רק״ל ירושלים תופסת תנופה !

matrix200200

Active member
זאת היתה בדיחה, או שאתה באמת מאמין בזה?

זאת היתה בדיחה, או שאתה באמת מאמין בזה?
אתה לא באמת חושב שכמה הצעות עבודה למהנדסים, הם סימן לזירוז משמעותי בעבודות שהיו תקועות במשך שנים, נכון?
אני עוקב אחרי מכרזים באתר נת"ע ורואה אותם מתפרסמים ואף נסגרים ועדיין אני לא הייתי אומר מערכת הסעות המונים בגוש דן "תופסת תעוצה", כי זה פשוט לא תואם עובדות, אז אתה מדבר איתי על ירושלים?
 
עובדים במרץ על הרצועה של הקו הירוק בירושלים (קו הרכבת כמובן)

זאת היתה בדיחה, או שאתה באמת מאמין בזה?
אתה לא באמת חושב שכמה הצעות עבודה למהנדסים, הם סימן לזירוז משמעותי בעבודות שהיו תקועות במשך שנים, נכון?
אני עוקב אחרי מכרזים באתר נת"ע ורואה אותם מתפרסמים ואף נסגרים ועדיין אני לא הייתי אומר מערכת הסעות המונים בגוש דן "תופסת תעוצה", כי זה פשוט לא תואם עובדות, אז אתה מדבר איתי על ירושלים?
עובדים במרץ על הרצועה של הקו הירוק בירושלים (קו הרכבת כמובן)
 

matrix200200

Active member
קודם כל הייתי שמח לראות תמונות.

עובדים במרץ על הרצועה של הקו הירוק בירושלים (קו הרכבת כמובן)
קודם כל הייתי שמח לראות תמונות.
אין הרבה עדכונים (גם לא כאן בפורום)
ממה שאני זוכר, מדובר על עבודות הכנה והנחת מסילות, עדיין נמצאת אי שם בעתיד רחוק.
מקווה מאוד שאני טועה.
ושנית, תגדיר "במרץ".
יש כבר תאריך רשמי לפתיחת הקו?
אם כן, מה הוא אותו תאריך?
סלח לי על הציניות והזלזול המסוים שאולי נשמע מדבריי, אבל אני בסה"כ מסתמך על נסיון העבר ואיך נאמר זאת בעדינות, לפרוייקט הרק"ל בירושלים העבר לא בדיוק מזהיר.
 

GLSRA

Active member
הדבר היחיד שמודעות גיוס עובדים מצייינת היא שיש היערכות.

קודם כל הייתי שמח לראות תמונות.
אין הרבה עדכונים (גם לא כאן בפורום)
ממה שאני זוכר, מדובר על עבודות הכנה והנחת מסילות, עדיין נמצאת אי שם בעתיד רחוק.
מקווה מאוד שאני טועה.
ושנית, תגדיר "במרץ".
יש כבר תאריך רשמי לפתיחת הקו?
אם כן, מה הוא אותו תאריך?
סלח לי על הציניות והזלזול המסוים שאולי נשמע מדבריי, אבל אני בסה"כ מסתמך על נסיון העבר ואיך נאמר זאת בעדינות, לפרוייקט הרק"ל בירושלים העבר לא בדיוק מזהיר.
הדבר היחיד שמודעות גיוס עובדים מצייינת היא שיש היערכות.
זה בהחלט לא נותן שום אינדיקציה על מועד התחלת העבודות ובוודאי שלא על סיומן.
אם כי נראה לי בהחלט חיובי שמתקיים תהליך של גיוס כ"א מקצועי בתחום.
 

Ccyclist

Well-known member
קו הרק"ל הירוק בירושלים קל יותר לביצוע כי הוא אינו מרכזי.

קודם כל הייתי שמח לראות תמונות.
אין הרבה עדכונים (גם לא כאן בפורום)
ממה שאני זוכר, מדובר על עבודות הכנה והנחת מסילות, עדיין נמצאת אי שם בעתיד רחוק.
מקווה מאוד שאני טועה.
ושנית, תגדיר "במרץ".
יש כבר תאריך רשמי לפתיחת הקו?
אם כן, מה הוא אותו תאריך?
סלח לי על הציניות והזלזול המסוים שאולי נשמע מדבריי, אבל אני בסה"כ מסתמך על נסיון העבר ואיך נאמר זאת בעדינות, לפרוייקט הרק"ל בירושלים העבר לא בדיוק מזהיר.
קו הרק"ל הירוק בירושלים קל יותר לביצוע כי הוא אינו מרכזי.
הקו יעבור בשדרות מודרניות רחבות בנות מספר נתיבים בכל כיוון, מבלי להכנס למרכז העיר ההיסטורי. הקטע העיקרי של הקו נמצא בשוליים המערביים של קמפוס גבעת רם. האזור היחיד בקו שאולי אפשר לתאר כחצי מרכזי (פרברים פנימיים) הוא בציר בר אילן - ירמיהו, ציר היקפי פנימי מהכניסה לעיר שתחם בעבר את השכונות של צפון-מרכז העיר, כיום השכונות החרדיות. ציר זה הוא שדרה רחבה של 2 נתיבים לכל כיוון ובניינים מתקופת המדינה והלאה.
&nbsp
האתגרים של רחוב יפו בקו האדום או אלו של המלך ג'ורג', עמק רפאים, וציר שטראוס - יחזקאל בקו הכחול לא חלים בקו הירוק שכמעט ממלא את ה"אידאל" המוזר של "לא להכנס לשכונות".
 
יש עבודות תשתית לאורך התוואי,

קודם כל הייתי שמח לראות תמונות.
אין הרבה עדכונים (גם לא כאן בפורום)
ממה שאני זוכר, מדובר על עבודות הכנה והנחת מסילות, עדיין נמצאת אי שם בעתיד רחוק.
מקווה מאוד שאני טועה.
ושנית, תגדיר "במרץ".
יש כבר תאריך רשמי לפתיחת הקו?
אם כן, מה הוא אותו תאריך?
סלח לי על הציניות והזלזול המסוים שאולי נשמע מדבריי, אבל אני בסה"כ מסתמך על נסיון העבר ואיך נאמר זאת בעדינות, לפרוייקט הרק"ל בירושלים העבר לא בדיוק מזהיר.
יש עבודות תשתית לאורך התוואי,
לא רלבנטי העבודות של הקו האדום לפני יותר מעשור לקו הנוכחי, בייחוד כאשר סיטיפס מחוץ לתמונה.
גם תאריך לא רלבנטי כי במקטעים רבים העבודות התחילו בחודשים האחורנים, מה הטעם בתאריך יעד?
ואכן צריך לצלם .
 
ל matrix200200

זאת היתה בדיחה, או שאתה באמת מאמין בזה?
אתה לא באמת חושב שכמה הצעות עבודה למהנדסים, הם סימן לזירוז משמעותי בעבודות שהיו תקועות במשך שנים, נכון?
אני עוקב אחרי מכרזים באתר נת"ע ורואה אותם מתפרסמים ואף נסגרים ועדיין אני לא הייתי אומר מערכת הסעות המונים בגוש דן "תופסת תעוצה", כי זה פשוט לא תואם עובדות, אז אתה מדבר איתי על ירושלים?
ל matrix200200
זאת לא נראת לי ״בדיחה״, בגלל שמי שרוצה לגייס כ״א היא חברת WSP
(Ex PARSONS-BRINKERHOFF)
שעובדת בארץ במיזמים תחבורתיים גדולים למעלה מ 50-60 שנה(כבישים, מסילות ברזל,שדות תעופה) ומכירה טוב את ״השחקנים בשטח״ ויודעת אם קיימים באמת תקציבי בצוע.
ובכלל, מה רע בנסוי לגייס עובדים? סה״כ הם יצטרכו ללמוד את המקצוע היעודי באופן הדרגתי בלווי הפרוייקט, כדי להיות המומחים בבוא הזמן.
למה לא להתכונן לעתיד, גם אם יהיו עוד דחיות?

במילים אחרות, אין פסול בגיוס עובדים-כבר עכשיו- ההתמחות שלהם תיהיה OJT
(On Job Training)
חוץ מזה בכלל לא בטוח שלכל המשרות ימצאו כבר היום אנשים מתאימים.
 

matrix200200

Active member
כששאלתי אותך, לא התייחסתי לעניין המשרות עצמו

ל matrix200200
זאת לא נראת לי ״בדיחה״, בגלל שמי שרוצה לגייס כ״א היא חברת WSP
(Ex PARSONS-BRINKERHOFF)
שעובדת בארץ במיזמים תחבורתיים גדולים למעלה מ 50-60 שנה(כבישים, מסילות ברזל,שדות תעופה) ומכירה טוב את ״השחקנים בשטח״ ויודעת אם קיימים באמת תקציבי בצוע.
ובכלל, מה רע בנסוי לגייס עובדים? סה״כ הם יצטרכו ללמוד את המקצוע היעודי באופן הדרגתי בלווי הפרוייקט, כדי להיות המומחים בבוא הזמן.
למה לא להתכונן לעתיד, גם אם יהיו עוד דחיות?

במילים אחרות, אין פסול בגיוס עובדים-כבר עכשיו- ההתמחות שלהם תיהיה OJT
(On Job Training)
חוץ מזה בכלל לא בטוח שלכל המשרות ימצאו כבר היום אנשים מתאימים.
כששאלתי אותך, לא התייחסתי לעניין המשרות עצמו
אלה למשפט שבו אמרת שיש התקדמות ממשית בפרוייקט.
לדעתי, פרסום המשרות האלה, כנראה לא אומר הרבה.
נראה התקדמות ממשית, כשנראה כל מיני מכזרים לשלבים השונים של הפרוייקט מתחילים להתפרס.
 
יש מה לדווח

כששאלתי אותך, לא התייחסתי לעניין המשרות עצמו
אלה למשפט שבו אמרת שיש התקדמות ממשית בפרוייקט.
לדעתי, פרסום המשרות האלה, כנראה לא אומר הרבה.
נראה התקדמות ממשית, כשנראה כל מיני מכזרים לשלבים השונים של הפרוייקט מתחילים להתפרס.
יש מה לדווח
נראה שלאורך חלק גדול מהתוואי הם נמצאים כבר בשלבי העתקת התשתיות.

מה שאני רואה בעיניים זה מה שנעשה במסגרת הקו הכתום, בין תחנת קרית משה (גשר חדש מעל בגין) לציר המרכזי של הקו הירוק (שישמש חוץ מהכתום גם את השלוחה הירוקה בהירה להר נוף). יש את התוואי של הכתום שלמעשה כבר מוכן כמעט לגמרי מאותו גשר ועד לגבעת רם דרך רחוב לורך וליד ליד"ה. יש את הדיפו שנבנה בלורך,
יש עבודות בצומת פת בואכה גילה וכן בשלוחה למלחה. ובגבעת מרדכי
יש עבודות בגבעה הצרפתית בואכה הר הצופים.
העבודות בגבעת רם צפויות להתחיל בספטמבר 2019
העבודות ברמות אשכול ומעלות דפנה צפויות להתחיל בנובמבר 2019
היה כתוב שהעבודות בבר אילן צפויות להתחיל באוגוסט 2019 אבל לא יודע אם זה קרה.

החלו עבודות על מת"צ ירמיהו. שהוא ממש לא עומד בפני עצמו. מטרת המת"צ הזה הסטת תנועת אוטובוסים כדי לאפשר תחילת עבודות בקטע שרי ישראל-ירמיהו-בר אילן. שבניגוד למה שנכתב כאן, הוא מאד מרכזי (לא כמו רחוב יפו אבל לא רחוק מזה).
העבודות על המסוף הזמני ב-4/9 מתקדמות מהר, זה יאפשר את פינוי האוטובוסים מבנייני האומה, גם כדי לאפשר את בניית הרק"ל (וגם את בניית המגדלים).
ביולי סגרו את שז"ר, כדי לבנות מנהרה לכלי רכב וחניון מתחתיה, ובמפלס העילי יהיו אוטובוסים ו-כן הקו הירוק.
בדף הזה תגלול למטה ותראה מקטעי עבודות כך שאפשר להתעדכן

חבל לי שאין להם דף פייסבוק פעיל כמו לנת"ע, ולא מפורסם לציבור גאנט מסודר שאפשר לעקוב אחריו. אבל נראה שהם כן מתקדמים יפה מאד. הנחת מסילות מתוכננת לתחילת 2022, לאחר 3 שנים של העתקת תשתיות שהחלו בתחילת 2019.
 
מצאתי דף פייסבוק

יש מה לדווח
נראה שלאורך חלק גדול מהתוואי הם נמצאים כבר בשלבי העתקת התשתיות.

מה שאני רואה בעיניים זה מה שנעשה במסגרת הקו הכתום, בין תחנת קרית משה (גשר חדש מעל בגין) לציר המרכזי של הקו הירוק (שישמש חוץ מהכתום גם את השלוחה הירוקה בהירה להר נוף). יש את התוואי של הכתום שלמעשה כבר מוכן כמעט לגמרי מאותו גשר ועד לגבעת רם דרך רחוב לורך וליד ליד"ה. יש את הדיפו שנבנה בלורך,
יש עבודות בצומת פת בואכה גילה וכן בשלוחה למלחה. ובגבעת מרדכי
יש עבודות בגבעה הצרפתית בואכה הר הצופים.
העבודות בגבעת רם צפויות להתחיל בספטמבר 2019
העבודות ברמות אשכול ומעלות דפנה צפויות להתחיל בנובמבר 2019
היה כתוב שהעבודות בבר אילן צפויות להתחיל באוגוסט 2019 אבל לא יודע אם זה קרה.

החלו עבודות על מת"צ ירמיהו. שהוא ממש לא עומד בפני עצמו. מטרת המת"צ הזה הסטת תנועת אוטובוסים כדי לאפשר תחילת עבודות בקטע שרי ישראל-ירמיהו-בר אילן. שבניגוד למה שנכתב כאן, הוא מאד מרכזי (לא כמו רחוב יפו אבל לא רחוק מזה).
העבודות על המסוף הזמני ב-4/9 מתקדמות מהר, זה יאפשר את פינוי האוטובוסים מבנייני האומה, גם כדי לאפשר את בניית הרק"ל (וגם את בניית המגדלים).
ביולי סגרו את שז"ר, כדי לבנות מנהרה לכלי רכב וחניון מתחתיה, ובמפלס העילי יהיו אוטובוסים ו-כן הקו הירוק.
בדף הזה תגלול למטה ותראה מקטעי עבודות כך שאפשר להתעדכן

חבל לי שאין להם דף פייסבוק פעיל כמו לנת"ע, ולא מפורסם לציבור גאנט מסודר שאפשר לעקוב אחריו. אבל נראה שהם כן מתקדמים יפה מאד. הנחת מסילות מתוכננת לתחילת 2022, לאחר 3 שנים של העתקת תשתיות שהחלו בתחילת 2019.
מצאתי דף פייסבוק
לא מספיק פעיל לטעמי.
"ירושלים תתחדשי".
 
תודה על הקישור למקטעי העבודות

יש מה לדווח
נראה שלאורך חלק גדול מהתוואי הם נמצאים כבר בשלבי העתקת התשתיות.

מה שאני רואה בעיניים זה מה שנעשה במסגרת הקו הכתום, בין תחנת קרית משה (גשר חדש מעל בגין) לציר המרכזי של הקו הירוק (שישמש חוץ מהכתום גם את השלוחה הירוקה בהירה להר נוף). יש את התוואי של הכתום שלמעשה כבר מוכן כמעט לגמרי מאותו גשר ועד לגבעת רם דרך רחוב לורך וליד ליד"ה. יש את הדיפו שנבנה בלורך,
יש עבודות בצומת פת בואכה גילה וכן בשלוחה למלחה. ובגבעת מרדכי
יש עבודות בגבעה הצרפתית בואכה הר הצופים.
העבודות בגבעת רם צפויות להתחיל בספטמבר 2019
העבודות ברמות אשכול ומעלות דפנה צפויות להתחיל בנובמבר 2019
היה כתוב שהעבודות בבר אילן צפויות להתחיל באוגוסט 2019 אבל לא יודע אם זה קרה.

החלו עבודות על מת"צ ירמיהו. שהוא ממש לא עומד בפני עצמו. מטרת המת"צ הזה הסטת תנועת אוטובוסים כדי לאפשר תחילת עבודות בקטע שרי ישראל-ירמיהו-בר אילן. שבניגוד למה שנכתב כאן, הוא מאד מרכזי (לא כמו רחוב יפו אבל לא רחוק מזה).
העבודות על המסוף הזמני ב-4/9 מתקדמות מהר, זה יאפשר את פינוי האוטובוסים מבנייני האומה, גם כדי לאפשר את בניית הרק"ל (וגם את בניית המגדלים).
ביולי סגרו את שז"ר, כדי לבנות מנהרה לכלי רכב וחניון מתחתיה, ובמפלס העילי יהיו אוטובוסים ו-כן הקו הירוק.
בדף הזה תגלול למטה ותראה מקטעי עבודות כך שאפשר להתעדכן

חבל לי שאין להם דף פייסבוק פעיל כמו לנת"ע, ולא מפורסם לציבור גאנט מסודר שאפשר לעקוב אחריו. אבל נראה שהם כן מתקדמים יפה מאד. הנחת מסילות מתוכננת לתחילת 2022, לאחר 3 שנים של העתקת תשתיות שהחלו בתחילת 2019.
תודה על הקישור למקטעי העבודות
הסתכלתי שם בעמוד של הארכת הקו האדום וראיתי שב קטע הנטקה שבו התשתית כבר מוכנה מזמן (כתבו כבר כמה פעמים בפורום על השיחים שצומחים שם בינתיים) הנחת המסילות מתוכננת רק ליולי 2020 ובשאר מקטעי הקו האדום זה יהיה אפילו מאוחר יותר.
למיטב הבנתי, ותקנו אותי אם אני טועה, מי שאמור להניח את המסילות זאת החברה שזכתה לאחרונה במכרז הפעלת הרשת (זאת שמורכבת משפיר, caf הספרדית וסופרבוס). האם זה הגיוני שהם צריכים שנה שלמה להתארגן לפני שהם מניחים מסילות? הרי בשטח הכל כבר מוכן
 
למעלה