לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2242022,420 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'ביטול הקו הורוד'
ביטול הקו הורוד
<< ההודעה הנוכחית
16/10/2019 | 10:48
15
525
כתבתי פה לפני כמה שנים שלדעתי זו הייתה טעות גדולה לבטל את הפרויקט. הקווים שעושים את המסלול בעיקר 29 מראים שיש ביקוש אדיר לקו מהיר על מת"צ. ואם זה לא מספיק אני מבין שעכשיו גם את הנתצ מהיר לעיר לא בטוח שיעשו. וזה לא מובן איך המדינה ומשרד התחבורה לא מצליחים להוציא לפועל פרויקטים סופיים וחתומים.

הנה תמונה של הקטע הקטן שמוכן בהרצליה, הפתיחה אחרי החגים.

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' על התמונה'
על התמונה
16/10/2019 | 16:31
6
201
חיבור מתחנת הרכבת לכיוון מחלף הסירה ואזור התעשייה?
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חיובי'
חיובי
16/10/2019 | 16:53
5
126
אגב, המחלף הושלם כמעט לחלוטין מה שאומר שלבאים מהרצליה פיתוח תהייה כניסה עם רמזור ישיר לאיילון צפונה.
 
מה שנותר זה הכניסה מאיילון להרצליה ב' מה שיחבר את איילון לכיוון דרום ישירות לצומת הסירה. לבאים מכביש החוף ו-531.  בגלל עניינים פוליטיים ובירוקרטיים לא מסיימים את הפרוייקט. להערכתי מדובר על עבודה של חודש לכל היותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' זה קטע נת"צ היחידי בהרצליה, שייפתח בקרוב?'
זה קטע נת"צ היחידי בהרצליה, שייפתח בקרוב?
16/10/2019 | 20:35
4
119
או יש קטעים נוספים בעיר?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ככל הידוע הקטע היחידי'
ככל הידוע הקטע היחידי
17/10/2019 | 00:00
3
108
יש כמובן תשתית מוכנה בדרך ירושלים בקטע מחלף רכבת רעננה מערב
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' '
17/10/2019 | 04:44
15
לצפיה ב-'וצריך לומר שהקטע הזה נמשך עד קרוב למחלף הסירה'
וצריך לומר שהקטע הזה נמשך עד קרוב למחלף הסירה
17/10/2019 | 09:36
1
228
זה לא רק היציאה מהרכבת (רת"צ), אלא גם הגשר שמעל הרכבת עד לרחוב משה דיין (מת"צ).
 
ביום רביעי הבא תקיים עיריית הרצליה מפגש תושבים כדי לעדכן אותם על "מהיר לעיר" ועל אפשרות לשינוי במערך קווי האוטובוסים בעיר.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' על ההסבר ועל הסרטון'
על ההסבר ועל הסרטון
18/10/2019 | 13:35
13
לצפיה ב-'כואב הלב, ללא ספק התוכנית הנכונה לרעננה כפר סבא והרצליה'
כואב הלב, ללא ספק התוכנית הנכונה לרעננה כפר סבא והרצליה
16/10/2019 | 19:20
175
לא אסלח לעולם לסוחרי אחוזה שמנעו תחבורה ציבורית יעילה בטוחה ומהירה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לדעתי אסור שמשרד התחבורה ישקיע שקל ברעננה.'
לדעתי אסור שמשרד התחבורה ישקיע שקל ברעננה.
16/10/2019 | 20:27
1
175
מדובר בעיר שמתנגדת באופן עקבי לכל פרוייקט תחבורה ציבורית, התנגדות שבסופו של דבר פוגעת לא רק בתושבי רעננה אלא גם במאות אלפי תושבי הערים הסמוכות. כדאי שמשרד התחבורה יתחיל בגריטת הקטע של M1 שעובר ברעננה- בהתחשב בהיסטוריה, סבירות גבוהה שיצוצו התנגדויות שעלולות לפגוע בפרוייקט כולו (כי נראה שמתוכנן גם דיפו בקצה השלוחה). בנוסף, כדאי שמשרד התחבורה יוריד את תדירות הרכבות שעוברות ברעננה מערב ויקצץ את מספר התחנת שבהן עוצרים אוטובוסים ברחוב אחוזה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לפי המצב בנת"ע והמצב הפוליטי בישראל M1 ואחיו יישארו על הנייר'
לפי המצב בנת"ע והמצב הפוליטי בישראל M1 ואחיו יישארו על הנייר
17/10/2019 | 11:07
156
לא רק ברעננה אלא בכלל.
ממילא אין מי שידחף את הפרויקטים הללו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אפשר לבנות את הוורוד על בסיס המטרו'
אפשר לבנות את הוורוד על בסיס המטרו
18/10/2019 | 14:46
4
211
שני ענפי מטרו צפון דרום בכפ"ס ורעננה יפעלו בחצי מתדירות ליבת הקו אז יש סלוטים לרכבות נוספות. חיבור בין הענפים של ויצמן ואחוזה (ותחנה במזרח אחוזה היכן שאין תוכניות כיום) יכול ליצור מסלול רוחבי בין ענפי הקו המתוכנן לתל אביב. את הקו אפשר להמשיך להרצליה כך שיתמשק עם סוף הקו הירוק באבא אבן והמטרו ההיקפי.
 
בניית הקו כקו מטרו תבטל את הסיבות להתנגדות לקו רק"ל קרקעי. כמו כן יתכן שתיכנון בן 2 רציפי אי יאפשר לקו הורוד במטרו להיות קו מאסף בכל תחנות כפ"ס ורעננה בעוד שמטרו צפון דרום יוכל לעצור בתחנות מפתח בלבד ולהגיע לת"א במהירות גדולה יותר. שירות דומה קיים בין הקו המטרופוליטני המהיר לקו היובל המאסף בין בייקר סטריט לוומבלי פארק בלונדון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הצעה דווקא הגיונית- אבל הייתי משנה את המסלול בהרצליה.'
הצעה דווקא הגיונית- אבל הייתי משנה את המסלול בהרצליה.
18/10/2019 | 15:39
3
103
הרצליה פיתוח היא אזור שבנוי בצפיפות נמוכה מאוד. הרבה ביקוש למטרו לא יהיה שם. עדיף שבמקום לחצות את כביש 20 מערבית למרכז הבינתחומי- הקו יפנה דרומה ויגיע ישירות לתחנת הרצליה. כך תהיה התממשקות טובה יותר לרכבת ישראל (אלא אם מתוכננת תחנה בצמוד לשכונה שאמורה לקום במקום שדה התעופה בהרצליה) וגם יהיה שירות טוב יותר מהמגדלים שמתוכננים ליד תחנת הרכבת לשאר השרון.
בנוסף, אם יוקם קו כזה- אז עדיף לשנות את המסלול של הזרוע של M1 ברעננה כך שתמשיך צפונה (במקום לפנות מזרחה לאחוזה) ותאפשר לספק שירות טובה יותר לשכונות החדשות בצפון רעננה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שהצעתי בהרצליה בהחלט בר שינוי.'
מה שהצעתי בהרצליה בהחלט בר שינוי.
18/10/2019 | 21:21
2
74
מה שנראה לי קשה לשינוי הוא קטעי המטרו בכפ"ס ורעננה כי הרעיון הוא להעביר בהם רכבות של הקו הורוד בדומה על קטעים קיימים להצעות החיבור בין ענף עתידים של הקו הירוק וענף אם המושבות של הקו האדום.
 
מה ששירטטתי בהרצליה מבוסס על עיקרון של פיצול בנקודה המערבית ביותר של המטרו שם ונסיון להגיע לנקודת החלפה תדירה אחרת בקצה הקו תוך המנעות מכפילות עם המטרו ההיקפי ותוך חיבור ערי השרון לחוף הים של הרצליה.
 
הטענה שצמודי הקרקע של הרצליה פיתוח אינם מתאימים למטרו תמוהה בעיניי. התחתית הלונדונית מבוססת על חיבור פרברים צמודי קרקע למרכז העיר. עם זאת יש אזורים של בנייה רוויה יותר בצד הזה של העיר (יש לי קרובים רחוקים שגרו בקומה העליונה של בניין בן 3 או 4 קומות ליד הים בהרצליה בתחילת שנות השמונים) וחשבתי לתת נקודת חיבור שונה מזו של תחנת הרצליה.
 
אני די מסמפט את הרעיון שלך לחבר לתחנת הרצליה דרך אזור ז'בוטינסקי של הרצליה, אולי הייתי מעביר את החיבור על גשר או מנהרה מצפון לתחנה ולא מדרום, ומתחבר משם לתחנת אבא אבן עם תחנת ביניים במדינת היהודים.
 
מה שמוזר בעיניי הוא שהקו הירוק אינו ממשיך לתחנת הרצליה ומסתיים מנש בקצה הדרומי של הרצליה פיתוח.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לגבי הירוק'
לגבי הירוק
18/10/2019 | 22:30
69
יש תוכנית עתידית לחבר אותו לתחנת הרצליה. העלו את זה בפורום מתישהו, זה חלק מהתוכנית של תכנון מחדש של כל המתחם של תחנת הרצליה כמתחם תחבורה משולב עם חיבור ישיר לאיילון. אבל זה עוד רחוק בעתיד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תיקון עריכה: "על קטעים קיימים בדומה.." '
תיקון עריכה: "על קטעים קיימים בדומה.."
19/10/2019 | 18:40
41
איכשהו באמצע עריכה מחדש הסמן נפל לי בין מילים.
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

13:46 | 16.11.19 האלמוני המאושר
11:05 | 15.11.19 עמוד השדרה
12:31 | 14.11.19 Bus Nerd
08:32 | 12.11.19 האלמוני המאושר
14:50 | 11.11.19 עמוד השדרה
14:33 | 11.11.19 tristis
10:27 | 11.11.19 ניצן חזר הבייתה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ