קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון

קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון

קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון
ובכפ"ס יש חלק מאוטובוסים על גז, בחודשים הקרובים ייכנסו עוד אוטובוסים עם גז.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בקו 29 יש כשישה חשמליים כבר כשנה.

קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון
ובכפ"ס יש חלק מאוטובוסים על גז, בחודשים הקרובים ייכנסו עוד אוטובוסים עם גז.
בקו 29 יש כשישה חשמליים כבר כשנה.
האוטובוסים על גט"ד בקווי 500 אני משער שהכל נכנס. יש כ 55 רכבים כאלו חדשים שעלו שבוע שעבר לכביש בנוסף לכ 20 ישנות יותר מחצי שנה הקודמת.
 

Ccyclist

Well-known member
ברכות חישמול, אבל איך הרצפה ?

בקו 29 יש כשישה חשמליים כבר כשנה.
האוטובוסים על גט"ד בקווי 500 אני משער שהכל נכנס. יש כ 55 רכבים כאלו חדשים שעלו שבוע שעבר לכביש בנוסף לכ 20 ישנות יותר מחצי שנה הקודמת.
ברכות חישמול, אבל איך הרצפה ?
כמי שנסע בקווי 29 / 39 ברעננה אני חייב לומר שהרצפה מאד מחליקה ושבפברואר המצב היה גרוע מאד עם הגשם. הטקסטורה של הרצפה לא מאפשרת אחיזת רגליים טובה כמו שצריך בתח"צ.
&nbsp
אני מקווה שעם ההתקדמות לטכנולוגיית הנעה חדשה לא שכחו לטפל בבעיה בסיסית יותר.
 

אורי404

New member
חלק גדול בכפר סבא פועלים כיום באמצעות גז-טבעי

קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון
ובכפ"ס יש חלק מאוטובוסים על גז, בחודשים הקרובים ייכנסו עוד אוטובוסים עם גז.
חלק גדול בכפר סבא פועלים כיום באמצעות גז-טבעי
כפי שנכתב בקווים 29/39 פועלים מספר אוטובוסים חשמליים מתוצרת BYD מזה שנה פלוס-מינוס. הם לעתים פועלים בקווים נוספים. אלה שקטים מאוד. כה שקטים שאפשר ללכת ברחוב, האוטובוס קרוב מאוד (מגיע מאחוריך) ולא לשמוע את זה. הם גם נמוכי רצפה מלאים ולא נמוכי כניסה.

בקווים 5XX בכפר סבא, כמו 561, 571 ו-572 רב האוטובוסים שיצא לי לראות הם גולדן דרגון מונעי גז-טבעי. כך גם בקו 501 ברעננה ובקווים אחרים. בינתיים מעט מאוד פעמים יצא לי לראות בקווים האלה את האוטובוסים איסוזו.
בניגוד לחשמליים הם לא שקטים ואף להיפך מזה. הם נמוכי כניסה ולא נמוכי רצפה.

לא ידעתי שצפויים להיכנס נוספים. מעניין האם יחליפו את הבינעירוניים כיום, שפועלים בקו 551.

בכפר סבא הלא ממש ענקית יש מגוון של אוטובוסים עירוניים ממפעיל אחד "מטרופולין": וולואים B7R ו-B8R נמוכי כניסה. מאנים נמוכי כניסה על שלושה מרכבים שונים. סולאריס. איסוזו עם שלוש דלתות או שתי דלתות. גולדן דרגון באמצעות סולר באשכול שרון הישן ובאמצעות גז טבעי באשכול שרון-חולון. יוטונג. לצדם שני מידיבוסים עירוניים "אוטוקאר".
 
האם הנסיעה באוטובוס החשמלי יותר רגועה או אגרסיבית כמו בסולר?

קו 29 כפ"ס - הרצליה, נכנס אוטובוס חשמלי ראשון
ובכפ"ס יש חלק מאוטובוסים על גז, בחודשים הקרובים ייכנסו עוד אוטובוסים עם גז.
האם הנסיעה באוטובוס החשמלי יותר רגועה או אגרסיבית כמו בסולר?
אני הפסקתי להשתמש באוטובוס בגלל שהנסיעה לא נעימה.
אתמול נסעתי ב 149 מתל אביב לכפר סבא והיה סיוט.
הנהג נסע 100 קמ"ש בנמיר, 100 קמ"ש בכביש 4 שעובר שיפוצים והמהירות מוגבלת בו ל 70 קמ"ש, ואפילו בתוך העיר כפר סבא - רחוב וייצמן - הוא דפק לפחות 70 קמ"ש.
הבעיה היא העצירות החזקות. הם פשוט מבצעים עצירת חירום דרך קבע. אפילו דוהרים לקראת רמזור אדום או תחנה רק כדי לדפוק עצירה חזקה.
בשורה התחתונה: אני על אוטובוס לא עולה יותר.
 
למעלה