עוד קצת על מטרופולין

DRORIKO8

New member
עוד קצת על מטרופולין

עוד קצת על מטרופולין
אני עומד היום בתחנה של ויצמן/גורדון בכפר סבא. למי שלא יודע זאת תחנה אחת אחרי התחנה של החטיבות. מגיעים שני קו 29 מפוצצים בתלמידים אז אמרתי שאני אחכה לקו 5(לפי המוביט אמור להגיע עוד 2 דקות) פתאום מיד אחרי אני רואה את קו 85, קו תלמידים, עובר עם 2 נוסעים באוטו. דקה אחרי הגיע קו 5 מלא אף הוא בתלמידים. ואני שואל למה קו 85 שהיעוד שלו הוא לאסוף תלמידים נוסע ריק בזמן שכל התלמידים נופלים על קוי השירות? ככה מנהלים תחבורה ציבורית תגידו לי?
 

אורי404

New member
לקו 85 יש תחנות איסוף בויצמן

עוד קצת על מטרופולין
אני עומד היום בתחנה של ויצמן/גורדון בכפר סבא. למי שלא יודע זאת תחנה אחת אחרי התחנה של החטיבות. מגיעים שני קו 29 מפוצצים בתלמידים אז אמרתי שאני אחכה לקו 5(לפי המוביט אמור להגיע עוד 2 דקות) פתאום מיד אחרי אני רואה את קו 85, קו תלמידים, עובר עם 2 נוסעים באוטו. דקה אחרי הגיע קו 5 מלא אף הוא בתלמידים. ואני שואל למה קו 85 שהיעוד שלו הוא לאסוף תלמידים נוסע ריק בזמן שכל התלמידים נופלים על קוי השירות? ככה מנהלים תחבורה ציבורית תגידו לי?
לקו 85 יש תחנות איסוף בויצמן
לפי אתר האינטרנט של משרד התחבורה, לקו 85 תחנות איסוף ברחוב ויצמן.
מקווה שכיוון שהוא היה פנוי, לעומת האוטובוסים בקווים אחרים, הוא עצר בתחנה לאיסוף.
 

DRORIKO8

New member
לא עצר

לקו 85 יש תחנות איסוף בויצמן
לפי אתר האינטרנט של משרד התחבורה, לקו 85 תחנות איסוף ברחוב ויצמן.
מקווה שכיוון שהוא היה פנוי, לעומת האוטובוסים בקווים אחרים, הוא עצר בתחנה לאיסוף.
לא עצר
 

אורי404

New member
הוא היה צריך לעצור. אבל "מטרופולין" לא עוצרים הרבה פעמים

הוא היה צריך לעצור. אבל "מטרופולין" לא עוצרים הרבה פעמים
כבר לא פעם ולא פעמים בחודשים האחרונים, שאוטובוסים אחרים, כמו קו 17 דילגו על איסוף ברחוב ויצמן. למרות שאלה בהחלט תחנות איסוף בשני הכיוונים. הן לכיוון תחנת הרכבת נורדאו והן לכיוון בית ברל.
בחלק מהפעמים הם בכלל לא היו בנתיב, שקרוב לתחנה. זה לא שהיה מספר נוסעים בעמידה מעל לתקן, שהם לא יכלו לעצור.
 
למעלה