מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?

מצב
הנושא נעול.

daniel745

New member
מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?

מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?
או שזה מיועד רק להסדרים של "חופשי יומי", "חופשי חודשי" וכו'?

ומישהו יודע מה משמעות האופציה במסופונים של חברת קווים למשל לבחור מספר נוסעים? זה לא כרטיס אינדיוודואלי בעיקרון? מישהו יודע איך זה עובד בדיוק?

ואם כן אפשר להשתמש ב"ערך צבור" במסופונים האלה, איך המכונה יודעת כמה להוריד?
נניח והמחיר מנקודה A ל-B הוא X שקלים ומ-A ל-C הוא Y שקלים, כמה יירד לי בפועל?

תודה רבה
 

N641

New member
תקף גם לערך צבור

מכשירי התיקוף מאחורה באוטובוסים מאפשרים שימוש ב"ערך צבור"?
או שזה מיועד רק להסדרים של "חופשי יומי", "חופשי חודשי" וכו'?

ומישהו יודע מה משמעות האופציה במסופונים של חברת קווים למשל לבחור מספר נוסעים? זה לא כרטיס אינדיוודואלי בעיקרון? מישהו יודע איך זה עובד בדיוק?

ואם כן אפשר להשתמש ב"ערך צבור" במסופונים האלה, איך המכונה יודעת כמה להוריד?
נניח והמחיר מנקודה A ל-B הוא X שקלים ומ-A ל-C הוא Y שקלים, כמה יירד לי בפועל?

תודה רבה
תקף גם לערך צבור
אני מניח שהאופציה לבחור במספר נוסעים זה אם אתה נמצא עם עוד מישהו (בן/בת/חבר/חברה/מלווה) ורוצה לשלם עליו/ה.
&nbsp
לגבי השאלה השלישית, נחכה לתשובות של אחרים, אבל במקרה כזה שלא ברור על איזה מקטע לשלם, עדיף אולי לתקף אצל הנהג.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ברוב המקרים כאשר לקו יש יותר מקוד מחיר אחד, התיקוף אצל הנהג

תקף גם לערך צבור
אני מניח שהאופציה לבחור במספר נוסעים זה אם אתה נמצא עם עוד מישהו (בן/בת/חבר/חברה/מלווה) ורוצה לשלם עליו/ה.
&nbsp
לגבי השאלה השלישית, נחכה לתשובות של אחרים, אבל במקרה כזה שלא ברור על איזה מקטע לשלם, עדיף אולי לתקף אצל הנהג.
ברוב המקרים כאשר לקו יש יותר מקוד מחיר אחד, התיקוף אצל הנהג
כאשר יש גם עלייה מאחור, וגם יותר מקוד מחיר אחד לקו/אזור (קוד 1/2/3 בירושלים, קוד 44 בגוש דן, קודים 1/2/4/6 בחיפה),
במתקף דלת אחורית יש בחירה של קוד לתיקוף (ולא רק נוסעים) לפני הנחת הכרטיס אם השימוש הוא בערך צבור והקוד הרצוי אינו ברירת המחדל (פנים האזור),
הצורך לדעת כמה עולה מ-A ל-C וכמה מ-A ל-B, הוא על הנוסע לבחירת קוד מראש לתיקוף,
אם לא יודעים, יש לתקף אצל נהג ולבדוק קבלה ולזכור את הקוד בה לפעם הבאה,
אבל יש המון מקרים כשגם נהג מתקף קוד מחיר שגוי (וגם באתר מערכת המידע של משרד התחבורה יש שגיאות הצגת מחיר לעתים)

בחירת נוסעים אכן לתיקוף קבוצת נוסעים מכרטיס אחד
זמין רק לפרופיל רגיל ונוער, ורק עבור תיקוף נוסעים נוספים שהם באותו פרופיל נוסע אשר לבעל הכרטיס
בדן במרכז זה פועל בתיקוף ראשון לעצמך, הצמדה בשנית (מוצג בחירת נוסעים, יש לבחור נוסעים לא כולל (!) עצמך), והצמדה לאישור
בשאר המפעילים הבחירה של נוסעים מראש לפני התיקוף הראשון, בחירה כולל עצמך
 

N641

New member
העניין של הקודים קצת מסרבל את כל הסיפור

ברוב המקרים כאשר לקו יש יותר מקוד מחיר אחד, התיקוף אצל הנהג
כאשר יש גם עלייה מאחור, וגם יותר מקוד מחיר אחד לקו/אזור (קוד 1/2/3 בירושלים, קוד 44 בגוש דן, קודים 1/2/4/6 בחיפה),
במתקף דלת אחורית יש בחירה של קוד לתיקוף (ולא רק נוסעים) לפני הנחת הכרטיס אם השימוש הוא בערך צבור והקוד הרצוי אינו ברירת המחדל (פנים האזור),
הצורך לדעת כמה עולה מ-A ל-C וכמה מ-A ל-B, הוא על הנוסע לבחירת קוד מראש לתיקוף,
אם לא יודעים, יש לתקף אצל נהג ולבדוק קבלה ולזכור את הקוד בה לפעם הבאה,
אבל יש המון מקרים כשגם נהג מתקף קוד מחיר שגוי (וגם באתר מערכת המידע של משרד התחבורה יש שגיאות הצגת מחיר לעתים)

בחירת נוסעים אכן לתיקוף קבוצת נוסעים מכרטיס אחד
זמין רק לפרופיל רגיל ונוער, ורק עבור תיקוף נוסעים נוספים שהם באותו פרופיל נוסע אשר לבעל הכרטיס
בדן במרכז זה פועל בתיקוף ראשון לעצמך, הצמדה בשנית (מוצג בחירת נוסעים, יש לבחור נוסעים לא כולל (!) עצמך), והצמדה לאישור
בשאר המפעילים הבחירה של נוסעים מראש לפני התיקוף הראשון, בחירה כולל עצמך
העניין של הקודים קצת מסרבל את כל הסיפור
תודה על ההסבר :)
לא יכלו פשוט להציג על המתקף את רשימת התחנות ולתת לנוסע לסמן את תחנת הירידה שלו?

ובכלל, לגבי התיקוף של נוסע אחר ועוד פונקציות בממשק עצמו, קרה לי פעם שתיקפתי פעמיים בטעות (שחשבתי שהראשון לא נקלט אצל הנהג). במתקפים מאחורה לפחות יש את האור הירוק שמאשר את התיקוף (לא תמיד שומעים את הצליל אם יש אוזניות וכ'ו), למה לא עושים את זה גם מקדימה אצל הנהג?
 

XrayCharlie

New member
להציג 30 או 60 תחנות במקום קוד יחיד זה יותר פשוט?

העניין של הקודים קצת מסרבל את כל הסיפור
תודה על ההסבר :)
לא יכלו פשוט להציג על המתקף את רשימת התחנות ולתת לנוסע לסמן את תחנת הירידה שלו?

ובכלל, לגבי התיקוף של נוסע אחר ועוד פונקציות בממשק עצמו, קרה לי פעם שתיקפתי פעמיים בטעות (שחשבתי שהראשון לא נקלט אצל הנהג). במתקפים מאחורה לפחות יש את האור הירוק שמאשר את התיקוף (לא תמיד שומעים את הצליל אם יש אוזניות וכ'ו), למה לא עושים את זה גם מקדימה אצל הנהג?
להציג 30 או 60 תחנות במקום קוד יחיד זה יותר פשוט?
גם להציג שמות ערים באותו קוד זה יותר מסורבל.
אם אתה לא יודע מה הקוד שאתה צריך לתקף, אתה שואל את הנהג וזה קורה רק פעם אחת. בפעם הבאה אתה כבר יודע.
רוב מוחץ של הנוסעים יודעים בדיוק מה הקוד, לא צריך לסבך את זה.
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
עושים,יש נוריות חיווי תיקוף מעל אזור הנחת הרב-קו במכשירי נהג

העניין של הקודים קצת מסרבל את כל הסיפור
תודה על ההסבר :)
לא יכלו פשוט להציג על המתקף את רשימת התחנות ולתת לנוסע לסמן את תחנת הירידה שלו?

ובכלל, לגבי התיקוף של נוסע אחר ועוד פונקציות בממשק עצמו, קרה לי פעם שתיקפתי פעמיים בטעות (שחשבתי שהראשון לא נקלט אצל הנהג). במתקפים מאחורה לפחות יש את האור הירוק שמאשר את התיקוף (לא תמיד שומעים את הצליל אם יש אוזניות וכ'ו), למה לא עושים את זה גם מקדימה אצל הנהג?
עושים,יש נוריות חיווי תיקוף מעל אזור הנחת הרב-קו במכשירי נהג
או סביבו (בחדשים יותר של דן)
ויש גם מסך מופנה לכיוון נוסע שאמור להציג יתרה לאחר תיקוף, אבל זה לרוב כמעט מעולם לא פועל (כי מדפיסים קבלה, ולמעבר שעתי מספיק חיווי הנורית), למעט המכשיר של קווים/אפיקים/מטרופולין/רמה/סופרבוס
 

N641

New member
תודה, פעם הבאה אבדוק את הנוריות מקדימה


עושים,יש נוריות חיווי תיקוף מעל אזור הנחת הרב-קו במכשירי נהג
או סביבו (בחדשים יותר של דן)
ויש גם מסך מופנה לכיוון נוסע שאמור להציג יתרה לאחר תיקוף, אבל זה לרוב כמעט מעולם לא פועל (כי מדפיסים קבלה, ולמעבר שעתי מספיק חיווי הנורית), למעט המכשיר של קווים/אפיקים/מטרופולין/רמה/סופרבוס
תודה, פעם הבאה אבדוק את הנוריות מקדימה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה