ריבוי ההשקות בליבה התדירות החצי שעתית יכולה ליצור תדירות כמעט רבע שעתית (4 אוטובוסים לשעה, ללא התחייבות על מרווחי זמן) במרכז העיר. אני מקווה שבפרברים ייצרו תיאום שהקווים השונים יפגשו לפי הלו"ז עם הפסקה של עד 5 דקות כדי לאפשר נסיעות מבוססות החלפה במקום לעבור האחד על פני השני ללא תיאום ולהסתכן בהמתנות ארוכות.
&nbsp
ברכותיי, ואני מקווה שבקרוב ידווח בפורום על ההפעלה עצמה.
ביצוע ממוחשב להצעות השיפור שלי, והשווה למקור
אפשר לרפרף בין שתי התמונות לראות את עיקרון החיבוריות הביזורית שלי.
&nbsp
המפה המתוכננת היא לפי הרשת הרשמית ללא שינויים.
&nbsp
במפת הצעות השיפור שלי קו בצבע רציף - קו קיים, קו מקווקוו - שינוי מסלול מוצע, קו לבן עם מסגרת בצבע הקו - קטע שני מציע לבטל.
&nbsp
אני מודע שאני מציע מספר סיבובים מהסוג שבדרך כלל זוכה לביקורת, אך לדעתי הם מאפשרים קישוריות בין הקווים ורשת שבה ניתן להגיע לא רק למרכז ת"א אלא גם ליעדים ברחבי המטרופולין תוך החלפות ברמת גן.



 

Ccyclist

Well-known member
הצעת החלפת קטעים לקיצור התכלת

ביצוע ממוחשב להצעות השיפור שלי, והשווה למקור
אפשר לרפרף בין שתי התמונות לראות את עיקרון החיבוריות הביזורית שלי.
&nbsp
המפה המתוכננת היא לפי הרשת הרשמית ללא שינויים.
&nbsp
במפת הצעות השיפור שלי קו בצבע רציף - קו קיים, קו מקווקוו - שינוי מסלול מוצע, קו לבן עם מסגרת בצבע הקו - קטע שני מציע לבטל.
&nbsp
אני מודע שאני מציע מספר סיבובים מהסוג שבדרך כלל זוכה לביקורת, אך לדעתי הם מאפשרים קישוריות בין הקווים ורשת שבה ניתן להגיע לא רק למרכז ת"א אלא גם ליעדים ברחבי המטרופולין תוך החלפות ברמת גן.
הצעת החלפת קטעים לקיצור התכלת
החלפת הקטעים שבמפה יכולה לקצר את הקטע הרבת גני של קו התכלת המוצע מבקעת אונו. המחיר: הארכת הקו הצהוב (כולל קטע שיועד במקור לירוק) לסיבוב שתוכנן לתכלת בצפון עבר בירקון. כמו כן זה מאפשר לייעל את מסלול הקו הירוק הסיבובי (שמתפקד גם כקו רוחב דרומי שחסר במקור) תוך הורדת סיבוב קטן מהמסלול.

 
למעלה