סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה

אם זמן המתנה יהיה ארוך, זה יהיה אותו זמן כמו לנסוע דרך ראש

צריך להוסיף על מה שנכתב בשבתשתיות שלתושבי רעננה יהיה תחליף
שעדיין יקצר את זמני הנסיעה - החלפה בהרצליה.
לעומת זאת, אם הלולאה תופעל במלואה במתכונת של שתי רכבות בשעה בכל כיוון בלולאה לנוסעים מתחנות ראש העין, פתח תקוה ובני ברק לא יהיה תחליף לשתי הרכבות שיצומצמו, כלומר הפחתת תדירות ב-50%.

לגבי תושבי כפר סבא, אלן כבר הראה בפורום שההבדל בזמן הנסיעה בין כפר סבא לתל אביב לא יתקצר משמעותית בנסיעה דרך רעננה והרצליה לעומת נסיעה דרך מסילת הירקון וגם להם תהיה את אופציית ההחלפה בהרצליה.

אפשר להתמקד בראייה הצרה של רעננה ואפשר להסתכל מערכתית.
אם זמן המתנה יהיה ארוך, זה יהיה אותו זמן כמו לנסוע דרך ראש
העין וגם לעבור מתחת ולבזבז זמן.
 
לא נראה לי שיש קשר לפגיעה בנוסעי בני ברק ופתח תקוה

הנה הציטוט מ"שבתשתיות":
"
ע"פ המידע העדכני שהגיע לשבתשתיות, בכוונת משרד התחבורה להשאיר את מתכונת ההפעלה בתצורתה הנוכחית. כלומר: 4 הרכבות בשעה, שיוצאות כיום מרעננה מערב לעבר ת"א והמשך הקו דרומה, תמשכנה לפעול באופן זה בהבדל אחד: תחנת הקצה תהיה הרצליה. מטרת הצעד היא למנוע פגיעה בנוסעי בני ברק ופ"ת, אך חשוב לציין שאי הפעלת הלולאה (הצעה שהייתה מונחת על השולחן מימים ימימה) כפי שתוכנן במקור, חותכת לנוסעי רעננה וכפ"ס את התקווה לקיצור זמן הנסיעה אל תל אביב. עוד אוסיף, שמאחר ובקרב בני עמי אני יושב, לא מן הנמנע שההחלטה הסופית בנושא תושפע ממידת הלחץ הפוליטי והציבורי שיופעל על משרד התחבורה מצד בעלי העניין.
"
לא נראה לי שיש קשר לפגיעה בנוסעי בני ברק ופתח תקוה
הבנתי שחסר מערך הרכבת כדי להשלים את מסלול לולאת השרון להמשך הקו מהרצליה, ממסילת השרון דרך הוד השרון, רעננה והרצליה לדרום, אשר יקצר סמן נסיעה לת"א ודרומה.
וזה עדיף מלבל עגמת נפש לנסוע בפקק באיילון 40 דקות ויותר.
 

telaviv202

New member
אפשר לקוות שההחלפה בהרצליה תהיה מהירה וקלה

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
אפשר לקוות שההחלפה בהרצליה תהיה מהירה וקלה
אולי זה גם אומר שהרצליה תהפוך להיות תחנה איילונית כמו תחנות תל אביב.
 

אורי404

New member
היא בבא העת תהיה, כאשר היא תהיה תחנת קצה לקו A1 ירושלים

אפשר לקוות שההחלפה בהרצליה תהיה מהירה וקלה
אולי זה גם אומר שהרצליה תהפוך להיות תחנה איילונית כמו תחנות תל אביב.
היא בבא העת תהיה, כאשר היא תהיה תחנת קצה לקו A1 ירושלים
באמת מעניין האם זה יהיה במהלך 2020 או שגם זה מקרה אבוד.
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה היא בתיאום ובזמני ההמתנה.

היא בבא העת תהיה, כאשר היא תהיה תחנת קצה לקו A1 ירושלים
באמת מעניין האם זה יהיה במהלך 2020 או שגם זה מקרה אבוד.
הבעיה היא בתיאום ובזמני ההמתנה.
אם מתאמים החלפת רכבות בהרצליה כקצה קו השרון זה חייב להתבסס על לפחות 5 דקות בין הגעת קו השרון ויציאת הקווים האחרים (פרברית אשקלון, ירושלים נבון, בית שמש) אולי אפילו 10 דקות בגלל המעבר התת קרקעי הצר (ירדתי בתחנה במאי 2018, היה תור לירידה כבר על הרציף בגלל המעבר הצר שלא מכיל את כמות הנוסעים הנוכחית). כמו כן התיאום עם הקווים הקיימים מסובך יותר ממה שקורה בנתב"ג כיום כי לא מדובר בקו ענף קצר שניתן לתאמו ב 100% עם רכבות בנקודת המוצא שלו אלא בקו ארוך במיוחד שחצי מהרכבות שלו מתחילות בבאר שבע.

בנסיעה קצרה כמו רעננה - ת"א מדובר בתוספות זמן שמאריכות את הנסיעה ב30%-50% לעומת המשך הקו עד לתל אביב מרכז.

אם התשתית המסילתית קיימת עד לתל אביב מרכז אז חבל שלא לתת שירות מהיר עד לשם.
 

GLSRA

Active member
הרעיון שלך להמשיך עד תל אביב מרכז ממש מעניין

הבעיה היא בתיאום ובזמני ההמתנה.
אם מתאמים החלפת רכבות בהרצליה כקצה קו השרון זה חייב להתבסס על לפחות 5 דקות בין הגעת קו השרון ויציאת הקווים האחרים (פרברית אשקלון, ירושלים נבון, בית שמש) אולי אפילו 10 דקות בגלל המעבר התת קרקעי הצר (ירדתי בתחנה במאי 2018, היה תור לירידה כבר על הרציף בגלל המעבר הצר שלא מכיל את כמות הנוסעים הנוכחית). כמו כן התיאום עם הקווים הקיימים מסובך יותר ממה שקורה בנתב"ג כיום כי לא מדובר בקו ענף קצר שניתן לתאמו ב 100% עם רכבות בנקודת המוצא שלו אלא בקו ארוך במיוחד שחצי מהרכבות שלו מתחילות בבאר שבע.

בנסיעה קצרה כמו רעננה - ת"א מדובר בתוספות זמן שמאריכות את הנסיעה ב30%-50% לעומת המשך הקו עד לתל אביב מרכז.

אם התשתית המסילתית קיימת עד לתל אביב מרכז אז חבל שלא לתת שירות מהיר עד לשם.
הרעיון שלך להמשיך עד תל אביב מרכז ממש מעניין
זה נותן מענה לשלוש תחנות חשובות לתושבי רעננה, כפר סבא ואפילו הוד השרון.
הרצליה (בעיקר ליוממים שרוצים להגיע לאיזור התעשייה), לאוניברסיטה וגני התערוכה ות"א מרכז שהיא תחנה עמוסה בכל מקרה.
עדיין זהמפספס את השלום וההגנה אבל כאן כבר אילוצי המחסור של המסילה הרביעית ברורים.
שורה תחתונה - אני בעד !
 
פחות נוח, כי הרכבת תיכנס לרציף 6

אפשר לקוות שההחלפה בהרצליה תהיה מהירה וקלה
אולי זה גם אומר שהרצליה תהפוך להיות תחנה איילונית כמו תחנות תל אביב.
פחות נוח, כי הרכבת תיכנס לרציף 6
ואז צריך להחליף לרציף 4 בירידה למנהרה ועליה לרציף כדי להמשיך לת"א.
רק לחץ ציבורי יכול להוביל לשינוי שיהיה רכבת ישירה ללא החלפה.
 
סוף סוף תהיה לתושבי כפר סבא נסיעה נוחה להרצליה

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
סוף סוף תהיה לתושבי כפר סבא נסיעה נוחה להרצליה
כל עובדי איזור התעשייה, גם מי שנוסע לים או לקניון שבעת הכוכבים או לעיר, אפשר מתחנת סוקולוב לדוגמא ליסוע שלוש תחנות ואתה בהרצליה. אני מעריך כעשר דקות נסיעה. אף פעם לא היה לנו אוטובוס ישיר להרצליה מכפר סבא.
משרד התחבורה החליט במשך שנים שאנחנו נסתפק באוטובוס 29 שהמסלול שלו בין הארוכים בארץ. בשנים האחרונות פעם גם קן 39 שחסך את המעבר דרך מרכז הרצליה, אבל גם היה ארוך מאוד. קו 149 עד גלילות ומשם קו 90 היה סיפור ארוך ולא סימפטי. ליסוע ברכבת ולהחליף באוניברסיטה גם לקח הרבה זמן.
מישהו - מישהו - חשב להציע לתושבי כפר סבא קו שנוסע דרך 531? רק מראה איזו תפיסה אכזרית ומיושנת יש למערכת התחבורה בעיר. אחרי עשרות שנים הגיעה אלינו עדנה. מתחנת הרצליה אפשר ללכת ברגל לאיזור התעשייה או לקחת אוטובוס מערבה או מזרחה.
 

אורי404

New member
לפחות הדבר הטוב הזה יצא - שירות מכפר סבא וסביבותיה להרצליה

סוף סוף תהיה לתושבי כפר סבא נסיעה נוחה להרצליה
כל עובדי איזור התעשייה, גם מי שנוסע לים או לקניון שבעת הכוכבים או לעיר, אפשר מתחנת סוקולוב לדוגמא ליסוע שלוש תחנות ואתה בהרצליה. אני מעריך כעשר דקות נסיעה. אף פעם לא היה לנו אוטובוס ישיר להרצליה מכפר סבא.
משרד התחבורה החליט במשך שנים שאנחנו נסתפק באוטובוס 29 שהמסלול שלו בין הארוכים בארץ. בשנים האחרונות פעם גם קן 39 שחסך את המעבר דרך מרכז הרצליה, אבל גם היה ארוך מאוד. קו 149 עד גלילות ומשם קו 90 היה סיפור ארוך ולא סימפטי. ליסוע ברכבת ולהחליף באוניברסיטה גם לקח הרבה זמן.
מישהו - מישהו - חשב להציע לתושבי כפר סבא קו שנוסע דרך 531? רק מראה איזו תפיסה אכזרית ומיושנת יש למערכת התחבורה בעיר. אחרי עשרות שנים הגיעה אלינו עדנה. מתחנת הרצליה אפשר ללכת ברגל לאיזור התעשייה או לקחת אוטובוס מערבה או מזרחה.
לפחות הדבר הטוב הזה יצא - שירות מכפר סבא וסביבותיה להרצליה
 

Ccyclist

Well-known member
שרטוט הצעתי להארכה עד ת"א מרכז.

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
שרטוט הצעתי להארכה עד ת"א מרכז.
אינני ליד המחשב ולכן אני מצרף שירטוט ראשוני בעט.
&nbsp
טכנית אין כל מניעה להאריך את הקו הקיים מערבה ודרומה מרעננה והרצליה עד לתל אביב מרכז על כל שמותיה.
&nbsp
הצעתי היא שבפועל הקו ימשיך את כל לולאת השרון במסלול הקיים עד לתל אביב מרכז ויחזור חזרה.
&nbsp
פרקטית תחנת ראש העין צפון תמותג כ"תחנת קצה" (פוטנציאלית - תחנת ויסוט) של הקו הקיים, והענף הצפוני ימותג כ"קו ראש העין - הוד השרון - תל אביב מרכז.
&nbsp
בתוך הלולאה ולפני ראש העין הרכבות יוכלו לכרוז שהן ממשיכות במסלול הקו השני ("רכבת מתל אביב מרכז וערי השרון לראש העין, ממשיכה בקו ראש העין - באר שבע דרך כל תחנות תל אביב").
&nbsp
באיילון תהיה תדירות של 4 רכבות לשעה לכל אחד מהענפים, מרבית הנוסעים יבחרו ב"קו" שנכון ליעדם.



 

Ccyclist

Well-known member
הגירסה הממוחשבת לשירטוט

שרטוט הצעתי להארכה עד ת"א מרכז.
אינני ליד המחשב ולכן אני מצרף שירטוט ראשוני בעט.
&nbsp
טכנית אין כל מניעה להאריך את הקו הקיים מערבה ודרומה מרעננה והרצליה עד לתל אביב מרכז על כל שמותיה.
&nbsp
הצעתי היא שבפועל הקו ימשיך את כל לולאת השרון במסלול הקיים עד לתל אביב מרכז ויחזור חזרה.
&nbsp
פרקטית תחנת ראש העין צפון תמותג כ"תחנת קצה" (פוטנציאלית - תחנת ויסוט) של הקו הקיים, והענף הצפוני ימותג כ"קו ראש העין - הוד השרון - תל אביב מרכז.
&nbsp
בתוך הלולאה ולפני ראש העין הרכבות יוכלו לכרוז שהן ממשיכות במסלול הקו השני ("רכבת מתל אביב מרכז וערי השרון לראש העין, ממשיכה בקו ראש העין - באר שבע דרך כל תחנות תל אביב").
&nbsp
באיילון תהיה תדירות של 4 רכבות לשעה לכל אחד מהענפים, מרבית הנוסעים יבחרו ב"קו" שנכון ליעדם.
הגירסה הממוחשבת לשירטוט
המפה מייצגת את הקו לירושלים בשלב שיגיע להרצליה משום שסלוטים אלו נשמרים עבורו כיום במסילות 1-2.

מנסיוני עם רכבות פרבריות גם תחנה של 3-4 רכבות לשעה אינה נוחה מספיק להחלפות כי אלו יכולות להוסיף 10-15 דקות לנסיעה, דבר שיהפוך נסיעה מרעננה לתל אביב ברכבות לא ישירות לעניין של חצי שעה במקום 15 דקות ברכבת ישירה.

 
השרטוט הזה לא מוכיח את הישימות של תפעול כזה בשעות השיא

הגירסה הממוחשבת לשירטוט
המפה מייצגת את הקו לירושלים בשלב שיגיע להרצליה משום שסלוטים אלו נשמרים עבורו כיום במסילות 1-2.

מנסיוני עם רכבות פרבריות גם תחנה של 3-4 רכבות לשעה אינה נוחה מספיק להחלפות כי אלו יכולות להוסיף 10-15 דקות לנסיעה, דבר שיהפוך נסיעה מרעננה לתל אביב ברכבות לא ישירות לעניין של חצי שעה במקום 15 דקות ברכבת ישירה.
השרטוט הזה לא מוכיח את הישימות של תפעול כזה בשעות השיא
ללא לוח זמנים מתוכנן לכל הרכבות שאתה רוצה להעמיס על רציפים 5-6 בתחנת סבידור מרכז.
אתה מציע בשעות השיא 16 רכבות בין סבידור לאוניברסיטה במסילות המזרחיות כאשר מחציתן מחייגות בסבידור.
ללא לו"ז מתוכנן קשה לראות את הישימות של זה.
וצריך לזכור שבסבידור הרבה יותר קל להתחיל ולסיים רכבות שנוסעות דרומה ולא צפונה.
 

Ccyclist

Well-known member
אין כל בעיה להמתין לכניסה לת"א מרכז.

השרטוט הזה לא מוכיח את הישימות של תפעול כזה בשעות השיא
ללא לוח זמנים מתוכנן לכל הרכבות שאתה רוצה להעמיס על רציפים 5-6 בתחנת סבידור מרכז.
אתה מציע בשעות השיא 16 רכבות בין סבידור לאוניברסיטה במסילות המזרחיות כאשר מחציתן מחייגות בסבידור.
ללא לו"ז מתוכנן קשה לראות את הישימות של זה.
וצריך לזכור שבסבידור הרבה יותר קל להתחיל ולסיים רכבות שנוסעות דרומה ולא צפונה.
אין כל בעיה להמתין לכניסה לת"א מרכז.
יש שני שלבי תיאום וויסות לקטע הקריטי באיילון. האחד הוא שהרכבות תצאנה בתיאום מבני ברק והרצליה כך שההגעה לת"א מרכז תהיה לפי הלוז ו16 הסלוטים הפנויים לכיוון בכל אחת ממסילות 3-4. השני הוא שבניגוד למצב מדרום לת"א מרכז הרכבות מצפון תמיד יכולות להמתין במסילה 4 לפני הכניסה לת"א מרכז בעוד הרכבות צפונה משתמשות במסילה 3.
&nbsp
בכל אחת משתי המסילות יש 12-16 סלוטים לשעה, הצעתי תשתמש ב 8 לכיוון. 4-8 הסלוטים הריקים יספיקו ל 4 החיוגים הנחוצים צפונה כולל 2-4 חייוגי דיור.
&nbsp
אם מגדירים את רציף 5 בת"א מרכז כרציף דרומה ורציף סיום הקו אז רציף 6 צפונה חופשי לשחרר את הרכבות מהקטע החד מסילתי מבלי שיצטברו עיכובים מהקטע הזה. ברציף 5 תהיינה 8 רכבות בשעה וברציף 6 תהיינה 4. זה לא שונה מהותית מאופן ההפעלה בנתב"ג כיום למעט קיומן של מסילות דיור מצפון לת"א מרכז.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
כמו כן אינני חושב שצריך להוסיף יותר ממערך או שניים כדי לכסות תוספת זמן נסיעה של 30-40 דקות נטו לקו (רעננה מערב עד ת"א מרכז וחזרה).
 

Ccyclist

Well-known member
תיקון: 5 צפונה ו 6 דרומה + חיוגים.

אין כל בעיה להמתין לכניסה לת"א מרכז.
יש שני שלבי תיאום וויסות לקטע הקריטי באיילון. האחד הוא שהרכבות תצאנה בתיאום מבני ברק והרצליה כך שההגעה לת"א מרכז תהיה לפי הלוז ו16 הסלוטים הפנויים לכיוון בכל אחת ממסילות 3-4. השני הוא שבניגוד למצב מדרום לת"א מרכז הרכבות מצפון תמיד יכולות להמתין במסילה 4 לפני הכניסה לת"א מרכז בעוד הרכבות צפונה משתמשות במסילה 3.
&nbsp
בכל אחת משתי המסילות יש 12-16 סלוטים לשעה, הצעתי תשתמש ב 8 לכיוון. 4-8 הסלוטים הריקים יספיקו ל 4 החיוגים הנחוצים צפונה כולל 2-4 חייוגי דיור.
&nbsp
אם מגדירים את רציף 5 בת"א מרכז כרציף דרומה ורציף סיום הקו אז רציף 6 צפונה חופשי לשחרר את הרכבות מהקטע החד מסילתי מבלי שיצטברו עיכובים מהקטע הזה. ברציף 5 תהיינה 8 רכבות בשעה וברציף 6 תהיינה 4. זה לא שונה מהותית מאופן ההפעלה בנתב"ג כיום למעט קיומן של מסילות דיור מצפון לת"א מרכז.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
כמו כן אינני חושב שצריך להוסיף יותר ממערך או שניים כדי לכסות תוספת זמן נסיעה של 30-40 דקות נטו לקו (רעננה מערב עד ת"א מרכז וחזרה).
תיקון: 5 צפונה ו 6 דרומה + חיוגים.
רציף 5 = למסילה 3 צפונה, 6 = ממסילה 4 דרומה וחיוגים.
 

Ccyclist

Well-known member
הנה הצעה ללו"ז על בסיס הלו"ז הקיים בקו כיום.

השרטוט הזה לא מוכיח את הישימות של תפעול כזה בשעות השיא
ללא לוח זמנים מתוכנן לכל הרכבות שאתה רוצה להעמיס על רציפים 5-6 בתחנת סבידור מרכז.
אתה מציע בשעות השיא 16 רכבות בין סבידור לאוניברסיטה במסילות המזרחיות כאשר מחציתן מחייגות בסבידור.
ללא לו"ז מתוכנן קשה לראות את הישימות של זה.
וצריך לזכור שבסבידור הרבה יותר קל להתחיל ולסיים רכבות שנוסעות דרומה ולא צפונה.
הנה הצעה ללו"ז על בסיס הלו"ז הקיים בקו כיום.
בכחול: לו"ז רכבת ישראל לפי גוגל (קבצי משרד התחבורה) ומספרי קווים רשמיים
&nbsp
בשחור: הצעתי לזמני הארכה, על בסיס השערה שזמן הנסיעה מרעננה מערב להרצליה יהיה כ 7 דקות. זמני הנסיעה מהרצליה לתחנות תל אביב הם לפי זמני הנסיעה הרשמיים של הקו הפרברי.
&nbsp
כמו כן ישנם מספרי רכבות משלי, 1-8, כדי לעקוב אחרי הרכבות מהטור הימני כשהן ממשיכות בטור השמאלי.
&nbsp
בחום-זהב: שינוי זמנים של 5 דקות בקו השרון מזרחה (תחילת הקו המשותף). אני מדגים זאת באמצעות עצירת ויסות של 5 דקות בראש העין.
&nbsp
בתחתית הלו"ז ישנו לו"ז נפרד לרציף 6 של ת"א מרכז המדגים שניתן למקם את כל התנועות בהפרש של 5 דקות. ניתן להצליב זאת עם העמדה של רציף 5 בזמנים הרשמיים בכיוון השרון.
&nbsp
כל זה אינו משפיע על הקטע החד מסילתי של ת"א השלום משום שהלו"ז בנוי על הלו"ז הקיים.

 

DRORIKO8

New member
אם אני רוצה להגיע מרכבת נורדאו לרכבת האוניברסיטה

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
אם אני רוצה להגיע מרכבת נורדאו לרכבת האוניברסיטה
האם הנסיעה דרך הרצליה והחלפת הרכבות תהיה יותר קצרה בזמן מהמסלול שאני נוסע היום(כלומר דרך ראש העין)?
 
מנורדאו די בטוח שלא, מסוקולוב אולי

אם אני רוצה להגיע מרכבת נורדאו לרכבת האוניברסיטה
האם הנסיעה דרך הרצליה והחלפת הרכבות תהיה יותר קצרה בזמן מהמסלול שאני נוסע היום(כלומר דרך ראש העין)?
מנורדאו די בטוח שלא, מסוקולוב אולי
תלוי באילו שעות ומה התדירות של הרכבות בהרצליה.
 

אורי404

New member
מדוע למעשה לא מפעילים את השירות הזה כיום?

סקופ משבתשתיות - לולאת השרון לא תופעל במלואה
במקום להפעיל את הלולאה כמו בתוכנית התפעולית של 2020, שהייתה יכולה לספק קישור מהיר בין רעננה לתל אביב בלי לעבור בפתח תקווה, משרד התחבורה החליט שתחנת הקצה תהיה הרצליה. משמע לנוסעים מרעננה לתל אביב תהיה אפשרות לנסוע עד הרצליה ולהחליף שם, או לנסוע בדרך הארוכה דרך ראש העין ופתח תקווה.

כך לפי "שבתשתיות" בפייסבוק.
מדוע למעשה לא מפעילים את השירות הזה כיום?
נית להפעיל רכבות מכיוון רעננה לכיוון הרצליה? אם כן למה לא להפעיל את זה כיום, במקום מתישהו (מתי?) ב-2020?
 
כי תחנת הרצליה עדיין לא מוכנה לזה לגמרי וצריך לעשות פעימת

מדוע למעשה לא מפעילים את השירות הזה כיום?
נית להפעיל רכבות מכיוון רעננה לכיוון הרצליה? אם כן למה לא להפעיל את זה כיום, במקום מתישהו (מתי?) ב-2020?
כי תחנת הרצליה עדיין לא מוכנה לזה לגמרי וצריך לעשות פעימת
איתות
 

אורי404

New member
תודה. הדברים האלה התעכבו

כי תחנת הרצליה עדיין לא מוכנה לזה לגמרי וצריך לעשות פעימת
איתות
תודה. הדברים האלה התעכבו
דומני שהתכנון היה עוד ב-2018 לפתוח את החיבור מרעננה להרצליה. לא ממש מובנים העיכובים בתחנת הרצליה ובפעימת האיתות.
 
למעלה