matrix200200
Active member
המספר במוסקווה גבוה יותר מסיבות ברורות.
יש יותר אנשים שכנראה לא יכולים להרשות לעצמם מכונית פרטית ונאלצים לנסוע בתחבורה ציבורית.
בנוסף מוסקווה היא אחת הערים הכי פקוקות בעולם ולעיתים בהחלט עדיף לנוסע במטרו ולא באוטו.
יש במוסקווה גם שרותי "חשמליות" שמחברות את העיר עם פרברים שבהם להרבה מאוד אנשים יש בתי קיץ (קוראים לזה דאצ'ה).
זה משהו די ייחודי לרוסיה ולא קיים למיטב דעתי כתופעה חברתית רחבה במדינות מערב.
עם להוסיף את שרותי החשמליות ואת הרכבות האורבניות החדשות (שנכתבר עליהן לא מזמן כאן בפורום), גם אם תוסף בלונדון שאר שרותים רכבתיים שיש בלונדון, עדיין יהיה לך יותר נוסעים במוסקווה.
המספר במוסקווה גבוה יותר מסיבות ברורות.!Felicitaciones¡ המספר לא רע בהקשר למערכות אחרות.
המספר המוסקבאי הוא הסביבות ה 7 מיליון ליום והלונדוני (ללא מערכות מסילתיות אחרות בהפעלת TFL) הוא כ5 מיליון ליום אז 4.5 זה מספר סביר ובר השוואה.
 
במקרה הלונדוני, כמו בעדכון שהיה לאחרונה על המקרה המוסקבאי, חלק ניכר מהגידול בתנועה הוא במערכות פרבריות סיבוביות ושיפור השירות בקווי רכבת פרברית קיימים על מנת לשפר תחבורה בינפרברית שהמטרו - עם ההתמקדות שלו בחיבור הפרברים למרכז העיר - לא תמיד עונה עליה. האם גם במקסיקו סיטי עובדים על מערכות פרבריות והיקפיות ? הרי עיר שמוכרזת הגדולה בעולם (לפי מס' תושבים? שטח?) וודאי מגיעה לשלב שבו תושבים פרבריים רבים אינם נשענים על מרכז העיר למרבית צרכיהם.
 
ושאלה מעט ביוגרפית - אתה "מייצג" כאן בפורום הן את מקסיקו והן את צרפת (והתיכנונים ההיסטוריים של חברות צרפתיות בישראל), האם חיית בשתי המדינות, האם עלית מאחת מהן או שעברת אליהן במהלך חייך וחזרת לארץ ?
 
 
יש יותר אנשים שכנראה לא יכולים להרשות לעצמם מכונית פרטית ונאלצים לנסוע בתחבורה ציבורית.
בנוסף מוסקווה היא אחת הערים הכי פקוקות בעולם ולעיתים בהחלט עדיף לנוסע במטרו ולא באוטו.
יש במוסקווה גם שרותי "חשמליות" שמחברות את העיר עם פרברים שבהם להרבה מאוד אנשים יש בתי קיץ (קוראים לזה דאצ'ה).
זה משהו די ייחודי לרוסיה ולא קיים למיטב דעתי כתופעה חברתית רחבה במדינות מערב.
עם להוסיף את שרותי החשמליות ואת הרכבות האורבניות החדשות (שנכתבר עליהן לא מזמן כאן בפורום), גם אם תוסף בלונדון שאר שרותים רכבתיים שיש בלונדון, עדיין יהיה לך יותר נוסעים במוסקווה.