סוף השנה האזרחית כידוע לי.שאלה
האם מישהו יודע מתי תחנת רכבת תל אביב השלום תחזור לפעול בימי שישי?
מתי הקו המהיר לירושלים יגיע עד תל אביב ההגנה?
וסוף סוף יצאה נסיעת רכבת מהמוסך בלודשאלה
האם מישהו יודע מתי תחנת רכבת תל אביב השלום תחזור לפעול בימי שישי?
מתי הקו המהיר לירושלים יגיע עד תל אביב ההגנה?
רק עכשיו?וסוף סוף יצאה נסיעת רכבת מהמוסך בלוד
לירושלים, הושלם בהצלחה החשמול למוסך
חלקירק עכשיו?
נדמה לי שבששתיות פרסם צילום של נסיעה לפני מספר שבועות כבר.
או שזה היה חשמול חלקי עד עכשיו?
תודה. שאלה נוספת:חלקי
עדכון קו חשמלי ירושלים תל אביבשאלה
האם מישהו יודע מתי תחנת רכבת תל אביב השלום תחזור לפעול בימי שישי?
מתי הקו המהיר לירושלים יגיע עד תל אביב ההגנה?
הסיבה להרצליה היא קיום מסילות דיור.עדכון קו חשמלי ירושלים תל אביב
2 דברים:
1. למה תמיד מדברים על הרצליה כיעד סופי של הרכבת החשמלית מירושלים.
לא דובר פעם עם רכבת חשמלית מירושלים לכרמיאל? מה קרה לשאיפה הזו?
ויתרו עליה?
2. כשהרכבת תפעל מההגנה תוסר הגבלת 400 הנוסעים לא בגלל שכבר אין צורך בהגבלה זו, אלא כי בתחנת ההגנה לא ניתן לאכוף מגבלה זו..
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615791,00.html#autoplay
אם הכול ילך כשורה - וסימן השאלה גדול במיוחד בכל הנוגע להבטחות בעניין - הקו המהיר בין ירושלים לתל אביב יתחיל לפעול בדצמבר, אולי כבר במהלך חופשת החנוכה. רק עד תחנת ההגנה, בינתיים, אף שההבטחה המקורית הייתה להגיע עד הרצליה - לכך אין בינתיים אפילו לוח זמנים.
הפעלת השירות עד לתל אביב צפויה לסוף 2019, ובמסגרתו הסרת מגבלת הנוסעים מחויבת המציאות, בשל היותה של ההגנה תחנת מעבר לקווים אחרים ולא ניתן לשלוט בה על מספר העולים לרכבת. בהתאם לכך סוכם עם משטרת ישראל כי תסיים את היערכותה עד אמצע נובמבר".
מסילות 3 ו-5 מתוכננות כמסילות דיורהסיבה להרצליה היא קיום מסילות דיור.
בתחנת הרצליה החדשה יש 6 רציפים. ה 2 המזרחיים ביותר למסילת השרון, ה 4 המערביים למסילת החוף, עם תת חלוקה בין הרכבות הפרבריות והמהירות.
 
משום מה הרציפים ממוספרים ממזרח למערב, הפוך מתחנות האיילון. רציפי השרון הם 1, 2, וברציפי החוף יתכן ש 3 ו 6 יוקדשו לקווי החוף הקיימים בעוד ש 4 ו5 יוקדשו לקו לירושלים משום שחיוג מרציפים אלו לא יחסום מספר מסילות גדול.
 
הגעה להרצליה מצריכה חישמול של כ 13 ק"מ מעבר להגנה בעוד שהגעה לכרמיאל מצריכה חישמול של כ 125 ק"מ, והסתבכויות עם עיריית חיפה. ברור מדוע הולכים על אופצייה לטווח הקרוב במקום להשאיר את הקו לירושלים בן ערובה לפרוייקט חישמול ארצי.
ברור לי שעד כרמיאל ייקח שניםהסיבה להרצליה היא קיום מסילות דיור.
בתחנת הרצליה החדשה יש 6 רציפים. ה 2 המזרחיים ביותר למסילת השרון, ה 4 המערביים למסילת החוף, עם תת חלוקה בין הרכבות הפרבריות והמהירות.
 
משום מה הרציפים ממוספרים ממזרח למערב, הפוך מתחנות האיילון. רציפי השרון הם 1, 2, וברציפי החוף יתכן ש 3 ו 6 יוקדשו לקווי החוף הקיימים בעוד ש 4 ו5 יוקדשו לקו לירושלים משום שחיוג מרציפים אלו לא יחסום מספר מסילות גדול.
 
הגעה להרצליה מצריכה חישמול של כ 13 ק"מ מעבר להגנה בעוד שהגעה לכרמיאל מצריכה חישמול של כ 125 ק"מ, והסתבכויות עם עיריית חיפה. ברור מדוע הולכים על אופצייה לטווח הקרוב במקום להשאיר את הקו לירושלים בן ערובה לפרוייקט חישמול ארצי.
ניתן לדייר רכבות גם בת״א מרכז.הסיבה להרצליה היא קיום מסילות דיור.
בתחנת הרצליה החדשה יש 6 רציפים. ה 2 המזרחיים ביותר למסילת השרון, ה 4 המערביים למסילת החוף, עם תת חלוקה בין הרכבות הפרבריות והמהירות.
 
משום מה הרציפים ממוספרים ממזרח למערב, הפוך מתחנות האיילון. רציפי השרון הם 1, 2, וברציפי החוף יתכן ש 3 ו 6 יוקדשו לקווי החוף הקיימים בעוד ש 4 ו5 יוקדשו לקו לירושלים משום שחיוג מרציפים אלו לא יחסום מספר מסילות גדול.
 
הגעה להרצליה מצריכה חישמול של כ 13 ק"מ מעבר להגנה בעוד שהגעה לכרמיאל מצריכה חישמול של כ 125 ק"מ, והסתבכויות עם עיריית חיפה. ברור מדוע הולכים על אופצייה לטווח הקרוב במקום להשאיר את הקו לירושלים בן ערובה לפרוייקט חישמול ארצי.
הרצליה תוכננה כתחנת קצה של חלק מהרכבותעדכון קו חשמלי ירושלים תל אביב
2 דברים:
1. למה תמיד מדברים על הרצליה כיעד סופי של הרכבת החשמלית מירושלים.
לא דובר פעם עם רכבת חשמלית מירושלים לכרמיאל? מה קרה לשאיפה הזו?
ויתרו עליה?
2. כשהרכבת תפעל מההגנה תוסר הגבלת 400 הנוסעים לא בגלל שכבר אין צורך בהגבלה זו, אלא כי בתחנת ההגנה לא ניתן לאכוף מגבלה זו..
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5615791,00.html#autoplay
אם הכול ילך כשורה - וסימן השאלה גדול במיוחד בכל הנוגע להבטחות בעניין - הקו המהיר בין ירושלים לתל אביב יתחיל לפעול בדצמבר, אולי כבר במהלך חופשת החנוכה. רק עד תחנת ההגנה, בינתיים, אף שההבטחה המקורית הייתה להגיע עד הרצליה - לכך אין בינתיים אפילו לוח זמנים.
הפעלת השירות עד לתל אביב צפויה לסוף 2019, ובמסגרתו הסרת מגבלת הנוסעים מחויבת המציאות, בשל היותה של ההגנה תחנת מעבר לקווים אחרים ולא ניתן לשלוט בה על מספר העולים לרכבת. בהתאם לכך סוכם עם משטרת ישראל כי תסיים את היערכותה עד אמצע נובמבר".
לא חצי-חצי אלא 2 תוכננו לכרמיאל ואחת להרצליההרצליה תוכננה כתחנת קצה של חלק מהרכבות
בתוכנית 2020 המקורית חשבו על ירושלים-כרמיאל וגם על הרצליה-ירושלים, כשחצי מסיימות בהרצליה וחצי ממשיכות עד כרמיאל - ככה באיזור הביקוש הגבוה בגוש דן יש תדירות משולבת.
בפועל כרגע לא נראה שהחשמול יגיע לכרמיאל בעשור הקרוב או אפילו בשני העשורים הקרובים. גם בגלל קצב הביצוע המזעזע וגם בגלל התנגדות עיריית חיפה לחשמול בלי שיקוע/מנהור. ישראל תישאר עם רכבות דיזל עוד הרבה שנים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.