חדשות מנת"ע ויועצים

Bus Nerd

Active member
חדשות מנת"ע ויועצים

חדשות מנת"ע ויועצים
מנת"ע: העומסו הקרונות הראשונים על הספינה שתביא אותם לארץ, https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/2416231681805832

מחברת הייעוץ הבריטית למסילות: הקרונות באים בשני חלקים לקרון, במסילות שהוכנו לקבלת הקרונות יש בור תחזוקה שמאפשר לאנשי התחזוקה להיכנס מתחת לקרונות כדי לחבר בקלות את שני החלקים https://www.instagram.com/p/B3uZs-mHWrt/
 

GLSRA

Active member
מעניין ומשמח. יש מושג מתי הקרונות מגעיעם לארץ ?

חדשות מנת"ע ויועצים
מנת"ע: העומסו הקרונות הראשונים על הספינה שתביא אותם לארץ, https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/2416231681805832

מחברת הייעוץ הבריטית למסילות: הקרונות באים בשני חלקים לקרון, במסילות שהוכנו לקבלת הקרונות יש בור תחזוקה שמאפשר לאנשי התחזוקה להיכנס מתחת לקרונות כדי לחבר בקלות את שני החלקים https://www.instagram.com/p/B3uZs-mHWrt/
מעניין ומשמח. יש מושג מתי הקרונות מגעיעם לארץ ?
לחיפה ? לאשדוד ? לא נראהלי שנמל אילת יכול לקלוט קרונות וגם ההובלה היבשתית מאילת לא פשוטה
 
תשובה מנת"ע

מעניין ומשמח. יש מושג מתי הקרונות מגעיעם לארץ ?
לחיפה ? לאשדוד ? לא נראהלי שנמל אילת יכול לקלוט קרונות וגם ההובלה היבשתית מאילת לא פשוטה
תשובה מנת"ע

שלמה צדקה כמה זמן יקח לזה להגיע ?
הסתר את זה או דווח על זה
לייק
· השב
· 6 שעות
[נת״ע - בונים את הרכבת הקלה והמטרו של גוש דן]
נת״ע - בונים את הרכבת הקלה והמטרו של גוש דן כמה שבועות
1
הסתר את זה או דווח על זה
לייק
· השב
· שעה אחת
 
והתמונות:

חדשות מנת"ע ויועצים
מנת"ע: העומסו הקרונות הראשונים על הספינה שתביא אותם לארץ, https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/2416231681805832

מחברת הייעוץ הבריטית למסילות: הקרונות באים בשני חלקים לקרון, במסילות שהוכנו לקבלת הקרונות יש בור תחזוקה שמאפשר לאנשי התחזוקה להיכנס מתחת לקרונות כדי לחבר בקלות את שני החלקים https://www.instagram.com/p/B3uZs-mHWrt/
והתמונות:





 

matrix200200

Active member
ושאלה לפותח האשכול (וכמובן כל שאר חברי הפורום)


חדשות מנת"ע ויועצים
מנת"ע: העומסו הקרונות הראשונים על הספינה שתביא אותם לארץ, https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/2416231681805832

מחברת הייעוץ הבריטית למסילות: הקרונות באים בשני חלקים לקרון, במסילות שהוכנו לקבלת הקרונות יש בור תחזוקה שמאפשר לאנשי התחזוקה להיכנס מתחת לקרונות כדי לחבר בקלות את שני החלקים https://www.instagram.com/p/B3uZs-mHWrt/
ושאלה לפותח האשכול (וכמובן כל שאר חברי הפורום)

שים לב, למה שקורה בתחנת יהודית.
עד עכשיו חשבתי כמוך שזה חלק ממבנה הכניסה לתחנה.
היום עברתי שם, וראיתי הרבה יותר יציקות והכנות ליציקה.
השאלה היא כמובן, מה לכל השדים והרוחות קורה שם?

ועוד דבר, בתחנת קרליבך נעמדו לא פחות מ4 מנופים בשורה (אחד מהם משום מה מנוף מסוג Luffing שזה קצת מוזר) ועובדים במרץ לכל אורך התוואי.
ניסיתי להסתכל פנימה וראיתי (ככה זה נראה לפחות, הכנות ליציקה שהיא כבר מעל קומת הרציף (כמובן רק בחלק מהתחנה).
בנו שם סוג של דק מעץ (ככה זה נראה, ואשמח לתיקון) שהוא בבירור נמצא מספר מטרים מעל רצפת התחנה).





 

Bus Nerd

Active member
אני יכול רק לנחש

ושאלה לפותח האשכול (וכמובן כל שאר חברי הפורום)

שים לב, למה שקורה בתחנת יהודית.
עד עכשיו חשבתי כמוך שזה חלק ממבנה הכניסה לתחנה.
היום עברתי שם, וראיתי הרבה יותר יציקות והכנות ליציקה.
השאלה היא כמובן, מה לכל השדים והרוחות קורה שם?

ועוד דבר, בתחנת קרליבך נעמדו לא פחות מ4 מנופים בשורה (אחד מהם משום מה מנוף מסוג Luffing שזה קצת מוזר) ועובדים במרץ לכל אורך התוואי.
ניסיתי להסתכל פנימה וראיתי (ככה זה נראה לפחות, הכנות ליציקה שהיא כבר מעל קומת הרציף (כמובן רק בחלק מהתחנה).
בנו שם סוג של דק מעץ (ככה זה נראה, ואשמח לתיקון) שהוא בבירור נמצא מספר מטרים מעל רצפת התחנה).
אני יכול רק לנחש
לצערי קשה למצוא מסמכים על הקו האדום - לקווים האחרים הצלחתי למצוא נספחי שילוב עירוני שמראים בדיוק איך ייראו כל התחנות. לקו האדום לא הצלחתי.

אבל אם תיזכר בהדמיה של תחנת אלנבי, ספציפית זאת - https://www.facebook.com/NTAIsrael/photos/a.701008053328212/2041877532574584/?type=3&permPage=1

אפשר לראות קופסה בקצה שהיא כמובן קופסת המעלית, ואז מעל המדרגות מעין גגון שמורכב מקורות אלכסוניות, ולידו עמוד הטוטם של התחנה.

אני מניח שכל התחנות התת קרקעיות יהיו עם עיצוב דומה של מבנה הכניסה, ולכן זה מה שאנחנו רואים כאן - קופסה למעלית, ויציקות לגגון של המדרגות. זה מסתדר מבחינת התנוחה של היציקות שיצקו כשהיית שם לקופסה שכבר מוכנה. מצד שני זה נראה הרבה יותר גדול ממה שבהדמיה, אפילו גדול מדי. אני משווה את זה למשל למבנה של המעלית בתחנת האוניברסיטה של ר"י, יציאה מערבית, המבנה שם הרבה יותר קטן ונמוך. אולי כאן המבנה מתפקד גם כפיר אוורור ובנוסף למעלית יהיו בו מפוחים אנכיים, ורוצים את האוורור גבוה ממפלס הכביש כדי שהאוויר בתחנה יהיה טיפה נקי יותר?

אני יכול רק לנחש.

וגם אם למישהו יש כיוון לנספחי שילוב עירוני של הקו האדום או איך למצוא אותם, דברו איתי כי אני מעוניין לקרוא אותם :)
 

matrix200200

Active member
לא יודע, אבל זה יש לי הרגשה שזה משהו יותר גדול

אני יכול רק לנחש
לצערי קשה למצוא מסמכים על הקו האדום - לקווים האחרים הצלחתי למצוא נספחי שילוב עירוני שמראים בדיוק איך ייראו כל התחנות. לקו האדום לא הצלחתי.

אבל אם תיזכר בהדמיה של תחנת אלנבי, ספציפית זאת - https://www.facebook.com/NTAIsrael/photos/a.701008053328212/2041877532574584/?type=3&permPage=1

אפשר לראות קופסה בקצה שהיא כמובן קופסת המעלית, ואז מעל המדרגות מעין גגון שמורכב מקורות אלכסוניות, ולידו עמוד הטוטם של התחנה.

אני מניח שכל התחנות התת קרקעיות יהיו עם עיצוב דומה של מבנה הכניסה, ולכן זה מה שאנחנו רואים כאן - קופסה למעלית, ויציקות לגגון של המדרגות. זה מסתדר מבחינת התנוחה של היציקות שיצקו כשהיית שם לקופסה שכבר מוכנה. מצד שני זה נראה הרבה יותר גדול ממה שבהדמיה, אפילו גדול מדי. אני משווה את זה למשל למבנה של המעלית בתחנת האוניברסיטה של ר"י, יציאה מערבית, המבנה שם הרבה יותר קטן ונמוך. אולי כאן המבנה מתפקד גם כפיר אוורור ובנוסף למעלית יהיו בו מפוחים אנכיים, ורוצים את האוורור גבוה ממפלס הכביש כדי שהאוויר בתחנה יהיה טיפה נקי יותר?

אני יכול רק לנחש.

וגם אם למישהו יש כיוון לנספחי שילוב עירוני של הקו האדום או איך למצוא אותם, דברו איתי כי אני מעוניין לקרוא אותם :)
לא יודע, אבל זה יש לי הרגשה שזה משהו יותר גדול
היה כבר חושך וגם האיזור הזה מגודר וקשה לצלם בו, אבל אני יכול להגיד לך שזה רק חלק מהכנות ליציקה.
יש שם עוד מספר תבניות יציקה בכל השטח.
זה ממש לא נראה כמו מבנה כניסה בהדמיות של תחנת אלנבי.
אני כנראה אעבור שם גם מחר ואנסה לצלם תמונות באור היום.
היה לי ניחוש פרוע שאולי רוצים לבנות לחבר את גשר קלקא לכניסת התחנה, אבל זה גם לא נשמע סביר וגם לא מצדיק את היקף היציקות שעל פניו נראה כמשהו יותר גדול.
 

Bus Nerd

Active member
קשה לי להאמין שיחברו את קשר קלקא לכניסה

לא יודע, אבל זה יש לי הרגשה שזה משהו יותר גדול
היה כבר חושך וגם האיזור הזה מגודר וקשה לצלם בו, אבל אני יכול להגיד לך שזה רק חלק מהכנות ליציקה.
יש שם עוד מספר תבניות יציקה בכל השטח.
זה ממש לא נראה כמו מבנה כניסה בהדמיות של תחנת אלנבי.
אני כנראה אעבור שם גם מחר ואנסה לצלם תמונות באור היום.
היה לי ניחוש פרוע שאולי רוצים לבנות לחבר את גשר קלקא לכניסת התחנה, אבל זה גם לא נשמע סביר וגם לא מצדיק את היקף היציקות שעל פניו נראה כמשהו יותר גדול.
קשה לי להאמין שיחברו את קשר קלקא לכניסה
גשר קלקא הוא נוראי, צר, לא נגיש, מתפורר, מיושן. לעלות על הגשר הזה לוקח יותר זמן מלחכות ברמזור למעבר החציה.

לא צריך לחבר אותו לתחנה, צריך לפרק אותו (ואולי להחליף בגשר חדש ונגיש יותר, אבל גם פשוט להשאיר מעבר חציה זה בסדר)

מה זה עוד יכול להיות אם לא מבנה כניסה/פיר איוורור? למה תחנה תת קרקעית צריכה נוכחות כזו גדולה על פני השטח?

בניגוד לקווים האחרים, שקודמו עם תתל"ים מפורטים מאוד עם כל המסמכים נגישים, הקו האדום קודם במסלול אחר ואי אפשר למצוא את המסמכים שלו באתר מִנהל התכנון... מת לראות את הנספחים והתוכניות האדריכליות כדי להבין מה לעאזזל יוצקים שם.
 

matrix200200

Active member
מסכים לגבי הגשר ובכלל הייתי עושה, את מה שעושים במוסקווה


קשה לי להאמין שיחברו את קשר קלקא לכניסה
גשר קלקא הוא נוראי, צר, לא נגיש, מתפורר, מיושן. לעלות על הגשר הזה לוקח יותר זמן מלחכות ברמזור למעבר החציה.

לא צריך לחבר אותו לתחנה, צריך לפרק אותו (ואולי להחליף בגשר חדש ונגיש יותר, אבל גם פשוט להשאיר מעבר חציה זה בסדר)

מה זה עוד יכול להיות אם לא מבנה כניסה/פיר איוורור? למה תחנה תת קרקעית צריכה נוכחות כזו גדולה על פני השטח?

בניגוד לקווים האחרים, שקודמו עם תתל"ים מפורטים מאוד עם כל המסמכים נגישים, הקו האדום קודם במסלול אחר ואי אפשר למצוא את המסמכים שלו באתר מִנהל התכנון... מת לראות את הנספחים והתוכניות האדריכליות כדי להבין מה לעאזזל יוצקים שם.
מסכים לגבי הגשר ובכלל הייתי עושה, את מה שעושים במוסקווה

הייתי נותן לאנשים להשתמש בתחנת יהודית כמעבר תת קרקעי מתחת לדרך בגין.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ראיתי נספחים ותוכניות אדריכלות כאשר איכשהו

קשה לי להאמין שיחברו את קשר קלקא לכניסה
גשר קלקא הוא נוראי, צר, לא נגיש, מתפורר, מיושן. לעלות על הגשר הזה לוקח יותר זמן מלחכות ברמזור למעבר החציה.

לא צריך לחבר אותו לתחנה, צריך לפרק אותו (ואולי להחליף בגשר חדש ונגיש יותר, אבל גם פשוט להשאיר מעבר חציה זה בסדר)

מה זה עוד יכול להיות אם לא מבנה כניסה/פיר איוורור? למה תחנה תת קרקעית צריכה נוכחות כזו גדולה על פני השטח?

בניגוד לקווים האחרים, שקודמו עם תתל"ים מפורטים מאוד עם כל המסמכים נגישים, הקו האדום קודם במסלול אחר ואי אפשר למצוא את המסמכים שלו באתר מִנהל התכנון... מת לראות את הנספחים והתוכניות האדריכליות כדי להבין מה לעאזזל יוצקים שם.
ראיתי נספחים ותוכניות אדריכלות כאשר איכשהו
הגעתי למידע על הגושי/חלקות התת-קרקעיים בבעלות נת"ע (לא זוכר איך) והתחנות על פני השטח דרך GIS של עיריית תל אביב בשילוב עם מידע משכבות ב-govmap, הצגה ב-"סמן מידע", ואז מעבר לאתר ארכיון תיקי בניין של העירייה
&nbsp
רק שכעת זה לא ממש מצליח לי
&nbsp
אם תמצא איך (כי זה הכיוון), תן לינקים לתיקים הרלוונטיים :)
 

Bus Nerd

Active member
יפה!!

ראיתי נספחים ותוכניות אדריכלות כאשר איכשהו
הגעתי למידע על הגושי/חלקות התת-קרקעיים בבעלות נת"ע (לא זוכר איך) והתחנות על פני השטח דרך GIS של עיריית תל אביב בשילוב עם מידע משכבות ב-govmap, הצגה ב-"סמן מידע", ואז מעבר לאתר ארכיון תיקי בניין של העירייה
&nbsp
רק שכעת זה לא ממש מצליח לי
&nbsp
אם תמצא איך (כי זה הכיוון), תן לינקים לתיקים הרלוונטיים :)
יפה!!
בGIS לסמן את השכבה של "חלקות", להשתמש בסמן המידע על החלקה הרלוונטית, ללחוץ על "תיק בניין" והנה מתקבלים המון מסמכים. לצערי הם לא מסודרים ויש הרבה מהם, אז עוד לא מצאתי את הרלוונטי לשאלה שלנו כאן.

תיק בניין תחנת יהודית
https://archive-binyan.tel-aviv.gov...nummekuvenet=&src=adv&PageIndex=0&PageSize=25

ככל שהקובץ גדול יותר כך יש יותר סיכוי שיהיו בו תרשימים. מצאתי תרשים אדריכלי של פנים התחנה ופירוט לגבי ריצוף וחיפויים, אבל הוא גדול מדי מכדי להעלות לפורום
 

Bus Nerd

Active member
הנה כמה צילומי מסך מאחד המסמכים היותר מפורטים

יפה!!
בGIS לסמן את השכבה של "חלקות", להשתמש בסמן המידע על החלקה הרלוונטית, ללחוץ על "תיק בניין" והנה מתקבלים המון מסמכים. לצערי הם לא מסודרים ויש הרבה מהם, אז עוד לא מצאתי את הרלוונטי לשאלה שלנו כאן.

תיק בניין תחנת יהודית
https://archive-binyan.tel-aviv.gov...nummekuvenet=&src=adv&PageIndex=0&PageSize=25

ככל שהקובץ גדול יותר כך יש יותר סיכוי שיהיו בו תרשימים. מצאתי תרשים אדריכלי של פנים התחנה ופירוט לגבי ריצוף וחיפויים, אבל הוא גדול מדי מכדי להעלות לפורום
הנה כמה צילומי מסך מאחד המסמכים היותר מפורטים
ויש לנו את התשובה. הקובייה הגדולה היא מבנה שחרור עשן. שאר היציקה - גג למדרגות. מבאס לגלות שלא בכל הכניסות תהיה מעלית.

בתרשים הכללי כתוב שאדריכל העיר לא אישר. סקרן למצוא את הגרסה שכן אושרה, משאיר את זה למי שיש לו זמן לחטט בתיק הבניין :)



 

Bus Nerd

Active member
*כניסת אוויר צח, לא שחרור עשן

הנה כמה צילומי מסך מאחד המסמכים היותר מפורטים
ויש לנו את התשובה. הקובייה הגדולה היא מבנה שחרור עשן. שאר היציקה - גג למדרגות. מבאס לגלות שלא בכל הכניסות תהיה מעלית.

בתרשים הכללי כתוב שאדריכל העיר לא אישר. סקרן למצוא את הגרסה שכן אושרה, משאיר את זה למי שיש לו זמן לחטט בתיק הבניין :)
*כניסת אוויר צח, לא שחרור עשן
 

matrix200200

Active member


הנה כמה צילומי מסך מאחד המסמכים היותר מפורטים
ויש לנו את התשובה. הקובייה הגדולה היא מבנה שחרור עשן. שאר היציקה - גג למדרגות. מבאס לגלות שלא בכל הכניסות תהיה מעלית.

בתרשים הכללי כתוב שאדריכל העיר לא אישר. סקרן למצוא את הגרסה שכן אושרה, משאיר את זה למי שיש לו זמן לחטט בתיק הבניין :)

אכן נראה - העתק הדבק ממה שיש בתחנת אלנבי.
באמת כל הכבוד לנת"ע ולקבלנים שהם מנסים לקדם כל דבר שרק אפשר, וכמה שיותר לעשות פרלליזציה לעבודות השונות.
כנראה שאין להם בעיות עם תשתיות השונות שיש בתחנת אלנבי.
 

Bus Nerd

Active member
יכול להיות שבאלנבי לא סיימו לחפור את הכניסות ולכן זה מתעכב?


אכן נראה - העתק הדבק ממה שיש בתחנת אלנבי.
באמת כל הכבוד לנת"ע ולקבלנים שהם מנסים לקדם כל דבר שרק אפשר, וכמה שיותר לעשות פרלליזציה לעבודות השונות.
כנראה שאין להם בעיות עם תשתיות השונות שיש בתחנת אלנבי.
יכול להיות שבאלנבי לא סיימו לחפור את הכניסות ולכן זה מתעכב?
 

matrix200200

Active member
לא חושב שזה קשור

יכול להיות שבאלנבי לא סיימו לחפור את הכניסות ולכן זה מתעכב?
לא חושב שזה קשור
גם בשדרות יהודית עדיין לא סיימו לחפור את הכניסות.
בעצם בשדרות יהודית די בקושי התחילו לחפור את הכניסה באותו צד שבו בונים את כל המבנה כניסה ובכלל לא התחילו לחפור בצד השני של הכביש (איפה שיש את מבנה של חברת חשמל).
 

Bus Nerd

Active member
אכזבה מתחנת ארלוזורוב?


אכן נראה - העתק הדבק ממה שיש בתחנת אלנבי.
באמת כל הכבוד לנת"ע ולקבלנים שהם מנסים לקדם כל דבר שרק אפשר, וכמה שיותר לעשות פרלליזציה לעבודות השונות.
כנראה שאין להם בעיות עם תשתיות השונות שיש בתחנת אלנבי.
אכזבה מתחנת ארלוזורוב?
זכור לי שהיה איזשהו דיבור על כך שמתחנת ארלוזורוב תהיה מנהרה שתקשר ישר לתחנת הקו הסגול הסמוכה + רכבת מרכז

אבל בתרשים בתיק הבניין (מצורף) מסומנות רק שתי כניסות, משני צידי הדרך של רחוב "על פרשת דרכים", במרחק הליכה משמעותי-יחסית עד לתחנת רכבת ישראל / הקו הסגול, כולל המון מעברי חצייה. בחתכים של הקומות השונות של התחנה גם אין שום מקום מסומן שבו מנהרה עתידית כזו יכולה להתחבר.

אם אני קורא את זה נכון ואם הסרטוט הזה מדוייק, זה מאכזב מאוד.

 

rotem1977

New member
אולי אתה זוכר את מרכז התחבורה המשולב במסגרת 'תל אביב 2000'

אכזבה מתחנת ארלוזורוב?
זכור לי שהיה איזשהו דיבור על כך שמתחנת ארלוזורוב תהיה מנהרה שתקשר ישר לתחנת הקו הסגול הסמוכה + רכבת מרכז

אבל בתרשים בתיק הבניין (מצורף) מסומנות רק שתי כניסות, משני צידי הדרך של רחוב "על פרשת דרכים", במרחק הליכה משמעותי-יחסית עד לתחנת רכבת ישראל / הקו הסגול, כולל המון מעברי חצייה. בחתכים של הקומות השונות של התחנה גם אין שום מקום מסומן שבו מנהרה עתידית כזו יכולה להתחבר.

אם אני קורא את זה נכון ואם הסרטוט הזה מדוייק, זה מאכזב מאוד.
אולי אתה זוכר את מרכז התחבורה המשולב במסגרת 'תל אביב 2000'
תא/9076, מסמך מדיניות עירונית לא סטטוטורי שמדבר על חזון למתחם 2000, מדבר על הקמת מרכז תחבורה משולב (בין היתר), עם
"- קשר הולכי רגל במפלס הקרקע בין היציאה הצפונית של התחנה למרכז התחבורה.
- קשר ישיר בתת-הקרקע במנהרה מתחת לירידה לאיילון."

אבל זה כרגע רק חזון לא מחייב שלא מקודם בשום צורה למיטב ידיעתי.

https://gisn.tel-aviv.gov.il/taba_raster/9076_B.pdf
 

Ccyclist

Well-known member
האם מתוכננת מנהרה מארלוזרוב של הקו האדום?

אולי אתה זוכר את מרכז התחבורה המשולב במסגרת 'תל אביב 2000'
תא/9076, מסמך מדיניות עירונית לא סטטוטורי שמדבר על חזון למתחם 2000, מדבר על הקמת מרכז תחבורה משולב (בין היתר), עם
"- קשר הולכי רגל במפלס הקרקע בין היציאה הצפונית של התחנה למרכז התחבורה.
- קשר ישיר בתת-הקרקע במנהרה מתחת לירידה לאיילון."

אבל זה כרגע רק חזון לא מחייב שלא מקודם בשום צורה למיטב ידיעתי.

https://gisn.tel-aviv.gov.il/taba_raster/9076_B.pdf
האם מתוכננת מנהרה מארלוזרוב של הקו האדום?
המקום היחיד שנתקלתי בתחנה תחתית שלא היה חיבור תת קרקעי בינה לתחנה עילית צמודה היה במאלגה, וגם שם היציאה מתחנת המטרו-רק"ל שמקבילה לתחנת הרכבת הראשית נמצאת לפחות בכיכר שבחזית התחנה ולא דורשת חציית כבישים רבי נתיבים. מצד שני יש בתחנת הרכבת שם רציפים תת קרקעיים של הרכבת הפרברית וזה די נפשע שאין שם מעבר תת קרקעי.
&nbsp
טריק שפל אחר ממלאגה שנראה שמשכפלים בת"א מרכז אם הדרקונים הוא עניין השמות השונים לרק"ל ולרכבת. לתחנת הרק"ל יש שם נפרד לחלוטין משמה של תחנת הרכבת, מה שקורה עם תחנת ארלוזרוב, שם שאינו שם רשמי של תחנת ת"א מרכז.
 

matrix200200

Active member
אם כבר מנצלשים
אז מה קורה עם המנהרה בשאול המלך?

אכזבה מתחנת ארלוזורוב?
זכור לי שהיה איזשהו דיבור על כך שמתחנת ארלוזורוב תהיה מנהרה שתקשר ישר לתחנת הקו הסגול הסמוכה + רכבת מרכז

אבל בתרשים בתיק הבניין (מצורף) מסומנות רק שתי כניסות, משני צידי הדרך של רחוב "על פרשת דרכים", במרחק הליכה משמעותי-יחסית עד לתחנת רכבת ישראל / הקו הסגול, כולל המון מעברי חצייה. בחתכים של הקומות השונות של התחנה גם אין שום מקום מסומן שבו מנהרה עתידית כזו יכולה להתחבר.

אם אני קורא את זה נכון ואם הסרטוט הזה מדוייק, זה מאכזב מאוד.
אם כבר מנצלשים
אז מה קורה עם המנהרה בשאול המלך?
שאמורה לקשר את מתחם בית החולים.
זה בתוכניות?
 
למעלה