ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש

luckydude

Active member
ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש

ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש
בynet:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5597838,00.html

קטע מהראיון:

"...אנחנו יושבים עם הספרדים ומנסים למצוא פתרונות. עד דצמבר יתחילו נסיעות ישירות מירושלים לתחנת ההגנה בת"א, ועד ספטמבר הבא ייפתח החשמול לאורך כל תל־אביב ועד אזור סבידור. זה האזור הכי מורכב לעבודה".

מתי תסירו את ההגבלה על 400 נוסעים בכל רכבת מירושלים, שיכולה להסיע 1,000, והשאירה כבר לא מעט פעמים נוסעים על הרציף?

"את ההגבלה קבעה המשטרה, עד שנשלים הצטיידות בציוד לחילוץ נוסעים מהמנהרות. קיבלנו תקציב של 200 מיליון שקל, המשטרה דרשה ציוד בשווי 225 מיליון שקל. ההפרש הגיע מתקציב הרכבת. האספקה תושלם בנובמבר, ועד שהקו ייפתח לת"א המגבלה תוסר".
 
עד סבידור רק עד ספטמבר 2020, כלומר עד הרצליה לכל המוקדם

ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש
בynet:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5597838,00.html

קטע מהראיון:

"...אנחנו יושבים עם הספרדים ומנסים למצוא פתרונות. עד דצמבר יתחילו נסיעות ישירות מירושלים לתחנת ההגנה בת"א, ועד ספטמבר הבא ייפתח החשמול לאורך כל תל־אביב ועד אזור סבידור. זה האזור הכי מורכב לעבודה".

מתי תסירו את ההגבלה על 400 נוסעים בכל רכבת מירושלים, שיכולה להסיע 1,000, והשאירה כבר לא מעט פעמים נוסעים על הרציף?

"את ההגבלה קבעה המשטרה, עד שנשלים הצטיידות בציוד לחילוץ נוסעים מהמנהרות. קיבלנו תקציב של 200 מיליון שקל, המשטרה דרשה ציוד בשווי 225 מיליון שקל. ההפרש הגיע מתקציב הרכבת. האספקה תושלם בנובמבר, ועד שהקו ייפתח לת"א המגבלה תוסר".
עד סבידור רק עד ספטמבר 2020, כלומר עד הרצליה לכל המוקדם
ב-2021...
 

GLSRA

Active member
כמה פעמים שכתבתי את זה. חבל שבסוף טעיתי....

עד סבידור רק עד ספטמבר 2020, כלומר עד הרצליה לכל המוקדם
ב-2021...
כמה פעמים שכתבתי את זה. חבל שבסוף טעיתי....
אמן והפסימיות שלי היתה שגויה. הכל זז כל כך לאט ? לא ייאמן.
עובדים עובדים עובדים, אך התקדמות איטית ביותר.
כלומר אנחנו מדברים על איחור של שלוש שנים פלוס, הבטיחו במשך מספר שנים הפעלה מירושלים עד הרצליה במרץ 2018. מי עוד זוכר ?
 
במקום 50 פועלים, יש להביא עשרות אלפי פועלים

כמה פעמים שכתבתי את זה. חבל שבסוף טעיתי....
אמן והפסימיות שלי היתה שגויה. הכל זז כל כך לאט ? לא ייאמן.
עובדים עובדים עובדים, אך התקדמות איטית ביותר.
כלומר אנחנו מדברים על איחור של שלוש שנים פלוס, הבטיחו במשך מספר שנים הפעלה מירושלים עד הרצליה במרץ 2018. מי עוד זוכר ?
במקום 50 פועלים, יש להביא עשרות אלפי פועלים
כמו למשל, בפרוייקט תעלת סואץ החדשה 25 אלף פועלים באורך 72 ק"מ וסיימו אחרי שנה עם החפירות באדמה, כמו שצריך.
&nbsp
ככה גם צריך להיות גם בפרוייקט חישמול כדי לגמור מהר את העבודות.
 
למעלה