השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?

gsi13579

New member
השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?

השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?
http://www.metropoline.com/WS/Images/132139650452769162.jpg
אכזבה גדולה שכמעט "רוצחים" את הקו הזה ומצמצמים באופן משמעותי מאוד את התדירות שלו, הוא תחליף מצוין לרכבת המאספת שנהייתה מתל אביב לבאר שבע ואפילו מהר יותר אם אין פקקים
יש סיבה להחלטה הבזוייה הזו?
 

raya

Well-known member
איזה טמטום.....

השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?
http://www.metropoline.com/WS/Images/132139650452769162.jpg
אכזבה גדולה שכמעט "רוצחים" את הקו הזה ומצמצמים באופן משמעותי מאוד את התדירות שלו, הוא תחליף מצוין לרכבת המאספת שנהייתה מתל אביב לבאר שבע ואפילו מהר יותר אם אין פקקים
יש סיבה להחלטה הבזוייה הזו?
איזה טמטום.....
לא מספיק שתזמון השעות של קו 380 זהה כמעט לזה של הרכבת מסבידור מרכז, כך שאם מפספסים רכבת צריך לחכות כמעט את אותו הזמן עד לרכבת הבאה או לאוטובוס הבא, כעת בנוסף מוסיפים 2 תחנות לקו 370 מתחנה מרכזית חדשה לבאר שבע.
לא מבינה - מטרופולין , שהשירות שלה בקווי הדרום ממש גרוע - מנסה לעודד נסיעה ברכבת?
רעיה
 

raya

Well-known member
או לחילופין - היות וזו הודעה של משרד התחבורה, למי

איזה טמטום.....
לא מספיק שתזמון השעות של קו 380 זהה כמעט לזה של הרכבת מסבידור מרכז, כך שאם מפספסים רכבת צריך לחכות כמעט את אותו הזמן עד לרכבת הבאה או לאוטובוס הבא, כעת בנוסף מוסיפים 2 תחנות לקו 370 מתחנה מרכזית חדשה לבאר שבע.
לא מבינה - מטרופולין , שהשירות שלה בקווי הדרום ממש גרוע - מנסה לעודד נסיעה ברכבת?
רעיה
או לחילופין - היות וזו הודעה של משרד התחבורה, למי
אפשר לפנות כדי לתקן את רוע הגזירה?
 

raya

Well-known member
אי אפשר לערוך בטלפון....

או לחילופין - היות וזו הודעה של משרד התחבורה, למי
אפשר לפנות כדי לתקן את רוע הגזירה?
אי אפשר לערוך בטלפון....
בנוסף למה שכתבתי קודם, צריך לזכור שמחיר נסיעה ברכבת כמעט כפול מזה שבאוטובס. מחיר רגיל ברכבת 27 ש"ח, באוטובוס 15₪.
 

k-don

Well-known member
את משלמת 13.5 ברכבת. כמה את

אי אפשר לערוך בטלפון....
בנוסף למה שכתבתי קודם, צריך לזכור שמחיר נסיעה ברכבת כמעט כפול מזה שבאוטובס. מחיר רגיל ברכבת 27 ש"ח, באוטובוס 15₪.
את משלמת 13.5 ברכבת. כמה את
משלמת בקו 380? 7.5? (אני מניח שאת אזרח ותיק)
 

raya

Well-known member
נכון, אבל התגובה שלי מתייחסת בעיקר

את משלמת 13.5 ברכבת. כמה את
משלמת בקו 380? 7.5? (אני מניח שאת אזרח ותיק)
נכון, אבל התגובה שלי מתייחסת בעיקר
למי שאין לו 50% הנחה.
ההפרש במחיר מתבטא בכל פרופיל הנחה כל שהוא.
אז במקום ללכת לקראת משתמשי תחבורה ציבורית, גורמים להם להוציא יותר כסף על הנסיעה.
רכבת מסבידור לבאר שבע ׁ(לא בשעות הבוקר וחלק מאחרי הצהרים) יש פעם בשעה בלבד.
 

k-don

Well-known member
יש הבדל במחירים גם בין החברות באותם מסלולים

נכון, אבל התגובה שלי מתייחסת בעיקר
למי שאין לו 50% הנחה.
ההפרש במחיר מתבטא בכל פרופיל הנחה כל שהוא.
אז במקום ללכת לקראת משתמשי תחבורה ציבורית, גורמים להם להוציא יותר כסף על הנסיעה.
רכבת מסבידור לבאר שבע ׁ(לא בשעות הבוקר וחלק מאחרי הצהרים) יש פעם בשעה בלבד.
יש הבדל במחירים גם בין החברות באותם מסלולים
 

קו 415

Active member
בהחלט טמטום

איזה טמטום.....
לא מספיק שתזמון השעות של קו 380 זהה כמעט לזה של הרכבת מסבידור מרכז, כך שאם מפספסים רכבת צריך לחכות כמעט את אותו הזמן עד לרכבת הבאה או לאוטובוס הבא, כעת בנוסף מוסיפים 2 תחנות לקו 370 מתחנה מרכזית חדשה לבאר שבע.
לא מבינה - מטרופולין , שהשירות שלה בקווי הדרום ממש גרוע - מנסה לעודד נסיעה ברכבת?
רעיה
בהחלט טמטום
קו 380 יכל לעבור דרך המסגר ובגין בתל אביב וזה באמת היה נותן מענה לקו 370 ו 380 יחד...
במקום זה מי שרוצה להגיע מבאר שבע לתל אביב מרכז צריך לשבור את הראש
 

raya

Well-known member
נכון.... מבאר שבע לתל אביב מרכז

בהחלט טמטום
קו 380 יכל לעבור דרך המסגר ובגין בתל אביב וזה באמת היה נותן מענה לקו 370 ו 380 יחד...
במקום זה מי שרוצה להגיע מבאר שבע לתל אביב מרכז צריך לשבור את הראש
נכון.... מבאר שבע לתל אביב מרכז
ייאלץ לנסוע למשל עם 370 לתמח"ת ומשם לקחת אוטובוס לאזור סבידור.
כל זה בהנחה שהוא לא מעוניין לשלם מחיר כמעט כפול ולנסוע ברכבת (יש לו אחת בשעה ברוב שעות היום).
רעיה
 
גם תדירות קו 378 מצומצמת

השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?
http://www.metropoline.com/WS/Images/132139650452769162.jpg
אכזבה גדולה שכמעט "רוצחים" את הקו הזה ומצמצמים באופן משמעותי מאוד את התדירות שלו, הוא תחליף מצוין לרכבת המאספת שנהייתה מתל אביב לבאר שבע ואפילו מהר יותר אם אין פקקים
יש סיבה להחלטה הבזוייה הזו?
גם תדירות קו 378 מצומצמת
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132139754775451140.pdf[/URL]
תדירות קו 669 (שאין לו מקבילה רכבתית) מתוגברת
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132139652644519746.jpg[/URL]

וכפי ש olli3 הבטיח בפורום לפני מספר שבועות, יש עוד הרבה שינויים במטרופולין בנגב:
תגבור קווים בין באר שבע למצפה רמון
שינוי לו"ז קו 469
קו 153 חדש בין מרחב עם ונאות חובב לבאר שבע

"
נוסעים יקרים,
החל מיום ראשון ה-6.10.19 יושק קו חדש שמספרו 163 מתחנת רכבת באר שבע צפון (מס' תחנה: 10846) לביסלא-מחנה משאבים (מס' תחנה: 10132).
הקו יופעל בימי ראשון בלבד בשעות 09:10, 09:30, 09:50, 10:10, 10:30, 10:50, 11:10, 11:30, 11:50.
מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"

"
נוסעים יקרים,
במסגרת שינויים ושיפורים במפת התחבורה הציבורית באזור הנגב, להלן מספר הודעות חשובות לציבור נוסעי מטרופולין.
החל מיום ראשון ה-6.10 תופסק פעילותם של הקווים 53 , 73 הנוסעים בין ערערה ושגב שלום לבאר שבע. הנסיעות בקווים אלו תועברנה לקווי השירות שמספרם 50 ו-70, וזאת במטרה לייעל ולקצר את זמני הנסיעה.
קו 50 בין ערערה לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
קו 70 בין שגב שלום לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
בנוסף, אנו שמחים לבשר כי החל מתאריך זה תתגבר מטרופולין גם את תדירות הנסיעות בקווי השירות הבאים:
קווים 10, 15 בין תל שבע לבאר שבע
קווים 20, 24 בין כסייפה לבאר שבע וערד
קו 21 בין דריג'את לבאר שבע
קו 30 בין לקייה לבאר שבע
קו 62 בין חורה לבאר שבע
קו 67 בין קסר א' סי ר לבאר שבע

לוחות הזמנים המעודכנים יופיעו במודיעין האתר בסמוך למועד השינוי.
"
 
המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת

גם תדירות קו 378 מצומצמת
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132139754775451140.pdf[/URL]
תדירות קו 669 (שאין לו מקבילה רכבתית) מתוגברת
[URL]http://www.metropoline.com/WS/Images/132139652644519746.jpg[/URL]

וכפי ש olli3 הבטיח בפורום לפני מספר שבועות, יש עוד הרבה שינויים במטרופולין בנגב:
תגבור קווים בין באר שבע למצפה רמון
שינוי לו"ז קו 469
קו 153 חדש בין מרחב עם ונאות חובב לבאר שבע

"
נוסעים יקרים,
החל מיום ראשון ה-6.10.19 יושק קו חדש שמספרו 163 מתחנת רכבת באר שבע צפון (מס' תחנה: 10846) לביסלא-מחנה משאבים (מס' תחנה: 10132).
הקו יופעל בימי ראשון בלבד בשעות 09:10, 09:30, 09:50, 10:10, 10:30, 10:50, 11:10, 11:30, 11:50.
מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"

"
נוסעים יקרים,
במסגרת שינויים ושיפורים במפת התחבורה הציבורית באזור הנגב, להלן מספר הודעות חשובות לציבור נוסעי מטרופולין.
החל מיום ראשון ה-6.10 תופסק פעילותם של הקווים 53 , 73 הנוסעים בין ערערה ושגב שלום לבאר שבע. הנסיעות בקווים אלו תועברנה לקווי השירות שמספרם 50 ו-70, וזאת במטרה לייעל ולקצר את זמני הנסיעה.
קו 50 בין ערערה לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
קו 70 בין שגב שלום לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
בנוסף, אנו שמחים לבשר כי החל מתאריך זה תתגבר מטרופולין גם את תדירות הנסיעות בקווי השירות הבאים:
קווים 10, 15 בין תל שבע לבאר שבע
קווים 20, 24 בין כסייפה לבאר שבע וערד
קו 21 בין דריג'את לבאר שבע
קו 30 בין לקייה לבאר שבע
קו 62 בין חורה לבאר שבע
קו 67 בין קסר א' סי ר לבאר שבע

לוחות הזמנים המעודכנים יופיעו במודיעין האתר בסמוך למועד השינוי.
"
המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת
ממקום אחר והכי קל לקחת מקווים שיש להם חלופה רכבתית.

בסופו של דבר גורל 370 ו 380 יהיה כגורל קווי האוטובוס בין תל אביב לחיפה.
ויש לצפות שכאשר הקו המהיר לירושלים יגיע סופסוף לתל אביב גם קווים 405 ו 480 יצומצמו.

כשיש משאבים מוגבלים והשמיכה קצרה צריך להשתמש במשאבים בצורה יעילה.
אי אפשר לצפות שמה שהיו רגילים אליו בעבר ימשיך להתקיים לעד.
 

sweetums

New member
משום מה במטרופולין הוא מופיע בצורה חריפה יותר

המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת
ממקום אחר והכי קל לקחת מקווים שיש להם חלופה רכבתית.

בסופו של דבר גורל 370 ו 380 יהיה כגורל קווי האוטובוס בין תל אביב לחיפה.
ויש לצפות שכאשר הקו המהיר לירושלים יגיע סופסוף לתל אביב גם קווים 405 ו 480 יצומצמו.

כשיש משאבים מוגבלים והשמיכה קצרה צריך להשתמש במשאבים בצורה יעילה.
אי אפשר לצפות שמה שהיו רגילים אליו בעבר ימשיך להתקיים לעד.
משום מה במטרופולין הוא מופיע בצורה חריפה יותר
ולפי עדות של אחד הנהגים גם מצב התחזוקה לא משהו, בלשון המעטה.
&nbsp
ואפשר גם לבטל את 360 אם אתה רוצה להוסיף קו לרשימה
 

olli3

New member
מנהל
360 אכן קו נטוש במיודח בכיוון הנסיעה לאשדוד

משום מה במטרופולין הוא מופיע בצורה חריפה יותר
ולפי עדות של אחד הנהגים גם מצב התחזוקה לא משהו, בלשון המעטה.
&nbsp
ואפשר גם לבטל את 360 אם אתה רוצה להוסיף קו לרשימה
360 אכן קו נטוש במיודח בכיוון הנסיעה לאשדוד
אבל, יש לו ימים חזקים מאד. פשוט אין כל כך יוממים בין באר שבע לאשדוד ולהיפך. הסרת מגבלות איסוף והורדה בו, יכולים להועיל לנוסעים שונים ובכך גם להעלאת מספר הנוסעים בקו כמובן.
 

raya

Well-known member
חלופה רכבתית - פעם בשעה במחיר כמעט כפול ,זו תשובה הולמת

המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת
ממקום אחר והכי קל לקחת מקווים שיש להם חלופה רכבתית.

בסופו של דבר גורל 370 ו 380 יהיה כגורל קווי האוטובוס בין תל אביב לחיפה.
ויש לצפות שכאשר הקו המהיר לירושלים יגיע סופסוף לתל אביב גם קווים 405 ו 480 יצומצמו.

כשיש משאבים מוגבלים והשמיכה קצרה צריך להשתמש במשאבים בצורה יעילה.
אי אפשר לצפות שמה שהיו רגילים אליו בעבר ימשיך להתקיים לעד.
חלופה רכבתית - פעם בשעה במחיר כמעט כפול ,זו תשובה הולמת
לציבור הנוסעים?
 
אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה

חלופה רכבתית - פעם בשעה במחיר כמעט כפול ,זו תשובה הולמת
לציבור הנוסעים?
אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה
חלופה ל-380.
מאיזושהי סיבה הביקוש ל-370 גבוה מהביקוש ל-380 ולכן 380 נפגע יותר בגלל הרכבת.
נוסעים שהרכבת לא תהווה חלופה הולמת עבורם יכולים לנסוע עם 370, גם אם בשביל זה יצטרכו לנסוע עם אוטובוס עירוני בתל אביב. בציר מסוף 2000-עזריאלי-תמח"ת התדירות גבוהה מאוד.
 

raya

Well-known member
"מזל" שרק 380 מצומצם....

אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה
חלופה ל-380.
מאיזושהי סיבה הביקוש ל-370 גבוה מהביקוש ל-380 ולכן 380 נפגע יותר בגלל הרכבת.
נוסעים שהרכבת לא תהווה חלופה הולמת עבורם יכולים לנסוע עם 370, גם אם בשביל זה יצטרכו לנסוע עם אוטובוס עירוני בתל אביב. בציר מסוף 2000-עזריאלי-תמח"ת התדירות גבוהה מאוד.
"מזל" שרק 380 מצומצם....
לפי מה שכתבת - תמח"ת לא רחוקה מתחנת רכבת ההגנה, אז כביכול הרכבת יכולה להוות חלופה מתאימה גם ל-370.
370- יש אוטובוס כל חצי שעה מתל אביב לבאר שבע.
לצערי כבר קרה לי לא מעט פעמים שנסיעה אחת (לפעמים גם 3 נסיעות) לא בוצעה.
לפיכך ה"שירות" בין באר שבע לתל אביב לוקה בחסר ובגדול!
ועדיין - אם מסתכלים על ציבור הנוסעים בקו 370 או 380 (ואני לא כוללת את עצמי) רואים אנשים שלא בטוח שיוכלו לשלם מחיר נסיעה ברכבת.
גם זה חומר למחשבה.
רעיה
 
נכון, בסופו של דבר הרכבת תחליף גם את 370 אבל בינתיים

"מזל" שרק 380 מצומצם....
לפי מה שכתבת - תמח"ת לא רחוקה מתחנת רכבת ההגנה, אז כביכול הרכבת יכולה להוות חלופה מתאימה גם ל-370.
370- יש אוטובוס כל חצי שעה מתל אביב לבאר שבע.
לצערי כבר קרה לי לא מעט פעמים שנסיעה אחת (לפעמים גם 3 נסיעות) לא בוצעה.
לפיכך ה"שירות" בין באר שבע לתל אביב לוקה בחסר ובגדול!
ועדיין - אם מסתכלים על ציבור הנוסעים בקו 370 או 380 (ואני לא כוללת את עצמי) רואים אנשים שלא בטוח שיוכלו לשלם מחיר נסיעה ברכבת.
גם זה חומר למחשבה.
רעיה
נכון, בסופו של דבר הרכבת תחליף גם את 370 אבל בינתיים
כל עוד התדירות של הרכבת נמוכה והביקוש ל 370 יחסית גבוה, רמת השירות ב 370 נשמרת.
ולגבי זה שנסיעות שקיימות בלו"ז לא מבוצעות, זה רק ממחיש יותר את המחסור בנהגים.
 

olli3

New member
מנהל
הסיבה נעוצה בכך ש380 אוכל פקקים קשים באיילון.

אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה
חלופה ל-380.
מאיזושהי סיבה הביקוש ל-370 גבוה מהביקוש ל-380 ולכן 380 נפגע יותר בגלל הרכבת.
נוסעים שהרכבת לא תהווה חלופה הולמת עבורם יכולים לנסוע עם 370, גם אם בשביל זה יצטרכו לנסוע עם אוטובוס עירוני בתל אביב. בציר מסוף 2000-עזריאלי-תמח"ת התדירות גבוהה מאוד.
הסיבה נעוצה בכך ש380 אוכל פקקים קשים באיילון.
370 לא סובל מהם וכך מהווה תחרות בזמן הנסיעה לרכבת. כמו כן, 370 מקבל חיזוק מעובדים זרים שמשתמשים בו ומקהל שנאמן מאד לתחנה המרכזית ומבחינתו 380 מאז ומתמיד היה מוקצה... קהל דרומי שמבחינתו לרדת במרכזית תל אביב ולנסוע משם לים או ללכת ברגל לאלנבי ולשוק הכרמל ושוק בצלאל וכו' זה הדבר שלשמו הם נוסעים לתל אביב.
&nbsp
גם תחנת לה גווארדיה משמשת לא מעט נוסעים שיורדים בה, חציין מחליפים לקווים לכיוון מזרח וחלקם הולכים רגלית לרחוב המסגר לתפוס משם אוטובוסים ליעדים שונים.
&nbsp
380 הפך להיות קו מתיש שלא מהווה חלופה ראויה לרכבת. גם עניין הלו"ז מתל אביב לבאר שבע שהיה סמוך לזמן יציאת הרכבת תרם לכך שהוא לא היה אטרקטיבי כל כך, זה נכון, אבל זה לא העיקר.
 

Ccyclist

Well-known member
זמן יציאה בהתאם לרכבת היה משנה הרבה

הסיבה נעוצה בכך ש380 אוכל פקקים קשים באיילון.
370 לא סובל מהם וכך מהווה תחרות בזמן הנסיעה לרכבת. כמו כן, 370 מקבל חיזוק מעובדים זרים שמשתמשים בו ומקהל שנאמן מאד לתחנה המרכזית ומבחינתו 380 מאז ומתמיד היה מוקצה... קהל דרומי שמבחינתו לרדת במרכזית תל אביב ולנסוע משם לים או ללכת ברגל לאלנבי ולשוק הכרמל ושוק בצלאל וכו' זה הדבר שלשמו הם נוסעים לתל אביב.
&nbsp
גם תחנת לה גווארדיה משמשת לא מעט נוסעים שיורדים בה, חציין מחליפים לקווים לכיוון מזרח וחלקם הולכים רגלית לרחוב המסגר לתפוס משם אוטובוסים ליעדים שונים.
&nbsp
380 הפך להיות קו מתיש שלא מהווה חלופה ראויה לרכבת. גם עניין הלו"ז מתל אביב לבאר שבע שהיה סמוך לזמן יציאת הרכבת תרם לכך שהוא לא היה אטרקטיבי כל כך, זה נכון, אבל זה לא העיקר.
זמן יציאה בהתאם לרכבת היה משנה הרבה
אם באותו הזמן אפשר לעלות על רכבת מהירה או אוטובוס מזדחל באותו כרטיס יומי ברור שהאוטובוס יפסיד.
&nbsp
האוטובוס צריך לשנות את זמניו.
&nbsp
הרכבת שעתית ולכן בהתאם לזמני הנסיעה יתכנו שני מצבים שונים שבהם האוטובוס יכול לתת פייט טוב לרכבת:
&nbsp
1- אוטובוס למאחרים. תזמון יציאה של 10-15 דקות אחרי יציאת הרכבת יכול לתת לנוסעים שפספסו אותה אמצעי שיביא אותם ליעדם הרבה לפני הרכבת הבאה.
&nbsp
2- אוטובוס בדקה ההפוכה להגברת התדירות. תזמון יציאה 30 דקות אחרי הרכבת השעתית, רכבת ב X:07 ואוטובוס ב X:37 . במצב כזה יש אמצעי כלשהו כל חצי שעה. יתכן שבשעות פחות עמוסות ההגעה תהיה גם היא בהפרש זמנים דומה אבל בשעות עמוסות יתכן שהאוטובוס יגיע בסמיכות לרכבת של Y:07 ואז התדירות הכפולה היא יותר אשלייה לטובת הנוסע כי צמצום ההמתנה לא יתן יתרון בהגעה.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
האוטובוס היה יוצא בXX:15 ויש גם את העניין התפעולי

זמן יציאה בהתאם לרכבת היה משנה הרבה
אם באותו הזמן אפשר לעלות על רכבת מהירה או אוטובוס מזדחל באותו כרטיס יומי ברור שהאוטובוס יפסיד.
&nbsp
האוטובוס צריך לשנות את זמניו.
&nbsp
הרכבת שעתית ולכן בהתאם לזמני הנסיעה יתכנו שני מצבים שונים שבהם האוטובוס יכול לתת פייט טוב לרכבת:
&nbsp
1- אוטובוס למאחרים. תזמון יציאה של 10-15 דקות אחרי יציאת הרכבת יכול לתת לנוסעים שפספסו אותה אמצעי שיביא אותם ליעדם הרבה לפני הרכבת הבאה.
&nbsp
2- אוטובוס בדקה ההפוכה להגברת התדירות. תזמון יציאה 30 דקות אחרי הרכבת השעתית, רכבת ב X:07 ואוטובוס ב X:37 . במצב כזה יש אמצעי כלשהו כל חצי שעה. יתכן שבשעות פחות עמוסות ההגעה תהיה גם היא בהפרש זמנים דומה אבל בשעות עמוסות יתכן שהאוטובוס יגיע בסמיכות לרכבת של Y:07 ואז התדירות הכפולה היא יותר אשלייה לטובת הנוסע כי צמצום ההמתנה לא יתן יתרון בהגעה.
&nbsp
&nbsp
האוטובוס היה יוצא בXX:15 ויש גם את העניין התפעולי
לאוטובוס ולנהג יש נסיעות נוספות לבצע, לפתוח את סידורי העבודה ולמצוא פתרונות לכל הנסיעות כדי שכולן תצאנה בזמן, זה דיי מאתגר ובגדול למפעיל אין בימינו אינטרס לבצע את זה. הוא את הכסף שלו מקבל.
&nbsp
לגבי האופציה השנייה, ביצעו את זה ביציאות מבאר שבע לתל אביב, זה לא הרשים את הנוסעים שהמשיכו להעדיף את הרכבת ולא להתקרב ל380.
 
למעלה