מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?
מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?
או שזה מיועד רק להסדרים של "חופשי יומי", "חופשי חודשי" וכו'?
ומישהו יודע מה משמעות האופציה במסופונים של חברת קווים למשל לבחור מספר נוסעים? זה לא כרטיס אינדיוודואלי בעיקרון? מישהו יודע איך זה עובד בדיוק?
ואם כן אפשר להשתמש ב"ערך צבור" במסופונים האלה, איך המכונה יודעת כמה להוריד?
נניח והמחיר מנקודה A ל-B הוא X שקלים ומ-A ל-C הוא Y שקלים, כמה יירד לי בפועל?
תודה רבה
מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?
או שזה מיועד רק להסדרים של "חופשי יומי", "חופשי חודשי" וכו'?
ומישהו יודע מה משמעות האופציה במסופונים של חברת קווים למשל לבחור מספר נוסעים? זה לא כרטיס אינדיוודואלי בעיקרון? מישהו יודע איך זה עובד בדיוק?
ואם כן אפשר להשתמש ב"ערך צבור" במסופונים האלה, איך המכונה יודעת כמה להוריד?
נניח והמחיר מנקודה A ל-B הוא X שקלים ומ-A ל-C הוא Y שקלים, כמה יירד לי בפועל?
תודה רבה