בקשה להקפאת הקו הסגול

בקשה להקפאת הקו הסגול

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
איזה ביזיון נימביסטי, באותה מידה גם חח"י יכולה לטעון כי

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
איזה ביזיון נימביסטי, באותה מידה גם חח"י יכולה לטעון כי
"משום שבשטח התוכנית עובר קו חשמל “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל” " ולדרוש לעצור את כל הפרויקטים במדינה (כי לא כל החשמל מסופק בעמודי חשמל מתח עליון)
או חברת מקורות לדרוש לעצור הכל אם "פתאום" מוצאים מתחת לרחוב צנרת "חיונית שאין לה תחליף" שלטענתם אי אפשר להעתיק 5 מטר הצידה
וזאת כאשר לעירייה אמורה להיות התוכנית המפורטת לגבי כל התשתיות לעיתוק
 

Bus Nerd

Active member
הם נפלו על הראש?

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
הם נפלו על הראש?
כשמתכננים תוכנית תשתית לאומית מודיעים עליה גם לחברת החשמל, גם לחברות הגז, גם לקצא"א, גם למשרד הביטחון, גם לחברות התקשורת - לכל מי שיכול להיות שיש לו סיבה להתנגד ולבקש שינויים. לחברה ההזויה הזו (שכל פעילותה חסויה ואינה נתונה לביקורת ציבורית יש לציין) הייתה הזדמנות להתנגד ולבקש שינויים.

עכשיו מאוחר מדי. שיואילו בטובם להעתיק את הצינור שלהם למקום אחר.
 

matrix200200

Active member
אם כבר להיות נימביסט

הם נפלו על הראש?
כשמתכננים תוכנית תשתית לאומית מודיעים עליה גם לחברת החשמל, גם לחברות הגז, גם לקצא"א, גם למשרד הביטחון, גם לחברות התקשורת - לכל מי שיכול להיות שיש לו סיבה להתנגד ולבקש שינויים. לחברה ההזויה הזו (שכל פעילותה חסויה ואינה נתונה לביקורת ציבורית יש לציין) הייתה הזדמנות להתנגד ולבקש שינויים.

עכשיו מאוחר מדי. שיואילו בטובם להעתיק את הצינור שלהם למקום אחר.
אם כבר להיות נימביסט
יש לתבוע את קצא"א ולדרוש להסיר את הצינור הזה לאלתר כתשתית שמסכנת בריאות התושבים באיזור.
ממתי יש צינורות הובלת נפט בקנה מידה לאומי בשטחי העיר?

ו
 

Bus Nerd

Active member
מיקום הצינורות סודי כמובן ואסור לדבר עליו

אם כבר להיות נימביסט
יש לתבוע את קצא"א ולדרוש להסיר את הצינור הזה לאלתר כתשתית שמסכנת בריאות התושבים באיזור.
ממתי יש צינורות הובלת נפט בקנה מידה לאומי בשטחי העיר?

ו
מיקום הצינורות סודי כמובן ואסור לדבר עליו
אבל קל לנחש שהצינור נמצא בשטח פתוח, ליד אחד מהכבישים הארציים שלידם תעבור הרכבת. לא נראה לי שיש צינורות מהסוג הזה בתוך הערים.
 

matrix200200

Active member
לא יודע את המסלול, אבל ניחוש מהיר, אי שם ליד כביש 461?

מיקום הצינורות סודי כמובן ואסור לדבר עליו
אבל קל לנחש שהצינור נמצא בשטח פתוח, ליד אחד מהכבישים הארציים שלידם תעבור הרכבת. לא נראה לי שיש צינורות מהסוג הזה בתוך הערים.
לא יודע את המסלול, אבל ניחוש מהיר, אי שם ליד כביש 461?
לא נראה לי שיש עוד מקומות בתוואי שבהם התוואי בשטח פתוח.
אבל גם שם בוודאי יש בתי מגורים במרחק לא גדול במיוחד.
הייתי תובע את קצא"א בכל זאת
 
יש צינור של קצא"א ועוד הרבה תשתיות אחרות מתחת לכביש 4

מיקום הצינורות סודי כמובן ואסור לדבר עליו
אבל קל לנחש שהצינור נמצא בשטח פתוח, ליד אחד מהכבישים הארציים שלידם תעבור הרכבת. לא נראה לי שיש צינורות מהסוג הזה בתוך הערים.
יש צינור של קצא"א ועוד הרבה תשתיות אחרות מתחת לכביש 4
אבל הקו הסגול לא עובר על התוואי הזה אלא חוצה אותו.
אין סיכוי שיש קו של קצא"א מתחת לאלוף שדה ואני בספק אם יש קו כזה מתחת לכביש 461.
יכול להיות שגורמים שלא מעוניינים בתוואי המתוכנן של הקו הסגול ברמת גן גייסו את קצא"א כדי לעזור להתנגד לו.
זה יכול להסביר את ההתעוררות המאוחרת של קצא"א.

ואגב, אם הקו האדום התת קרקעי לא הפריע לקצא"א, אין סיבה עניינית שהקו הסגול שעל פני הקרקע יפריע לקצא"א.
בקיצור, את ההתנגדות האמיתית צריך לחפש במקום אחר...
 

Bus Nerd

Active member
נראה לי שמדובר על איזור הדפו

יש צינור של קצא"א ועוד הרבה תשתיות אחרות מתחת לכביש 4
אבל הקו הסגול לא עובר על התוואי הזה אלא חוצה אותו.
אין סיכוי שיש קו של קצא"א מתחת לאלוף שדה ואני בספק אם יש קו כזה מתחת לכביש 461.
יכול להיות שגורמים שלא מעוניינים בתוואי המתוכנן של הקו הסגול ברמת גן גייסו את קצא"א כדי לעזור להתנגד לו.
זה יכול להסביר את ההתעוררות המאוחרת של קצא"א.

ואגב, אם הקו האדום התת קרקעי לא הפריע לקצא"א, אין סיבה עניינית שהקו הסגול שעל פני הקרקע יפריע לקצא"א.
בקיצור, את ההתנגדות האמיתית צריך לחפש במקום אחר...
נראה לי שמדובר על איזור הדפו
 
בגלל קצא"א אין לנו כניסה מערבית לתחנת הרצליה?

הם נפלו על הראש?
כשמתכננים תוכנית תשתית לאומית מודיעים עליה גם לחברת החשמל, גם לחברות הגז, גם לקצא"א, גם למשרד הביטחון, גם לחברות התקשורת - לכל מי שיכול להיות שיש לו סיבה להתנגד ולבקש שינויים. לחברה ההזויה הזו (שכל פעילותה חסויה ואינה נתונה לביקורת ציבורית יש לציין) הייתה הזדמנות להתנגד ולבקש שינויים.

עכשיו מאוחר מדי. שיואילו בטובם להעתיק את הצינור שלהם למקום אחר.
בגלל קצא"א אין לנו כניסה מערבית לתחנת הרצליה?
יש סיכוי שהם יתאמצו קצת בשביל מישהו חוץ שעבור עצמם?
אלה לא החבר'ה שמחזיקים חוף ים פרטי באילת?
&nbsp
 

darkshadow1

New member
התוואי של הקו ידוע כבר שנים- עכשיו בקצא"א נזכרו?

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
התוואי של הקו ידוע כבר שנים- עכשיו בקצא"א נזכרו?
 
להקפיא אולי לא, אבל בדיקה מחדש לא תזעיק.

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
להקפיא אולי לא, אבל בדיקה מחדש לא תזעיק.
החזר זירמי ההנע הוא תחום מסובך, בפרט כאשר הוא נעשה בזרם ישר שגורם לנזקים מסוג סכנה(danger) או הפרעה(noise); אין הרבה מומחים לנושא ואין התלהבות מקצועית לטפל בו.
בארץ גם אין נסיון חוץ מהרק״ל הירושלמית(לא היו פרסומים על נזקים), שבה מתח הזינה הוא 750 וולט כמו ברוב המערכות מהסוג הזה בעולם, אבל בתל אביב המתח יהיה 1500וולט גם במתח ישר, כך שסביר לחשוב שהזרמים התועים(stray currents), אלא שלא זורמים דרך המסילות אל תה״רים, יפגעו יותר במשק המתכתי התת-קרקעי כולל גם את אלה השייכים ל קצא״א.

למי שרוצה לדעת יותר איך נוצר הנזק אני מצרף 2 כתבות(לדעתי נחוצות אבל משעממות).
http://www.electrochemsci.org/papers/vol13/130201700.pdf

https://www.rrc.state.tx.us/media/8550/chap3-corrosioncontrol-natgas.pdf
 
לא ״תזעיק״ אלא ״תזיק״

להקפיא אולי לא, אבל בדיקה מחדש לא תזעיק.
החזר זירמי ההנע הוא תחום מסובך, בפרט כאשר הוא נעשה בזרם ישר שגורם לנזקים מסוג סכנה(danger) או הפרעה(noise); אין הרבה מומחים לנושא ואין התלהבות מקצועית לטפל בו.
בארץ גם אין נסיון חוץ מהרק״ל הירושלמית(לא היו פרסומים על נזקים), שבה מתח הזינה הוא 750 וולט כמו ברוב המערכות מהסוג הזה בעולם, אבל בתל אביב המתח יהיה 1500וולט גם במתח ישר, כך שסביר לחשוב שהזרמים התועים(stray currents), אלא שלא זורמים דרך המסילות אל תה״רים, יפגעו יותר במשק המתכתי התת-קרקעי כולל גם את אלה השייכים ל קצא״א.

למי שרוצה לדעת יותר איך נוצר הנזק אני מצרף 2 כתבות(לדעתי נחוצות אבל משעממות).
http://www.electrochemsci.org/papers/vol13/130201700.pdf

https://www.rrc.state.tx.us/media/8550/chap3-corrosioncontrol-natgas.pdf
לא ״תזעיק״ אלא ״תזיק״
 

עופר פ7

New member
כתבה נוראית ללא בקרה עצמית וללא בקרה של עורכים

בקשה להקפאת הקו הסגול
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3771919,00.html


בלעדי לכלכליסט
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
בעתירה נגד משרדי האנרגיה והגנת הסביבה דורשת החברה להקפיא את העבודות ברכבת הקלה משום שהקו הסגול מסכן צינור נפט חיוני. לאחר שלוש שנים בהן פעלה ללא מנכ”ל, קצא”א מינתה את איציק לוי
ליאור גוטמן06:5416.10.19
תגיות:הרכבת הקלהעתירהבג"ץקצא"א
חברת קצא”א (קו צינור אירופה אסיה) עתרה לבג”ץ בימים האחרונים בדרישה לבטל את התוכנית הקיימת של הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב. לטענת קצא”א, התוכנית אושרה תחת חוסר סבירות קיצוני, משום שבשטח התוכנית עובר קו צינור דלק בקוטר 18 אינץ' “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל”. קו זה מזרים לדברי החברה “80% מהדלק הגולמי הנדרש לבתי הזיקוק בחיפה” ובנייה בסמיכות אליו מציבה “סיכון משמעותי לפגיעה בשלמותו” ומסכנת את משק האנרגיה של ישראל.

קצא”א הגישה את העתירה נגד שורת משרדי ממשלה לרבות משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, המועצה הארצית לתכנון ובנייה, חברות מקורות, תשתיות נפט (תש”ן) ונתיבי תחבורה עירוניים (נת”ע) ועוד גורמים. החברה דורשת להקפיא כל תכנון, כמו גם עבודות בשטח - נוכחיות או עתידיות - של הקו הסגול של הרכבת הקלה של גוש דן.



הקו הסגול הוא הקו השלישי שאמור לקום במסגרת מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת במרכז המדינה. לפי נת”ע מדובר בקו רכבת עילי לאורך 29 ק”מ, עם קיבולת הסעה של כ־60 מיליון איש בשנה. הקמתו נאמדת בכ־9 מיליארד שקל, והפתיחה הלא רשמית מתוכננת ל־2026. הקו יתחיל בתחנת רכבת מרכז (סבידור) בתל אביב, ימשיך לאורך הרחובות בן יהודה ואלנבי ומזרחה עד מחלף אלוף שדה בכביש 4. בנקודה זו הקו צפוי להתפצל לשתי זרועות: הראשונה דרך בית החולים שיבא, רמת גן, קריית אונו וגבעת שמואל; הזרוע השנייה תמשיך לאורך כביש 461 בתחומן של הרשויות אור יהודה ויהוד־מונוסון ועד לקצה הזרוע בכביש 40, צומת בני עטרות. בקצה הקו מתוכננים מרכז תחזוקה לרכבות, ומרכז תחבורה הכולל מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע בן 2,000 מקומות חניה.



לאחר השלמתו העתידית של הקו הסגול, במרכז המדינה צפויה לעבוד רשת של שלושה קווים - השניים האחרים הם הקו האדום שיצא מפתח תקווה לבת ים ויעבור בתל אביב, והקו הירוק מחולון להרצליה. רשת זו תאפשר תנועה קלה בין מספר ערים במרכז המדינה.



ביטול התוכנית הקיימת של הקו הסגול - או אפילו דחייה של כמה שנים בעבודותיו - ישאירו את מרכז המדינה עם שני קווים בלבד, ועם חוסר יכולת לחבר את ערי הלווין המזרחיות של תל אביב לבירת העסקים של ישראל.
כתבה נוראית ללא בקרה עצמית וללא בקרה של עורכים
הכתבה הזו היא ביזיון עיתונאי. אין בכתבה ולוא מילת בקרה פנימית שלא לדבר על ביקורת. אין שום סימן לעורך ולמבוגר אחראי שיאזן במשהו את הכתבה.
הרי התכנון ידוע כבר הרבה שנים
הרבה בגצים כבר היו על התכנון ולוא לגבי אלוף שדה לדוגמא.
חברת קצאא פתאום היא אירופה-אסיה (איפה אילת אשקלון)
יש לחברה קופת שרצים אדירה, כולל הסיפורים המושתקים של ההסכמים עם אירן והחוב שיש לנו לאירן.
חברה שזיהמה ככה את הערבה.
חברת שהכל מאחוריה שו-שו.
בקיצור, זהו סיפור מסריח שלא אתפלא אם יש פה שחיתות ממדרגה ראשונה. אם החברה הזו תגרום לעיכוב של דקה בפרויקט הקו הסגול, זה יהיה עוד סימן שאפשר לקפל את הדברים ולנסוע מכאן.
 

Ccyclist

Well-known member
החברה היא שת"פ ישראלי איראני מעידן השאה

כתבה נוראית ללא בקרה עצמית וללא בקרה של עורכים
הכתבה הזו היא ביזיון עיתונאי. אין בכתבה ולוא מילת בקרה פנימית שלא לדבר על ביקורת. אין שום סימן לעורך ולמבוגר אחראי שיאזן במשהו את הכתבה.
הרי התכנון ידוע כבר הרבה שנים
הרבה בגצים כבר היו על התכנון ולוא לגבי אלוף שדה לדוגמא.
חברת קצאא פתאום היא אירופה-אסיה (איפה אילת אשקלון)
יש לחברה קופת שרצים אדירה, כולל הסיפורים המושתקים של ההסכמים עם אירן והחוב שיש לנו לאירן.
חברה שזיהמה ככה את הערבה.
חברת שהכל מאחוריה שו-שו.
בקיצור, זהו סיפור מסריח שלא אתפלא אם יש פה שחיתות ממדרגה ראשונה. אם החברה הזו תגרום לעיכוב של דקה בפרויקט הקו הסגול, זה יהיה עוד סימן שאפשר לקפל את הדברים ולנסוע מכאן.
החברה היא שת"פ ישראלי איראני מעידן השאה
גולדה מאיר היתה ראש הממשלה שחוקקה את החוקים המגנים על קצא"א וזו שהסכימה מהצד הישראלי למבנה הבעלות של קצא"א ע"י חברות הקש השונות ברחבי העולם. כל זה נעשה כדי לאפשר שיתוף פעולה עם המדינה הקיסרית של איראן ( دولت شاهنشاهی ایران
Dowlat-e Shâhanshâhi-ye Irân
Imperial State of Iran ) בלי ליצור עימות חזיתי בין איראן למדינות ערב.
&nbsp
להבנתי ישראל החרימה למעשה את האחזקות האיראניות בלי לדאוג לגב נוסח השתתפות בסנקציות והקפאות נכסים אמריקאיות על משטר האייתולות, ובלי לטעון שיש שותף איראני לגיטימי כגון הנסיך רזא פהלוי או ממשלה גולה כלשהי בלוס-אנג'לס.
 
למעלה