תחנת מוצא קו 164 בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
תחנת מוצא קו 164 בפ"ת

תחנת מוצא קו 164 בפ"ת
לפי google maps, החל מתאריך 1/9/2019 קו 164 של אגד בין פ"ת לרחובות ישנה את תחנת המוצא לתחנת רכבת קרית אריה, במקום תחנה מרכזית פ"ת.
 

Ynhockey

New member
האם תהיה אלטרנטיבה?

תחנת מוצא קו 164 בפ"ת
לפי google maps, החל מתאריך 1/9/2019 קו 164 של אגד בין פ"ת לרחובות ישנה את תחנת המוצא לתחנת רכבת קרית אריה, במקום תחנה מרכזית פ"ת.
האם תהיה אלטרנטיבה?
מילא רחובות, אבל זה יחתוך את הדרך של תושבי פתח תקווה לראשל"צ כליל. יתכן שיוסיפו קו חדש לראשל"צ בלבד?
 
למה אתה מתכוון "יחתוך"? אפשר יהיה להחליף ל-164 בבילינסון

האם תהיה אלטרנטיבה?
מילא רחובות, אבל זה יחתוך את הדרך של תושבי פתח תקווה לראשל"צ כליל. יתכן שיוסיפו קו חדש לראשל"צ בלבד?
למה אתה מתכוון "יחתוך"? אפשר יהיה להחליף ל-164 בבילינסון
גם כך רוב תושבי פתח תקוה לא גרים במרחק הליכה ממסלול הנסיעה של 164.
 

Ynhockey

New member
לא ראיתי עדיין את המסלול הסופי, אבל

למה אתה מתכוון "יחתוך"? אפשר יהיה להחליף ל-164 בבילינסון
גם כך רוב תושבי פתח תקוה לא גרים במרחק הליכה ממסלול הנסיעה של 164.
לא ראיתי עדיין את המסלול הסופי, אבל
כך או כך זו לא החלפה נוחה במיוחד, והדרך מהתחנה המרכזית לקניון הייתה קצרה מאוד. אני מניח שהרעיון הוא להנגיש את קריית אריה כאזור תעסוקה לתושבי ראשל"צ ורחובות, אבל דווקא שם הייתה החלפה קלה הרבה יותר.
&nbsp
לגבי "רוב תושבי פתח תקוה", אתה צודק טכנית, ולא נראה לי שיש קו תחבורה ציבורית כלשהו שרוב תושבי עיר בגודל כזה גרים במרחק הליכה ממנו. עם זאת, תראה כאן:
http://old.govmap.gov.il/app06
(חפש: "אחוז בני 15 ומעלה שבשבוע הקובע השתמשו באוטובוס ציבורי כאמצעי הגעה עיקרי למקום העבודה").
שים לב שמעל 50% מהאוכלוסיה באזור התחנה המרכזית משתמשים בתח"צ כאמצעי עיקרי, זה המספר הגבוה ביותר שאני מכיר באזור לא־חרדי בארץ.
אני מבין שיש כמה סיבות טכניות שבגללן מוציאים קווים מהתחנה, אבל לפי הסטטיסטיקה, כמות האוכלוסיה שכבר משתמשת בתח"צ באזור עצומה, ואין צורך לפגוע בה ללא סיבה.
מה גם שנסעתי פעם בקו 164 לעבודה, והתחנה המרכזית הייתה כנראה התחנה עם הכי הרבה נוסעים עולים מבין כל התחנות (בסביבות 2011–2012).
 

אורי404

New member
על העדכון

תחנת מוצא קו 164 בפ"ת
לפי google maps, החל מתאריך 1/9/2019 קו 164 של אגד בין פ"ת לרחובות ישנה את תחנת המוצא לתחנת רכבת קרית אריה, במקום תחנה מרכזית פ"ת.
על העדכון
גם לפי האתר של "אגד" הנסיעות משבוע הבא יוצאות מתחנת הרכבת קרית אריה ולא מהתחנה המרכזית.
כך שבתקופה הקרובה הנוכחות של "אגד" מהתחנה המרכזית תהיה של קו 249 בלבד ואולי של חלופות של קווים שיוצאים ממנה נסיעות בודדות ביום, אם לא פחות.
קו 921 יעבור בתחנה המרכזית במסלול תל אביב-חיפה, אלא אם יהיו שינויים בו.
 
יש עדיין גם את קווים 551, 561 ו 571 ויש גם את קו 159

על העדכון
גם לפי האתר של "אגד" הנסיעות משבוע הבא יוצאות מתחנת הרכבת קרית אריה ולא מהתחנה המרכזית.
כך שבתקופה הקרובה הנוכחות של "אגד" מהתחנה המרכזית תהיה של קו 249 בלבד ואולי של חלופות של קווים שיוצאים ממנה נסיעות בודדות ביום, אם לא פחות.
קו 921 יעבור בתחנה המרכזית במסלול תל אביב-חיפה, אלא אם יהיו שינויים בו.
יש עדיין גם את קווים 551, 561 ו 571 ויש גם את קו 159
והתחנה המרכזית כבר לא ממש תחנה מרכזית. הקווים העירוניים עברו למסוף ארנס.
 

אורי404

New member
ל-159 נסיעות בודדות. קווי 5X1 יעברו בקרוב מפעיל

יש עדיין גם את קווים 551, 561 ו 571 ויש גם את קו 159
והתחנה המרכזית כבר לא ממש תחנה מרכזית. הקווים העירוניים עברו למסוף ארנס.
ל-159 נסיעות בודדות. קווי 5X1 יעברו בקרוב מפעיל
כתבתי "בתקופה הקרובה הנוכחות של "אגד" מהתחנה המרכזית תהיה של קו 249 בלבד ואולי של חלופות של קווים שיוצאים ממנה נסיעות בודדות ביום, אם לא פחות".
כי קווי 5X1 יעברו בקרוב (כנראה באוקטובר) להפעלה של "מטרופולין".
 

orenhz

Member
אגב, מאמין שמוניות שירות 164 עדיין ימשיכו מ/עד התחנה מרכזית

תחנת מוצא קו 164 בפ"ת
לפי google maps, החל מתאריך 1/9/2019 קו 164 של אגד בין פ"ת לרחובות ישנה את תחנת המוצא לתחנת רכבת קרית אריה, במקום תחנה מרכזית פ"ת.
אגב, מאמין שמוניות שירות 164 עדיין ימשיכו מ/עד התחנה מרכזית
מה שבטוח יעלה אצלם את כמות הנוסעים, לפחות בהתחלה
 

orenhz

Member
נוסף: גם קו 97 של אפיקים יצא מרכבת קרית אריה

תחנת מוצא קו 164 בפ"ת
לפי google maps, החל מתאריך 1/9/2019 קו 164 של אגד בין פ"ת לרחובות ישנה את תחנת המוצא לתחנת רכבת קרית אריה, במקום תחנה מרכזית פ"ת.
נוסף: גם קו 97 של אפיקים יצא מרכבת קרית אריה
במקום ממסוף החרש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה