תחבורה ציבורית משופרת

מצב
הנושא נעול.
תחבורה ציבורית משופרת

תחבורה ציבורית משופרת
לאחרונה מרבים בפרסומת אודות תחבורה ציבורית משופרת בתל אביב
מדובר על חניונים בכניסה לעיר ומשם בתחבורה ציבורית ללא תשלום, במסלולים מיוחדים, אל תוך העיר.
לא מגלים לנו מתי הדבר יקרה. ידוע במקומותינו שהליך זה נמשך שנים - 5 ? 10 ? ואולי 20.
משרד התחבורה אנא גלו לנו את הסוד
 

N641

New member
אני מניח שאתה מדבר על פרוייקט "מהיר לעיר"

תחבורה ציבורית משופרת
לאחרונה מרבים בפרסומת אודות תחבורה ציבורית משופרת בתל אביב
מדובר על חניונים בכניסה לעיר ומשם בתחבורה ציבורית ללא תשלום, במסלולים מיוחדים, אל תוך העיר.
לא מגלים לנו מתי הדבר יקרה. ידוע במקומותינו שהליך זה נמשך שנים - 5 ? 10 ? ואולי 20.
משרד התחבורה אנא גלו לנו את הסוד
אני מניח שאתה מדבר על פרוייקט "מהיר לעיר"
לפרוייקט הזה התכוונת?
https://www.ayalonhw.co.il/projects/מהיר-לעיר/
&nbsp
עפ"י מה שכתוב כאן סיומו צפוי בעוד שנתיים לערך:
https://ecowiki.org.il/wiki/מהיר_לעיר
&nbsp
אבל, אפשר בקלות להכפיל ב-5 :)
&nbsp
 
דווקא נשמע שאתה מדבר על הנתיבים המהירים

אני מניח שאתה מדבר על פרוייקט "מהיר לעיר"
לפרוייקט הזה התכוונת?
https://www.ayalonhw.co.il/projects/מהיר-לעיר/
&nbsp
עפ"י מה שכתוב כאן סיומו צפוי בעוד שנתיים לערך:
https://ecowiki.org.il/wiki/מהיר_לעיר
&nbsp
אבל, אפשר בקלות להכפיל ב-5 :)
&nbsp
דווקא נשמע שאתה מדבר על הנתיבים המהירים
כאן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם אפשר להיכנס לחניון הנתיב המהיר ולהמשיך לירושלים?

דווקא נשמע שאתה מדבר על הנתיבים המהירים
כאן
האם אפשר להיכנס לחניון הנתיב המהיר ולהמשיך לירושלים?
ברכב פרטי, הכוונה. הנהג יוצא מאזור בת ים/חולון ורוצה לעצור בחניון ואח"כ להמשיך לירושלים (בלי חניה בחניון או נסיעה בנתיב הנהיר). אפשרי?
 

GLSRA

Active member
למיטב ידיעתי וזכרוני היו בחניון הנתיב המהיר, ליד בית הקפה,

האם אפשר להיכנס לחניון הנתיב המהיר ולהמשיך לירושלים?
ברכב פרטי, הכוונה. הנהג יוצא מאזור בת ים/חולון ורוצה לעצור בחניון ואח"כ להמשיך לירושלים (בלי חניה בחניון או נסיעה בנתיב הנהיר). אפשרי?
למיטב ידיעתי וזכרוני היו בחניון הנתיב המהיר, ליד בית הקפה,
תחנות אוטובוס של שלושה קווים שונים לירושלים. אחד לאיזור קרית הממשלה. לזה בדיוק זה נועד. אני לא יודע אם זה עדיין קיים אבל כן יודע שזה היה מאוד מאוד נוח
 

GLSRA

Active member
מסקרנות ביררתי, ישנם שלושה קווי אגד פעילים מחניון שפירים...

האם אפשר להיכנס לחניון הנתיב המהיר ולהמשיך לירושלים?
ברכב פרטי, הכוונה. הנהג יוצא מאזור בת ים/חולון ורוצה לעצור בחניון ואח"כ להמשיך לירושלים (בלי חניה בחניון או נסיעה בנתיב הנהיר). אפשרי?
מסקרנות ביררתי, ישנם שלושה קווי אגד פעילים מחניון שפירים...
קו 100 יוצא לכיוון תחנה מרכזית
קו 101 יוצא להר הצופים
קו 102 יוצא לגבעת שאול
 
בנושא של מהיר לעיר, ברעננה ובכפר סבא הפרוייקט תקוע

תחבורה ציבורית משופרת
לאחרונה מרבים בפרסומת אודות תחבורה ציבורית משופרת בתל אביב
מדובר על חניונים בכניסה לעיר ומשם בתחבורה ציבורית ללא תשלום, במסלולים מיוחדים, אל תוך העיר.
לא מגלים לנו מתי הדבר יקרה. ידוע במקומותינו שהליך זה נמשך שנים - 5 ? 10 ? ואולי 20.
משרד התחבורה אנא גלו לנו את הסוד
בנושא של מהיר לעיר, ברעננה ובכפר סבא הפרוייקט תקוע
בכפ"ס כנראה יתחיל במהלך ספטמבר השנה ולא החודש.
ברעננה הבעיה יותר קשה, ראש העיר לא יתן לסגור 17 רחובות בזמן עבודות.
 

GLSRA

Active member
בוכים, מתלוננים, רוטנים, שואלים למה בחו"ל ככה וככה עד....

בנושא של מהיר לעיר, ברעננה ובכפר סבא הפרוייקט תקוע
בכפ"ס כנראה יתחיל במהלך ספטמבר השנה ולא החודש.
ברעננה הבעיה יותר קשה, ראש העיר לא יתן לסגור 17 רחובות בזמן עבודות.
בוכים, מתלוננים, רוטנים, שואלים למה בחו"ל ככה וככה עד....
עד שהנימביסטים מתעוררים שתחבורה ציבורית זה חשוב אבל לא אצלנו ולא על חשבוננו ולא על חשבון הצרה או סגירה של כבישים אפילו לא זמנית בתקופת העבודות.
כנראה שימשיכו לבכות.....
 

darkshadow1

New member
לדעתי משרד התחבורה צריך לקבל החלטה אסטרטגית לייבש את רעננה.

בוכים, מתלוננים, רוטנים, שואלים למה בחו"ל ככה וככה עד....
עד שהנימביסטים מתעוררים שתחבורה ציבורית זה חשוב אבל לא אצלנו ולא על חשבוננו ולא על חשבון הצרה או סגירה של כבישים אפילו לא זמנית בתקופת העבודות.
כנראה שימשיכו לבכות.....
לדעתי משרד התחבורה צריך לקבל החלטה אסטרטגית לייבש את רעננה.
לא יתכן שפרנסי העיר תוקעים באופן עקבי כל תכנית לתחבורה ציבורית. יש nimbys בכל עיר- משום מה רק ברעננה העירייה הולכת איתם עד הסוף תוך פגיעה גם בתושבי ערים סמוכות שעוברים דרך רעננה.
לדעתי- משרד התחבורה צריך לקבל את ההתנגדות הגורפת של רעננה לכל תחבורה ציבורית ולהחליט:
1. להפסיק את תכנון הקטע של M1 שמתוכנן להמשיך מהרצליה לרעננה, ולהפסיק אותו בהרצליה
2. להוציא את רוב קווי האוטובוס מרחוב אחוזה ל-531
3. לשקול להוריד את תדירות עצירת הרכבות בתחנת רעננה מערב
 

GLSRA

Active member
לא מדויק, לדעתי מי שעשה הכי הרבה נזק היתה דווקא ראשל"צ

לדעתי משרד התחבורה צריך לקבל החלטה אסטרטגית לייבש את רעננה.
לא יתכן שפרנסי העיר תוקעים באופן עקבי כל תכנית לתחבורה ציבורית. יש nimbys בכל עיר- משום מה רק ברעננה העירייה הולכת איתם עד הסוף תוך פגיעה גם בתושבי ערים סמוכות שעוברים דרך רעננה.
לדעתי- משרד התחבורה צריך לקבל את ההתנגדות הגורפת של רעננה לכל תחבורה ציבורית ולהחליט:
1. להפסיק את תכנון הקטע של M1 שמתוכנן להמשיך מהרצליה לרעננה, ולהפסיק אותו בהרצליה
2. להוציא את רוב קווי האוטובוס מרחוב אחוזה ל-531
3. לשקול להוריד את תדירות עצירת הרכבות בתחנת רעננה מערב
לא מדויק, לדעתי מי שעשה הכי הרבה נזק היתה דווקא ראשל"צ
הוצאת קו הרכבת מאיזור המכללה למנהל והעברת ל"שום מקום" מחוץ לעיר באופן תמוה זו בכייה לדורות.
תחנה תת קרקעית במכללה למנהל היתה זוכה להצלחה מסחררת, כל האיזור בנוי בנייה צפופה, כמות תושבים עצומה שיכלה להגיע בנוחות לתחנת הרכבת.
זה נזק בל יתואר לקידום מערכת התחבורה באיזור.
זה לא סותר את טענתך לגבי רעננה, מחזק אותה תוך הדגשה של עוולה גדולה יותר בעיניי
 
כאשר התוכנית גרועה אסור לקבל אותה

לדעתי משרד התחבורה צריך לקבל החלטה אסטרטגית לייבש את רעננה.
לא יתכן שפרנסי העיר תוקעים באופן עקבי כל תכנית לתחבורה ציבורית. יש nimbys בכל עיר- משום מה רק ברעננה העירייה הולכת איתם עד הסוף תוך פגיעה גם בתושבי ערים סמוכות שעוברים דרך רעננה.
לדעתי- משרד התחבורה צריך לקבל את ההתנגדות הגורפת של רעננה לכל תחבורה ציבורית ולהחליט:
1. להפסיק את תכנון הקטע של M1 שמתוכנן להמשיך מהרצליה לרעננה, ולהפסיק אותו בהרצליה
2. להוציא את רוב קווי האוטובוס מרחוב אחוזה ל-531
3. לשקול להוריד את תדירות עצירת הרכבות בתחנת רעננה מערב
כאשר התוכנית גרועה אסור לקבל אותה
התוכנית איננה משתלבת במערכת הכבישים ברעננה וחוסמת כל פניה מרחוב אחוזה לרחובות המתחברים אליו. התוכנית תגרום לכאוס מוחלט בתנועה התחבורתית מכל הסוגים.
חייבים לתאם את התוכנית למערכת הכללית של התחבורה בעיר. אסור לבצעה על פי התוכנית הקיימת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה