לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2241022,410 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'דיאגרמה נוסח 2020 להצעה המשולבת בלולאת השרון'
דיאגרמה נוסח 2020 להצעה המשולבת בלולאת השרון
<< ההודעה הנוכחית
23/09/2019 | 06:23
22
454
הדיאגרמה מבוססת על דיאגרמת מספרי הקווים שיצרתי בחורף. כל קו מייצג רכבת אחת לשעה באיילון, וממוספר במספר השירות הקיים. הקווים האפורים מייצגים את המסילות השונות. הדיאגרמה בכיוון אחד, מספרי המסילות הן לפי "בכיוון נהריה" או "בכיוון באר שבע". הדיאגרמה מייצגת קווי איילון בלבד. להגדלה לחצו על התמונה (כפתור ימני בווינדוס, לחיצות ארוכות בכל מערכת אחרת) ובחרו באופציה לפתיחה בטאב / חלון חדשים או לצפייה. 

ההצעה עצמה:

רכבות 41B (רעננה מערב - באר שבע, ישנו 41A בקו הראשי) תסתיימנה בראש העין, כנ"ל רכבות שמקורן מדרום לרשל"צ דיין.
2 רכבות בשעה במסילת הירקון לראש העין.

רכבות 139 (רעננה מערב - רשל"צ דיין) תוארכנה מרעננה מערב דרך הרצליה ומסילות 3/4 לתל אביב מרכז וחזרה.
2 רכבות בשעה בלולאה המלאה, 2 חיוגים לשעה בין רציף 6 בת"א מרכז למסילה 3, 2 רכבות ממסילת השרון לתל אביב מרכז בלבד.

רכבות 60 מאשקלון ו96 מבית שמש ימשיכו מהרצליה עד כפר סבא במסילת השרון. אני מייצג אותן כעוברות ממסילות 1/2 בתחנות תל אביב למסילות 3/4 מצפון לת"א האוניברסיטה., מסילות 5/6 בתחנת הרצליה (רציפים 2/1, מדוע מספור הרציפים בהרצליה הפוך למספור באיילון ?). הסטת רכבת 60 תבטל עצירה בשתי תחנות: נתניה, בית יהושוע. אני מציע שאחת מ4 רכבות הקו הראשי תעצור בנתניה כדי לשמור על 3 רכבות בתחנה זו לפחות.  
2 רכבות בשעה במסילת השרון לכפר סבא. יתכן שצריך למקם שם מפלגים. אינני חושב שהחיבור בין מסילת השרון למסילת הירקון מצריך 4 רכבות לשעה כאשר עיקר הנוסעה הוא לתל אביב.

מסילת השרון מיוצגת כשני קווים מקבילים משום שהפרדתי את כיווני הנסיעה.

כל תחנות לולאת השרון זוכות ל 4 רכבות בשעה בשעות העומס בהצעה זו. תחנת נתניה יכולה לשמור על 3 רכבות לשעה ע"י עצירת אחת מ4 הרכבות בקו הראשי כתחנת ביניים יחידה בין חיפה לת"א. ההצעה אינה תלוייה במסילה הרביעית.

הרעיון להסיט רכבות פרבריות ממסילות 1/2 הוא של אלן ולכן אני קורא להצעה הזו "הצעה משולבת" משום שהיא משלבת את הרעיון שלי עם הרעיון שלו.  
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה + בקשה:'
תודה + בקשה:
23/09/2019 | 11:26
1
94
אם בא לך, האם תוכל גם לשרטט מפה אשר מיישמת פתיחה מקדימה לקטע ראש העין לוד לרכבות נוסעים במסילה הנוכחית עם תחנה זמנית (חד רציף כמו שהיה בסגולה) בצומת אלעל?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קווים 30 ו 40 (B) של ר"י במפה שפירסמתי בנובמבר 18. '
קווים 30 ו 40 (B) של ר"י במפה שפירסמתי בנובמבר 18.
23/09/2019 | 12:02
82
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183892708/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
 
לפי נתוני משרד התחבורה בגוגל יש שני קווי 30 ו 40 ברכבת ישראל, במפה מספרתי את החלופות של המסילה המזרחית B לא רשמי משלי כדי להבדיל אותן, ונתתי להן צבע שמייצג את המסילה המזרחית. מדובר בשירותי יום א' שעקפו את האיילון.
 
המפה ייצגה תחנות קצה בלבד, למעט רמלה שמסדרת את פיצול הקו הראשי וקו אשקלון דרך לוד.
 
בניגוד למפה בפוסט הנוכחי ומפות 2020 2040 הרשמיות המפה מנובמבר אינה מייצגת שירותים שעתיים אלא את כל הקווים הממוספרים נכון לנובמבר 2018 כולל חלופות א', שישי, מוצ"ש, ערב, לילה, בוקר מוקדם וכו'. קיומן של אופציות רבות אינה מעידה על הפעלתן במקביל או תדירות. 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שאלה: האם ידוע לקוראים כאן על כך שאנשי ר"י קוראים את '
שאלה: האם ידוע לקוראים כאן על כך שאנשי ר"י קוראים את
23/09/2019 | 18:33
2
111
הרעיונות שיולים כאן מעת לעת ?  האם אי פעם הפורום (בהכללה) קיבל תגובה או התייחסות לכל הרעיונות הטובים, הפחות טובים שלנו ?
האם משהו יכול לשתף בחוויה שר"י או גורמי משרד התחבורה, שאלו, ביקשו, התייחסו לכל מה שכותבים כאן.
זה די מעניין אותי לדעת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא יודע להגיד על גורמים מבצעים וגורמי תכנון, אבל כן יודע '
לא יודע להגיד על גורמים מבצעים וגורמי תכנון, אבל כן יודע
23/09/2019 | 18:51
1
101
חן מלינג ממוזיאון הרכבת היה פעיל בפורום, אלא אם כי לא ראיתי אותו כותב פה כמה חודשים טובים...
 
מפעילים וגורמי משרד התחבורה בהחלט קוראים מעת לעת מה שכותבים כאן, יש כאלה שגם מגיבים (המשתמש 846 נהג אגד), אך רובן עושים זאת בשקט
 
משתמשים אחרים (למשל "עמוד השדרה") ודאי יכולים לפרט יותר לגבי יישום של רעיונות כלשהן שנכתבו בפורום, אלא אם כי לא בהכרח לגבי רכבת ישראל
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני יכול לדמיין שאם הם קוראים הם עושים זאת מאחורי הקלעים'
אני יכול לדמיין שאם הם קוראים הם עושים זאת מאחורי הקלעים
23/09/2019 | 18:56
73
אבל הם יכולים לפנות לאנשים בפרטי או ליישם רעיונות.  זו גם דרך מכובדת ומתגמלת להשפיע על תהליכים
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רכבות 139 עד תל אביב וזהו? מה עם בת ים, חולון ודרומה?'
רכבות 139 עד תל אביב וזהו? מה עם בת ים, חולון ודרומה?
23/09/2019 | 21:32
5
64
ולמי שעולה ממסילת השרון ועובד בערים הנ"ל, תל אביב לא לבד בתמונה, אני עובד בראשון לציון מערב.
אני מכפר נוסע סבא לבת ים קוממיות, בהצעה - המסלול הזה יעבור גם דרך הרצליה או שצריך לנסוע דרך ראש העין במסלול הקיים?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין במסילה 3 קיבולת ליותר מ 4 רכבות לכיוון לשעה. '
אין במסילה 3 קיבולת ליותר מ 4 רכבות לכיוון לשעה.
23/09/2019 | 23:06
4
63
התיכנון שלי עובד עם השירות הקיים, הארכת רכבות קיימות במספר תחנות.
 
אי אפשר להאריך רכבות 139 מעבר לתל אביב מרכז משום שהמסילה השלישית מנוצלת ניצול מלא. בתיכנון שלי יהיו 2 רכבות 139 לשעה דרך ראש העין במסלול הקיים.
 
לדעתי הארכת רכבות 139 מהרצליה לתל אביב מרכז דרך מסילות שאינן בשימוש כיום (3-4 צפונית לאוניברסיטה) או שהינן בתת ניצולת כיום (3-4 צפונית לת"א מרכז) תשרת נוסעים רבים שיעדם תחנות תל אביב בצורה עדיפה על החלפה ל2-3 הרכבות בתחנת הרצליה. הדיאגרמה מראה 3 סלוטים לקו לירושלים, (J1), אך תאריך השלמת החישמול אינו ידוע בעוד שלולאת השרון נמצאת בשלבי השלמה אחרונים. הבעיה בשירות זה הוא החיוגים באיילון ולכן קיומה של אופציה במסילות 1-2 מאפשרת לצמצם את מספר החיוגים באיילון ל2. להערכתי הנסיעה מכפר סבא לאוניברסיטה תארוך 25 דקות, דקה פחות מהנסיעה דרך ראש העין, אך בכיוון ת"א נוסעי הוד השרון ורעננה יחסכו זמן.
 
הארכת רכבות 60 ו 96 מאפשרת הגעה ממסילת השרון לכל תחנות תל אביב, דבר שלא יכול לקרות עם הארכת רכבות 41. אני בוחר לחייג אותן בכפר סבא כדי שלא להכביד על שלושת הרציפים בראש העין צפון.
 
כנוסע שיעדו במסילת חולון תשמור על שתי רכבות 139 בשעה מזרחה דרך ראש העין בהצעה זו. החולשה היא שבנסיעה מערבה אתה חוסך דקה אחת בלבד בהגעה לת"א האוניברסיטה (לפי הערכה של 7 דקות בין רעננה מערב להרצליה), וכל המתנה שם תאריך לך את זמני הנסיעה.
 
אם יוצא שפספסת את ה 139 מזרחה ויש 139 מערבה תגיע לרציף 4 באוניברסיטה ואם זמני ההגעה מתואמים תוכל להחליף באותו הרציף ל 139 או 41 שמגיעות מבני ברק וממשיכות למסילת חולון. אם תגיע ב 60 או 96 אז תהיה החלפה נוחה פחות מרציף 2 באוניברסיטה לרציף 4. אני מעריך שבשני המקרים זה יחסוך 20-15 דקות בהשוואה להמתנה ל 139 הבאה מזרחה.
 
בתחנת כפר סבא יהיו 4 רכבות לשעה לכל תחנות תל אביב - 139 מזרחה ב26 דקות לאוניברסיטה   ו60,96 מערבה ב25 דקות. ברעננה מערב ההבדל הוא 38 דקות מזרחה לאוניברסיטה ו14 דקות מערבה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בהשלום יותר נוח להחליף מרציף 3 ל 2'
בהשלום יותר נוח להחליף מרציף 3 ל 2
26/09/2019 | 20:59
3
17
על אותה הרמפה, עד שיוסיפו רציף 4 עם מסילה רביעית.
ואיך זה יכול להיות 25 דקות נסיעה מערבה? הרי העיקוף דרך ראש העין צפון יותר גדול והמהירות מראש העין לסגולה מוגבלת ל 80 קמ"ש ובהמשך 70 ואז מבני ברק מוגבל ל 30 בעיקול עד ת. אוניברסיטה.
 
דרך מערב מרעננה להרצליה המרחק בין התחנות יותר גדול והמהירות יכולה להגיע ל 120-140 קמ"ש כולל בעיקול המסילה שמאלה, ומהרצליה 110 קמ"ש עד ת"א אויברסיטה ב 7 דקות.
 
לא הגיוני ש 25 דקות נסיעה, אמור להיות משהו כמו 10 דקות פחות מכפר סבא לת"א בקו המערבי (כמובן שכולל את ת. הוד השרון בנסיעה פחות מ 80 קמ"ש מכםפר סבא ב 2 דקות ונכנס לרעננה דרום במנהרה עד רעננה מערב 80 קמ"ש לפחות).
 
מה שעשו זה שהמסילה מרעננה מערב לת"א עשו מעט צפונה ולא ישר לקצר זמן נסיעה, יחד עם הכביש 531 גם מעט צפונה.
אחרת היו עושים מנהרה ישר במערב ולא מעט צפונה במפלס הקרקע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה נכון רק ל 60,96 במסילה 2 דרומה.'
זה נכון רק ל 60,96 במסילה 2 דרומה.
27/09/2019 | 01:48
2
17
אם הרכבת מערבה רבע שעה אחרי ה 139 הקיים מזרחה היא 139 מערבה אז הרציף שלה בסוף המסלול בת"א מרכז יהיה רציף 6 והרכבת הבאה דרומה במסילה 3 תגיע גם היא לרציף 6 אחרי החיוג של ה 139.
 
הערכות הזמנים שלי מבוססים על הלו"ז הקיים של רכבת ישראל לנסיעות מכפר סבא לת"א האוניברסיטה, מכפר סבא לרעננה מערב, ומהרצליה לת"א האוניברסיטה. אני מעריך שהנסיעה בין רעננה מערב להרצליה תארוך 7 דקות בגלל המרחק והסיבוב. אם זה יוצא טיפה פחות אז עדיין מדובר בהערכה זהירה שמנסה ליצור תרחיש ריאלי לתחנות רעננה.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז זה יהיה אותו זמן נסיעה לבת ים קוממיות כמו זמן נסיעה בפקק'
אז זה יהיה אותו זמן נסיעה לבת ים קוממיות כמו זמן נסיעה בפקק
27/09/2019 | 15:02
1
15
באיילון מכביש 531 בעיקול לדרומה ליד מסילת רכבת, והמסלול קצר יותר וארוך זמן.
 
במילים אחרות, בולשיט.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איך תוספת של כ11 דק' משתווה לפקק?'
איך תוספת של כ11 דק' משתווה לפקק?
29/09/2019 | 02:05
9
בתיכנון הזה יהיו 4 רכבות למסילת חולון: 139 מזרחה מת"א מרכז ולולאת השרון, 41 מראש העין. אם מתאמים את הרכבות מבני ברק שיגיעו מקסימום 10 דקות אחרי רכבות ה 139 מהרצליה או פחות מכך עם רכבות ה 60,96 במסילות 1-2 אז יש אמנם תוספת זמן מסויימת אבל זמן הנסיעה הכולל והאמינות אינם משתווים לפקקי תנועה שיכולים להוסיף חצי שעה ומעלה באופן פתאומי מהיום למחר.
 
לצערי תיכנון שמשרת את תל אביב יגבר על צרכי מסילת חולון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'96 מכפר סבא לבית שיש דרך קו המערבי זה סיבוב ארוך ומיותר'
96 מכפר סבא לבית שיש דרך קו המערבי זה סיבוב ארוך ומיותר
23/09/2019 | 21:40
8
70
עדיף לחכות למסילה המזרחית בעוד 6 שנים ואולי יהיה אפשר לנסוע מכפר סבא בקו המזרחי דרך לוד במחלף למסילת שורק ואז לבית שמש וזה יותר קצר ופחות זמן.
אם הקו יעבור במסלול המערבי לבית שמש צריך אקספרס דרך ת"א עם עצירות עד רעננה ולדלג על הרצליה (כי יש רכבת קו נתניה-בית שמש שעוצרת בהרצליה) במהירות 140 קמ"ש עד ת"א אוניברסיטה כל התחנות בת"א עד הגנה ולהמשיך מזרחה באותה המהירות הנ"ל בלי לעצור בכפר חב"ד עד לוד כולל עצירה ולהמשיך לבית שמש.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רכבות 60 ו 96 נוסעות במסילות 1-2 באיילון. '
רכבות 60 ו 96 נוסעות במסילות 1-2 באיילון.
23/09/2019 | 22:01
7
65
הדיאגרמה מעבירה אותן למסילות 3-4 הריקות צפונית לאוניברסיטה. הן אינן נוסעות במסילות 3-4 באיילון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא בטוח שיש מפלגים שייאפשרו לעשות את זה'
לא בטוח שיש מפלגים שייאפשרו לעשות את זה
24/09/2019 | 16:45
6
48
בתחנת האוניברסיטה מסילות 1-2 של הקו הראשי מעט גבוהות יותר ממסילות 3-4 (של קו השרון/הירקון). בגלל הפרשי הגבהים האלו קשה עד בלתי אפשרי לשים מפלג בין כל 4 המסילות האלו. יש מפלגים מצפון לסבידור, ויש דאבלקרוס בין מסילות 3-4, אבל רכבת לא יכולה לעצור ב1-2 באוניברסיטה ורק אז לעבור למסילות 3-4.
 
האם יש מספיק זמן פנוי ברציפים 3-4 כדי להעביר לשם את שתי הרכבות האלו?
בתפעולית תל ברוך אפשר אמנם להעביר רכבת שבאה מצפון מהקו הראשי למסילות 3-4, אבל אי אפשר להעביר רכבת שנוסעת צפונה על הקו הראשי למסילות 3-4 (אלא אם בנו מפלגים חדשים מאז שצולם תצלום האוויר בשנה שעברה. למיטב ידיעתי לא הוסיפו עוד מפלגים שם).
 
אחרי תפעולית תל ברוך המפלגים הבאים הם רק לקראת תחנת הרצליה למיטב ידיעתי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שקריטי ל 60,96 זה מעבר ל3-4 אחרי סבידור.'
מה שקריטי ל 60,96 זה מעבר ל3-4 אחרי סבידור.
24/09/2019 | 20:15
41
מצפון לסבידור יש קיבולת. אם מסיבות תפעוליות המעבר מ1 ל 3 צריך להעשות בתחנה תפעולית שונה מהמעבר בין 2 ל4 זה יכול להקל על המערכת בגלל פיזור המעברים בין מספר נקודות.
 
בכל מקרה מפלגים חדשים הם עניין פשוט יחסית בהשוואה לבניית המסילה הרביעית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'או במילים אחרות, נחכה אולי 7 שנים למסילה רביעית'
או במילים אחרות, נחכה אולי 7 שנים למסילה רביעית
26/09/2019 | 21:10
1
48
ואז הקו מכפר סבא לבת ים קוממיות דרך הרצליה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין צורך להמתין ל 4 רכבות לשעה לת"א.'
אין צורך להמתין ל 4 רכבות לשעה לת"א.
27/09/2019 | 02:07
29
ההצעה שלי מאפשרת 4 רכבות לשעה לת"א הן לתחנות מסילת הירקון והן לתחנות מסילת השרון. היא אינה תלוייה במסילה הרביעית.
 
קודם כל - ההצעה שלי מקצצת את הרכבות מכפר סבא מזרחה מ 4 לשעה ל 2 לשעה כך שזו אכן הרעה אבל יהיו לך 2 רכבות ישירות לשעה, במסלול הנוכחי אחת כל 30 דקות.
 
נכון שכנוסע למסילת חולון ההצעה שלי פוגעת בך, ואני מצטער על כך, אבל הסיבה שאני מציע לסיים את רכבות 41 בראש העין היא שיש שם רציף שלישי המתאים לדיור רכבות אחרי נסיעה של למעלה משעתיים מבאר שבע בעוד שכל שאר התחנות במסילת השרון (כולל הרציפים המוקדשים לה בהרצליה) הן בנות 2 רציפים בלבד.
 
אינני מציע לדייר את 60,96 בכפר סבא אלא שהקו יסתיים ויהיה חיוג מערבה.
 
בעתיד יתכן שעם השלמת תחנת תעופה (איירפורט סיטי) בצומת אל-על יהיה הגיון בהארכת 60,96 דרך המסילה המזרחית עד ללוד ואולי בהפעלתם כקווים מעגליים (60 דרך תל אביב לשרון ומשם למזרחית, 6X דרך המסילה המזרחית לשרון ומשם לתל אביב, 96 ו 9X במתכונת דומה). דבר כזה יתגבר את השירות החצי שעתי בין כפר סבא לראש העין שההצעה שלי יוצרת במקום 4 הרכבות לשעה כיום. אם יהיה דבר כזה אני מקווה שיתזמנו את הרכבת מכפר סבא שתגיע כ 5 דקות לפני שרכבות 41 יוצאות דרומה מראש העין.
 
לצערי העדיפות מס 1 של המערכת היא תל אביב.
 
כמו כן ההחלפות שתצטרך לעשות מרכבות מערבה במסילת השרון הן החלפות קלות יחסית תוך מספר דקות על אותו רציף או אותו אי רציפים.  משום שרוב הנוסעים ירדו בתחנות תל אביב יתפנו מקומות ברכבות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'דאבלקרוס זה מפלגים שחוצים אחד את השני בין 2 מסילות?'
דאבלקרוס זה מפלגים שחוצים אחד את השני בין 2 מסילות?
26/09/2019 | 21:11
2
36
לצפיה ב-'כן'
כן
26/09/2019 | 23:15
1
43
סוגים נוספים תוכל למצוא כאן : http://www.railsystem.net/turnouts/
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה'
תודה
27/09/2019 | 15:03
8
לצפיה ב-'אם אני מבין נכון אתה פוגע בנתניה'
אם אני מבין נכון אתה פוגע בנתניה
27/09/2019 | 16:43
1
34
אתה מודע לכך שהביקוש מ/ל תחנות נתניה הרבה יותר גדול מאשר הביקוש מ/ל תחנות מסילת השרון?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מעיון בדיאגרמה לא צריך לפגוע בנתניה.'
מעיון בדיאגרמה לא צריך לפגוע בנתניה.
29/09/2019 | 02:23
21
יש חיסרון מסויים לעבודה בזום גדול בשעות הערב המאוחרות:
 
לא שמתי לב שרכבת 90 מסתיימת בהרצליה !
 
כך שניתן להמשיך את 60 לנתניה ולהאריך את 90. אולי איצור דיאגרמה חדשה עם מקצה שיפורים.
 
משום שדיאגרמת כל המספרים שיצרתי בעבר אינה מראה שעות פעילות מצאתי את מספרי הרכבות בתחנות לפי מפות גוגל ובחירה בשעות העומס. זו כנראה הסיבה שפיספסתי את ההצלבה בין 90 להרצליה.
 
בתיכנון הראשוני שלי חשבתי שאפשר לעצור את אחת מ4 רכבות הקו הראשי בנתניה (זו שזמנה קרוב ביותר לרכבת 60 שאין צורך לבטל) כעצירת ביניים יחידה.
 
הנסועה בתחנות רעננה כיום אינה משקפת את הפוטנציאל שתהיה להן כשבמקום 38 דקות לאוניברסיטה יהיה אפשר להגיע לשם ב14.
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ