אוטובוסי 3 דלתות של דן

luis13

New member
אוטובוסי 3 דלתות של דן

אוטובוסי 3 דלתות של דן
חייב להגיד - מדהימים.
הם אולי פחות נוחים מדגמים אחרים של דן (לא זוכר את שם הדגם המדויק זה שיש לו 3 מושבים בספסל האחורי)

אבל מבחינת העלאה והורדת נוסעים פשוט מדהים. האוטובוס כמעט אף פעם לא מתעכב. פשוט גאוני.
חבל שהאוטובוסים האלה לא נכנסים ליתר המפעילים ובמיוחד לאגד.
 
יש באגד ירושלים ובמטרופולין עירוני שרון

אוטובוסי 3 דלתות של דן
חייב להגיד - מדהימים.
הם אולי פחות נוחים מדגמים אחרים של דן (לא זוכר את שם הדגם המדויק זה שיש לו 3 מושבים בספסל האחורי)

אבל מבחינת העלאה והורדת נוסעים פשוט מדהים. האוטובוס כמעט אף פעם לא מתעכב. פשוט גאוני.
חבל שהאוטובוסים האלה לא נכנסים ליתר המפעילים ובמיוחד לאגד.
יש באגד ירושלים ובמטרופולין עירוני שרון
בכלל צריך לעבור לגמרי לשיטה שראיתי ברומא,ברלין,בודפשט,וינה ופראג. קונים כרטיס ,מתקפים פעם אחת ונוסעים .
 

Ccyclist

Well-known member
ברק"ל הירושלמי עברו לשיטה המרכז אירופאית

יש באגד ירושלים ובמטרופולין עירוני שרון
בכלל צריך לעבור לגמרי לשיטה שראיתי ברומא,ברלין,בודפשט,וינה ופראג. קונים כרטיס ,מתקפים פעם אחת ונוסעים .
ברק"ל הירושלמי עברו לשיטה המרכז אירופאית
והתוצאה היא כל סיפורי הורדות הנוסעים (כולל כאלו עם כרטיס תקופתי תקף) בגלל שבישראל רגילים לשיטה של התשלום לנהג או לשיטה של תשלום לפני מחסומי הכניסה.
&nbsp
אם משנים את השיטה מקצה לקצה זה יצריך מספר שנות הסתגלות.
&nbsp
כמו כן באיטליה השיטה מוקצנת ע"י כך שאין משרדי כרטיסים והנוסע המזדמן (ובמיוחד התייר) צריך לדעת איכשהו שכרטיסים לאוטובוס קונים בחנויות טבק או בקיוסקים. הדוגמה הכי קיצונית שראיתי לשיטה היתה תחנת האוטובוסים האזוריים ב Ponte Mammolo שברומא, תחנה עם עשרות קווי אוטובוס בינעירוניים, שבה הדרך היחידה לרכוש כרטיס בתחנה היתה במזנון !
 

luis13

New member
אני רואה משהו אחר

ברק"ל הירושלמי עברו לשיטה המרכז אירופאית
והתוצאה היא כל סיפורי הורדות הנוסעים (כולל כאלו עם כרטיס תקופתי תקף) בגלל שבישראל רגילים לשיטה של התשלום לנהג או לשיטה של תשלום לפני מחסומי הכניסה.
&nbsp
אם משנים את השיטה מקצה לקצה זה יצריך מספר שנות הסתגלות.
&nbsp
כמו כן באיטליה השיטה מוקצנת ע"י כך שאין משרדי כרטיסים והנוסע המזדמן (ובמיוחד התייר) צריך לדעת איכשהו שכרטיסים לאוטובוס קונים בחנויות טבק או בקיוסקים. הדוגמה הכי קיצונית שראיתי לשיטה היתה תחנת האוטובוסים האזוריים ב Ponte Mammolo שברומא, תחנה עם עשרות קווי אוטובוס בינעירוניים, שבה הדרך היחידה לרכוש כרטיס בתחנה היתה במזנון !
אני רואה משהו אחר
הרבה פעמים נוסעים רוצים לעלות מאחור אבל נהגים לא פותחים את הדלתות.
הנהגים בארץ הורגלו שאם ממש הנוסע לא דופק על הדלת האחורית אז הם לא פותחים אותה.
המצב ה DEFAULT צריך להיות שאם נהג עצר בתחנה הוא חייב לפתוח את כל הדלתות - גם את אלה שמאחור!
&nbsp
אני למדתי את הלקח ואני תמיד עולה מקדימה כי אני כבר מודע לזה שנהגים פשוט לא שמים עליי כנוסע כשאני עומד מול הדלת האחורית ומחכה שהנהג יפתח אותה.
 

Ccyclist

Well-known member
בספרד הקצינו את השיטה הקיימת בתחנת מפתח

אני רואה משהו אחר
הרבה פעמים נוסעים רוצים לעלות מאחור אבל נהגים לא פותחים את הדלתות.
הנהגים בארץ הורגלו שאם ממש הנוסע לא דופק על הדלת האחורית אז הם לא פותחים אותה.
המצב ה DEFAULT צריך להיות שאם נהג עצר בתחנה הוא חייב לפתוח את כל הדלתות - גם את אלה שמאחור!
&nbsp
אני למדתי את הלקח ואני תמיד עולה מקדימה כי אני כבר מודע לזה שנהגים פשוט לא שמים עליי כנוסע כשאני עומד מול הדלת האחורית ומחכה שהנהג יפתח אותה.
בספרד הקצינו את השיטה הקיימת בתחנת מפתח
באוטובוס בינעירוני שהייתי משתמש בו בספרד יש תחנה אחת בתוך עיירה שכמות העולים והיורדים גדולה משמעותית מתחנות הביניים הבינעירוניות. השיטה הספרדית היא שיטת התשלום לנהג המוכרת גם בארץ. בתחנה של העיירה יש נוהל שהנהג פותח את הדלתות האחוריות ונותן לנוסעים לרדת, ורק כשאחרון הנוסעים יורד הנהג פותח את הדלת הקדמית.
 

846

Active member
זה קרה לך בקווים שמוגדרים

אני רואה משהו אחר
הרבה פעמים נוסעים רוצים לעלות מאחור אבל נהגים לא פותחים את הדלתות.
הנהגים בארץ הורגלו שאם ממש הנוסע לא דופק על הדלת האחורית אז הם לא פותחים אותה.
המצב ה DEFAULT צריך להיות שאם נהג עצר בתחנה הוא חייב לפתוח את כל הדלתות - גם את אלה שמאחור!
&nbsp
אני למדתי את הלקח ואני תמיד עולה מקדימה כי אני כבר מודע לזה שנהגים פשוט לא שמים עליי כנוסע כשאני עומד מול הדלת האחורית ומחכה שהנהג יפתח אותה.
זה קרה לך בקווים שמוגדרים
עליה מכל הדלתות?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בד"כ פותחים מאחור כי יורדים נוסעים... וזו בעיה אחרת בישראל

אני רואה משהו אחר
הרבה פעמים נוסעים רוצים לעלות מאחור אבל נהגים לא פותחים את הדלתות.
הנהגים בארץ הורגלו שאם ממש הנוסע לא דופק על הדלת האחורית אז הם לא פותחים אותה.
המצב ה DEFAULT צריך להיות שאם נהג עצר בתחנה הוא חייב לפתוח את כל הדלתות - גם את אלה שמאחור!
&nbsp
אני למדתי את הלקח ואני תמיד עולה מקדימה כי אני כבר מודע לזה שנהגים פשוט לא שמים עליי כנוסע כשאני עומד מול הדלת האחורית ומחכה שהנהג יפתח אותה.
בד"כ פותחים מאחור כי יורדים נוסעים... וזו בעיה אחרת בישראל
מאז שעולים גם מאחור קשה יותר לרדת בדלת האחורית...
 
למעלה