העברת קווי 5XX למטרופולין

EHP12

Active member
העברת קווי 5XX למטרופולין

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
 
בכפר סבא יש גם קווים של אפיקים ואת 444 ו 640 של קווים

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
בכפר סבא יש גם קווים של אפיקים ואת 444 ו 640 של קווים
בהרצליה ורמת השרון יש את 944 של אגד ואת 296 של אפיקים.
מהיום כפר סבא היא העיר היחידה מבין 20 הערים הגדולות במדינה שאין בה אף קו של אגד.
 

אורי404

New member
בדרך רמתיים בהוד השרון קווים 921, 930 ו-947 "אגד"

בכפר סבא יש גם קווים של אפיקים ואת 444 ו 640 של קווים
בהרצליה ורמת השרון יש את 944 של אגד ואת 296 של אפיקים.
מהיום כפר סבא היא העיר היחידה מבין 20 הערים הגדולות במדינה שאין בה אף קו של אגד.
בדרך רמתיים בהוד השרון קווים 921, 930 ו-947 "אגד"
שניים מהם קווים סדירים.
קו 944 לעומת זאת הוא קו עם נסיעות בודדות לכל כיוון. לא מן הנמנע, שאחרי שתהיה סוף-סוף רכבת (כחלק מקו A1) מהרצליה לירושלים, יבוטל הקו.

קו 444 ממה שאני רואה בתוך כפר סבא נוסע ריק לגמרי או עם מספר נוסעים על כף יד אחת. גם לא בטוח שיש מספר נוסעים כל כך גבוה בהמשך המסלול.

בתוך רמת השרון כנראה (לא בטוח) עדיין מופעלים קווי תלמידים על-ידי "דן".
 
אין קווי תלמידים של דן ברמת השרון. 909 עבר למטרופולין

בדרך רמתיים בהוד השרון קווים 921, 930 ו-947 "אגד"
שניים מהם קווים סדירים.
קו 944 לעומת זאת הוא קו עם נסיעות בודדות לכל כיוון. לא מן הנמנע, שאחרי שתהיה סוף-סוף רכבת (כחלק מקו A1) מהרצליה לירושלים, יבוטל הקו.

קו 444 ממה שאני רואה בתוך כפר סבא נוסע ריק לגמרי או עם מספר נוסעים על כף יד אחת. גם לא בטוח שיש מספר נוסעים כל כך גבוה בהמשך המסלול.

בתוך רמת השרון כנראה (לא בטוח) עדיין מופעלים קווי תלמידים על-ידי "דן".
אין קווי תלמידים של דן ברמת השרון. 909 עבר למטרופולין
 

אורי404

New member


אין קווי תלמידים של דן ברמת השרון. 909 עבר למטרופולין
 

אוהד1110

New member
למעשה, גם לרעננה גופא לא נכנס אף קו של אגד החל מהיום

בכפר סבא יש גם קווים של אפיקים ואת 444 ו 640 של קווים
בהרצליה ורמת השרון יש את 944 של אגד ואת 296 של אפיקים.
מהיום כפר סבא היא העיר היחידה מבין 20 הערים הגדולות במדינה שאין בה אף קו של אגד.
למעשה, גם לרעננה גופא לא נכנס אף קו של אגד החל מהיום
אם לא ניקח בחשבון את המסוף בצומת רעננה שגובל, ממילא, עם כפר סבא
 

אורי404

New member
אלה אוטובוסים ממונעי גז-טבעי

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
אלה אוטובוסים ממונעי גז-טבעי
אכן הם רועשים.
הדבר הטוב שאפשר לומר, זה שיש עלייה מכל הדלתות. תשלום הנסיעה הוא לא אצל הנהג, אלא במכונה.

כעת רב השירות בתוך ערי דרום השרון הוא בעיקר של "מטרופולין". אבל במהלך השנתיים הקרובות צפוי לצאת מכרז על הקווים הקודמים שהם מפעילים. למשל הקווים הפנימיים, 29, 149 וכו'.
 

DanBus43Maalit72

Active member
המונופול הזה זמני.

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
המונופול הזה זמני.
יצא מכרז בעוד כשנה ומשהו על אשכול השרון הישן שמטרופולין הודיעה שהיא לא תתמודד בו.
 

DanielOne

New member
גם ברעננה למעט בצמתים

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
גם ברעננה למעט בצמתים
לרחוב הראשי אחוזה נכנסים רק קווי מטרופולין. אותו דבר בשאר העיר. למעט קו אחד עם נסיעות בודדות בין ראש העין לא.ת של אפיקים.
 

טנק2

New member
גם מכוערים וגם אין בהם הרבה מקום

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
גם מכוערים וגם אין בהם הרבה מקום
המבחן האמיתי שלהם יהיה מחר. מקווה שיעמדו בעומס
 

EHP12

Active member
גם באיסוזו של מטרופולין אין הרבה מקומות ישיבה

גם מכוערים וגם אין בהם הרבה מקום
המבחן האמיתי שלהם יהיה מחר. מקווה שיעמדו בעומס
גם באיסוזו של מטרופולין אין הרבה מקומות ישיבה
הדגמים של איסוזו של מטרופולין עד כמה שהם נראים חדישים, הם לא נוחים. התחושה שלי שלמרות שזאת חברה יפנית, האוטובוסים לאירופה מיוצרים בסין. והאיכות בהתאם
 

EladGs

New member
זה אוטובוסים של Anadolu Isuzu

גם באיסוזו של מטרופולין אין הרבה מקומות ישיבה
הדגמים של איסוזו של מטרופולין עד כמה שהם נראים חדישים, הם לא נוחים. התחושה שלי שלמרות שזאת חברה יפנית, האוטובוסים לאירופה מיוצרים בסין. והאיכות בהתאם
זה אוטובוסים של Anadolu Isuzu
הם מיוצרים בטורקיה, לא ביפן. גם החברה טורקית.
 

DanBus43Maalit72

Active member
האיסוזו של מטרופולין הם Andolu Isuzu.

גם באיסוזו של מטרופולין אין הרבה מקומות ישיבה
הדגמים של איסוזו של מטרופולין עד כמה שהם נראים חדישים, הם לא נוחים. התחושה שלי שלמרות שזאת חברה יפנית, האוטובוסים לאירופה מיוצרים בסין. והאיכות בהתאם
האיסוזו של מטרופולין הם Andolu Isuzu.
Andolu Isuzu היא מה שנקרא באנגלית joint venture. שיתוף פעולה בין אנדולו הטורקית לאיסוזו היפנית.
&nbsp
הכלים מיוצרים בטורקיה.
 

telaviv202

New member
בדיוק. התנסיתי בקו 501 ביום שישי,

גם מכוערים וגם אין בהם הרבה מקום
המבחן האמיתי שלהם יהיה מחר. מקווה שיעמדו בעומס
בדיוק. התנסיתי בקו 501 ביום שישי,
האוטובוס היה מפוצץ כמו קו 29 בשרון, עם אנשים שעומדים באמצע כשהאוטובוס נע כתוצאה מכך באיטיות על כביש 2. גם בהלוך וגם בחזור היה זמן נסיעה ארוך משמעותית ממה שהיה באגד. וזה עוד קרה ביום שישי, יום פחות עמוס.

אני מאוד מקווה שאלה בסך הכל חבלי לידה של היום הראשון, אבל קשה לי להאמין שבמהלך השבוע יהיה טוב בשעות העומס. אני כבר הנחתי מראש שהאוטובוסים העירוניים יהיו סיוט.

דעתי האישית היא שלפחות אחד מבין שני הקווים, קו 501 או קו 502 (או איחודם), צריך להיות בינעירוני. כשהמשמעות של כך היא העלאה בלבד בערי השרון והורדה בלבד בתל אביב וצמצום התחנות על כביש החוף כך שהאוטובוס יהיה מהיר בין שתי הנקודות. זהו לדעתי גם רוב השימוש של הציבור בקווים האלה, ואין טעם שהאוטובוסים האלה ימלאו צורך עירוני ברעננה/בהרצליה.
 
גם לדעתי 502 צריך היה להישאר בינעירוני

בדיוק. התנסיתי בקו 501 ביום שישי,
האוטובוס היה מפוצץ כמו קו 29 בשרון, עם אנשים שעומדים באמצע כשהאוטובוס נע כתוצאה מכך באיטיות על כביש 2. גם בהלוך וגם בחזור היה זמן נסיעה ארוך משמעותית ממה שהיה באגד. וזה עוד קרה ביום שישי, יום פחות עמוס.

אני מאוד מקווה שאלה בסך הכל חבלי לידה של היום הראשון, אבל קשה לי להאמין שבמהלך השבוע יהיה טוב בשעות העומס. אני כבר הנחתי מראש שהאוטובוסים העירוניים יהיו סיוט.

דעתי האישית היא שלפחות אחד מבין שני הקווים, קו 501 או קו 502 (או איחודם), צריך להיות בינעירוני. כשהמשמעות של כך היא העלאה בלבד בערי השרון והורדה בלבד בתל אביב וצמצום התחנות על כביש החוף כך שהאוטובוס יהיה מהיר בין שתי הנקודות. זהו לדעתי גם רוב השימוש של הציבור בקווים האלה, ואין טעם שהאוטובוסים האלה ימלאו צורך עירוני ברעננה/בהרצליה.
גם לדעתי 502 צריך היה להישאר בינעירוני
אבל בכיוון חזור הוא מתפקד כמאסף.
במקום זה יפתחו את 510 שהוא בינעירוני עם מעט תחנות ועם מגבלות איסוף והורדה מסודרות
 
ואתמול נסעתי ב-502 על גז של גולדן-דרגון

גם לדעתי 502 צריך היה להישאר בינעירוני
אבל בכיוון חזור הוא מתפקד כמאסף.
במקום זה יפתחו את 510 שהוא בינעירוני עם מעט תחנות ועם מגבלות איסוף והורדה מסודרות
ואתמול נסעתי ב-502 על גז של גולדן-דרגון
רועש בצורה לא רגילה בחלל הנוסעים, למרות שהוא חדש מהניילונים.
 

אורי404

New member
קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?

העברת קווי 5XX למטרופולין
ראיתי את חלקם היום. מבאס שמטרופולין בחרו לצייד את הקווים החדשים ישנים שקיבלו בגולדן דראגונים המכוערים (עם הבליטות של המזגנים על הגג) והרועשים.
נראה שאחרי הפעימה הזאת הגענו למצב שבו הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה וכפר סבא מקבלות שירות על ידי חברת מטרופולין בלבד (לא כולל צומת רעננה, ומחלף הסירה).
קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
לפי ההודעה ב"פייסבוק" מ"מטרופולין" קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים. זה למרות שבמכרז הוא מצויין בהפעלת אוטובוסים עירוניים.
לא חושב שיש קטע מרעננה עד לפתח תקווה, בו המהירות המותרת גבוהה מ-60 קמ"ש.

בפועל טרם יצא לי לראות בפועל מה המצב בקו זה.
 
גם אם לא מדובר בהפרת תנאי מכרז, זו הרעת שירות

קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
לפי ההודעה ב"פייסבוק" מ"מטרופולין" קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים. זה למרות שבמכרז הוא מצויין בהפעלת אוטובוסים עירוניים.
לא חושב שיש קטע מרעננה עד לפתח תקווה, בו המהירות המותרת גבוהה מ-60 קמ"ש.

בפועל טרם יצא לי לראות בפועל מה המצב בקו זה.
גם אם לא מדובר בהפרת תנאי מכרז, זו הרעת שירות
להפעיל את הקו באוטובוסים בינעירוניים.
 

david80

Member
אכן ראיתי אוטובוס עירוני שמשרת בקו 551

קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
לפי ההודעה ב"פייסבוק" מ"מטרופולין" קו 551 פועל באמצעות אוטובוסים בינעירוניים. זה למרות שבמכרז הוא מצויין בהפעלת אוטובוסים עירוניים.
לא חושב שיש קטע מרעננה עד לפתח תקווה, בו המהירות המותרת גבוהה מ-60 קמ"ש.

בפועל טרם יצא לי לראות בפועל מה המצב בקו זה.
אכן ראיתי אוטובוס עירוני שמשרת בקו 551
 
למעלה