ברק תחת ענן
New member
מיזם תחבורה שיתופית בקרוב
מיזם תחבורה שיתופית בקרוב
הפרוייקט יחל מ 4 לאוקטובר, הנסיעה בכל רכב פרטי מ 3 נוסעים ומעלה רק בנתיב של תח"צ כולל מוניות, ורכב עם נוסע אחד עד 2 נוסעים בנתיב רכבים, כדי לנסות להקל על הפקקים בכניסות לאיילון ולת"א, ובכניסה לת"א מצפון בכביש 2 ובכביש 4.
לדעתי זה מיותר, עדיין לא יפתור את הבעיה, יש מקומות עבודה שכל עובד גר בעיר אחרת ולא עכל עובד גרים בדרך של השני באותו מקום עבודה ויקח אותו ונוסע נוסף וזה לדעתי בזבוז זמן (עד שיירד מהבניין - יחכה הרכב מספר דקות ולא הוא יחכה לרכב).
הפתרון זה לקצות נתיב רציף לתח"צ בלבד בכל הכביש איילון בשני כיוונים ולא חלק ממנה כמו שעשו צחוק בחלק הצפוני והדרומי כי המרכז כבר פקוק בצורה לא נורמלית (מת"א אוניברסיטה עד ת"א סבידור ומכיוון השני מת"א הגנה עד ת"א השלום.
מיזם תחבורה שיתופית בקרוב
הפרוייקט יחל מ 4 לאוקטובר, הנסיעה בכל רכב פרטי מ 3 נוסעים ומעלה רק בנתיב של תח"צ כולל מוניות, ורכב עם נוסע אחד עד 2 נוסעים בנתיב רכבים, כדי לנסות להקל על הפקקים בכניסות לאיילון ולת"א, ובכניסה לת"א מצפון בכביש 2 ובכביש 4.
לדעתי זה מיותר, עדיין לא יפתור את הבעיה, יש מקומות עבודה שכל עובד גר בעיר אחרת ולא עכל עובד גרים בדרך של השני באותו מקום עבודה ויקח אותו ונוסע נוסף וזה לדעתי בזבוז זמן (עד שיירד מהבניין - יחכה הרכב מספר דקות ולא הוא יחכה לרכב).
הפתרון זה לקצות נתיב רציף לתח"צ בלבד בכל הכביש איילון בשני כיוונים ולא חלק ממנה כמו שעשו צחוק בחלק הצפוני והדרומי כי המרכז כבר פקוק בצורה לא נורמלית (מת"א אוניברסיטה עד ת"א סבידור ומכיוון השני מת"א הגנה עד ת"א השלום.