מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים

מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים
שיופעלו בקווים המרכזיים הדיאמטראליים החדשים של מוסקבה (МЦД) - בדומה ל-RER פריז, קווים אלו יחצו את העיר ויחברו פרברים (אתר https://diametry.ru/mcd_info/shema-mtsd-moskovskih-tsentralnyh-diametrov )

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה (סגול)
קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק (כתום)
קו 3: זֵלֵנוֹגְרַד - רַמֵנְסְקוֹיִיֵה (ירוק)
קו 4: זֵ'לֵזְנוֹדוֹרוֹזְ'נִיי - אָפְּרֵלֵווקַה (תכלת)
קו 5: שדה התעופה דוֹמוֹדֵדוֹבוֹ - פוּשׁקִינוֹ (ורוד)


אִיבוֹלְגַה 2.0 דגם ЭГ2Тв

מפרט טכני (רוסית) : http://www.tvz.ru/catalog/emus/item_detail.php?ELEMENT_ID=650

מקורות (רוסית) : https://www.gudok.ru/mechengineering/?ID=1473869
https://www.metalinfo.ru/ru/news/110548







 

Ccyclist

Well-known member
מעניין שבניגוד ל RER אין לקווים בדיאגרמה ענפים.

מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים
שיופעלו בקווים המרכזיים הדיאמטראליים החדשים של מוסקבה (МЦД) - בדומה ל-RER פריז, קווים אלו יחצו את העיר ויחברו פרברים (אתר https://diametry.ru/mcd_info/shema-mtsd-moskovskih-tsentralnyh-diametrov )

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה (סגול)
קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק (כתום)
קו 3: זֵלֵנוֹגְרַד - רַמֵנְסְקוֹיִיֵה (ירוק)
קו 4: זֵ'לֵזְנוֹדוֹרוֹזְ'נִיי - אָפְּרֵלֵווקַה (תכלת)
קו 5: שדה התעופה דוֹמוֹדֵדוֹבוֹ - פוּשׁקִינוֹ (ורוד)


אִיבוֹלְגַה 2.0 דגם ЭГ2Тв

מפרט טכני (רוסית) : http://www.tvz.ru/catalog/emus/item_detail.php?ELEMENT_ID=650

מקורות (רוסית) : https://www.gudok.ru/mechengineering/?ID=1473869
https://www.metalinfo.ru/ru/news/110548
מעניין שבניגוד ל RER אין לקווים בדיאגרמה ענפים.
איחולי התחדשות לסניף מוסקבה בפורום.
&nbsp
חזית הרכבת נראית כמו פשרה בין חזית מרובעת פרברית קלאסית לעיצוב אווירודינמי ע"י קיטום והתוצאה אסטטית גם אם לא עיצוב אווירודינאמי מלא.
&nbsp
מה שמוזר לי במפת הרשת זה היעדר השלוחות והפערים הגדולים בין הענפים הקיימים, פער של 2-3 ענפי מטרו לכל קו פרברי. בפריס כל קווי ה RER מחזיקים כמה שלוחות בכל צד פרברי, השיאן הוא קו C עם 4 שלוחות בכל צד, סה"כ 8 שלוחות. בלונדון מערכת הטמזלינק מחזיקה ב 3 שלוחות צפוניות עיקריות ו 5 שלוחות עיקריות בדרום. בדרך כלל הקטע שבמרכז העיר מצדיק את העלויות בכך שהוא משרת מספר שלוחות. שמעתי על בעיות התחבורה של ערי הלווין שמסביב למוסקבה, שעה ומעלה לכביש הטבעת או שעתיים ברכב כדי להגיע למרכז העיר וחבל שאין ענפים שיאפשרו גישה נוחה יותר מפרברים רבים יותר.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מפה סכמתית עם כל קווי המטרו + MCC + הסיבובי החיצוני + MCD

מעניין שבניגוד ל RER אין לקווים בדיאגרמה ענפים.
איחולי התחדשות לסניף מוסקבה בפורום.
&nbsp
חזית הרכבת נראית כמו פשרה בין חזית מרובעת פרברית קלאסית לעיצוב אווירודינמי ע"י קיטום והתוצאה אסטטית גם אם לא עיצוב אווירודינאמי מלא.
&nbsp
מה שמוזר לי במפת הרשת זה היעדר השלוחות והפערים הגדולים בין הענפים הקיימים, פער של 2-3 ענפי מטרו לכל קו פרברי. בפריס כל קווי ה RER מחזיקים כמה שלוחות בכל צד פרברי, השיאן הוא קו C עם 4 שלוחות בכל צד, סה"כ 8 שלוחות. בלונדון מערכת הטמזלינק מחזיקה ב 3 שלוחות צפוניות עיקריות ו 5 שלוחות עיקריות בדרום. בדרך כלל הקטע שבמרכז העיר מצדיק את העלויות בכך שהוא משרת מספר שלוחות. שמעתי על בעיות התחבורה של ערי הלווין שמסביב למוסקבה, שעה ומעלה לכביש הטבעת או שעתיים ברכב כדי להגיע למרכז העיר וחבל שאין ענפים שיאפשרו גישה נוחה יותר מפרברים רבים יותר.
מפה סכמתית עם כל קווי המטרו + MCC + הסיבובי החיצוני + MCD
https://diametry.ru/map/desktop/index.html

MCD הם קווי D1 ו-D2

נכון לרגע זה יש רק שני קווי MCD, שני הראשונים מפתיח השרשור

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה - כ-50 ק"מ עם 28 תחנות, 11 מהם בעלי מעבר למטרו, 2 ל-MCC
חלק מהקו הקצר הזה כבר פעיל מסוף 2018 (עם קרונועי איבולגה ישנים יותר), שאר הקו עוד לא פעיל, לנסוע אפשר במקטע אוֹדִינְצוֹבוֹ - ת. רכבת בלורוסקי (מסומן בחלק המצורף של המפה). נסיעה בודדת 132 רובל, או 106 רובל עם מנוי MCD

קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק מתוכנן להפעלה עד סוף השנה. 80 ק"מ עם 38 תחנות, 14 מתוכן עם מעבר למטרו, 2 - ל-MCC

שאר קווי MCD בתכנון, אם כי את חלק ממקטעיהם אפשר לבצע גם היום בקווי פרבריות רגילות של МТ ППК ("חברת הנוסעים הפרברית מוסקבה-טבר" - לצפון מערב) ו-ЦППК ("חברת הנוסעים הפרברית המרכזית" - שאר הפרבריות) אשר מפותיהן גם צורפו





 

arseny92

Well-known member
מנהל
"מנוי MCD" הכוונה למחיר נסיעה בכרטיסיה 60 נסיעות=6360 רובל

מפה סכמתית עם כל קווי המטרו + MCC + הסיבובי החיצוני + MCD
https://diametry.ru/map/desktop/index.html

MCD הם קווי D1 ו-D2

נכון לרגע זה יש רק שני קווי MCD, שני הראשונים מפתיח השרשור

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה - כ-50 ק"מ עם 28 תחנות, 11 מהם בעלי מעבר למטרו, 2 ל-MCC
חלק מהקו הקצר הזה כבר פעיל מסוף 2018 (עם קרונועי איבולגה ישנים יותר), שאר הקו עוד לא פעיל, לנסוע אפשר במקטע אוֹדִינְצוֹבוֹ - ת. רכבת בלורוסקי (מסומן בחלק המצורף של המפה). נסיעה בודדת 132 רובל, או 106 רובל עם מנוי MCD

קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק מתוכנן להפעלה עד סוף השנה. 80 ק"מ עם 38 תחנות, 14 מתוכן עם מעבר למטרו, 2 - ל-MCC

שאר קווי MCD בתכנון, אם כי את חלק ממקטעיהם אפשר לבצע גם היום בקווי פרבריות רגילות של МТ ППК ("חברת הנוסעים הפרברית מוסקבה-טבר" - לצפון מערב) ו-ЦППК ("חברת הנוסעים הפרברית המרכזית" - שאר הפרבריות) אשר מפותיהן גם צורפו
"מנוי MCD" הכוונה למחיר נסיעה בכרטיסיה 60 נסיעות=6360 רובל
אגב, הם בדיוק כעת עדכנו את זה (קודם זה היה כאמור, 132 רובל בנפרד, ללא מעברים, או 106 רובל ע"י כרטיסיה של 60 נסיעות)

1. מעבר שעתי 90 דק' חינם מ-MCD ל-MCC ומטרו
2. צריך לתקף גם בכניסה וגם ביציאה ומעבר
3. נסיעה בודדת בטבעת מרכזית בתחום תחנות Марк - Сетунь, Волоколамская – Остафьево (מַרְק - סֵטֻן', וווּלוּקוּלַמְסְקַיַה - אוֹסְטַפִיֵיבוֹ) - 38 רובל מהכסף הטעון בכרטיס הטרויקה, כמו במטרו
4. בטבעת השניה מחוץ לתחנות שמונו בסעיף 2 לכיוון חוץ עד התחנות הסופיות (אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה, נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק בהתאם), טבעת אזור נסיעה "פרברים". התעריף 45 רובל מכרטיס הטרויקה
5. טבעת שלישית "מרוחק" - מחוץ לאזור פעילות MCD התעריף יחושב באופן הבא אם נוסע מתחיל נסיעה מחוץ לתחום פעילות MCD (הקצוות של MCD אינן תחנות טרמינל, ניתן להמשיך אל ולהגיע מבחוץ אל MCD על ידי רכבות אחרות) וממשיך עם MCD: כרטיס (חוזה) קיים של הרכבת הפרברית הרגילה (23 רובל לכל אזור (אזור=10ק"מ) עד הגבול עם MCD) פלוס 45 רובל כניסה ל-MCD
6. כאשר נוסע נכנס לתחום פעילות MCD הוא מקבל זכות מעבר שעתי 90 דק אל מטרו, MCC ו-MCD (כרגע לא ברור מה קורה עם מעבר לתחבורה של על פני השטח - אוטובוסים, טרוליבוסים, מיניבוסים והמונורייל הצפוני)
7. סדר החלפות סוגי תחבורה לא משנה, המחיר ישאר זהה כל עוד לא עבר הזמן
8. מטעמי נוחות כל החוזים של הפרבריות והתעריפים התקפים היום על הפרברית הרגילה ישארו עד הודעה חדשה
9. מה יקרה עם חוזי חופשי (30/60/365 ימים, שפועלים חלק עם מטרו ו-MCC) עוד לא הודיעו אבל כנראה שיתפוס גם ב-MCD

 

arseny92

Well-known member
מנהל
כעת סימנתי את תחנות הקצה של MCD על המפה של הפרבריות

מעניין שבניגוד ל RER אין לקווים בדיאגרמה ענפים.
איחולי התחדשות לסניף מוסקבה בפורום.
&nbsp
חזית הרכבת נראית כמו פשרה בין חזית מרובעת פרברית קלאסית לעיצוב אווירודינמי ע"י קיטום והתוצאה אסטטית גם אם לא עיצוב אווירודינאמי מלא.
&nbsp
מה שמוזר לי במפת הרשת זה היעדר השלוחות והפערים הגדולים בין הענפים הקיימים, פער של 2-3 ענפי מטרו לכל קו פרברי. בפריס כל קווי ה RER מחזיקים כמה שלוחות בכל צד פרברי, השיאן הוא קו C עם 4 שלוחות בכל צד, סה"כ 8 שלוחות. בלונדון מערכת הטמזלינק מחזיקה ב 3 שלוחות צפוניות עיקריות ו 5 שלוחות עיקריות בדרום. בדרך כלל הקטע שבמרכז העיר מצדיק את העלויות בכך שהוא משרת מספר שלוחות. שמעתי על בעיות התחבורה של ערי הלווין שמסביב למוסקבה, שעה ומעלה לכביש הטבעת או שעתיים ברכב כדי להגיע למרכז העיר וחבל שאין ענפים שיאפשרו גישה נוחה יותר מפרברים רבים יותר.
כעת סימנתי את תחנות הקצה של MCD על המפה של הפרבריות
למעשה כל הקטע של MCD הוא אפגרייד קווים של הפרברית כדי לחבר את היעדים המסומנים כקווים רציפים (כמו מטרו, עם רק חלק מהתחנות בדרך ש-MCD יעצור בהן (נוסע שצריך יעד אחר ייקח את הפרברית הרגילה), עם ציוד נייד מעודכן ותדירות כל מספר דקות) כפי שצוין בפתיח השרשור
&nbsp
סוג של להסב קוויים ממערכת קווים קיימת של פרברית לקווי מערכת הסעת המונים
&nbsp
זה עוזר לך? :)

 
מה המשמעות לנוסע? נפתחו קווים חדשים, או החליפו קרונות?

מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים
שיופעלו בקווים המרכזיים הדיאמטראליים החדשים של מוסקבה (МЦД) - בדומה ל-RER פריז, קווים אלו יחצו את העיר ויחברו פרברים (אתר https://diametry.ru/mcd_info/shema-mtsd-moskovskih-tsentralnyh-diametrov )

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה (סגול)
קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק (כתום)
קו 3: זֵלֵנוֹגְרַד - רַמֵנְסְקוֹיִיֵה (ירוק)
קו 4: זֵ'לֵזְנוֹדוֹרוֹזְ'נִיי - אָפְּרֵלֵווקַה (תכלת)
קו 5: שדה התעופה דוֹמוֹדֵדוֹבוֹ - פוּשׁקִינוֹ (ורוד)


אִיבוֹלְגַה 2.0 דגם ЭГ2Тв

מפרט טכני (רוסית) : http://www.tvz.ru/catalog/emus/item_detail.php?ELEMENT_ID=650

מקורות (רוסית) : https://www.gudok.ru/mechengineering/?ID=1473869
https://www.metalinfo.ru/ru/news/110548
מה המשמעות לנוסע? נפתחו קווים חדשים, או החליפו קרונות?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
גם וגם. אם תראה את המפה מעליך עם סימוני קצוות MCD בעברית

מה המשמעות לנוסע? נפתחו קווים חדשים, או החליפו קרונות?
גם וגם. אם תראה את המפה מעליך עם סימוני קצוות MCD בעברית
תראה שבקווי הפרברית הרגילה רוב קצוות הקווים שיעבדו עם MCD (כפי שבפתיח) אינם מתחברים אחד עם השני בדרך, למעט הקו הראשון. עבור הקו השני נראה כי אף בנו חלקי מסילות שכרגע לא צויינות במפת הפרברית, אם D2 כבר במפה (הזאת).
MCD תעצור באותן תחנות ביניים אבל בפחות תחנות, כי זו תעבורת המונים
נראה כי יעמיסו את החיבורים של שאר קווי MCD על המסילות של הקו המעגלי MCC (אשר גם פועלת כל 5 דקות, והתשתית גם מעבירה רכבות אחרות בהם ביניהן)
אם אחרת, אז לא בדקתי את מפת המסילות (אמור להיות ב-OSM)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נצל"ש : פוסט עם תמונות וכל מה שידוע עד כה

מוסקבה: מפעיל הקרונות טְבֵר הציג EMU פרבריים מחודשים
שיופעלו בקווים המרכזיים הדיאמטראליים החדשים של מוסקבה (МЦД) - בדומה ל-RER פריז, קווים אלו יחצו את העיר ויחברו פרברים (אתר https://diametry.ru/mcd_info/shema-mtsd-moskovskih-tsentralnyh-diametrov )

קו 1: אוֹדִינְצוֹבוֹ - לוֹבְּנְיָה (סגול)
קו 2: נַחָבִּינוֹ - פּוֹדוֹלְסְק (כתום)
קו 3: זֵלֵנוֹגְרַד - רַמֵנְסְקוֹיִיֵה (ירוק)
קו 4: זֵ'לֵזְנוֹדוֹרוֹזְ'נִיי - אָפְּרֵלֵווקַה (תכלת)
קו 5: שדה התעופה דוֹמוֹדֵדוֹבוֹ - פוּשׁקִינוֹ (ורוד)


אִיבוֹלְגַה 2.0 דגם ЭГ2Тв

מפרט טכני (רוסית) : http://www.tvz.ru/catalog/emus/item_detail.php?ELEMENT_ID=650

מקורות (רוסית) : https://www.gudok.ru/mechengineering/?ID=1473869
https://www.metalinfo.ru/ru/news/110548
נצל"ש : פוסט עם תמונות וכל מה שידוע עד כה
https://gre4ark.livejournal.com/695957.html
&nbsp
(יש כמה תמונות השוואה "כך היה/כך יהיה" מול פרברית רגילה והגרסה הקודמת של הציוד - התמונות של אותו אזור צילום - חזית הרכבת, הסלון, אזור אופניים)
וכפי שניתן לראות, עוד סובלים מבעיות נגישות וסימוני שלטים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה