לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2241122,411 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'לחובבי היסטוריה על מטרו(לא היסטוריה שלנו).'
לחובבי היסטוריה על מטרו(לא היסטוריה שלנו).
<< ההודעה הנוכחית
05/09/2019 | 01:15
27
377
היום 4.09.2019 בדיוק לפני 50 שנה נחנך המטרו במקסיקו-סיטי ולמחרת בבוקר הוא נפתח לצבור.
אני מביא להלן מספר צילומים מאותה תקופה עם מעט comments .
חלק מהתמונות מתפרסמות לראשונה.
בכל מידת האפשר אענה לשאלותיכם.
מקסיקו-סיטי היא העיר הגדולה ביותר בעולם וברכבת התחתית שלה נוסעים עכשיו מדי יום 4500000 איש(אני יודע זה עדיין מעט לעומת מוסקווה!).
אם יהיה לכם ענין אעלה עוד תמונות בסוף השבוע.
A
גמורים באולם הייצור, מתחת לשולחן הניהוג במפעל CIMT-LORRAINE בצפון צרפת/היום ALSTOM
C
מבט אל תא הניהוג.
D
קרון ממונע ראשון עם תא ניהוג בשקילה.
E
אניה עם קרונות CIMT LORRAINE ו BRISSONNEAU et LOTZ גם היום ALSTOM , בנמל VERA CRUZ במקסיקו
L
קרונות המטרו על קרונות שטוחים של הרכבת הלאומית המקסיקנית, לקראת יציאתם מהנמל ל דפו הראשון והטרי של STC
Sistema de Transporte Colectivo בעיר מקסיקו-סיטי(2240מ׳ מעל פני הים).
6
תצוגת הרכבת הראשונה במקסיקו-סיטי ב 4.06.1969.
בתא הניהוג עומד נשיא מקסיקו ולידו ראש העיר.
התאריך היה אמור להיות יום ההפעלה, אבל בגלל איחורים בבנית הקו הראשון נאלצו לדחות אותו בשלושה חודשים(בלבד!!!).
הנשיא הדיקטטור היה שנוא על העם, בפרט בגלל שהוא היה אחראי למותם של אלפיי סטודנטים(!!!) שרצו לעשות מהפכה בדיוק לפני המשחקים האולימפיים של 1968.
אחרי לחצים שונים הורדו סוף-סוף ב 2018(קרי אחרי 50 שנה) כל השלטים המזכירים את שמו על לוחות זכרון לחניכת קוויי מטרו.

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ממה שאתה כותב, ניתן להבין שבמוסקבה יש יותר נוסעים מדי יום ?'
ממה שאתה כותב, ניתן להבין שבמוסקבה יש יותר נוסעים מדי יום ?
05/09/2019 | 18:06
17
117
לגבי תמונה D מה הכוונה קרון ניהוג בשקילה ?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'דוקא עכשיו אני לא מוצא את מקור הנתון, מצטער.'
דוקא עכשיו אני לא מוצא את מקור הנתון, מצטער.
06/09/2019 | 00:06
16
156
רצ״ב סטטיסטיקה שפורסמה ב 2018 על ידי ה UITP
Union Internationale des Transports Publics
המתייחסת לשנת 2017 שממקמת את מוסקווה במקום השני בהיבט שנתי; שוב מצטער על הטעות שלי.

לגבי שאלתך על ה ״שקילה״:
אחרי הייצור של הקרונות הראשונים נהוג להוציא אותם למאזניים מחוץ לאולם ההרכבה ולשקול אותם, במקרה שפרסמתי, מדובר על הקרון הממונע עם תא-ניהוג (M), אבל קיימים גם קרונות ממונעים ללא תא ניהוג(N) וקרונות נגררים(R).
במקסיקו ההתחלה היתה עם רכבות בנות 6 קרונות, שמהר מאוד הגיעו לרוויה וכאשר הגיעו קרונות נוספים המערכים הוגדלו ל 9 קרונות, במילים אחרות ממבנה M+R+N+N+R+M עברו ל M+R+N+N+R+N+N+R+M.
היום הצפיפות בקרונות היא כל כך גדולה שברכבות מסוימות ובקווים מסוימים יש קרונות שמורים לנשים בלבד בשעות השיא בבוקר או ביציאה מהעבודה(שמור סוד ואל תספר על ההפרדה לשר התחבורה הנוכחי).
ראה תמונה מתחנת Pantitlan (פרבר עני במזרח העיר) בשעות הבוקר המוקדמות, להמחשת המצב שתיארתי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לפי ויקיפדיה- מוסקבה במקום ה-6 בעולם.'
לפי ויקיפדיה- מוסקבה במקום ה-6 בעולם.
06/09/2019 | 01:41
12
90
אחרי בייג'ינג, שנגחאי, גואנגג'ואו, סיאול וטוקיו. כדאי לציין שלטוקיו יש שתי מערכות מטרו נפרדות שמופעלות ע"י מפעילים שונים, ובכל מקרה רוב הנסיעות בתח"צ בטוקיו מבוצעות בכלל במסילות עיליות ולא במטרו- כך שמספר הנוסעים השנתי בתח"צ מסילתית בטוקיו הוא מעל 10 מיליארד בשנה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מטרו לא חייב להיות תחתי, הוא יכול להיות גם עילי כולו, העיקר '
מטרו לא חייב להיות תחתי, הוא יכול להיות גם עילי כולו, העיקר
06/09/2019 | 01:51
5
96
עם זכות דרך ראשית, שירות בתדירות גבוהה והפרדה מאמצעי תחבורה אחרים, שזו המשמעות למטרו
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ממש כך'
ממש כך
06/09/2019 | 13:42
1
64
לפעמים קוו עילי גם מאפשר לראות דברים יפים כמו בתמונה המצורפת(הקו הוא חיצוני ובגבהים שונים על 45% ממסלולו).

https://immobilier.lefigaro.fr/article/a-paris-le-...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אגב, שימו לב באחת התמונות למרחק הקצר בין המסילות לדירות.'
אגב, שימו לב באחת התמונות למרחק הקצר בין המסילות לדירות.
06/09/2019 | 14:00
33
לצפיה ב-'כמו בלונדון, ברלין, בודפשט, מוסקבה, ועוד.'
כמו בלונדון, ברלין, בודפשט, מוסקבה, ועוד.
07/09/2019 | 01:02
25
לצפיה ב-'לא נראה לי שלזה הכוונה כשאומרים "מטרו".'
לא נראה לי שלזה הכוונה כשאומרים "מטרו".
07/09/2019 | 17:42
1
34
אני מסכים שההגדרה לא ברורה- אבל נראה לי שבאופן כללי הכוונה היא למערכת הסעת המונים עירונית שנוסעת מתחת לפני הקרקע ברוב הגדול של התוואי שלה במרכז העיר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ההגדרה מחייבת הפרדה מפלסית ותחום עירוני. '
ההגדרה מחייבת הפרדה מפלסית ותחום עירוני.
07/09/2019 | 21:19
26
בערים עם שדרות רחבות כמו פריס וברלין המערכת יוצאת למפלס מוגבה במקומות מרכזיים רבים כשתנאי השטח מצדיקים זאת. יש גשרי מטרו שחוצים את הסיין ממש במרכז פריס.
 
המערכת צריכה להיות עירונית או של הגוש העירוני ולרוב יש כירטוס משותף עם האוטובוסים. בברלין ופריס יש הפרדה מיתוגית ברורה בין המטרו לרכבת הפרברית של הגוש העירוני ( S-Bahn, RER ) ובין הפרברית לקווים הארציים. בלונדון אין הפרדה ברורה בין הפרברית לארצית.
 
בדרך כלל יש הפרדה בינה לרכבת הארצית, וכשיש תוואים משותפים בדרך כלל יש לה מסילות נםרדות. מאפיין נוסף הוא תדירות גבוהה וסמיכות תחנות, כל חצי קילומטר עד קילומטר וחצי לפי תנאי השטח ומרכזיות האזור.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ביחס לכמות האנשים בעיר, לדעתי מוסקווה נמצאת במקום גבוה יותר'
ביחס לכמות האנשים בעיר, לדעתי מוסקווה נמצאת במקום גבוה יותר
06/09/2019 | 12:40
5
44
לכל הערים הסיניות יש אוכלוסייה הרבה יותר גדולה ממוסקווה.
הניחוש שלי הוא שטוקיו היא אלופת העולם של כמות הנוסעים בתחבורה מסילתית בעולם.
 

 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'את טוקיו בד"כ סופרים יחד עם ערי הלווין שלה, שהופך את כל'
את טוקיו בד"כ סופרים יחד עם ערי הלווין שלה, שהופך את כל
06/09/2019 | 15:01
4
67
העסק למטרופולין עצום סוג גוש דן מורחב עם גבולות עיר באמצע רחוב ברמת איכלוס כזו
 
כך שלעניין זה, לטוקיו אפשר להחשיב את כל השטח מ-春日部市 (קַסוּקָבֵּה) בצפון, さいたま市 (סאיטמה) ו-川越市 (קַבַגוֹיִיֵה) בצפון מערב, 柏市 (קשיבה) בצפון מזרח, 富里市 (טוֹמִיסַטוֹ) ו-千葉市 (צ'יבה) במזרח, 八王子市 (האצ'יאווג'י) במערב, 小田原市 (אוֹדַווַרַה) בדרום מערב, 横須賀市 (יוֹקוֹסוּקַה) בדרום וכן גם כל אלו בצידו השני של המפרץ, ובכלל האם צריך להזכיר ש-"שי" (市) זו "עיר"?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש להם הגייה מוזרה לסימניות הסיניות'
יש להם הגייה מוזרה לסימניות הסיניות
06/09/2019 | 23:40
2
20
לצפיה ב-'אומנם משתמשים בסימניות סיניות, ביפנית זה קאנג'י,'
אומנם משתמשים בסימניות סיניות, ביפנית זה קאנג'י,
07/09/2019 | 05:21
1
43
משמעות סימן ביפנית בד"כ שונה מזו שבסינית
לגבי הגייה, מהגים בא"ב הבסיס, כלומר בהירגנה ובקטקנה עבור מילים שנלקחו משפות זרות
עבור ילדים ואלו שלא מכירים איך לקרוא סימן קאנג'י כלשהו בהתאם לקונטקסט, בד"כ רושמים את הגיית הסימן בקטן מעל סימן הקאנג'י (או מימינו בכיתוב מאונך), כיתוב כזה נקרא פוּרִיגַנַה ובכך שלא נהוג לסמן ככה כל מילה, די דומה לכך שגם אנחנו לא מנקדים כל מילה, אלא מכירים את המילה יחד עם הגייתה
 
לכן
春日部市 ー かすかべーし - Kasukabe-shi
さいたま市 ー さいたまーし - Saitama-shi
川越市 ー かわごえーし - Kawagoe-shi
柏市 ー かしわーし - Kashiwa-shi
富里市 ー とみさとーし - Tomisato-shi
千葉市 ー ちばーし - Chiba-shi
八王子市 - はちおうじーし - Hachiouji-shi
小田原市 ー おだわらーし - Odawara-shi
横須賀市 ー よこすかーし - Yokosuka-shi
 
זה אם להגות אותם כפי שהם, אך בד"כ לא מצרפים את ההגיה של "עיר" (市 ーし - -shi) אל שם העיר כי אז זה בערך כמו להגיד "העיר תל אביב"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה, רק אל תכתוב אמריקה ביפנית (:'
תודה, רק אל תכתוב אמריקה ביפנית (:
08/09/2019 | 11:54
16
לצפיה ב-'אני לא יודע איך להתייחס לתמונה שצירפת.'
אני לא יודע איך להתייחס לתמונה שצירפת.
06/09/2019 | 18:54
2
44
האם היא מפחידה או מזעזעת.
אם זה המצב ברציף, כשהרכבת מגיעה היא מתמלאת עד אפס מקום, ומה קורה בתחנות שלאחריה ?  הרכבת לא עוצרת ?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עוצרת, חלק מהנוסעים שיוצאים מנסים לצאת, את מקומם תופסים'
עוצרת, חלק מהנוסעים שיוצאים מנסים לצאת, את מקומם תופסים
07/09/2019 | 03:51
1
32
אלו שעולים, כמובן שלא כולם נכנסים לרכבת ומחכים לרכבת הבאה וחוזר חלילה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל הוא כתב שזו תחנה סופית, כלומר שרוב הנוסעים מנסים להגיע '
אבל הוא כתב שזו תחנה סופית, כלומר שרוב הנוסעים מנסים להגיע
07/09/2019 | 20:05
28
למרכז העיר ולא לרדת בתחנה הקרובה שהיא בעצמה מן הסתם בפרברי העיר
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'!Felicitaciones¡ המספר לא רע בהקשר למערכות אחרות. '
!Felicitaciones¡ המספר לא רע בהקשר למערכות אחרות.
05/09/2019 | 18:54
7
64
המספר המוסקבאי הוא הסביבות ה 7 מיליון ליום והלונדוני (ללא מערכות מסילתיות אחרות בהפעלת TFL) הוא כ5 מיליון ליום אז 4.5 זה מספר סביר ובר השוואה.
 
במקרה הלונדוני, כמו בעדכון שהיה לאחרונה על המקרה המוסקבאי, חלק ניכר מהגידול בתנועה הוא במערכות פרבריות סיבוביות ושיפור השירות בקווי רכבת פרברית קיימים על מנת לשפר תחבורה בינפרברית שהמטרו - עם ההתמקדות שלו בחיבור הפרברים למרכז העיר - לא תמיד עונה עליה. האם גם במקסיקו סיטי עובדים על מערכות פרבריות והיקפיות ? הרי עיר שמוכרזת הגדולה בעולם (לפי מס' תושבים? שטח?) וודאי מגיעה לשלב שבו תושבים פרבריים רבים אינם נשענים על מרכז העיר למרבית צרכיהם.
 
ושאלה מעט ביוגרפית - אתה "מייצג" כאן בפורום הן את מקסיקו והן את צרפת (והתיכנונים ההיסטוריים של חברות צרפתיות בישראל), האם חיית בשתי המדינות, האם עלית מאחת מהן או שעברת אליהן במהלך חייך וחזרת לארץ ?
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המספר במוסקווה גבוה יותר מסיבות ברורות.'
המספר במוסקווה גבוה יותר מסיבות ברורות.
05/09/2019 | 19:20
4
79
יש יותר אנשים שכנראה לא יכולים להרשות לעצמם מכונית פרטית ונאלצים לנסוע בתחבורה ציבורית.
בנוסף מוסקווה היא אחת הערים הכי פקוקות בעולם ולעיתים בהחלט עדיף לנוסע במטרו ולא באוטו.
יש במוסקווה גם שרותי "חשמליות" שמחברות את העיר עם פרברים שבהם להרבה מאוד אנשים יש בתי קיץ (קוראים לזה דאצ'ה).
זה משהו די ייחודי לרוסיה ולא קיים למיטב דעתי כתופעה חברתית רחבה במדינות מערב.
עם להוסיף את שרותי החשמליות ואת הרכבות האורבניות החדשות (שנכתבר עליהן לא מזמן כאן בפורום), גם אם תוסף בלונדון שאר שרותים רכבתיים שיש בלונדון, עדיין יהיה לך יותר נוסעים במוסקווה.
 
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התחתית היא רק אמצעי מסילתי אחד מתוך רבים.'
התחתית היא רק אמצעי מסילתי אחד מתוך רבים.
06/09/2019 | 21:47
3
98
התחום של התחתית הוא באזור של הרדיוס של 25 ק"מ סביב המרכז, אך היא אינה האמצעי המסילתי המופרד היחיד, והיא חלק ממערכת גדולה יותר שמקיימת מרכזים משניים מחוץ למרכז העיר, בעיקר בתחנות החלפה גדולות.
 
מצורפת המפה המסילתית המלאה. מה שמקווקוו שייך למערכת הפרברית.  מה שבצבע רציף למעט כתום, ירוק לימון וירוק טורקיז זו התחתית. כתום - אוברגראונד, ירוק טורקיז - DLR, (לקו השאטל של התחתית בין תחנת ווטרלו לבנק יש צבע דומה). כל אלו מערכות מסילתיות מופרדות מפלס.
 
היוצא מן הכלל שמוכיח את הכלל הוא בירוק לימון - טראמלינק שאפשר להתעלם ממנה אם לא סופרים מערכות רק"ל כביש כי מרכז המערכת שלה בנוי על לולאה כזו במרכז עיר לווין, אף שהשלוחות מתבססות על מסילות רכבת מופרדות.
 
כך שהנתונים של התחתית לא משקפים את כל התחבורה המסילתית הפנימית בלונדון כי יש כל כך הרבה אמצעים מסילתיים אחרים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כנ"ל גם לגבי מוסקבה, והקצוות גם אינן קצוות המערכת, אלא'
כנ"ל גם לגבי מוסקבה, והקצוות גם אינן קצוות המערכת, אלא
07/09/2019 | 04:20
2
39
לצפיה ב-'העניין הוא מיעוט הרכבות הפרבריות בתוך העיר. '
העניין הוא מיעוט הרכבות הפרבריות בתוך העיר.
07/09/2019 | 12:31
1
45
במפה האזורית שבלינק ספרתי כ 25 שלוחות פרבריות מחוץ לתחום המטרו של מוסקבה. בתוך תחום המטרו יש אולי 15 קווים ושלוחות של המערכת הפרברית. בתוך תחום המטרו הלונדוני יש מעל 50 קווי רכבת פרברית, שגם הם ממשיכים בחלקם אל המערכת הארצית (המפעילות לפרברים מפעילות גם לערי הלווין שמעבר לעיר אז אין תיחום ברור, חלק מהמפעילות מפעילות גם קווים ארוכים לסקוטלנד או קורנוול - תאר לך שאותה מפעילה ומיתוג של הקו הפרברי הצהוב המסועף ממזרח לעיר היתה מפעילה גם את המסילה הטרנס סיבירית. ).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ובנוסף: מפת לונדון ודרום מזרח אנגליה, אותן המפעילות.'
ובנוסף: מפת לונדון ודרום מזרח אנגליה, אותן המפעילות.
07/09/2019 | 21:28
61
הרזולוציה גרועה אבל זה עדיף מהעלאת PDF. החוף הדרומי נמצא כשעה מהעיר אך המפה מראה גם תחנות במרחקים של עד שעתיים מהעיר.
 
העיר עצמה מיוצגת בריבוע ורוב הקווים במפה הקודמת חסרים בה כי הרעיון הוא ייצוג ראשי.
 
בגלל קנה המידה של האזור סהיס מוסקבה וייצוג הקו הטבעתי החיצוני במפה הפרברית של מוסקבה אני חושב שהמפה הפרברית מקבילה יותר לתחום הזה של 100 ק"מ ושעת נסיעה מהעיר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'Muchísimas gracias'
Muchísimas gracias
06/09/2019 | 01:13
1
44
עקרונית לגבי הביוגרפיה אתה צודק, אבל הסדר של הארועים טיפונת שונה.
ראשית באתי לארץ ואחרי השרות שלי נסעתי ללמודים בצרפת ואחריהם עבדתי בחברת המטרו בפאריס(שם אמר לי מהנדס יועץ לעירית ת״א שלהערכתו יתחילו את המטרו בת״א בעוד 10 שנים אולי וש.......יש לי זמן ללמוד את המקצוע״).
בהמשך עברתי לחברת ייצור רכבות(היום ALSTOM) ששלחה אותי למקסיקו-סיטי.
המעורבות שלי בארץ היתה רק באמצעות המערך השלישי של קרונות הכרמלית(נמסר בצורה דיסקרטית כי היחסים עם צרפת היו מדורדרים ב 1968).
ב 1977 (שנים אחרי חזרתי ארצה)הצעתי להתחיל בהדרגה לעבור לחשמול רכבות, אבל למרות ענין זעיר מאוד במשרד התחבורה ומשרד האנרגיה, מרכבת ישראל נכתב לי ״שהחשמול ידוע למהנדסינו ונמצא בספרות  המקצועית״, תשובה דומה(בעל פה) ניתנה לי כאשר הצעתי לרכוש קרונות דו-קומתיים (1975).

בענין גודל מקסיקו-סיטי: סדר גודל מספר התושבים: 20-22 מליון! סדר גודל שטחה:5 לא יכול לענות עכשיו מתוך זכרון, אבל פרט אחד מענין וקשה להאמין, שדרת Insurgentes הנמצאת ממש בתוך העיר היא באורך 45 ק״ם, אני מדגיש ארבעים וחמש ק״מ!!
רשת המטרו די מסועפת אבל עדיין לא מספיקה , העיר צריכה גם רכבות מטיפוס RER מזרח-מערב ו צפון-דרום, חוץ מהעלות יש בטח בעיה עם רעידות האדמה היום-יומיות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גאוגרפית מדובר בטבעות דומות, רדיוסים של 25 ו 100 ק"מ. '
גאוגרפית מדובר בטבעות דומות, רדיוסים של 25 ו 100 ק"מ.
06/09/2019 | 10:36
51
קודם כל תודה על הביוגרפיה, זה ניסיון חיים מעניין ומגוון בתחום.
 
הטבעת הפנימית של העיר / עריית הגג הרשמית והטבעת החיצונית של המדינה הפדרלית / חגורת היוממים / טבעת ערי הלווין השניה די דומה בכל המקרים ומוכתבת כנראה ע"י הנתון של שעת נסיעה ברכבת פרברית. במוסקבה יש טבעת ערי לווין שלישית (Klin, Stupino) שנראה שהרדיוס שלה הוא כ 150 ק"מ ממרכז העיר.
 
במבנה הבריטי רק שם פרקטי כמו North Citcular Road יכול להחזיק טיפה מעל 40 ק"מ בעיקר כי זה כביש של מועצת מחוז לונדון משנות השלושים ובשיטה שקדמה למערכת האוטוסטרדות המודרניות. הכביש הוא עירוב צשונה של כהיש מהיר, שרידי רחובות מגורים, קטעי שידרוג מופרדים לחלוטין משנות השמונים וקטעים עם כבישי שירות. לאוטוסטרדות אין שמות. הכביש הוא בצורת חצי מעגל בטבעת על רדיוס של כ 10 ק"מ ממרכז העיר.  אין כוח פוליטי שיכול ליצור כביש רציף עם שם אחד שיחצה את העיר, ושיטת מיספור האוטוסטרדות והכבישים הראשיים מחלקת מספרים סביב לונדון כך שאי אפשר למספר מספר אחיד לכביש חוצה תאורטי.
 
 
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' מעניין'
מעניין
06/09/2019 | 12:09
9

הודעות אחרונות

16:39 | 16.10.19 Ccyclist
14:07 | 16.10.19 האלמוני המאושר
10:48 | 16.10.19 DanielOne
19:11 | 15.10.19 רדיאוטורי 22
19:04 | 14.10.19 עופר פ7
14:56 | 13.10.19 עמוד השדרה
00:46 | 12.10.19 arseny92
22:09 | 11.10.19 עמוד השדרה
17:36 | 10.10.19 matrix200200
10:43 | 10.10.19 Ccyclist

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ