החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים
החל מיום שלישי הקרוב ייגבה מחיר של 22 שקל לכל כיוון מ/אל ירושלים אל/מ כל תחנות תל אביב.
חבל שעברה שנה ,ועדיין לא רואים באופק נסיעה ישירה מירושלים להגנה לכל הפחות.
 

Ccyclist

Well-known member
אם החזרה באותו יום ₪32 בכרטיס יומי

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים
החל מיום שלישי הקרוב ייגבה מחיר של 22 שקל לכל כיוון מ/אל ירושלים אל/מ כל תחנות תל אביב.
חבל שעברה שנה ,ועדיין לא רואים באופק נסיעה ישירה מירושלים להגנה לכל הפחות.
אם החזרה באותו יום ₪32 בכרטיס יומי
(חוזה גוש דן-ירושלים).
&nbsp
ובהשוואה ל 2x₪22 +נסיעות בעיר החוזה היומי משתלם בהרבה.
 
כבר מזמן משתלם לי כרטיס יומי (כשלא משתלם חודשי)

אם החזרה באותו יום ₪32 בכרטיס יומי
(חוזה גוש דן-ירושלים).
&nbsp
ובהשוואה ל 2x₪22 +נסיעות בעיר החוזה היומי משתלם בהרבה.
כבר מזמן משתלם לי כרטיס יומי (כשלא משתלם חודשי)
שתי נסיעות ברכבת + שתי נסיעות עירוניות בירושלים.
 
רוב הנוסעים מ/אל ירושלים חוזרים באותו יום

אם החזרה באותו יום ₪32 בכרטיס יומי
(חוזה גוש דן-ירושלים).
&nbsp
ובהשוואה ל 2x₪22 +נסיעות בעיר החוזה היומי משתלם בהרבה.
רוב הנוסעים מ/אל ירושלים חוזרים באותו יום
בודדים ירכשו כרטיס 22X2
הרוב ירכשו חופשי יומי .
 

olli3

New member
מנהל
תלוי למי והחישוב שלך אינו נכון

אם החזרה באותו יום ₪32 בכרטיס יומי
(חוזה גוש דן-ירושלים).
&nbsp
ובהשוואה ל 2x₪22 +נסיעות בעיר החוזה היומי משתלם בהרבה.
תלוי למי והחישוב שלך אינו נכון
מדובר ב22 ש"ח כפול 0.8 = 17.60 ש"ח לכיוון לאחר הנחת ערך צבור.
&nbsp
במקרה של נוסע בפרופיל רגיל זה אכן משתלם גם אם הוא נוסע רק ברכבת. אך אם מדובר בפרופיל זכאי, סטודנט, נוער - לא כך הדבר.
 

Ccyclist

Well-known member
אם אין מחירי 33% ו50% לפרופילי הנחה אז המערכת שבורה.

תלוי למי והחישוב שלך אינו נכון
מדובר ב22 ש"ח כפול 0.8 = 17.60 ש"ח לכיוון לאחר הנחת ערך צבור.
&nbsp
במקרה של נוסע בפרופיל רגיל זה אכן משתלם גם אם הוא נוסע רק ברכבת. אך אם מדובר בפרופיל זכאי, סטודנט, נוער - לא כך הדבר.
אם אין מחירי 33% ו50% לפרופילי הנחה אז המערכת שבורה.
אפילו בעידן הנייר גילמו את ההנחה במספר ניקובים שונה בכרטיסיות (20 כרטיסיית נוער אדומה, 10 רגילה כחולה, כ15 אזרח ותיק ירוקה, כ15 זכאי משרד הרווחה בזמנו בורדו).
&nbsp
במערכת מתפקדת כרטיס מזוהה ברמה של קישור ישיר למספר זיהוי רשמי (דבר שמעולם לא נדרשתי אליו בתח"צ ונראה לי דרקוני לחלוטין) צריך לתת את ההנחה שבעל הכרטיס זכאי לה בכל קנייה. מפתיע אותי שאין כרטיסים יומיים ב 33% ו 50% חוץ מבפרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
אני מניח שיש בעיה בניהול 4 "מטבעות" מקבילים במימוש ערך צבור אם אין מחירים ספציפיים לפרופילי הנחה מלבד פרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
₪1 = 1.20 ערך רגיל 20%, 1.50 ערך 33% ו 2 ערך 50%. אם אין הנחות מימוש מ33% ו50% המערכת שבורה, אם מחיר מימוש הערך הצבור נקוב ביחידות ע"צ רגילות אז ההנחות מצטמצמות ל 1.30 (23%) ו 1.80 (45%) בהתאם וצריך לתקן את "שערי החליפין" בין יחידות הע"צ הרגילות ליחידות ההנחה כך ש 1 ע"צ20 = 0.8 ע"צ33 = 0.6 ע"צ50.
&nbsp
זה המחיר של גילום הנחות במטבע מקביל במקום במטבע הלאומי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ההנחה בטעינת ערך צבור, לאחר מכן מכולם מחייבים את המחיר המלא

אם אין מחירי 33% ו50% לפרופילי הנחה אז המערכת שבורה.
אפילו בעידן הנייר גילמו את ההנחה במספר ניקובים שונה בכרטיסיות (20 כרטיסיית נוער אדומה, 10 רגילה כחולה, כ15 אזרח ותיק ירוקה, כ15 זכאי משרד הרווחה בזמנו בורדו).
&nbsp
במערכת מתפקדת כרטיס מזוהה ברמה של קישור ישיר למספר זיהוי רשמי (דבר שמעולם לא נדרשתי אליו בתח"צ ונראה לי דרקוני לחלוטין) צריך לתת את ההנחה שבעל הכרטיס זכאי לה בכל קנייה. מפתיע אותי שאין כרטיסים יומיים ב 33% ו 50% חוץ מבפרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
אני מניח שיש בעיה בניהול 4 "מטבעות" מקבילים במימוש ערך צבור אם אין מחירים ספציפיים לפרופילי הנחה מלבד פרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
₪1 = 1.20 ערך רגיל 20%, 1.50 ערך 33% ו 2 ערך 50%. אם אין הנחות מימוש מ33% ו50% המערכת שבורה, אם מחיר מימוש הערך הצבור נקוב ביחידות ע"צ רגילות אז ההנחות מצטמצמות ל 1.30 (23%) ו 1.80 (45%) בהתאם וצריך לתקן את "שערי החליפין" בין יחידות הע"צ הרגילות ליחידות ההנחה כך ש 1 ע"צ20 = 0.8 ע"צ33 = 0.6 ע"צ50.
&nbsp
זה המחיר של גילום הנחות במטבע מקביל במקום במטבע הלאומי.
ההנחה בטעינת ערך צבור, לאחר מכן מכולם מחייבים את המחיר המלא
במטבע יתרת הערך צבור ללא קשר לפרופיל, אין כפל הנחות (קיבלת בטעינה, אין סיבה שתקבל שוב גם בתיקוף)

כך שקודם אתה טוען ומקבל את ההנחה אם יש לפי הפרופיל (זכאי מטעינה של 30 מקבל 45 ערך צבור)
אחרי זה מתקפים 5.90 או מה שהתעריף לא יהיה מהערך צבור הזה וכך יוצא שהנסיעה עלתה ₪3.953 לנוסע בפרופיל 33%

הנחה לפרופילים מיוחדים אין (גם לא 20%) ברכבת כאשר טוענים נסיעה בודדת נפרדת ללא גילום הערך צבור, ראה בשרשור
 

Ccyclist

Well-known member
חוסר כפל הנחות לרגיל מקובל עלי, הבעיה באי הנחה ל33/50.

ההנחה בטעינת ערך צבור, לאחר מכן מכולם מחייבים את המחיר המלא
במטבע יתרת הערך צבור ללא קשר לפרופיל, אין כפל הנחות (קיבלת בטעינה, אין סיבה שתקבל שוב גם בתיקוף)

כך שקודם אתה טוען ומקבל את ההנחה אם יש לפי הפרופיל (זכאי מטעינה של 30 מקבל 45 ערך צבור)
אחרי זה מתקפים 5.90 או מה שהתעריף לא יהיה מהערך צבור הזה וכך יוצא שהנסיעה עלתה ₪3.953 לנוסע בפרופיל 33%

הנחה לפרופילים מיוחדים אין (גם לא 20%) ברכבת כאשר טוענים נסיעה בודדת נפרדת ללא גילום הערך צבור, ראה בשרשור
חוסר כפל הנחות לרגיל מקובל עלי, הבעיה באי הנחה ל33/50.
הנחת ה 20% נועדה לתמרץ נוסעים רגילים להצטרף למערכת הרב קו. המקבילה הבריטית היא מחירים נמוכים יותר לתשלום אלקטרוני בהשוואה למערכת הנייר. ההבדל הוא בבחירה בין מערכת מחירים "מסובכת" בכסף רגיל שמאפשרת את כל ההנחות הנכונות בכל המקרים ושימוש במטבע מקביל (למעשה מספר מטבעות, ע20, ע33, ע50) למתן ההנחה במערכת מחירים פשוטה לכאורה.
&nbsp
המקום שבו השיטה של הרב-קו משתבשת היא במימוש הערך הצבור.
&nbsp
אם בעל כרטיס בפרופיל ע33 או ע50 זכאי לקנות כרטיסים תקופתיים ב 66% ו 50% בשקלים אז צריכה להיות לו דרך לעשות זאת גם בעת מימוש ערך צבור. אם לשם הויכוח יש כרטיסים חודשיים ושבועיים בלבד בפרופילים אלו אז צריך להוסיף אופציה לכרטיס יומי וכן לנסיעה הבודדת ברכבת. לא יתכן שהמדינה קובעת שלאדם מגיעה הנחה מסויימת ואין לו דרך לממש זאת.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אין תקופתיים לשום פרופיל אחר חוץ מרגיל ואזרח ותיק

חוסר כפל הנחות לרגיל מקובל עלי, הבעיה באי הנחה ל33/50.
הנחת ה 20% נועדה לתמרץ נוסעים רגילים להצטרף למערכת הרב קו. המקבילה הבריטית היא מחירים נמוכים יותר לתשלום אלקטרוני בהשוואה למערכת הנייר. ההבדל הוא בבחירה בין מערכת מחירים "מסובכת" בכסף רגיל שמאפשרת את כל ההנחות הנכונות בכל המקרים ושימוש במטבע מקביל (למעשה מספר מטבעות, ע20, ע33, ע50) למתן ההנחה במערכת מחירים פשוטה לכאורה.
&nbsp
המקום שבו השיטה של הרב-קו משתבשת היא במימוש הערך הצבור.
&nbsp
אם בעל כרטיס בפרופיל ע33 או ע50 זכאי לקנות כרטיסים תקופתיים ב 66% ו 50% בשקלים אז צריכה להיות לו דרך לעשות זאת גם בעת מימוש ערך צבור. אם לשם הויכוח יש כרטיסים חודשיים ושבועיים בלבד בפרופילים אלו אז צריך להוסיף אופציה לכרטיס יומי וכן לנסיעה הבודדת ברכבת. לא יתכן שהמדינה קובעת שלאדם מגיעה הנחה מסויימת ואין לו דרך לממש זאת.
אין תקופתיים לשום פרופיל אחר חוץ מרגיל ואזרח ותיק
(למעט כמה בודדים לנוער)

אבל כן אפשר לממש את הנחת הפרופיל לכל פרופיל לנסיעה בודדת בערך צבור, ולעתים זה יוצא זול מטעינת תקופתי של רגיל

לזכאי 33% שימוש ב-"ע33" ותיקוף הלוך-חזור בקו לירושלים (44 "ע33") אם לא צריך נסיעות עירוניות, משתלם יותר מטעינת יומי ב-₪32.5 (כי אין תקופתי בהנחה הנוספת) כי הנסיעה תעלה ₪29.48 בכסף
לסטודנט מורחב זה יעלה ₪22 (44 "ע50"), ואין לו אפשרות להשתמש בחופשי יומי של אזרח ותיק (₪16)
 

Ccyclist

Well-known member
אז המערכת שבורה.

אין תקופתיים לשום פרופיל אחר חוץ מרגיל ואזרח ותיק
(למעט כמה בודדים לנוער)

אבל כן אפשר לממש את הנחת הפרופיל לכל פרופיל לנסיעה בודדת בערך צבור, ולעתים זה יוצא זול מטעינת תקופתי של רגיל

לזכאי 33% שימוש ב-"ע33" ותיקוף הלוך-חזור בקו לירושלים (44 "ע33") אם לא צריך נסיעות עירוניות, משתלם יותר מטעינת יומי ב-₪32.5 (כי אין תקופתי בהנחה הנוספת) כי הנסיעה תעלה ₪29.48 בכסף
לסטודנט מורחב זה יעלה ₪22 (44 "ע50"), ואין לו אפשרות להשתמש בחופשי יומי של אזרח ותיק (₪16)
אז המערכת שבורה.
בלי Cap יומי נוסע עם פרופיל הנחה יכול לצאת מופסד לעומת נוסע בפרופיל רגיל עם כרטיס יומי או שבועי.
&nbsp
גם עם מעברים של 90 דקות נוסע יכול לבצע 4 נסיעות ביום אם הוא חוזר הביתה ויוצא שוב בערב, או 3 נסיעות אם הוא נוסע למקום אחד בבוקר, שני בערב (סטודנט עובד, עובד מבלה וכו') ומשם הביתה.
&nbsp
במערכות שאני מכיר הכל מהווה נגזרת ולכן ההפרשים שנקבעו מיושמים כלפי כולם בצורה הוגנת.
 

Ccyclist

Well-known member
שערי המרה מלאים בין פרופילים שונים לצורך מימוש הוגן:

אם אין מחירי 33% ו50% לפרופילי הנחה אז המערכת שבורה.
אפילו בעידן הנייר גילמו את ההנחה במספר ניקובים שונה בכרטיסיות (20 כרטיסיית נוער אדומה, 10 רגילה כחולה, כ15 אזרח ותיק ירוקה, כ15 זכאי משרד הרווחה בזמנו בורדו).
&nbsp
במערכת מתפקדת כרטיס מזוהה ברמה של קישור ישיר למספר זיהוי רשמי (דבר שמעולם לא נדרשתי אליו בתח"צ ונראה לי דרקוני לחלוטין) צריך לתת את ההנחה שבעל הכרטיס זכאי לה בכל קנייה. מפתיע אותי שאין כרטיסים יומיים ב 33% ו 50% חוץ מבפרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
אני מניח שיש בעיה בניהול 4 "מטבעות" מקבילים במימוש ערך צבור אם אין מחירים ספציפיים לפרופילי הנחה מלבד פרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
₪1 = 1.20 ערך רגיל 20%, 1.50 ערך 33% ו 2 ערך 50%. אם אין הנחות מימוש מ33% ו50% המערכת שבורה, אם מחיר מימוש הערך הצבור נקוב ביחידות ע"צ רגילות אז ההנחות מצטמצמות ל 1.30 (23%) ו 1.80 (45%) בהתאם וצריך לתקן את "שערי החליפין" בין יחידות הע"צ הרגילות ליחידות ההנחה כך ש 1 ע"צ20 = 0.8 ע"צ33 = 0.6 ע"צ50.
&nbsp
זה המחיר של גילום הנחות במטבע מקביל במקום במטבע הלאומי.
שערי המרה מלאים בין פרופילים שונים לצורך מימוש הוגן:
1 ע20 = |_________| 0.80 ע33 | 0.60 ע50 |__
1 ע33 = |1.25 ע22 |__________| 0.52 ע50 |__
1 ע50 = |_________| 2.40 ע22 | 1.92 ע33 |__

בצורה כזו כרטיס שעולה 10₪ בפרופיל רגיל יעלה ₪6.60 בפרופיל 33% ו ₪5 בפרופיל 50% גם אם המחיר ביחידות ערך צבור כי יהיה אפשר להפריד בין סוגי הערכים לצורך רכישת כרטיסים תקופתיים.

להבנתי הנחת ה 20% לפרופיל הרגיל היא לנסיעות בודדות, לא למימוש ע"צ לצורך רכישת כרטיסים תקופתיים. להבנתי יחידות ע20 מומרות חזרה ל₪ בעת רכישת כרטיסים תקופתיים מ-ע20, המחיר הרגיל הוא ב₪ או 1.25 ע20. בעוד שניתן לקבל זאת בפרופיל רגיל הרי שבפרופילי הנחה רבים אין דרך לגלם את ההנחות בעת רכישה בערך צבור ומימוש הערך הצבור מקנה כרטיסים במחיר רגיל או ע22. שערי ההמרה מאפשרים להתייחס ל ע33 ו ע50 כיחידות נפרדות ולהמיר אותן ל₪ או ע22 לצורך מימוש בהנחה המגיעה לבעלי כרטיסים אלו - 33% או 50%.

כמו כן מערכת שערי המרה מסודרת תאפשר להמיר ע20, ע33 וע50 כאשר נוסע עובר מפרופיל לפרופיל מבלי שיפסיד את הערך שצבר בפרופיל הקיים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לא ניתן לרכוש תקופתיים על ידי יתרת ע"צ,הוא רק לנסיעות בודדות

שערי המרה מלאים בין פרופילים שונים לצורך מימוש הוגן:
1 ע20 = |_________| 0.80 ע33 | 0.60 ע50 |__
1 ע33 = |1.25 ע22 |__________| 0.52 ע50 |__
1 ע50 = |_________| 2.40 ע22 | 1.92 ע33 |__

בצורה כזו כרטיס שעולה 10₪ בפרופיל רגיל יעלה ₪6.60 בפרופיל 33% ו ₪5 בפרופיל 50% גם אם המחיר ביחידות ערך צבור כי יהיה אפשר להפריד בין סוגי הערכים לצורך רכישת כרטיסים תקופתיים.

להבנתי הנחת ה 20% לפרופיל הרגיל היא לנסיעות בודדות, לא למימוש ע"צ לצורך רכישת כרטיסים תקופתיים. להבנתי יחידות ע20 מומרות חזרה ל₪ בעת רכישת כרטיסים תקופתיים מ-ע20, המחיר הרגיל הוא ב₪ או 1.25 ע20. בעוד שניתן לקבל זאת בפרופיל רגיל הרי שבפרופילי הנחה רבים אין דרך לגלם את ההנחות בעת רכישה בערך צבור ומימוש הערך הצבור מקנה כרטיסים במחיר רגיל או ע22. שערי ההמרה מאפשרים להתייחס ל ע33 ו ע50 כיחידות נפרדות ולהמיר אותן ל₪ או ע22 לצורך מימוש בהנחה המגיעה לבעלי כרטיסים אלו - 33% או 50%.

כמו כן מערכת שערי המרה מסודרת תאפשר להמיר ע20, ע33 וע50 כאשר נוסע עובר מפרופיל לפרופיל מבלי שיפסיד את הערך שצבר בפרופיל הקיים.
לא ניתן לרכוש תקופתיים על ידי יתרת ע"צ,הוא רק לנסיעות בודדות
מימוש הערך צבור לנסיעה בודדת מגלם את ההנחה לפי הפרופיל כפי שנומק בתגובה להודעתך למעלה
טעינת חוזה אחר מוטענת בנפרד ותשלום נפרד לפי המחיר הנקוב (ובגלל שאין חוזים ייעודיים לפרופיל, אז טוענים את של רגיל)

לגבי העברה של ערך צבור מפרופיל לפרופיל, אפשר להמיר את היתרה בהתאם, כן ברב-קו אונליין וכן בעמדת עלהקו כאשר מגדירים פרופיל מיוחד או כאשר זה מסתיים והערך צבור המקושר ננעל
https://ravkavonline.co.il/he/faq#stored-value-conversion
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מצ"ב תמונה של המרת ערך צבור בין פרופילים

לא ניתן לרכוש תקופתיים על ידי יתרת ע"צ,הוא רק לנסיעות בודדות
מימוש הערך צבור לנסיעה בודדת מגלם את ההנחה לפי הפרופיל כפי שנומק בתגובה להודעתך למעלה
טעינת חוזה אחר מוטענת בנפרד ותשלום נפרד לפי המחיר הנקוב (ובגלל שאין חוזים ייעודיים לפרופיל, אז טוענים את של רגיל)

לגבי העברה של ערך צבור מפרופיל לפרופיל, אפשר להמיר את היתרה בהתאם, כן ברב-קו אונליין וכן בעמדת עלהקו כאשר מגדירים פרופיל מיוחד או כאשר זה מסתיים והערך צבור המקושר ננעל
https://ravkavonline.co.il/he/faq#stored-value-conversion
מצ"ב תמונה של המרת ערך צבור בין פרופילים
מהתמונות בפרטי האפליקציה בחנות גוגל (אין לי ערך צבור נעול)

יש לציין כי כאשר מבצעים המרה סגנון כפי שמוצג בתמונה זו (לקבל 173.68 ע20), יש לטעון ערך צבור גמיש בצורה כדי לא לקבל מאיות ביתרה כי אחרת מעבר שעתי בין מפעילים לא פועל (להוסיף ₪30.02, לקבל מזה 37.52 ע20, יתרה כוללת (על 173.68 ע20) תהיה 211.20 ע20)

כמובן שההמרה פועלת גם בכיוון ההפוך, כאשר טוענים פרופיל מיוחד לכרטיס, והוא מאושר לטעינה, לאחר טעינת הפרופיל ניתן להמיר את הערך צבור של רגיל או כל פרופיל קיים אחר ליתרה של הפרופיל המיוחד המשתלם ביותר ובהתאם לכך לקבל יותר שווי יתרה של הפרופיל החדש



 

arseny92

Well-known member
מנהל
וכן בקשות טעינת פרופילים

מצ"ב תמונה של המרת ערך צבור בין פרופילים
מהתמונות בפרטי האפליקציה בחנות גוגל (אין לי ערך צבור נעול)

יש לציין כי כאשר מבצעים המרה סגנון כפי שמוצג בתמונה זו (לקבל 173.68 ע20), יש לטעון ערך צבור גמיש בצורה כדי לא לקבל מאיות ביתרה כי אחרת מעבר שעתי בין מפעילים לא פועל (להוסיף ₪30.02, לקבל מזה 37.52 ע20, יתרה כוללת (על 173.68 ע20) תהיה 211.20 ע20)

כמובן שההמרה פועלת גם בכיוון ההפוך, כאשר טוענים פרופיל מיוחד לכרטיס, והוא מאושר לטעינה, לאחר טעינת הפרופיל ניתן להמיר את הערך צבור של רגיל או כל פרופיל קיים אחר ליתרה של הפרופיל המיוחד המשתלם ביותר ובהתאם לכך לקבל יותר שווי יתרה של הפרופיל החדש
וכן בקשות טעינת פרופילים







 

olli3

New member
מנהל
וגם בימים שהיו כרטיסיות זה היה כך.

אם אין מחירי 33% ו50% לפרופילי הנחה אז המערכת שבורה.
אפילו בעידן הנייר גילמו את ההנחה במספר ניקובים שונה בכרטיסיות (20 כרטיסיית נוער אדומה, 10 רגילה כחולה, כ15 אזרח ותיק ירוקה, כ15 זכאי משרד הרווחה בזמנו בורדו).
&nbsp
במערכת מתפקדת כרטיס מזוהה ברמה של קישור ישיר למספר זיהוי רשמי (דבר שמעולם לא נדרשתי אליו בתח"צ ונראה לי דרקוני לחלוטין) צריך לתת את ההנחה שבעל הכרטיס זכאי לה בכל קנייה. מפתיע אותי שאין כרטיסים יומיים ב 33% ו 50% חוץ מבפרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
אני מניח שיש בעיה בניהול 4 "מטבעות" מקבילים במימוש ערך צבור אם אין מחירים ספציפיים לפרופילי הנחה מלבד פרופיל אזרח ותיק.
&nbsp
₪1 = 1.20 ערך רגיל 20%, 1.50 ערך 33% ו 2 ערך 50%. אם אין הנחות מימוש מ33% ו50% המערכת שבורה, אם מחיר מימוש הערך הצבור נקוב ביחידות ע"צ רגילות אז ההנחות מצטמצמות ל 1.30 (23%) ו 1.80 (45%) בהתאם וצריך לתקן את "שערי החליפין" בין יחידות הע"צ הרגילות ליחידות ההנחה כך ש 1 ע"צ20 = 0.8 ע"צ33 = 0.6 ע"צ50.
&nbsp
זה המחיר של גילום הנחות במטבע מקביל במקום במטבע הלאומי.
וגם בימים שהיו כרטיסיות זה היה כך.
נניח ואתה זכאי ביטוח לאומי ומקבל הנחה של 33%. היית יכול לקנות כרטיסיות עד קוד 12 בלבד (או קוד אחר, כבר לא זוכר) בהנחה של 33%. בכרטיסיות בקוד 1 ו2 היית מקבל 15 נסיעות.
&nbsp
נוער היה יכול לקבל הנחה של 50% בכרטיסיות אבל גם כאן עד קוד 12. ולכן בקודים 1,2 היתה כרטיסיית 20 נסיעות.
&nbsp
אבל מה היה קורה אם נער או נערה היו רוצים לרכוש חופשי חודשי? הם שילמו מחיר מלא, בדיוק כמו ההורים שלהם.
&nbsp
אך כאמור, נוער ופרופיל זכאי לא היו זכאים להנחה של 33% ו50% החל מקוד נסיעה מסויים. ההנחה הייתה יורדת ל15% לנוער או 10% לזכאי.
&nbsp
איזוכרים לכך עדיין קיימים באתר אגד: http://www.egged.co.il/מאמר-6377-לוח-מחירים-והנחות-ארכיון.aspx
&nbsp
וגרסאת PDF מלפני עשור (שנת 2009): http://www.egged.co.il/Core/CuteEdi...r&fn=Fares+and+Codes+1.1.2009-31.12.2009_.pdf
&nbsp
תעבור לא רק על הדף הראשון והמבלבל (החל מקוד 12 אין הנחה לנוער, נשארת רק הנחת ילד מגיל 5-10).
 

GLSRA

Active member
האופק, דווקא כן נראה הפעם...

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים
החל מיום שלישי הקרוב ייגבה מחיר של 22 שקל לכל כיוון מ/אל ירושלים אל/מ כל תחנות תל אביב.
חבל שעברה שנה ,ועדיין לא רואים באופק נסיעה ישירה מירושלים להגנה לכל הפחות.
האופק, דווקא כן נראה הפעם...
אמנם פיגור עצום אבל לפחות בקטע עד ההגנה נראה שזה לכל היותר עניין של עוד כחודשיים .....
 
קבלתי היום פיצוי. אין לי מושג על מה ולמה

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים
החל מיום שלישי הקרוב ייגבה מחיר של 22 שקל לכל כיוון מ/אל ירושלים אל/מ כל תחנות תל אביב.
חבל שעברה שנה ,ועדיין לא רואים באופק נסיעה ישירה מירושלים להגנה לכל הפחות.
קבלתי היום פיצוי. אין לי מושג על מה ולמה
באתי לרכוש כרטיס בודד (אחרון בהנחה..) מירושלים לתל אביב, ואמרו לי שאין צורך, כי טעון לי כרטיס פיצוי.
פיצוי על מה? למה? כמה? מי מקבל ובאיזה תנאים?
כשהגעתי הביתה בדקתי ברב קו אונליין וכתוב לי שם "נסיעה חופשית - 2"
מה זה? למה זה? אין לי מושג.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
חווית בשבועיים האחרונים איחור רכבת בקו ליותר מחצי שעה או כל

קבלתי היום פיצוי. אין לי מושג על מה ולמה
באתי לרכוש כרטיס בודד (אחרון בהנחה..) מירושלים לתל אביב, ואמרו לי שאין צורך, כי טעון לי כרטיס פיצוי.
פיצוי על מה? למה? כמה? מי מקבל ובאיזה תנאים?
כשהגעתי הביתה בדקתי ברב קו אונליין וכתוב לי שם "נסיעה חופשית - 2"
מה זה? למה זה? אין לי מושג.
חווית בשבועיים האחרונים איחור רכבת בקו ליותר מחצי שעה או כל
סגירה אחרת?

נסיעה חופשית - השאלה עד מתי, כי חוזי ברי מניה של רכבת ישראל כוללים תוקף
 
לא זוכר ביטול או איחור בשבועיים האחרונים

חווית בשבועיים האחרונים איחור רכבת בקו ליותר מחצי שעה או כל
סגירה אחרת?

נסיעה חופשית - השאלה עד מתי, כי חוזי ברי מניה של רכבת ישראל כוללים תוקף
לא זוכר ביטול או איחור בשבועיים האחרונים
אולי זו טעות?
בכל אופן תודה.
 
זה היה המחיר לכרטיס נסיעה או רב קו חופשי יומי?

החל מיום שלישי מחרתיים: מחיר מלא בנסיעה ברכבת לירושלים
החל מיום שלישי הקרוב ייגבה מחיר של 22 שקל לכל כיוון מ/אל ירושלים אל/מ כל תחנות תל אביב.
חבל שעברה שנה ,ועדיין לא רואים באופק נסיעה ישירה מירושלים להגנה לכל הפחות.
זה היה המחיר לכרטיס נסיעה או רב קו חופשי יומי?
 
למעלה