"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס

החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר

הבוקר החלפתי את הכרטיס בסיטיפס. תארתי את בעית החיבור למחשב ומיד הציעו להחליפו ללא חיוב. התהליך נמשך דקות בודדות והעברת הערך הצבור עברה בשלום. המחשב מתחבר עתה לכרטיס ללא שום קושי, דבר אשר מוכיח שהבעיה הייתה בכרטיס הישן ולא בשני קוראים שלי, במחשב או בהתקנת התכנה בו. כמו-כן, בפעם הראשונה הכרטיס החדש עובד היטב עם טלפון הנוט 8 שלי. אין צורך יותר בכל המניפולציות העדינות והטלפון מתחבר עם הכרטיס ממרחק של כמה מילימטרים כמצופה ממנו. ממש תענוג ואני ממש מאושר שאני יכול למסור דיווח חיובי הפעם.
אני מניח שגם החיבור לוולידטורים של רכבת ישראל יהיה חלק יותר, ללא הצורך לעיתים לנסות פעם אחר פעם עד אשר השער נפתח.
כבר שנים אני סובל מהכרטיס הישן בהנחה שמדובר בטכנולוגיה זולה וקלוקלת ועכשיו אני ממש מרוצה!
יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס
של מי הכרטיס החדש, ואם אתה זוכר, מי היה בכרטיס הישן?
 

novarex

New member
תשובה לגבי סוגי הכרטיסים

יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס
של מי הכרטיס החדש, ואם אתה זוכר, מי היה בכרטיס הישן?
תשובה לגבי סוגי הכרטיסים
בכרטיסי הישן היה רשום ASK
בכרטיס החדש רשום ASK FST P
החזקתי את הכרטיס הישן מתחילת הפעלתה של הרכבת הקלה, וזה היה ב-2011 אם זכרוני אינו מטעה. לפני כשנה וחצי הסבתי בו את הפרופיל לאזרח וותיק.
 

raya

Well-known member
על העדכון!

החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר

הבוקר החלפתי את הכרטיס בסיטיפס. תארתי את בעית החיבור למחשב ומיד הציעו להחליפו ללא חיוב. התהליך נמשך דקות בודדות והעברת הערך הצבור עברה בשלום. המחשב מתחבר עתה לכרטיס ללא שום קושי, דבר אשר מוכיח שהבעיה הייתה בכרטיס הישן ולא בשני קוראים שלי, במחשב או בהתקנת התכנה בו. כמו-כן, בפעם הראשונה הכרטיס החדש עובד היטב עם טלפון הנוט 8 שלי. אין צורך יותר בכל המניפולציות העדינות והטלפון מתחבר עם הכרטיס ממרחק של כמה מילימטרים כמצופה ממנו. ממש תענוג ואני ממש מאושר שאני יכול למסור דיווח חיובי הפעם.
אני מניח שגם החיבור לוולידטורים של רכבת ישראל יהיה חלק יותר, ללא הצורך לעיתים לנסות פעם אחר פעם עד אשר השער נפתח.
כבר שנים אני סובל מהכרטיס הישן בהנחה שמדובר בטכנולוגיה זולה וקלוקלת ועכשיו אני ממש מרוצה!
על העדכון!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
השיטה שלי בסמסונג: לא לשחק עם הכרטיס, לכבות ולהדליק NFC. קסם

"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
השיטה שלי בסמסונג: לא לשחק עם הכרטיס, לכבות ולהדליק NFC. קסם
אני משאירה את הכרטיס צמוד לגב המכשיר וברגע שאני מפעילה מחדש את ה-NFC הוא מזהה אותו מייד וטוען את החוזה המבוקש. עובד 100%.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה