לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2242522,425 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?'
השבתה משמעותית של קו 380 (ת"א מרכז-ב"ש), מה הסיבה?
<< ההודעה הנוכחית
01/10/2019 | 20:02
38
419
http://www.metropoline.com/WS/Images/1321396504527...
אכזבה גדולה שכמעט "רוצחים" את הקו הזה ומצמצמים באופן משמעותי מאוד את התדירות שלו, הוא תחליף מצוין לרכבת המאספת שנהייתה מתל אביב לבאר שבע ואפילו מהר יותר אם אין פקקים
יש סיבה להחלטה הבזוייה הזו?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איזה טמטום.....'
איזה טמטום.....
01/10/2019 | 20:48
7
306
לא מספיק שתזמון השעות של קו 380 זהה כמעט לזה של הרכבת מסבידור מרכז, כך שאם מפספסים רכבת צריך לחכות כמעט את אותו הזמן עד לרכבת הבאה או לאוטובוס הבא, כעת בנוסף מוסיפים 2 תחנות לקו 370 מתחנה מרכזית חדשה לבאר שבע.
לא מבינה - מטרופולין , שהשירות שלה בקווי הדרום ממש גרוע - מנסה לעודד נסיעה ברכבת?
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'או לחילופין - היות וזו הודעה של משרד התחבורה, למי '
או לחילופין - היות וזו הודעה של משרד התחבורה, למי
01/10/2019 | 21:23
4
253
אפשר לפנות כדי לתקן את רוע הגזירה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אי אפשר לערוך בטלפון....'
אי אפשר לערוך בטלפון....
01/10/2019 | 21:31
3
214
בנוסף למה שכתבתי קודם, צריך לזכור שמחיר נסיעה ברכבת כמעט כפול מזה שבאוטובס. מחיר רגיל ברכבת 27 ש"ח, באוטובוס 15₪.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'את משלמת 13.5 ברכבת. כמה את'
את משלמת 13.5 ברכבת. כמה את
02/10/2019 | 00:21
2
211
משלמת בקו 380? 7.5? (אני מניח שאת אזרח ותיק)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון, אבל התגובה שלי מתייחסת בעיקר'
נכון, אבל התגובה שלי מתייחסת בעיקר
02/10/2019 | 13:54
1
184
למי שאין לו 50% הנחה.
ההפרש במחיר מתבטא בכל פרופיל הנחה כל שהוא.
אז במקום ללכת לקראת משתמשי תחבורה ציבורית, גורמים להם להוציא יותר כסף על הנסיעה.
רכבת מסבידור לבאר שבע ׁ(לא בשעות הבוקר וחלק מאחרי הצהרים) יש פעם בשעה בלבד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש הבדל במחירים גם בין החברות באותם מסלולים'
יש הבדל במחירים גם בין החברות באותם מסלולים
02/10/2019 | 18:44
54
לצפיה ב-'בהחלט טמטום'
בהחלט טמטום
02/10/2019 | 10:52
1
157
קו 380 יכל לעבור דרך המסגר ובגין בתל אביב וזה באמת היה נותן מענה לקו 370 ו 380 יחד...
במקום זה מי שרוצה להגיע מבאר שבע לתל אביב מרכז צריך לשבור את הראש
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון.... מבאר שבע לתל אביב מרכז'
נכון.... מבאר שבע לתל אביב מרכז
02/10/2019 | 13:57
135
ייאלץ לנסוע למשל עם 370 לתמח"ת ומשם לקחת אוטובוס לאזור סבידור.
כל זה בהנחה שהוא לא מעוניין לשלם מחיר כמעט כפול ולנסוע ברכבת (יש לו אחת בשעה ברוב שעות היום).
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם תדירות קו 378 מצומצמת'
גם תדירות קו 378 מצומצמת
02/10/2019 | 15:13
20
183
תדירות קו 669 (שאין לו מקבילה רכבתית) מתוגברת
 
וכפי ש olli3 הבטיח בפורום לפני מספר שבועות, יש עוד הרבה שינויים במטרופולין בנגב:
 
"
נוסעים יקרים,
החל מיום ראשון ה-6.10.19 יושק קו חדש שמספרו 163 מתחנת רכבת באר שבע צפון (מס' תחנה: 10846) לביסלא-מחנה משאבים (מס' תחנה: 10132).
הקו יופעל בימי ראשון בלבד בשעות 09:10, 09:30, 09:50, 10:10, 10:30, 10:50, 11:10, 11:30, 11:50.
מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"
 
"
נוסעים יקרים,
במסגרת שינויים ושיפורים במפת התחבורה הציבורית באזור הנגב, להלן מספר הודעות חשובות לציבור נוסעי מטרופולין.
החל מיום ראשון ה-6.10 תופסק פעילותם של הקווים 53 , 73 הנוסעים בין ערערה ושגב שלום לבאר שבע. הנסיעות בקווים אלו תועברנה לקווי השירות שמספרם 50 ו-70, וזאת במטרה לייעל ולקצר את זמני הנסיעה.
קו 50 בין ערערה לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
קו 70 בין שגב שלום לב"ש - תדירות הנסיעות בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00, כל 30-60 דק'.
בנוסף, אנו שמחים לבשר כי החל מתאריך זה תתגבר מטרופולין גם את תדירות הנסיעות בקווי השירות הבאים:
קווים 10, 15 בין תל שבע לבאר שבע
קווים 20, 24 בין כסייפה לבאר שבע וערד
קו 21 בין דריג'את לבאר שבע
קו 30 בין לקייה לבאר שבע
קו 62 בין חורה לבאר שבע
קו 67 בין קסר א' סי ר לבאר שבע

לוחות הזמנים המעודכנים יופיעו במודיעין האתר בסמוך למועד השינוי.
"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת'
המחסור בנהגים נותן אותותיו ואם רוצים לתגבר שירות, צריך לקחת
02/10/2019 | 15:16
11
174
ממקום אחר והכי קל לקחת מקווים שיש להם חלופה רכבתית.
 
בסופו של דבר גורל 370 ו 380 יהיה כגורל קווי האוטובוס בין תל אביב לחיפה.
ויש לצפות שכאשר הקו המהיר לירושלים יגיע סופסוף לתל אביב גם קווים 405 ו 480 יצומצמו.
 
כשיש משאבים מוגבלים והשמיכה קצרה צריך להשתמש במשאבים בצורה יעילה.
אי אפשר לצפות שמה שהיו רגילים אליו בעבר ימשיך להתקיים לעד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'משום מה במטרופולין הוא מופיע בצורה חריפה יותר'
משום מה במטרופולין הוא מופיע בצורה חריפה יותר
02/10/2019 | 18:26
1
167
ולפי עדות של אחד הנהגים גם מצב התחזוקה לא משהו, בלשון המעטה.
 
ואפשר גם לבטל את 360 אם אתה רוצה להוסיף קו לרשימה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'360 אכן קו נטוש במיודח בכיוון הנסיעה לאשדוד'
360 אכן קו נטוש במיודח בכיוון הנסיעה לאשדוד
03/10/2019 | 13:29
141
אבל, יש לו ימים חזקים מאד. פשוט אין כל כך יוממים בין באר שבע לאשדוד ולהיפך. הסרת מגבלות איסוף והורדה בו, יכולים להועיל לנוסעים שונים ובכך גם להעלאת מספר הנוסעים בקו כמובן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חלופה רכבתית - פעם בשעה במחיר כמעט כפול ,זו תשובה הולמת '
חלופה רכבתית - פעם בשעה במחיר כמעט כפול ,זו תשובה הולמת
02/10/2019 | 18:39
6
128
לציבור הנוסעים?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה'
אבל זה לא מדוייק. בינתיים רק 380 מצומצם. 370 בעצמו מהווה
02/10/2019 | 19:28
5
148
חלופה ל-380.
מאיזושהי סיבה הביקוש ל-370 גבוה מהביקוש ל-380 ולכן 380 נפגע יותר בגלל הרכבת.
נוסעים שהרכבת לא תהווה חלופה הולמת עבורם יכולים לנסוע עם 370, גם אם בשביל זה יצטרכו לנסוע עם אוטובוס עירוני בתל אביב. בציר מסוף 2000-עזריאלי-תמח"ת התדירות גבוהה מאוד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'"מזל" שרק 380 מצומצם.... '
"מזל" שרק 380 מצומצם....
02/10/2019 | 21:37
1
129
לפי מה שכתבת - תמח"ת לא רחוקה מתחנת רכבת ההגנה, אז כביכול הרכבת יכולה להוות חלופה מתאימה גם ל-370.
370- יש אוטובוס כל חצי שעה מתל אביב לבאר שבע.
לצערי כבר קרה לי לא מעט פעמים שנסיעה אחת (לפעמים גם 3 נסיעות) לא בוצעה.
לפיכך ה"שירות" בין באר שבע לתל אביב לוקה בחסר ובגדול!
ועדיין - אם מסתכלים על ציבור הנוסעים בקו 370 או 380 (ואני לא כוללת את עצמי) רואים אנשים שלא בטוח שיוכלו לשלם מחיר נסיעה ברכבת.
גם זה חומר למחשבה.
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון, בסופו של דבר הרכבת תחליף גם את 370 אבל בינתיים'
נכון, בסופו של דבר הרכבת תחליף גם את 370 אבל בינתיים
02/10/2019 | 22:53
127
כל עוד התדירות של הרכבת נמוכה והביקוש ל 370 יחסית גבוה, רמת השירות ב 370 נשמרת.
ולגבי זה שנסיעות שקיימות בלו"ז לא מבוצעות, זה רק ממחיש יותר את המחסור בנהגים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסיבה נעוצה בכך ש380 אוכל פקקים קשים באיילון.'
הסיבה נעוצה בכך ש380 אוכל פקקים קשים באיילון.
03/10/2019 | 12:19
2
136
370 לא סובל מהם וכך מהווה תחרות בזמן הנסיעה לרכבת. כמו כן, 370 מקבל חיזוק מעובדים זרים שמשתמשים בו ומקהל שנאמן מאד לתחנה המרכזית ומבחינתו 380 מאז ומתמיד היה מוקצה... קהל דרומי שמבחינתו לרדת במרכזית תל אביב ולנסוע משם לים או ללכת ברגל לאלנבי ולשוק הכרמל ושוק בצלאל וכו' זה הדבר שלשמו הם נוסעים לתל אביב.
 
גם תחנת לה גווארדיה משמשת לא מעט נוסעים שיורדים בה, חציין מחליפים לקווים לכיוון מזרח וחלקם הולכים רגלית לרחוב המסגר לתפוס משם אוטובוסים ליעדים שונים.
 
380 הפך להיות קו מתיש שלא מהווה חלופה ראויה לרכבת. גם עניין הלו"ז מתל אביב לבאר שבע שהיה סמוך לזמן יציאת הרכבת תרם לכך שהוא לא היה אטרקטיבי כל כך, זה נכון, אבל זה לא העיקר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זמן יציאה בהתאם לרכבת היה משנה הרבה'
זמן יציאה בהתאם לרכבת היה משנה הרבה
09/10/2019 | 11:59
1
42
אם באותו הזמן אפשר לעלות על רכבת מהירה או אוטובוס מזדחל באותו כרטיס יומי ברור שהאוטובוס יפסיד.
 
האוטובוס צריך לשנות את זמניו.
 
הרכבת שעתית ולכן בהתאם לזמני הנסיעה יתכנו שני מצבים שונים שבהם האוטובוס יכול לתת פייט טוב לרכבת:
 
1- אוטובוס למאחרים. תזמון יציאה של 10-15 דקות אחרי יציאת הרכבת יכול לתת לנוסעים שפספסו אותה אמצעי שיביא אותם ליעדם הרבה לפני הרכבת הבאה.
 
2- אוטובוס בדקה ההפוכה להגברת התדירות. תזמון יציאה 30 דקות אחרי הרכבת השעתית,  רכבת ב X:07 ואוטובוס ב X:37 . במצב כזה יש אמצעי כלשהו כל חצי שעה. יתכן שבשעות פחות עמוסות ההגעה תהיה גם היא בהפרש זמנים דומה אבל בשעות עמוסות יתכן שהאוטובוס יגיע בסמיכות לרכבת של Y:07 ואז התדירות הכפולה היא יותר אשלייה לטובת הנוסע כי צמצום ההמתנה לא יתן יתרון בהגעה.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'האוטובוס היה יוצא בXX:15 ויש גם את העניין התפעולי'
האוטובוס היה יוצא בXX:15 ויש גם את העניין התפעולי
18/10/2019 | 07:53
8
לאוטובוס ולנהג יש נסיעות נוספות לבצע, לפתוח את סידורי העבודה ולמצוא פתרונות לכל הנסיעות כדי שכולן תצאנה בזמן, זה דיי מאתגר ובגדול למפעיל אין בימינו אינטרס לבצע את זה. הוא את הכסף שלו מקבל.
 
לגבי האופציה השנייה, ביצעו את זה ביציאות מבאר שבע לתל אביב, זה לא הרשים את הנוסעים שהמשיכו להעדיף את הרכבת ולא להתקרב ל380.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הכנות להפעלת קווי 500'
הכנות להפעלת קווי 500
02/10/2019 | 21:20
1
198
כניראה שיעבירו נהגים לעבוד בשרון.....
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין קשר בין הדברים, השינויים בדרום מתוכננים עוד לפני'
אין קשר בין הדברים, השינויים בדרום מתוכננים עוד לפני
03/10/2019 | 12:14
119
שמטרופולין זכתה במכרז שרון חולון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אכן, נמנעתי בדיוק מהסיבה שבגינה נפתח שרשור זה.'
אכן, נמנעתי בדיוק מהסיבה שבגינה נפתח שרשור זה.
03/10/2019 | 12:32
7
132
צמצום הנסיעות בקו 380 הוא צעד נכון ומתבקש, לא התערמתי לרגע אחד כששמעתי על בחינת הדבר לפני כשנתיים ולא התרעמתי כשנאמר לי כי ההחלטה ניתנה. הדבר היה נחוץ ביותר למען שיפור השירות באיזורים רבים אחרים המשוועים לשיפור שירות על חשבון קו שמסיע בעיקר חול מבאר שבע לתל אביב ומחזיר אותו בחזרה לבאר שבע. למעט בימים: ראשון, חמישי, שישי ושבת.
 
מזה כ-4 שנים שקו 380 רק הולך ומתרוקן. אם פעם הוא היה מלא בסטודנטים, גם זה עבר... אם פעם הוא היה מלא בחיילים, גם זה עבר... הנסיעה בתוך באר שבע הפכה לאיטית יותר ומרבית הנוסעים עדיין עולים בתחנה המרכזית. כך שלוקח כ10-15 דקות רק לצאת מבאר שבע.
 
הפקקים בכביש 6, הפקקים בצומת להבים, הפקקים בכביש 1 טרם הכניסה לנתיב המהיר והפקקים בנתיבי איילון בשני הכיוונים ולאורך כמעט כל שעות היום, כולל בשעות הערב, כולם יחדיו הורידו את קרנו של קו 380 והפכו אותו מנסיעה מהירה ונעימה לנסיעת זחילה מעייפת.
 
החל מהפעלת הפעימה השנייה של דן באר שבע, חל שיפור משמעותי בהגעה משכונות העיר לתחנת רכבת צפון, דבר שהוביל לכך שיש אנשים שעברו להעדיף שימוש ברכבת עקב החלפות יעילות יותר לקווי אוטובוס. זאת בנוסף להקמת תחנות אוטובוס בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת (על שדרות בן גוריון), כך שאין צורך ללכת כ-500 מטרים כבעבר מתחנת הרכבת לתחנת האוטובוס הסמוכה. כך גם נוסעים שביקשו להחליף לקווי מזרח הנגב, החלו להעדיף את הרכבת עקב תחנות האוטובוס הסמוכות על פני נסיעה ב380 והחלפה בסורוקה.
 
גם התרומה של הכפלת המסילה וקיצור זמן הנסיעה ברכבת עשה את שלו, נכון שבמרוצת הזמן, הנסיעה התארכה עקב פתיחת תחנות שונות, אך במקביל, גם הנסיעה ב380 הפכה להיות ארוכה יותר ויותר עקב עומסי תנועה הולכים וגדלים.
 
גם קו 378 הוא קו שהפך למיותר למדיי במערכת הקווים. מעבר לכך שהוא משרת גרוע מאד את אופקים ונתיבות בקישורם לתל אביב ומעבר לכך שהוא לא מקשר בין 3 הערים הדרומיות (אופקים, נתיבות ושדרות) עקב הגדרת איסוף בלבד והורדה בלבד בהתאמה לכיוון הנסיעה. הוא נשאר כביכול רלוונטי רק לתושבי שדרות וכידוע מרביתם אינם עובדים בתל אביב. אך מכיוון שעומסי התנועה הקשים שקיימים בכביש 4 באיזור אשקלון, אשדוד... הנסיעה ב378 אף היא הפכה לנסיעה מתישה מאד. כך שגם חינם הרכבת שהיה וגם הנסיעה המתישה עשתה את שלה וכל זאת ביחד עם שיפור שירות משמעותי במכרז של דן בדרום שגרם לכך שכל תחנות הרכבת (אופקים, נתיבות, שדרות) מקושרות היטב לכל חלקי הערים וליישובים הסמוכים.
 
669 הוא קו שמשווע לתוספת נסיעות. קיים ביקוש גדול בהגעה למוסדות הלימוד הפזורים סביב כביש 4 ולמוסדות ציבור נוספים לרבות בית החולים תל השומר. הדבר בהחלט יסייע לתושבי הדרום להגיע ביעילות רבה יותר ליישובי מזרח גוש דן.
 
לגבי מה יקרה בסופו של דבר עם 370? לא נראה לי שהוא ימות, לא בקרוב ולא רחוק יותר. הוא פשוט קו יעיל ועכשיו הוא יהפוך לעוד יותר יעיל עם תחנת האיסוף בצומת הולץ.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני נוסעת ברכבת לתל אביב בעיקר רק אם'
אני נוסעת ברכבת לתל אביב בעיקר רק אם
03/10/2019 | 12:42
4
133
אני צריכה להגיע בשעות הבוקר המוקדמות = סביבות 9 בבוקר.
כל זה על מנת לא להיתקע בכביש 6 לפני מחלף בן שמן (כאשר כביש 1 מתווסף לכביש 6), או במידה ואני רוצה להגיע לתחנת האוניברסיטה .
לרוב אני מעדיפה לנסוע בקו 370 או 380.
התדירות של 370 לצערי רק 2 נסיעות בשעה (בעבר היו 3 נסיעות בשעה), תמח"ת קרובה למקומות שאני צריכה להגיע.
ושוב - מבלי לדבר על הפרש המחיר.... אם אני נוסעת וחוזרת באותו היום כמובן שמטעינה חופשי יומי .
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וכמה אנשים את פוגשת איתך בקו 380?'
וכמה אנשים את פוגשת איתך בקו 380?
03/10/2019 | 13:27
3
121
בענין המחיר, אני זוכר את הימים שרכבת עלתה בסך הכל שקל אחד יותר ממה שעלתה נסיעה באגד ב370,380.
 
אני גר כיום ביישוב שנמצא בסך הכל קצת פחות מ15 ק"מ מהעיר המטרופולין הקרובה ועלות הנסיעה שלי היא 12.5 ש"ח לכיוון (עם מעבר של 90 דקות אומנם, אך עדיין). נוסע בסך הכל 18-20 דקות ומשלם 12.50 ש"ח. האם העלות גורמת לכך שאנשים מעדיפים לקחת את הרכבת? עלותה 10 ש"ח והרוב המוחלט מעדיף את האוטובוס עקב יתרונותיו הרבים.
 
לכל אלו עלייך להוסיף את רפורמת התעריפים, כפי שאת מעדיפה לרכוש חופשי יומי, כך גם אנשים שנוסעים יום יום מעדיפים חופשי חודשי ואם בעבר תשלום באמצעות כרטיסיית שתי נסיעות בקו 380 ולאחר מכן בערך צבור הייתה זולה יותר מאשר רכישת חופשי חודשי ברכבת (שהיית צריכה לבחור אם לשלב אותו או עם אוטובסוים בגוש דן או עם אוטובוסים בבאר שבע, לא היה גם וגם), שהיה יקר יותר, גרם לאנשים שונים להעדיף את 370 או 380 לנסיעה יומיומית לעבודה.
 
אבל הדברים השתנו, מאד. כל מה שפירטתי לעיל תרם לכך שמספר הנוסעים ב380 בירידה מתמדת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בנסיעה בקו 380 - נוסעים באוטובוס מספר דומה לזה '
בנסיעה בקו 380 - נוסעים באוטובוס מספר דומה לזה
03/10/2019 | 20:35
2
128
שב-370.
לא "מרגישה" שיש פחות נוסעים בקו.
דרך אגב - בן זוגי כאשר הוא נוסע לתל אביב (צריך להיות באיזור כיכר רבין) מעדיף לנסוע הלוך וגם חזור באוטובוס, גם אם יש לו חופשי יומי.
ההעדפה שלי לאוטובוס מול רכבת היא גם באפשרות לרדת תחנה אחת לפני תחנה מרכזית בבאר שבע ונסות לתפוס אוטובוס הביתה (שיצא אולי לפני כמה דקות מתחנה מרכזית).
ןבקשר למה שכתבת על העלות של 10₪- הכוונה להפרש במחיר בין 15₪ ל-27₪?
לא מעט אנשים מעדיפים לנסוע באוטובוס.
זמן הנסיעה ב-2 האופציות זהה (למרבית הפליאה.....)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברוב שעות היום 380 עוזב את באר שבע עם פחות מ-10 נוסעים'
ברוב שעות היום 380 עוזב את באר שבע עם פחות מ-10 נוסעים
03/10/2019 | 22:52
1
115
לעומתו, 370 נע בתפוסה של 20-40 נוסעים ברוב שעות היום.
 
גם כש380 נכנס לבאר שבע הוא עושה זאת עם פחות מ-10 נוסעים במרבית נסיעותיו. ניתן גם לחזות בהם בכביש 6 ריקים למדיי.
 
יש שעות שיש ב-380 יותר נוסעים ואלו שעות השיא אך בשאר שעות היום, מספר הנוסעים ברוב המוחלט של הנסיעות לא עובר את ה-10 נוסעים ולא פעם גם לא את ה-5 נוסעים.
 
אני מבין את הנוחות בהחלפה לקו 9 מבלי לרדת במרכזית ולבזבז בה זמן רב. אך מעבר לכך כי קיים קו 16 (נכון בתדירות נמוכה יותר), מדובר בעניין שולי למדיי שלא משפיע על מרבית הנוסעים בין באר שבע לתל אביב ולהיפך.
 
אותי אין צורך לשכנע, עבורי נסיעה באוטובוס עדיפה בהרבה על הרכבת, ממגוון סיבות. אחת מהסיבות היא שבאוטובוס אני יורד בסורוקה ולא צריך אוטובוס פנימי וכנ"ל בכיוון הנגדי עולה שם ללא צורך באוטובוס פנימי שיביא אותי לסורוקה. אך גם היכולת להירדם (לא מסוגל ברכבת), היכולת לדעת אם צפויים עיכובים (ברכבת זה רולטה לכל דבר ועניין, באוטובוס בבגדול אם לא קרה משהו חריג, אתה יודע מתי תגיע) ואי ההקפאה ששוררת ברכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז יש לנו משהו משותף.... היתרון לרדת במרכז המורים'
אז יש לנו משהו משותף.... היתרון לרדת במרכז המורים
04/10/2019 | 20:37
92
(שם כבר לקחתי לא פעם קו 16 כאשר השעה התאימה) או בויצמן/רגר, ולא לבזבז זמן בתחנה מרכזית.
חבל שכך התגלגלו הדברים......
שבת שלום!
במחשבה שניה - אולי יוסיפו נסיעה ב-370, או שיזיזו את הנסיעה של XX20 ל-XX30?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קו 378'
קו 378
04/10/2019 | 08:36
1
114
במסגרת השינוי בקו 378 שונתה ההגדרה כעת התחנות בנתיבות ושדרות מוגדרות כהעלאה והורדה.
לא ברור לי למה זה הושמט מפירסומי מטרופולין (אולי הם חוששים שיהיה להם נוסעים באוטובוס)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כי כנראה מחלקת השיווק של מטרופולין לא קיבלה על זה עדכון '
כי כנראה מחלקת השיווק של מטרופולין לא קיבלה על זה עדכון
07/10/2019 | 13:13
61
ממחלקת התנועה או התפעול.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עדיף גם לצרף לשימור'
עדיף גם לצרף לשימור
04/10/2019 | 18:39
142
לצפיה ב-'שיפור וייעול השירות? קשה לקרוא לזה כך.'
שיפור וייעול השירות? קשה לקרוא לזה כך.
04/10/2019 | 20:50
6
103
בנוסף בקובץ אין פירוט על מהות השינויים.
לדוגמא קו 469 לנתב"ג מופיע ברשימת השינויים, השכנים שלי מתכוונים לנסוע בו במוצאי סוכות.
באתר מטרופולין לא ניתן לראות בוודאות מהם השינויים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש באתר מטרופולין פרסומים מפורטים על שינויים שונים, הנה'
יש באתר מטרופולין פרסומים מפורטים על שינויים שונים, הנה
04/10/2019 | 21:01
1
122
לצפיה ב-' רבה! לפיכך נראה לי שאין שום שינוי בקו.'
רבה! לפיכך נראה לי שאין שום שינוי בקו.
04/10/2019 | 21:07
104
נכנסתי עכשיו לאתר מטרופולין וראיתי את השינויים.
לגבי 469 השינוי הוא מתל אביב לבאר שבע בלבד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'השיפור הוא בעיקר לתושבי היישובים הבדוואים ולמשתמשי קו 669'
השיפור הוא בעיקר לתושבי היישובים הבדוואים ולמשתמשי קו 669
07/10/2019 | 13:19
3
100
אם היית נוסעת בקווים המדוברים כשיש 10 אנשים בעמידה, גם את היית אומרת כי מדובר בשיפור שירות.
 
קווי המגזר הבדוואי הם הקווים שזכו להצלחה הכי מסחררת בדרום בשנים שהם קיימים. יותר מכל קו אחר שנפתח במגזר הרגיל, למעט אולי 343.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם הבדואים הם אזרחים ובני אנוש'
גם הבדואים הם אזרחים ובני אנוש
08/10/2019 | 15:09
2
64
בניגוד לדעתו של צר התחבורע הסבור שמדובר באורחים זמניים ונסבלים
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הכוונה היא שיש שם עלייה בגלל הזנחה בעבר.'
הכוונה היא שיש שם עלייה בגלל הזנחה בעבר.
08/10/2019 | 18:36
1
62
כשפותחים קווים חדשים או משפרים שירות עבור אוכלוסייה שלא זכתה בשירות טוב בעבר מקבלים עלייה במספרי הנוסעים שאי אפשר לקבל מאוכלוסיות שתמיד זכו לשירות.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בעיקרון אין לי שום בעיה עם זה'
בעיקרון אין לי שום בעיה עם זה
09/10/2019 | 14:50
58
להיפך - בעד שיפור השירות למגזר הבידואי.
עובדה שלפחות לפי מה שאני רואה - הקווים של חברת גלים מלאים.
אם כי מצד שני - מפריע לי שזה בא במידה מסוימת על חשבון קוים אחרים.
רעיה
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

14:58 | 20.11.19 אוזו רוזו קוקורוזו
08:32 | 19.11.19 רפאל ממודיעין
15:56 | 18.11.19 אורי404
14:43 | 18.11.19 sweetums
15:13 | 17.11.19 GLSRA
11:33 | 17.11.19 rotem1977
13:46 | 16.11.19 האלמוני המאושר

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ