רכבת לאילת
שלום! אם מחיר הדחיה של הרכבת לאילת היא6 הרכבת המהירה לירושלים אז בגדול משרד התחבורה טעה ,ולהערכתי אכן זה כך בא נאמר כך לירושלים היתה אופציה רכבתית איטית אולי אבל ניתן היה לשדרג אותה בסכום נמוך יחסית ,לעומת רכבת לאילת נהפכת להיות יותר מצו השעה ראו מה קרה עם הקשר לאילת עקב סגירת שדה דב וההרחקה של הנחיתה באילת צפונה .אז בחשבון כולל הרכבת לירושלים ואם כל הנזקים שגרמה לתושבי הצפון והדרום היא בינתים קרובה יותר לכשלון מאשר לסיפור הצלחה .
רכבת לאילתמצד שני, אוטובוס, קו 480 לצורך העניין
עושה את הדרך ב-50 דקות.
אז על אותו משקל של הטיעון הזה, בשביל 20 דקות ברוטו (ואולי 15 דקות נטו) הבדל, היה שווה בכלל לעשות את הפרוייקט הענק של הקו הרכבתי לירושלים?
שלום! אם מחיר הדחיה של הרכבת לאילת היא6 הרכבת המהירה לירושלים אז בגדול משרד התחבורה טעה ,ולהערכתי אכן זה כך בא נאמר כך לירושלים היתה אופציה רכבתית איטית אולי אבל ניתן היה לשדרג אותה בסכום נמוך יחסית ,לעומת רכבת לאילת נהפכת להיות יותר מצו השעה ראו מה קרה עם הקשר לאילת עקב סגירת שדה דב וההרחקה של הנחיתה באילת צפונה .אז בחשבון כולל הרכבת לירושלים ואם כל הנזקים שגרמה לתושבי הצפון והדרום היא בינתים קרובה יותר לכשלון מאשר לסיפור הצלחה .