ביום שישי עוד שבועיים, 25.10, עוברים קווי השרון הנותרים מאגד

אתה מתכוון לתחנה המרכזית בכפר סבא

התחנה המרכזית לקווים 561 ו-571 תבוטל
לפי פירוט התחנות של קווים 561 ו-571 הרציף הפנימי יבוטל. במקום זה האיסוף יהיה ברציף החיצוני שברחוב ויצמן.
אתה מתכוון לתחנה המרכזית בכפר סבא
רצוי לציין זאת כשהתגובה היא על הודעה שמתייחסת לתחנה המרכזית בתל אביב.
 

אורי404

New member
אכן הכוונה הייתה לתחנה המרכזית בכפר סבא.


אתה מתכוון לתחנה המרכזית בכפר סבא
רצוי לציין זאת כשהתגובה היא על הודעה שמתייחסת לתחנה המרכזית בתל אביב.
אכן הכוונה הייתה לתחנה המרכזית בכפר סבא.
 
יותר נוח מלהכנס לת.מרכזית הלא נוח ולחפש רציפים, יותר הליכות

התחנה המרכזית לקווים 561 ו-571 תבוטל
לפי פירוט התחנות של קווים 561 ו-571 הרציף הפנימי יבוטל. במקום זה האיסוף יהיה ברציף החיצוני שברחוב ויצמן.
יותר נוח מלהכנס לת.מרכזית הלא נוח ולחפש רציפים, יותר הליכות
ברציף החיצוני נוח יותר.
 
אם 561 יסע לאורך כל שעות היום עד התחנה המרכזית בתל אביב,

פרסום של מטרופולין:
[URL]http://www.metropoline.com/Pages/Messages.aspx?p=sharonMessages#/3076[/URL]
"
החל מה- 25.10.19- עוברים מירוק לכתום!
נוסעים יקרים,
אנו שמחים לבשר כי החל מיום שישי ה-25.10.19, יופעלו גם קווי 500 העירוניים על ידי מטרופולין, במקום חברת 'אגד'.
כל הקווים יופעלו במתכונת זהה לזו שהופעלה עד היום ולא יחולו בהם שינויים למעט הקווים שמספרם: 561 ו- 571.
לנוחיותכם, מצורף קובץ ובו פירוט מספרי הקווים, השינויים והתדירויות.
כמו כן, שימו לב:
על פי הנחיות משרד התחבורה, החל מה-25.10.19 לא תתאפשר רכישת כרטיסי נסיעה או טעינת כרטיסי רב קו אצל נהגי האוטובוסים בקווי 500 העירוניים. אי לכך, יש להצטייד בכרטיס רב קו טעון מראש טרם העלייה לאוטובוס.
שימו לב כי לנוחיותכם, התקנו באוטובוסים מכונות אוטומטיות לטעינת רב קו או לרכישת כרטיס נסיעה בודד/יומי, גם באשראי וגם במזומן.
"
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132156128347915187.pdf[/URL]
אם 561 יסע לאורך כל שעות היום עד התחנה המרכזית בתל אביב,
אין צורך שקו 921 ימשיך לנסוע בקטע צומת רעננה - תמח"ת דרך הוד השרון.
ראוי לשנות את מסלולו כך שלא יסע דרך הוד השרון אלא דרך כביש 4 ומחלפים מורשה וגהה לבילינסון בפתח תקוה וכך יהיה שירות יעיל יותר בין חדרה, עמק חפר ולב השרון לבין מחלף גהה, קרית אריה ובית חולים בילינסון.
 

olli3

New member
מנהל
בוודאי שיש צורך ש921 ימשיך למרכזית תל אביב.

אם 561 יסע לאורך כל שעות היום עד התחנה המרכזית בתל אביב,
אין צורך שקו 921 ימשיך לנסוע בקטע צומת רעננה - תמח"ת דרך הוד השרון.
ראוי לשנות את מסלולו כך שלא יסע דרך הוד השרון אלא דרך כביש 4 ומחלפים מורשה וגהה לבילינסון בפתח תקוה וכך יהיה שירות יעיל יותר בין חדרה, עמק חפר ולב השרון לבין מחלף גהה, קרית אריה ובית חולים בילינסון.
בוודאי שיש צורך ש921 ימשיך למרכזית תל אביב.
אחרי ש821 מת ונפסק הקישור בין תל אביב ושאר היישובים שבמסלול שלו להוד השרון ורעננה בשבת, נותר 921 בכיוון הנגדי שמספק את השירות הזה לאחר כניסת השבת.
&nbsp
כל הקיצורי קווים האלו לא לוקחים בחשבון את הרעות השירות בשישי ושבת וזה קורה בכל המדינה כי פשוט אף אחד בתכנון לא מסתכל על הימים האלו, גם לא על מוצ"ש.
 
ו 561 לא יכול לפעול בקטע הזה במקום 561 גם בזמנים שציינת?

בוודאי שיש צורך ש921 ימשיך למרכזית תל אביב.
אחרי ש821 מת ונפסק הקישור בין תל אביב ושאר היישובים שבמסלול שלו להוד השרון ורעננה בשבת, נותר 921 בכיוון הנגדי שמספק את השירות הזה לאחר כניסת השבת.
&nbsp
כל הקיצורי קווים האלו לא לוקחים בחשבון את הרעות השירות בשישי ושבת וזה קורה בכל המדינה כי פשוט אף אחד בתכנון לא מסתכל על הימים האלו, גם לא על מוצ"ש.
ו 561 לא יכול לפעול בקטע הזה במקום 561 גם בזמנים שציינת?
מלבד זאת שאין שום בעיה להמשיך להפעיל את 921 בקטע הזה רק בזמנים הללו.
זה לא מצדיק את המשך הפעלת 921 בקטע הזה בימי חול.
תמצא לי סיבה אחת להמשיך להפעיל את 921 עד תמח"ת בימי חול (שאינה הרגל או אינרציה).
 

olli3

New member
מנהל
זו הסיבה ואף אחד לא יחשוב עליה שם למעלה.

ו 561 לא יכול לפעול בקטע הזה במקום 561 גם בזמנים שציינת?
מלבד זאת שאין שום בעיה להמשיך להפעיל את 921 בקטע הזה רק בזמנים הללו.
זה לא מצדיק את המשך הפעלת 921 בקטע הזה בימי חול.
תמצא לי סיבה אחת להמשיך להפעיל את 921 עד תמח"ת בימי חול (שאינה הרגל או אינרציה).
זו הסיבה ואף אחד לא יחשוב עליה שם למעלה.
 

DanielOne

New member
הסיבה שהקווים מהצפון נוסעים דרך הוד"ש ופת

זו הסיבה ואף אחד לא יחשוב עליה שם למעלה.
הסיבה שהקווים מהצפון נוסעים דרך הוד"ש ופת
מסתבר שהיא היסטורית לחלוטין. עד שנת 68 לא הייתה לקווים האלה ברירה. אז עברו יותר מ-50 שנה והמצב נשאר אותו דבר. כיום אין שום סיבה שלא ימשיכו דרומה על כביש 4.
 

telaviv202

New member
הולך להיות סיוט אם קווי 501/502 יבוצעו באוטובוסים עירוניים

פרסום של מטרופולין:
[URL]http://www.metropoline.com/Pages/Messages.aspx?p=sharonMessages#/3076[/URL]
"
החל מה- 25.10.19- עוברים מירוק לכתום!
נוסעים יקרים,
אנו שמחים לבשר כי החל מיום שישי ה-25.10.19, יופעלו גם קווי 500 העירוניים על ידי מטרופולין, במקום חברת 'אגד'.
כל הקווים יופעלו במתכונת זהה לזו שהופעלה עד היום ולא יחולו בהם שינויים למעט הקווים שמספרם: 561 ו- 571.
לנוחיותכם, מצורף קובץ ובו פירוט מספרי הקווים, השינויים והתדירויות.
כמו כן, שימו לב:
על פי הנחיות משרד התחבורה, החל מה-25.10.19 לא תתאפשר רכישת כרטיסי נסיעה או טעינת כרטיסי רב קו אצל נהגי האוטובוסים בקווי 500 העירוניים. אי לכך, יש להצטייד בכרטיס רב קו טעון מראש טרם העלייה לאוטובוס.
שימו לב כי לנוחיותכם, התקנו באוטובוסים מכונות אוטומטיות לטעינת רב קו או לרכישת כרטיס נסיעה בודד/יומי, גם באשראי וגם במזומן.
"
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132156128347915187.pdf[/URL]
הולך להיות סיוט אם קווי 501/502 יבוצעו באוטובוסים עירוניים
 
למה? על 47 מתלוננים (בצדק) שהוא מבוצע באוטובוסים בינעירוניים

הולך להיות סיוט אם קווי 501/502 יבוצעו באוטובוסים עירוניים
למה? על 47 מתלוננים (בצדק) שהוא מבוצע באוטובוסים בינעירוניים
למה 501 ו-502 צריכים להתבצע באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
הקטע שהם נוסעים בו בכביש 2 (דרך נמיר) זה קטע עירוני.
אין באמת סיבה שיבוצעו באמצעות אוטובוסים בינעירוניים.
 

telaviv202

New member
מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט

למה? על 47 מתלוננים (בצדק) שהוא מבוצע באוטובוסים בינעירוניים
למה 501 ו-502 צריכים להתבצע באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
הקטע שהם נוסעים בו בכביש 2 (דרך נמיר) זה קטע עירוני.
אין באמת סיבה שיבוצעו באמצעות אוטובוסים בינעירוניים.
מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט
בשעות השיא הקווים האלה עמוסים מאוד, וגם כיום אפשר לראות אנשים עומדים במעבר הצר בשעות העומס.

לא קשה להעריך שזה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יהיו פחות מקומות ישיבה ואוטובוסים נמוכים שבהם אנשים יידחסו בעמידה בזמן שהאוטובוס טס במהירות גבוהה על כביש 2 למשך כל הדרך שבין תל אביב והרצליה/רעננה.

משפט כמו "אין באמת סיבה לכך" הוא תוצר של מבט מקרו שלא ממש מתעניין בפרט המשתמש בשירות. יכול להיות שמבחינה תפעולית הקווים האלה צריכים להיות עירוניים, אבל זה לא משנה את ההערכה שלי שזה עתיד להיות סיוט למשתמשים בקווים האלה.

לגבי 47 - אכן יותר הגיוני שהוא יהיה עירוני וש-501/2 יהיו בין-עירוניים.
 
מה זה "טס" על כביש 2?

מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט
בשעות השיא הקווים האלה עמוסים מאוד, וגם כיום אפשר לראות אנשים עומדים במעבר הצר בשעות העומס.

לא קשה להעריך שזה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יהיו פחות מקומות ישיבה ואוטובוסים נמוכים שבהם אנשים יידחסו בעמידה בזמן שהאוטובוס טס במהירות גבוהה על כביש 2 למשך כל הדרך שבין תל אביב והרצליה/רעננה.

משפט כמו "אין באמת סיבה לכך" הוא תוצר של מבט מקרו שלא ממש מתעניין בפרט המשתמש בשירות. יכול להיות שמבחינה תפעולית הקווים האלה צריכים להיות עירוניים, אבל זה לא משנה את ההערכה שלי שזה עתיד להיות סיוט למשתמשים בקווים האלה.

לגבי 47 - אכן יותר הגיוני שהוא יהיה עירוני וש-501/2 יהיו בין-עירוניים.
מה זה "טס" על כביש 2?
כמה אפשר לטוס בכביש שהמהירות בו מוגבלת למקסימום 70 קמ"ש, עם רמזורים כל כמה מאות מטרים ובאוטובוס עירוני?
חווית הנסיעה בתוך שכונות הרצליה ובתוך תל אביב תהיה טובה יותר עם אוטובוסים עירוניים והעובדה שיותר נוסעים יוכלו לנסוע בעמידה בקווים כאלה היא חיובית ולא שלילית.
אם ברכבת הלכו בקווים הפרבריים לכיוון של יותר מקומות עמידה, בקווים כמו 501 ו-502 זה ודאי הכיוון הנכון.
יש נוסעים שלא יאהבו את זה? נכון, אף פעם אי אפשר לענות על הטעמים והרצון של כולם ולכן מבט מקרו זה המבט הרלוונטי.

אגב, 501 זה בכלל קו שבראייה לטווח ארוך אמור להיות מבוצע על ידי אוטובוסים מפרקיים. המסלול של 501 זה מסלול שנועד לקו דמוי BRT. אז גם אם הוא לא באמת יהיה קו BRT, עדיין הרעיון של שימוש באוטובוסים מפרקיים בו ממשיך להיות רלוונטי ולא פג תוקף.

אם 164 יכול להשתמש באוטובוסים עירוניים ומפרקיים, גם 501 יכול.
 

אורי404

New member
אכן הגיוני שבקו 501 יהיה שימוש במפרקיות

מה זה "טס" על כביש 2?
כמה אפשר לטוס בכביש שהמהירות בו מוגבלת למקסימום 70 קמ"ש, עם רמזורים כל כמה מאות מטרים ובאוטובוס עירוני?
חווית הנסיעה בתוך שכונות הרצליה ובתוך תל אביב תהיה טובה יותר עם אוטובוסים עירוניים והעובדה שיותר נוסעים יוכלו לנסוע בעמידה בקווים כאלה היא חיובית ולא שלילית.
אם ברכבת הלכו בקווים הפרבריים לכיוון של יותר מקומות עמידה, בקווים כמו 501 ו-502 זה ודאי הכיוון הנכון.
יש נוסעים שלא יאהבו את זה? נכון, אף פעם אי אפשר לענות על הטעמים והרצון של כולם ולכן מבט מקרו זה המבט הרלוונטי.

אגב, 501 זה בכלל קו שבראייה לטווח ארוך אמור להיות מבוצע על ידי אוטובוסים מפרקיים. המסלול של 501 זה מסלול שנועד לקו דמוי BRT. אז גם אם הוא לא באמת יהיה קו BRT, עדיין הרעיון של שימוש באוטובוסים מפרקיים בו ממשיך להיות רלוונטי ולא פג תוקף.

אם 164 יכול להשתמש באוטובוסים עירוניים ומפרקיים, גם 501 יכול.
אכן הגיוני שבקו 501 יהיה שימוש במפרקיות
 

XrayCharlie

New member
תמח"ת לא כל כך בנוייה למפרקיות (בטח לא קומה 6)

אכן הגיוני שבקו 501 יהיה שימוש במפרקיות
תמח"ת לא כל כך בנוייה למפרקיות (בטח לא קומה 6)
כבר היום לאוטובוסים "רגילים" קשה לזוז שם, אז למפרקיות?
&nbsp
 

אורי404

New member
יש שם בעיות. אבל זה היה בעבר ויש תכנון בעתיד

תמח"ת לא כל כך בנוייה למפרקיות (בטח לא קומה 6)
כבר היום לאוטובוסים "רגילים" קשה לזוז שם, אז למפרקיות?
&nbsp
יש שם בעיות. אבל זה היה בעבר ויש תכנון בעתיד
בעבר פעלו מפרקיות בקו 501. אם היום זה יכול להסתדר, זה כבר דבר אחר.
בפנינו לעתיד, כפי ש"עמוד השדרה" כתב היה תכנון לקו BRT (שבו מפרקיות) במסלול קו 501. יש להניח שהעניין הזה של מפרקית והדרכים בה תיסע נלקח בחשבון.
גם לפחות בעבר פעלה מפרקית קבועה בקו 112, מקומה 6 ברציפים הצפוניים. אלה רציפים יותר מסורבלים ממה שיש ברציפים הדרומיים בקומה 6.
 

846

Active member
קווים 501 ו 502 הם קווים עירוניים לחלוטין למרות שמבחינת

מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט
בשעות השיא הקווים האלה עמוסים מאוד, וגם כיום אפשר לראות אנשים עומדים במעבר הצר בשעות העומס.

לא קשה להעריך שזה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יהיו פחות מקומות ישיבה ואוטובוסים נמוכים שבהם אנשים יידחסו בעמידה בזמן שהאוטובוס טס במהירות גבוהה על כביש 2 למשך כל הדרך שבין תל אביב והרצליה/רעננה.

משפט כמו "אין באמת סיבה לכך" הוא תוצר של מבט מקרו שלא ממש מתעניין בפרט המשתמש בשירות. יכול להיות שמבחינה תפעולית הקווים האלה צריכים להיות עירוניים, אבל זה לא משנה את ההערכה שלי שזה עתיד להיות סיוט למשתמשים בקווים האלה.

לגבי 47 - אכן יותר הגיוני שהוא יהיה עירוני וש-501/2 יהיו בין-עירוניים.
קווים 501 ו 502 הם קווים עירוניים לחלוטין למרות שמבחינת
משרד התחבורה הם קווים "פרבריים"
בעבר, כאשר הגיעו הוולבו B10B הראשונים לאגד, יותר מפעם אחת ביקשו לשבץ לי וולבו חדש לקו 501 אבל תמיד העדפתי O305 עירונית ישנה.
 

Bus Nerd

Active member
ל־47 מתאים אוטובוס נמוך כניסה

מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט
בשעות השיא הקווים האלה עמוסים מאוד, וגם כיום אפשר לראות אנשים עומדים במעבר הצר בשעות העומס.

לא קשה להעריך שזה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יהיו פחות מקומות ישיבה ואוטובוסים נמוכים שבהם אנשים יידחסו בעמידה בזמן שהאוטובוס טס במהירות גבוהה על כביש 2 למשך כל הדרך שבין תל אביב והרצליה/רעננה.

משפט כמו "אין באמת סיבה לכך" הוא תוצר של מבט מקרו שלא ממש מתעניין בפרט המשתמש בשירות. יכול להיות שמבחינה תפעולית הקווים האלה צריכים להיות עירוניים, אבל זה לא משנה את ההערכה שלי שזה עתיד להיות סיוט למשתמשים בקווים האלה.

לגבי 47 - אכן יותר הגיוני שהוא יהיה עירוני וש-501/2 יהיו בין-עירוניים.
ל־47 מתאים אוטובוס נמוך כניסה
כמו האיסוזו החדישים שמטרופולין כבר מפעילה בחלק מהקווים. אוטובוסים נמוכי כניסה (הכוונה - עם מדרגה מאחורה) שבהם בערך חצי שטח האוטובוס (הקדמי) מוקדש למקומות ישיבה נגישים + עמידה, והחצי האחורי מוקדש למקומות ישיבה. ישיבה בחצי האחורי של אוטובוס כזה נוחה כמעט כמו ישיבה באוטובוס בין עירוני.

זה בדיוק מה שמתאים לכזה קו "פרברי" שמצד אחד יש בו הרבה תחנות בהרצליה, ומצד שני טס לו בכביש מהיר אחר כך.

לאגד אגב יש אוטובוסים נמוכי כניסה שמופעלים בקווים האלו, אבל מדובר בעיקר באוטובוסי סקאניה ישנים (יחסית) ורועשים (תחזוקה לקויה לדעתי), והסידור הפנימי שלהם הרבה פחות נוח מהאיסוזו המודרניים של מטרופולין.

לגבי 501 - אני לא בטוח בכלל אם הקו הזה צריך להיות קיים במתכונת הנוכחית, כי מי שיוצא מרעננה ורוצה להגיע לתל אביב - עדיף לו משמעותית את 347 על 501 שמתעכב המון בתוך הרצליה. אני לא בטוח מה צריך לעשות לקו הזה. נתצ"ים לכל האורך והפעלה עם מפרקיות + עליה מכל הדלתות (כנראה לא יקרה), או קיצור משמעותי של הקו - למשל שיתחיל מתחנת הרכבת רעננה מערב במקום במסוף רעננה, ויסיים במסוף 2000 במקום בתחנה המרכזית, ובכך יהיה אפשר לשפר במעט את התדירות שלו לפחות.
 

טנק2

New member
501 תורם המון לנוסעים בין רעננה להרצליה

ל־47 מתאים אוטובוס נמוך כניסה
כמו האיסוזו החדישים שמטרופולין כבר מפעילה בחלק מהקווים. אוטובוסים נמוכי כניסה (הכוונה - עם מדרגה מאחורה) שבהם בערך חצי שטח האוטובוס (הקדמי) מוקדש למקומות ישיבה נגישים + עמידה, והחצי האחורי מוקדש למקומות ישיבה. ישיבה בחצי האחורי של אוטובוס כזה נוחה כמעט כמו ישיבה באוטובוס בין עירוני.

זה בדיוק מה שמתאים לכזה קו "פרברי" שמצד אחד יש בו הרבה תחנות בהרצליה, ומצד שני טס לו בכביש מהיר אחר כך.

לאגד אגב יש אוטובוסים נמוכי כניסה שמופעלים בקווים האלו, אבל מדובר בעיקר באוטובוסי סקאניה ישנים (יחסית) ורועשים (תחזוקה לקויה לדעתי), והסידור הפנימי שלהם הרבה פחות נוח מהאיסוזו המודרניים של מטרופולין.

לגבי 501 - אני לא בטוח בכלל אם הקו הזה צריך להיות קיים במתכונת הנוכחית, כי מי שיוצא מרעננה ורוצה להגיע לתל אביב - עדיף לו משמעותית את 347 על 501 שמתעכב המון בתוך הרצליה. אני לא בטוח מה צריך לעשות לקו הזה. נתצ"ים לכל האורך והפעלה עם מפרקיות + עליה מכל הדלתות (כנראה לא יקרה), או קיצור משמעותי של הקו - למשל שיתחיל מתחנת הרכבת רעננה מערב במקום במסוף רעננה, ויסיים במסוף 2000 במקום בתחנה המרכזית, ובכך יהיה אפשר לשפר במעט את התדירות שלו לפחות.
501 תורם המון לנוסעים בין רעננה להרצליה
לקצר אותו לבית לוינשטיין לדעתי תהיה טעות בלי תגבור רציני של קו 29, שלא אפשרי במצבת הנהגים הנוכחית. הדבר אינו מורגש בשעות השיא, אבל ברוב שעות השפל (בעיקר לאורך ימי שישי למשל) התדירויות של 29,47,501 פחות או יותר משלימות אלה את אלה
 

olli3

New member
מנהל
קליטת נוסעים באוטובוס בין עירוני איטית משמעותית מעירוני

מבחינת חוויית הנסיעה זה יהיה סיוט
בשעות השיא הקווים האלה עמוסים מאוד, וגם כיום אפשר לראות אנשים עומדים במעבר הצר בשעות העומס.

לא קשה להעריך שזה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יהיו פחות מקומות ישיבה ואוטובוסים נמוכים שבהם אנשים יידחסו בעמידה בזמן שהאוטובוס טס במהירות גבוהה על כביש 2 למשך כל הדרך שבין תל אביב והרצליה/רעננה.

משפט כמו "אין באמת סיבה לכך" הוא תוצר של מבט מקרו שלא ממש מתעניין בפרט המשתמש בשירות. יכול להיות שמבחינה תפעולית הקווים האלה צריכים להיות עירוניים, אבל זה לא משנה את ההערכה שלי שזה עתיד להיות סיוט למשתמשים בקווים האלה.

לגבי 47 - אכן יותר הגיוני שהוא יהיה עירוני וש-501/2 יהיו בין-עירוניים.
קליטת נוסעים באוטובוס בין עירוני איטית משמעותית מעירוני
ככל שקו יש יותר תחנות ותחלופת נוסעים גבוהה, כך המשמעות של שימוש באוטובוס עירוני מול בין עירוני הופכת לרלוונטית יותר מבחינת זמן הנסיעה הכולל.
&nbsp
באוטובוס עירוני, קליטת נוסעים וירידת נוסעים פשוט מהירה יותר ולכן זמן הנסיעה מתקצר כאשר יש ריבוי תחנות ותחלופת נוסעים גבוהה יותר.
&nbsp
הפעלה על ידי אוטובוס בין עירוני גורמת לכך שהאוטובוס מתעכב יותר זמן בכל תחנה וכך נוחות הנסיעה נפגעת.
 

DanielOne

New member
בתקופה של דן היו נוסעים בעירוניים

למה? על 47 מתלוננים (בצדק) שהוא מבוצע באוטובוסים בינעירוניים
למה 501 ו-502 צריכים להתבצע באמצעות אוטובוסים בינעירוניים?
הקטע שהם נוסעים בו בכביש 2 (דרך נמיר) זה קטע עירוני.
אין באמת סיבה שיבוצעו באמצעות אוטובוסים בינעירוניים.
בתקופה של דן היו נוסעים בעירוניים
והיה בסדר גמור.
&nbsp
אגב, עד היום אגד הפעילה בעיקר בינערוניים אבל היו גם הרבה פעמים שהיה גם בינערוני
 
למעלה