יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס
של מי הכרטיס החדש, ואם אתה זוכר, מי היה בכרטיס הישן?
יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיסהחלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר
הבוקר החלפתי את הכרטיס בסיטיפס. תארתי את בעית החיבור למחשב ומיד הציעו להחליפו ללא חיוב. התהליך נמשך דקות בודדות והעברת הערך הצבור עברה בשלום. המחשב מתחבר עתה לכרטיס ללא שום קושי, דבר אשר מוכיח שהבעיה הייתה בכרטיס הישן ולא בשני קוראים שלי, במחשב או בהתקנת התכנה בו. כמו-כן, בפעם הראשונה הכרטיס החדש עובד היטב עם טלפון הנוט 8 שלי. אין צורך יותר בכל המניפולציות העדינות והטלפון מתחבר עם הכרטיס ממרחק של כמה מילימטרים כמצופה ממנו. ממש תענוג ואני ממש מאושר שאני יכול למסור דיווח חיובי הפעם.
אני מניח שגם החיבור לוולידטורים של רכבת ישראל יהיה חלק יותר, ללא הצורך לעיתים לנסות פעם אחר פעם עד אשר השער נפתח.
כבר שנים אני סובל מהכרטיס הישן בהנחה שמדובר בטכנולוגיה זולה וקלוקלת ועכשיו אני ממש מרוצה!
של מי הכרטיס החדש, ואם אתה זוכר, מי היה בכרטיס הישן?