לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2242022,420 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'מאקו ות'ה מארקר- עיריות נוספות בגוש דן וקווי שבת'
מאקו ות'ה מארקר- עיריות נוספות בגוש דן וקווי שבת
<< ההודעה הנוכחית
16/10/2019 | 16:39
24
377
https://mobile.mako.co.il/finances-news/Article-67...

כתבת מקור

https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.7...

לפי הכתבה 3 עיריות מתכוונות להשתתף במערכת: רמת גן, גבעתיים, ורמת השרון. מבחינת רמת השרון מדובר בהארכה קצרה של קווי רמת אביב - צהלה, מבחינת האחרות מדובר בקווים ייעודיים.

כמו כן לפי הכתבה חולון ופתח תקווה שוקלות הצטרפות ליוזמה בעוד שרשל"צ, בת-ים והרצליה החליטו שלא להצטרף.

מצורפת מפת הערים התומכות והמתנגדות (כלומר אלו שהוצע להן להצטרף ודחו זאת) מהכתבה בת'ה מארקר (לא יתקבלו "תיקונים" לשיבוש "דה"). לצערי זו אינה מפת קווים, וברור שקווי הרוחב ממזרח למערב יהיו חיוניים לתפקוד המערכת גם במרכז תל אביב.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מפתיע שהרצליה וראשון החליטו לא להצטרף.'
מפתיע שהרצליה וראשון החליטו לא להצטרף.
18/10/2019 | 00:49
23
139
במיוחד הרצליה שהיא עירייה עם תושבים עמידים שברובם חילונים.
וכמובן לא מפתיע בכלל שבת ים החליטה שלא להצטרף (מדובר באוכלוסיה שמרנית ודתית)  והגיוני שראש עיר שרוצה להיבחר לכהונה נוספת לא רוצה להסתכסך עם מפלגות דתיות ובכלל עם חלק ניכר מתושבי העיר שלו.
עדיין מדובר באיזור כדול למדי שישרת מספיק אנשים בשביל לראות את השינויים המיוחלים על ידיך.
ניסוי מעניין בהחלט.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה לא מוזר, להערכתי מדובר באינטרסים עסקיים.'
זה לא מוזר, להערכתי מדובר באינטרסים עסקיים.
18/10/2019 | 07:56
11
166
רשות מקומית מעוניינת לעודד את הבילוי והמסחר בעיר שלה ולהרצליה וראשון לציון יש בילוי ומסחר בעוד לערים כמו גבעתיים וחולון לא ממש...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מסחר אולי לא, אבל בילוי דווקא לא חסר בגבעתיים... פאבים מלאים'
מסחר אולי לא, אבל בילוי דווקא לא חסר בגבעתיים... פאבים מלאים
19/10/2019 | 22:54
10
29
לצפיה ב-'לדעתי לא בכמות של הרצליה וראשל"צ, כמה כבר יש בגבעתיים?'
לדעתי לא בכמות של הרצליה וראשל"צ, כמה כבר יש בגבעתיים?
21/10/2019 | 04:12
9
50
הם אכן מלאים אבל זה כי יש מעט
נכון שגבעתיים קטנה אז אולי ביחס של גודל זה יותר קרוב
אבל דווקא בגלל שהם מלאים גבעתיים לא צריכה למשוך לקוחות
הם יישארו מלאים כי גבעתיים היא כמו שכונה של ת"א וגרים בה מספיק אנשים שרוצים מקומות שכונתיים ללא הצורך בנסיעה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'למה זו צריכה להיות אותה כמות ואיך זה משנה לנקודה הרלוונטית?'
למה זו צריכה להיות אותה כמות ואיך זה משנה לנקודה הרלוונטית?
21/10/2019 | 17:23
8
18
לצפיה ב-'לא הבנתי'
לא הבנתי
21/10/2019 | 17:30
7
26
כתבו כאן שהרצליה וראשון לא רוצות לאבד קהל מבלים
לדעתי גבעתיים פחות חוששת מכך כי יש לה פחות מה למלא
בגבעתיים יישאר מלא מה שקיים שזה לא הרבה אז אין לה בעיה שיצאו ממנה
בהרצליה וראשון צריך יותר קהל אז הן לא רוצות שקהל ייצא החוצה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא בדיוק; olli3 כתב שלגבעתיים אין ממש בילוי ומסחר'
לא בדיוק; olli3 כתב שלגבעתיים אין ממש בילוי ומסחר
21/10/2019 | 17:35
6
36
ועל כך הגבתי שמסחר אולי לא (בפרט בשבת) אבל בילוי לא חסר, ולכן מה שהוא כתב אינו מדויק, זה הכול. אכן כמות הפאבים בגבעתיים קטנה יותר (אני מניחה) מהכמות בערים גדולות פי כמה כמו הרצלייה או ראשל"צ, אבל זה לא משנה לנקודה שלי...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'olli3 כתב משהו בהקשר לדיון'
olli3 כתב משהו בהקשר לדיון
21/10/2019 | 17:44
3
24
לא הבנתי שהגבת לזה באופן לא קשור לנושא - זה מבלבל
אני הגבתי בהקשר לנושא, זה לא שרשור על מהי גבעתיים
אז לא משנה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני כתבתי תיקון עובדתי בהקשר לדיון'
אני כתבתי תיקון עובדתי בהקשר לדיון
21/10/2019 | 17:59
2
22
אם העובדות לא מדויקות אי אפשר לבסס עליהן טיעון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני הסברתי למה מה שהוא כתב כן מבסס את הטיעון שלו'
אני הסברתי למה מה שהוא כתב כן מבסס את הטיעון שלו
21/10/2019 | 18:04
1
22
גם אם הוא לא דייק על חודה של מילה זה לא נראה לי רלוונטי
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הבנתי, אבל זה לא רלוונטי, הסברתי...'
הבנתי, אבל זה לא רלוונטי, הסברתי...
21/10/2019 | 19:48
11
לצפיה ב-'אם בילוי = רק פאבים, אז לגבעתיים יש מקומות בילוי.'
אם בילוי = רק פאבים, אז לגבעתיים יש מקומות בילוי.
23/10/2019 | 10:34
1
22
וכן, יש גם בתי קפה וכו'... אבל בילוי אינו רק סוג הבילוי הזה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון, אבל כתבת על תחרות עסקית בבילוי'
נכון, אבל כתבת על תחרות עסקית בבילוי
23/10/2019 | 13:18
44
כלומר בילוי דומה עד זהה שלעיר יש להציע אצלה והיא לא רוצה שהמקומיים יסעו לעיר אחרת בשבילו (זו הייתה הטענה שלך, לא?), וזה בעיקר בתי אוכל.
 
בהופעות לדוגמה אין תחרות דומה כי אם אני רוצה לשמוע את להקה x אני צריכה לנסוע למקום שהיא מופיעה בו (ואם זה ליד הבית עדיף לי, למה לנסוע?).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הרצליה, לפי ראש העיר שלה, עשויה להצטרף:'
הרצליה, לפי ראש העיר שלה, עשויה להצטרף:
18/10/2019 | 09:05
123
משה פדלון כתב בפייסבוק שלו שהוא רוצה לחבר את "קו הקיץ" הקיים בהרצליה למיזם הזה ושהוא ייפגש עם רון חולדאי.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ממתי בת ים דתית? זאת אחת הערים עם אוכלוסיה מבוגרת'
ממתי בת ים דתית? זאת אחת הערים עם אוכלוסיה מבוגרת
18/10/2019 | 10:56
7
140
ממש לא מתאים לפרופיל דתי. בנוסף יחסית פחות עשירה משאר הערים מה שגורם שהרבה יותר משתמשי תחבורה ציבורית כולל בשבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא דתית בהכרח, אבל שמרנית יותר'
לא דתית בהכרח, אבל שמרנית יותר
18/10/2019 | 11:11
6
131
תבדוק התפלגות לפי מפלגות בבחירות האחרונו.
סדר גודל של 40% אלה מצביעי ליכוד ושס.
ללא שום קשר על איך הם שומרים שבת (רובם ייתכן שלא), איך אתה חושב שהם מתייחסים לסוגיה הזאת?
ומה קשר להונם האישי?
עוד תגיד לי שמפתיע אותך שתושבים של שכונות עוני מצביעים ליכוד וש"ס ודווקא בורגני התל אביב מצביעים למר"ץ
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בת ים -הרבה יוצאי בריה"מ והרבה שמרנים'
בת ים -הרבה יוצאי בריה"מ והרבה שמרנים
18/10/2019 | 11:36
1
136
שמרנים הכוונה מהסוג שתומכים במסורת , אבל לא בהכרח מקפידים עליה בעצמם. הם ברובם מבוססים למדי ובעלי רכב.
את זה ניתן ללמוד  לפי מרכז בילוי חדש שנפתח בעיר.  רוב עסקי  האוכל בו התחילו כשרים , אך מרביתם וויתרו על הכשרות לטובת פעילות שבתית ענפה, והגשת בשר בבתי קפה. הלקוחות של עסקים אלה בדיוק סוג האנשים שאומרים: "מה רע בקצת מסורת?", בתנאי שהכפיה (בינתיים) לא  נעשית כלפיהם אישית.
כמו כן גרים בבת ים לא מעט דתיים, לא פנאטיים, והם לא הרוב.
כנראה חוסר הרצון של ראש העיר להצטרף למיזם התחב"צ נובע מפוליטיקה (אלא מה?).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
18/10/2019 | 11:46
21
לצפיה ב-'ההתנגדות לתחבורה ציבורית בשבת ברובה אצל המפלגות החרדיות'
ההתנגדות לתחבורה ציבורית בשבת ברובה אצל המפלגות החרדיות
18/10/2019 | 11:49
3
103
אוכלוסיה עשירה יותר פחות צריכה תחץ בשבת.
בטוח שחלק גדול מהם ישתמש במיזם יותר מברמת השרון הרצליה מודיעין שם המיזם בשביל צעירים לפני קבלת הרשיון.
לדוגמא המיזם ימבוס מבאר שבע לים הסיעה בעיקר תושבים ממעמד נמוך לים.
אם מעניין אותך תבדוק למי הצביעו בשכונה ד בבאר שבע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מבחינה אידאולוגית הייתי אומר שדווקא ציונות הדתית'
מבחינה אידאולוגית הייתי אומר שדווקא ציונות הדתית
18/10/2019 | 11:57
2
107
ובמיוחד שבשנים האחרונות שיש בה יותר חרד"לים תתנגד לתחבורה ציבורית בשבת יותר מחרדים.
אצל חרדים זה בהרבה מקרים למען יחסי ציבור, אצל ציונות דתית (שבבסיס האדאולוגיה שלה עומד העקרון שמדינת ישראל זה חלק מתהליך הגאולה,  זה נושא עקרוני הרבה יותר.
מי שמחליט בסופו של דבר, זה לא אלה ולא אלה.
מי שמחליט זה אותה אוכלוסייה "מסורתית" שלרוב זה פשוט לא מעניין אותה, אבל תתנגד לזה בדיוק שנכתב למעלה "מה רע בקצת מסורת?" זה מה שהם יגידו.
וכמובן הרצון "להכניס לשמאלנים האלה מתל אביב שמצביעים למר"ץ ושונאים יהדות".
זאת הסיבה האמיתית ולא המפלגות החרדיות (שברוב המקרים אצלם זה מה שנקרא "quid pro quo"

 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מסקרים שנעשו 50-60% מהדתיים לאומיים תומכים בתחץ בשבת'
מסקרים שנעשו 50-60% מהדתיים לאומיים תומכים בתחץ בשבת
18/10/2019 | 12:07
1
97
גם אם לא ישתמשו בה.
האוכלוסיה המסורתית ברובה תומכת ואף משתמשת בתחץ בשבת, אל תבלבל בינם למיקי זוהר , כמו שאמרו מעלינו הכל פוליטיקה.
ומי שמחליט זאת הכנסת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברור שזה פוליטיקה, מה רצית שזה יהיה?'
ברור שזה פוליטיקה, מה רצית שזה יהיה?
18/10/2019 | 12:18
96
לגבי דתיים לאומיים, אצלם (כמו בכל סקטור באוכלוסייה ישראלית, הגרעין האידאולוגי קובע ולא הרוב ה"רך".
מי שנותן את הטון בציונות הדתית, אלה רבני המכינות וישיבות ההסדר ולא בהכרח תושבי גבעת שמואל.
זה כמובן לא ייחודי לציונות הדתית שהרי גם בשמאל, מי שנותן את הטון זה המיעוט הקיצוני ולא הרוב.
כי מיעוט בדרך כלל מלוכד ובעל מוטיבציה גבוהה, והרוב בדרך כלל אפאטי, כי יש לו דברים יותר חשובים בחיים.
אוכלוסייה מסורתית, בוודאי לא תומכת (משתמשת זה מילה קצת גבוהה מדי כשניקח את היקף של תחבורה ציבורית בשבת שהוא די נמוך בכל זאת).
באותה מידה אני יכול לומר שאוכלוסיה חילונית לא בהכרח תומכת בתחבורה ציבורית בשבת או לפחות לא כל כך איכפת לה מכך.
במילים שלך, על תבלבל בין רוב האוכלוסייה החילונית לבין תמר זנדברג ומיקי גיצין.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לדעתי מדובר בשיקולים כלכליים בעיקר'
לדעתי מדובר בשיקולים כלכליים בעיקר
18/10/2019 | 22:37
1
111
בת ים במצב כלכלי נוראי. משרד הפנים עלול בכל רגע למנות לעירייה שם ועדה קרואה כי העירייה לא מצליחה לטפל בגירעון של עצמה. ואם הגירעון ימשיך שם, כנראה שמשרד הפנים ייתמוך באיחוד בת ים עם תל אביב בעתיד אחרי הבחירות המוניציפליות הבאות. ממש לא בראש שלהם להשקיע בשירות כמו תח"צ בשבת כשצריך את הכסף לחינוך ותברואה.
 
ראשון לציון זה סיפור אחר. יש שם המון אוכלוסיה חילונית שהייתה מאוד נהנית מאוטובוסים כאלו, אבל ראשון יותר רחוקה מהפרברים האחרים, ואם חולון ובת ים לא משתתפות, ראשון צריכה לכסות בעצמה על כל העלות של המרחק בינה לתל אביב (במקום להסתמך על העיריות האחרות בדרך).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חולון מאכזבת מאוד'
חולון מאכזבת מאוד
19/10/2019 | 00:49
133
מדובר בעיר שרחוקה מלהיות עניה. חולון היא במקום השלישי בדירוג היציבות הפיננסית. מתוך פורום חולון באינטרנט: 
 
חולון עלתה למקום השלישי בדירוג היציבות הפיננסית !
דירוג הרשויות לשנת 2019, שערכה חברת המידע העסקי CofaceBDI, ממקם את הרצליה במקום הראשון ואחריה רמת השרון וחולון.
המשמעות היא, שחולון העיר היציבה ביותר מבחינה פיננסית מבין הערים הגדולות בישראל.
 
ויש קשר הדוק בין יציבות פיננסית לחוסן כלכלי ולעושרה של עיר, אז שלא יבקשו סבסוד מתל אביב כמו עניים.
ואם ראש העיר מפחד מחברי הקואליציה הדתיים, שיגיד להם כמו שאמר ראש עריית רמת גן כרמל שאמה: "זה לא אני, זה תל אביב.."
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ