סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה

נכון ליולי 2018, היום אנחנו בספטמבר 2019, זה לא חדש שכל דבר

תודה. הדברים האלה התעכבו
דומני שהתכנון היה עוד ב-2018 לפתוח את החיבור מרעננה להרצליה. לא ממש מובנים העיכובים בתחנת הרצליה ובפעימת האיתות.
נכון ליולי 2018, היום אנחנו בספטמבר 2019, זה לא חדש שכל דבר
בארץ מושך זמן.
 
בקיצר, ימשיכו להציף בכביש איילון

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
בקיצר, ימשיכו להציף בכביש איילון
ולגרור עוד פקקים אם הקו ישיר לת"א ודרומה לא ייפתח ממסילת השרון לת"א בפחות זמן וכן עם החלפה זה מיותר וטמטום לגמריי כי הקו לת"א דרך המזרח קו ארוך ומיותר ואיטי, הפקק בבוקר מכפר סבא לת"א חצי שעה ויותר, ברכבת אולי כ 20 דקות דרך רעננה והרצליה ללא החלפה.
 

darkshadow1

New member
העניין הוא שקשה יותר לפגוע בשירות קיים,

בקיצר, ימשיכו להציף בכביש איילון
ולגרור עוד פקקים אם הקו ישיר לת"א ודרומה לא ייפתח ממסילת השרון לת"א בפחות זמן וכן עם החלפה זה מיותר וטמטום לגמריי כי הקו לת"א דרך המזרח קו ארוך ומיותר ואיטי, הפקק בבוקר מכפר סבא לת"א חצי שעה ויותר, ברכבת אולי כ 20 דקות דרך רעננה והרצליה ללא החלפה.
העניין הוא שקשה יותר לפגוע בשירות קיים,
מאשר להפעיל שירות חדש באופן חלקי.
 

darkshadow1

New member
זה באמת דורש פירוט? ככה בני אדם עובדים.

פרט ונמק בבקשה
זה באמת דורש פירוט? ככה בני אדם עובדים.
לדוגמה- אם אפשר לפתוח קו רכבת במתכונת מלאה אבל יהיה צריך לסגור אותו חלקית עוד שנה בשביל פרוייקט החשמול, אז עדיף מראש לפתוח אותו במתכונת חלקית. נכון שלכאורה יש ניצול טוב יותר של התשתית באופציה הראשונה- אבל יש גם חשיבות משמעותית לכך שאנשים ירגישו שיש שיפור מתמשך ועקבי בשירות שהם מקבלים. למה זה חשוב? כי אם אתה רוצה שמשפחה עם שני רכבים תמכור אחד מהם כי אחד מבני הזוג יכול להגיע לעבודה ברכבת- אז אתה צריך שהם ידעו ששירות רכבתי שקיים היום יהיה קיים גם בעוד שנתיים.
 

stratomaximus

New member
נייר העמדה של אלן מציע תצורת הפעלה ייחודית שתאפשר

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
נייר העמדה של אלן מציע תצורת הפעלה ייחודית שתאפשר
לשמור על רמת שירות גם לרעננה וגם לפתח תקווה ובני ברק.
&nbsp
https://www.tachbura.org/tel-aviv-raanana-route-improve/
 

GLSRA

Active member
נייר עמדה רציני ומקצועי, שתי שאלות קצרות:

נייר העמדה של אלן מציע תצורת הפעלה ייחודית שתאפשר
לשמור על רמת שירות גם לרעננה וגם לפתח תקווה ובני ברק.
&nbsp
https://www.tachbura.org/tel-aviv-raanana-route-improve/
נייר עמדה רציני ומקצועי, שתי שאלות קצרות:
1. מתי הנייר הזה פורסם (אין תאריך על המסמך)
2. למי הוא נשלח, נדמה מהפוסט שזה נשלח למשרד התחבורה.
3. האם התקבלה איזושהי תגובה מ ר"י או ממשרד התחבורה.
 

Ccyclist

Well-known member
אולי אפשר לשלב את ההצעות, 2 מ1-2 ו2 מ3:

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
אולי אפשר לשלב את ההצעות, 2 מ1-2 ו2 מ3:
אם רכבות 41 המדויירות ברשל"צ דיין יסעו לפי הצעת הלולאה שלי כולל חיוג צפונה בת"א מרכז, ושאר רכבות 139-140-141 מבאר שבע יסתיימו בראש העין אז יש ניתן להפנות שתי רכבות ממסילות 1-2 באיילון (הקו מבית שמש, רכבת אחת בקו רחובות / אשקלון) למסילות 3-4 אחרי האוניברסיטה ואז לרציפים 1-2 המזרחיים בהרצליה ולתחנות מסילת השרון עד ראש העין.

בתחנת ראש העין 3 רציפים ולכן היא מתאימה לדיור רכבות.

ההצעה המשולבת מורידה את החיוגים מצפון להגנה ל 2 בשעה במקום 4.
 

Ccyclist

Well-known member
רכבת 60 היא המועמדת שלי לשרון.

אולי אפשר לשלב את ההצעות, 2 מ1-2 ו2 מ3:
אם רכבות 41 המדויירות ברשל"צ דיין יסעו לפי הצעת הלולאה שלי כולל חיוג צפונה בת"א מרכז, ושאר רכבות 139-140-141 מבאר שבע יסתיימו בראש העין אז יש ניתן להפנות שתי רכבות ממסילות 1-2 באיילון (הקו מבית שמש, רכבת אחת בקו רחובות / אשקלון) למסילות 3-4 אחרי האוניברסיטה ואז לרציפים 1-2 המזרחיים בהרצליה ולתחנות מסילת השרון עד ראש העין.

בתחנת ראש העין 3 רציפים ולכן היא מתאימה לדיור רכבות.

ההצעה המשולבת מורידה את החיוגים מצפון להגנה ל 2 בשעה במקום 4.
רכבת 60 היא המועמדת שלי לשרון.
בשעות הבוקר יש 3 רכבות מרחובות צפונה: 60 לנתניה, 72 לבנימינה ו 90 לבנימינה.
 

Ccyclist

Well-known member
רכבת 60 מתחילה בנתניה, ניתן להעמיס את תחנותיה על הקו הראשי.

רכבת 60 היא המועמדת שלי לשרון.
בשעות הבוקר יש 3 רכבות מרחובות צפונה: 60 לנתניה, 72 לבנימינה ו 90 לבנימינה.
רכבת 60 מתחילה בנתניה, ניתן להעמיס את תחנותיה על הקו הראשי.
בקו הראשי 4 רכבות מהירות לשעה בשעות הבוקר, 2X50 למודיעין, 40 לבאר שבע, 123 לבאר שבע.
&nbsp
צפונית להרצליה רכבת 60 משרתת שתי תחנות בלבד - נתניה (המקורית) ובית יהושוע.
&nbsp
אם השירות לתחנות אלו קריטי אפשר לעצור בהן רכבת אחת לשעה מהקו הראשי שזמניה דומים לשירות שהוחסר, ואם בית יהושוע נחשבת למשנית מדי ניתן לעצור בתחנת נתניה בלבד.
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
תיקון: 41 היא רכבת רעננה-ב"ש, 139 היא רכבת רעננה רשל"צ.

רכבת 60 מתחילה בנתניה, ניתן להעמיס את תחנותיה על הקו הראשי.
בקו הראשי 4 רכבות מהירות לשעה בשעות הבוקר, 2X50 למודיעין, 40 לבאר שבע, 123 לבאר שבע.
&nbsp
צפונית להרצליה רכבת 60 משרתת שתי תחנות בלבד - נתניה (המקורית) ובית יהושוע.
&nbsp
אם השירות לתחנות אלו קריטי אפשר לעצור בהן רכבת אחת לשעה מהקו הראשי שזמניה דומים לשירות שהוחסר, ואם בית יהושוע נחשבת למשנית מדי ניתן לעצור בתחנת נתניה בלבד.
&nbsp
תיקון: 41 היא רכבת רעננה-ב"ש, 139 היא רכבת רעננה רשל"צ.
אני עובד על הסבת מפת מספרי השירות ל "מפת שעות עומס" של רכבות לשעה לפי המודל של 2020 \ 2040...
 
למעלה