Ccyclist
Well-known member
דיאגרמה דו כיוונית משופרת להצעה ל 4 רכבות בשעה בלולאת השרון
דיאגרמה דו כיוונית משופרת להצעה ל 4 רכבות בשעה בלולאת השרון
ייצוג המסילות, החיוגים, והדו כיווניות בדיאגרמה לוקחות אותה רמה או שתיים מעבר לרמת ה 2020-2040.
הקווים בצבע רציף הם הרכבות צפונה, בצבע מקווקו עם לבן - דרומה. ניתן לראות את ההפעלה הדו כיוונית במסילה השלישית באיילון שמהווה מגבלה עיקרית ברשת. יש יוצא מן הכלל של קווקוו נוסף בשני המעברים האפשריים של רכבות 90,96 מהמסילות הראשיות למסילות לשרון. כמו כן המסילות מיוצגות באפור עם חיצים לבנים המצביעים על כיווני הנסיעה. ייצוג התחנות כרציפים הינו דיאגרמטי ולא מראה רציפים ספציפיים. יתכן ש"רציף" בלבן ייצג רציף אחד או מספר רציפים באותה התחנה לפי המסילה שאותה הרציף משרת.
א: אם יש כאן קוראים סמויים מר"י או ארגוני נוסעים אתם בהחלט יכולים להעביר את ההצעה. אם אין - גולשים שנמצאים בקשר עם הרכבת יכולים לעשות זאת. הדיאגרמה נועדה לעזור ובגלל הסיבוך שלה יצרתי גם PDF שמאפשר הגדלה לפי וקטורים במקום פיקסלים.
ב: ברק תחת ענן: אני מקווה שהייצוג הדו כיווני מראה כיצד אני מציע שתי רכבות 139 דרך ראש העין בשעה במסלול הקיים, וכיצד אני מציע להאריך את הקו דרך הרצליה, וכן את הסיבה שבגללה אני מסיים את ההארכה בת"א מרכז ומחייג צפונית לתחנה זו במקום להכנס למסילה השלישית שאין בה קיבולת נוספת. אני מקווה שניתן לראות גם את האופציות להחלפה מהרכבות דרך הרצליה לרכבות דרך ראש העין בצורה ברורה יותר, אף שהדיאגרמה אינה מראה לו"ז.
ג: עמוד השדרה: תודה על ההערה על רכבת 60 לנתניה. בדיאגרמה בקנה מידה כזה תמיד עלולות ליפול טעויות, והטעות הזו של 60 ו90 גרמה לי להמליץ על גריעת רכבת כשהיה פתרון מן המוכן. נראה ש 9X הם מספרים לקווים המסתיימים בהרצליה ולכן יוצא שהקווים שאני מציע להאריך לכפ"ס הם 90 ו 96.
דיאגרמה דו כיוונית משופרת להצעה ל 4 רכבות בשעה בלולאת השרון
ייצוג המסילות, החיוגים, והדו כיווניות בדיאגרמה לוקחות אותה רמה או שתיים מעבר לרמת ה 2020-2040.
הקווים בצבע רציף הם הרכבות צפונה, בצבע מקווקו עם לבן - דרומה. ניתן לראות את ההפעלה הדו כיוונית במסילה השלישית באיילון שמהווה מגבלה עיקרית ברשת. יש יוצא מן הכלל של קווקוו נוסף בשני המעברים האפשריים של רכבות 90,96 מהמסילות הראשיות למסילות לשרון. כמו כן המסילות מיוצגות באפור עם חיצים לבנים המצביעים על כיווני הנסיעה. ייצוג התחנות כרציפים הינו דיאגרמטי ולא מראה רציפים ספציפיים. יתכן ש"רציף" בלבן ייצג רציף אחד או מספר רציפים באותה התחנה לפי המסילה שאותה הרציף משרת.
א: אם יש כאן קוראים סמויים מר"י או ארגוני נוסעים אתם בהחלט יכולים להעביר את ההצעה. אם אין - גולשים שנמצאים בקשר עם הרכבת יכולים לעשות זאת. הדיאגרמה נועדה לעזור ובגלל הסיבוך שלה יצרתי גם PDF שמאפשר הגדלה לפי וקטורים במקום פיקסלים.
ב: ברק תחת ענן: אני מקווה שהייצוג הדו כיווני מראה כיצד אני מציע שתי רכבות 139 דרך ראש העין בשעה במסלול הקיים, וכיצד אני מציע להאריך את הקו דרך הרצליה, וכן את הסיבה שבגללה אני מסיים את ההארכה בת"א מרכז ומחייג צפונית לתחנה זו במקום להכנס למסילה השלישית שאין בה קיבולת נוספת. אני מקווה שניתן לראות גם את האופציות להחלפה מהרכבות דרך הרצליה לרכבות דרך ראש העין בצורה ברורה יותר, אף שהדיאגרמה אינה מראה לו"ז.
ג: עמוד השדרה: תודה על ההערה על רכבת 60 לנתניה. בדיאגרמה בקנה מידה כזה תמיד עלולות ליפול טעויות, והטעות הזו של 60 ו90 גרמה לי להמליץ על גריעת רכבת כשהיה פתרון מן המוכן. נראה ש 9X הם מספרים לקווים המסתיימים בהרצליה ולכן יוצא שהקווים שאני מציע להאריך לכפ"ס הם 90 ו 96.