בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615761,00.html#autoplay

עדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה הערב (יום ג') תקציב ראשוני להפעלת מערך ההיסעים בסופי השבוע עד סוף 2019 העומד על כ-1.5 מיליון שקל. בשלב ראשון יצטרפו לפרויקט עיריות גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב-יפו. העלות השנתית להפעלת הפרויקט (52 סופי שבוע) מוערכת בכ-12.5 מיליון שקל וצפויה לגדול עם הצטרפות ערים נוספות.

מעיריית תל אביב נמסר כי רשת התחבורה תתבסס על מערך היסעים שיכלול כ-7 מסלולים ויפעל לאורכן ולרוחבן של הערים במטרופולין, תוך מתן דגש על נגישות טובה ותדירה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות בהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה.



עוד נמסר כי תדירות ולו"ז מדויק יקבעו תוך שיתוף פעולה בין הרשויות השונות ובהתאם לצרכים התפעוליים. וכי עם השלמת ההערכות להפעלת רשת התחבורה המטרופולינית יוצג הנושא ויפורסם לציבור. בשלב זה השירות יהיה חינמי, ונוסעים יוכלו לבצע החלפות בין קווי הרשת. מידע זמן אמת לגבי זמן הגעה מדויק לכל תחנה יועבר למשתמשים דרך אפליקציות

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א מרשימת "חילונים ירוקים", אמר הערב על אישור התקציב בעיריית תל אביב כי "זו לא פחות מהחלטה סנסציונית. לכל איש ואישה יש את הזכות לבחור ולהחליט כיצד היא או הוא רוצים לבלות את השבת שלהם, התפקיד של הרשות המקומית הוא לשמור על החופש שלהם. תל אביב-יפו היא בירת החופש של ישראל ותחבורה ציבורית בשבת מחזקת אותה ככזאת".
 
מעניין איפה רמת גן בסיפור הזה.

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615761,00.html#autoplay

עדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה הערב (יום ג') תקציב ראשוני להפעלת מערך ההיסעים בסופי השבוע עד סוף 2019 העומד על כ-1.5 מיליון שקל. בשלב ראשון יצטרפו לפרויקט עיריות גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב-יפו. העלות השנתית להפעלת הפרויקט (52 סופי שבוע) מוערכת בכ-12.5 מיליון שקל וצפויה לגדול עם הצטרפות ערים נוספות.

מעיריית תל אביב נמסר כי רשת התחבורה תתבסס על מערך היסעים שיכלול כ-7 מסלולים ויפעל לאורכן ולרוחבן של הערים במטרופולין, תוך מתן דגש על נגישות טובה ותדירה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות בהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה.



עוד נמסר כי תדירות ולו"ז מדויק יקבעו תוך שיתוף פעולה בין הרשויות השונות ובהתאם לצרכים התפעוליים. וכי עם השלמת ההערכות להפעלת רשת התחבורה המטרופולינית יוצג הנושא ויפורסם לציבור. בשלב זה השירות יהיה חינמי, ונוסעים יוכלו לבצע החלפות בין קווי הרשת. מידע זמן אמת לגבי זמן הגעה מדויק לכל תחנה יועבר למשתמשים דרך אפליקציות

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א מרשימת "חילונים ירוקים", אמר הערב על אישור התקציב בעיריית תל אביב כי "זו לא פחות מהחלטה סנסציונית. לכל איש ואישה יש את הזכות לבחור ולהחליט כיצד היא או הוא רוצים לבלות את השבת שלהם, התפקיד של הרשות המקומית הוא לשמור על החופש שלהם. תל אביב-יפו היא בירת החופש של ישראל ותחבורה ציבורית בשבת מחזקת אותה ככזאת".
מעניין איפה רמת גן בסיפור הזה.
 

EHP12

Active member
אני יודע שעיריית רמת גן מפעילה קו בשם "סבבוס" בשבתות

מעניין איפה רמת גן בסיפור הזה.
אני יודע שעיריית רמת גן מפעילה קו בשם "סבבוס" בשבתות
המסלול שלו הוא מכפר המכביה, דרך רחוב הירדן, חיבת ציון, קריניצקי, אבא הלל, ומשם ממשיך לתל אביב דרך רחוב קפלן, ציר בן ציון/בוגרשוב, ומשם לבן יהודה עד רידינג.
 
הגיע הזמן, מקווה שהבשורה תגיע גם לערים אחרות, והכי חשוב לתחב

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615761,00.html#autoplay

עדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה הערב (יום ג') תקציב ראשוני להפעלת מערך ההיסעים בסופי השבוע עד סוף 2019 העומד על כ-1.5 מיליון שקל. בשלב ראשון יצטרפו לפרויקט עיריות גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב-יפו. העלות השנתית להפעלת הפרויקט (52 סופי שבוע) מוערכת בכ-12.5 מיליון שקל וצפויה לגדול עם הצטרפות ערים נוספות.

מעיריית תל אביב נמסר כי רשת התחבורה תתבסס על מערך היסעים שיכלול כ-7 מסלולים ויפעל לאורכן ולרוחבן של הערים במטרופולין, תוך מתן דגש על נגישות טובה ותדירה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות בהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה.



עוד נמסר כי תדירות ולו"ז מדויק יקבעו תוך שיתוף פעולה בין הרשויות השונות ובהתאם לצרכים התפעוליים. וכי עם השלמת ההערכות להפעלת רשת התחבורה המטרופולינית יוצג הנושא ויפורסם לציבור. בשלב זה השירות יהיה חינמי, ונוסעים יוכלו לבצע החלפות בין קווי הרשת. מידע זמן אמת לגבי זמן הגעה מדויק לכל תחנה יועבר למשתמשים דרך אפליקציות

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א מרשימת "חילונים ירוקים", אמר הערב על אישור התקציב בעיריית תל אביב כי "זו לא פחות מהחלטה סנסציונית. לכל איש ואישה יש את הזכות לבחור ולהחליט כיצד היא או הוא רוצים לבלות את השבת שלהם, התפקיד של הרשות המקומית הוא לשמור על החופש שלהם. תל אביב-יפו היא בירת החופש של ישראל ותחבורה ציבורית בשבת מחזקת אותה ככזאת".
הגיע הזמן, מקווה שהבשורה תגיע גם לערים אחרות, והכי חשוב לתחב
לתחבורה בין עירונית,
 

Ccyclist

Well-known member
יש מערכת מוניות שירות בינעירונית לא נגישה

הגיע הזמן, מקווה שהבשורה תגיע גם לערים אחרות, והכי חשוב לתחב
לתחבורה בין עירונית,
יש מערכת מוניות שירות בינעירונית לא נגישה
תחנת המוצא התל אביבית היא בתחנה המרכזית, אזור מאד בעייתי, שזוכה לקו אחד בלבד בהצעה של עיריית תל אביב. המסגר, שעולה כאן כרחוב שבו המוניות עוברות אך לא בהכרח מעלות נוסעים, מקבל שני קווים שחוצים אותו.
&nbsp
בירושלים נקודת המוצא היא ברחוב הרב קוק פינת הנביאים, אבל למעט תושבי מרכז העיר והטבעת הפנימית ביותר (טלביה - רחביה - נחלאות) הן אינן נגישות תח"צית.
&nbsp
אני מודע לחסרונות מערכת מוניות השירות (היעדר לו"ז מסודר, יציאה כשהמונית מתמלאת, היעדר תשלום ברב קו בזמן השבת) ולאי החיבה אליהן בפורום, אבל בשלב זה של מערכות שלד או קווים בודדים בערים צריך לשקול איך להתחבר למה שיש במקום להתחרות בו עם נסיעה בודדת.
 

Ccyclist

Well-known member
דווח, נברך כשיפתח. רשת משותפת היא רעיון טוב

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615761,00.html#autoplay

עדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה הערב (יום ג') תקציב ראשוני להפעלת מערך ההיסעים בסופי השבוע עד סוף 2019 העומד על כ-1.5 מיליון שקל. בשלב ראשון יצטרפו לפרויקט עיריות גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב-יפו. העלות השנתית להפעלת הפרויקט (52 סופי שבוע) מוערכת בכ-12.5 מיליון שקל וצפויה לגדול עם הצטרפות ערים נוספות.

מעיריית תל אביב נמסר כי רשת התחבורה תתבסס על מערך היסעים שיכלול כ-7 מסלולים ויפעל לאורכן ולרוחבן של הערים במטרופולין, תוך מתן דגש על נגישות טובה ותדירה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות בהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה.



עוד נמסר כי תדירות ולו"ז מדויק יקבעו תוך שיתוף פעולה בין הרשויות השונות ובהתאם לצרכים התפעוליים. וכי עם השלמת ההערכות להפעלת רשת התחבורה המטרופולינית יוצג הנושא ויפורסם לציבור. בשלב זה השירות יהיה חינמי, ונוסעים יוכלו לבצע החלפות בין קווי הרשת. מידע זמן אמת לגבי זמן הגעה מדויק לכל תחנה יועבר למשתמשים דרך אפליקציות

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א מרשימת "חילונים ירוקים", אמר הערב על אישור התקציב בעיריית תל אביב כי "זו לא פחות מהחלטה סנסציונית. לכל איש ואישה יש את הזכות לבחור ולהחליט כיצד היא או הוא רוצים לבלות את השבת שלהם, התפקיד של הרשות המקומית הוא לשמור על החופש שלהם. תל אביב-יפו היא בירת החופש של ישראל ותחבורה ציבורית בשבת מחזקת אותה ככזאת".
דווח, נברך כשיפתח. רשת משותפת היא רעיון טוב
להבנתי ת"א תתן חסות לקווי אורך בשטחה פלוס גיחות לערים שמצפון ומדרום לה, בעוד שערי עבר הירקון יתנו חסות לקווי הרוחב. בשלב זה התפרסמה מפה של קווי האורך התל-אביביים אך לא סומנו בה קווי הרוחב.
&nbsp
נקווה שהעניין יצליח ויתפתח.

 

Bus Nerd

Active member
לא צריך הרבה קווי רוחב בת"א, בטח שלא בשבת

דווח, נברך כשיפתח. רשת משותפת היא רעיון טוב
להבנתי ת"א תתן חסות לקווי אורך בשטחה פלוס גיחות לערים שמצפון ומדרום לה, בעוד שערי עבר הירקון יתנו חסות לקווי הרוחב. בשלב זה התפרסמה מפה של קווי האורך התל-אביביים אך לא סומנו בה קווי הרוחב.
&nbsp
נקווה שהעניין יצליח ויתפתח.
לא צריך הרבה קווי רוחב בת"א, בטח שלא בשבת
איזה קווי רוחב היית מוסיף כאן? אני בתור תושב ת"א לא מצליח למצוא על המפה הזו שום מסלול ל"קו רוחב" פוטנציאלי ששווה להפעיל, בעיקר בהינתן התקציב המוגבל לתחבורה בשבת.

העיר די צרה ברובה, וללכת (או לרכב) לרוחבה לא לוקח הרבה זמן. הכחול והירוק משמשים קווי רוחב בסלמה, הכתום קו רוחב לשכונות מזרח העיר, הסגול והירוק משמשים קווי רוחב באיזור הצפון החדש.

מה גם שמסלולי האוטובוסים בעיר הם אילוץ של רשת הרחובות שלה, שלא כוללת הרבה צירי רוחב ראשיים בגלל פילוסופיית התכנון של פטריק גדס - הוא חשב שהעיר תתפתח בעיקר צפונה ולא חשב על הפרברים ממזרח, והוא רצה לצמצם חשיפה של בניינים לשמש ולכן כמה שפחות רחובות ראשיים ממזרח למערב = כמה שפחות בניינים שצידם הדרומי חשוף בלי בניין אחר שיעשה עליו צל. חשוב מאוד באקלים כמו שלנו.
 

Ccyclist

Well-known member
לפחות 3 קווי רוחב

לא צריך הרבה קווי רוחב בת"א, בטח שלא בשבת
איזה קווי רוחב היית מוסיף כאן? אני בתור תושב ת"א לא מצליח למצוא על המפה הזו שום מסלול ל"קו רוחב" פוטנציאלי ששווה להפעיל, בעיקר בהינתן התקציב המוגבל לתחבורה בשבת.

העיר די צרה ברובה, וללכת (או לרכב) לרוחבה לא לוקח הרבה זמן. הכחול והירוק משמשים קווי רוחב בסלמה, הכתום קו רוחב לשכונות מזרח העיר, הסגול והירוק משמשים קווי רוחב באיזור הצפון החדש.

מה גם שמסלולי האוטובוסים בעיר הם אילוץ של רשת הרחובות שלה, שלא כוללת הרבה צירי רוחב ראשיים בגלל פילוסופיית התכנון של פטריק גדס - הוא חשב שהעיר תתפתח בעיקר צפונה ולא חשב על הפרברים ממזרח, והוא רצה לצמצם חשיפה של בניינים לשמש ולכן כמה שפחות רחובות ראשיים ממזרח למערב = כמה שפחות בניינים שצידם הדרומי חשוף בלי בניין אחר שיעשה עליו צל. חשוב מאוד באקלים כמו שלנו.
לפחות 3 קווי רוחב
אלוף שדה - יפו (דרך מתחם התחנה). קו כזה יגשר על מספר קווים אורכיים בדרום העיר בהחלפה אחת.
&nbsp
יצחק רבין ר"ג - השלום - קפלן - בוגרשוב (שת"פ אפשרי עם גבעתיים ור"ג)
&nbsp
ז'בוטינסקי של ר"ג - ארלוזרוב (שת"פ אפשרי עם ר"ג)
&nbsp
בגלל חשיבות הנמל ופארק הירקון יתכן שיש מקום לקו רוחב רביעי משנקין של גבעתיים, ביאליק של ר"ג, ההלכה, אחד מצירי הצפון הישן ומשם לנמל.
&nbsp
בקונטקסט של מימון עירוני לקווים של כל עיר בנפרד הגיוני שת"א תרצה למקסם את אורכי המסלולים בתוכה, אך זה הופך את הקטעים הרוחביים למפותלים ומעיקים יחסית לקווי רוחב ישירים.
 

נהורית1

New member
מבחינתי, לשמחה הזו יש מחיר.

בשעה טובה - בעוד פחות מחודשיים הסעות בשבת בחלק מגוש דן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615761,00.html#autoplay

עדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה הערב (יום ג') תקציב ראשוני להפעלת מערך ההיסעים בסופי השבוע עד סוף 2019 העומד על כ-1.5 מיליון שקל. בשלב ראשון יצטרפו לפרויקט עיריות גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב-יפו. העלות השנתית להפעלת הפרויקט (52 סופי שבוע) מוערכת בכ-12.5 מיליון שקל וצפויה לגדול עם הצטרפות ערים נוספות.

מעיריית תל אביב נמסר כי רשת התחבורה תתבסס על מערך היסעים שיכלול כ-7 מסלולים ויפעל לאורכן ולרוחבן של הערים במטרופולין, תוך מתן דגש על נגישות טובה ותדירה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות בהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה.



עוד נמסר כי תדירות ולו"ז מדויק יקבעו תוך שיתוף פעולה בין הרשויות השונות ובהתאם לצרכים התפעוליים. וכי עם השלמת ההערכות להפעלת רשת התחבורה המטרופולינית יוצג הנושא ויפורסם לציבור. בשלב זה השירות יהיה חינמי, ונוסעים יוכלו לבצע החלפות בין קווי הרשת. מידע זמן אמת לגבי זמן הגעה מדויק לכל תחנה יועבר למשתמשים דרך אפליקציות

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א מרשימת "חילונים ירוקים", אמר הערב על אישור התקציב בעיריית תל אביב כי "זו לא פחות מהחלטה סנסציונית. לכל איש ואישה יש את הזכות לבחור ולהחליט כיצד היא או הוא רוצים לבלות את השבת שלהם, התפקיד של הרשות המקומית הוא לשמור על החופש שלהם. תל אביב-יפו היא בירת החופש של ישראל ותחבורה ציבורית בשבת מחזקת אותה ככזאת".
מבחינתי, לשמחה הזו יש מחיר.
היה רק יום אחד בשבוע לתת לזיהום האוויר, בעיקר בתל אביב, לשקוע. יום שבת האויר נקי וצלול יותר מכל ימות השבוע. אז עכשיו זיהום האוויר ימשיך לרחף על תל אביב והסביבה כל השבוע. חבל.
 
למעלה