"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
לבטל טעינה אפשר תוך שבוע, אבל רק אם אירוע הטעינה עדיין רשום

אז מה שחשבתי קודם זה למלא
את הכרטיס בחוזים בהם אני משתמשת, באחד מהם להשתמש ואת היתר לבטל.
אולי זה ישאיר לי 4מיקומים של חוזים .
אפשר הרי לבטל תוך שבוע אם לא משתמשים בחוזה מסוים.
ביום חמשי אצטרך חופשי יומי לתל אביב, אוסיף לירושלים וגם חופשי יומי בדן באר שבע.
נראה מה יקרה.....
והמחשבה על כך היתה לפני שקראתי עכשיו את ההודעה שלך.
תודה
לבטל טעינה אפשר תוך שבוע, אבל רק אם אירוע הטעינה עדיין רשום
וזמין בפעולות הכרטיס, וקיימות רק 6 רשומות אירועי פעולות אשר בהם נרשמת כל פעולה ופעולה, לרבות טעינת חוזה, ביטול טעינת חוזה, ביטול חוזה, עדכון פרופיל, תיקוף חוזה, ביטול תיקוף חוזה, טרום תיקוף רכבת, ביטול טרום תיקוף רכבת, יציאה מרכבת
טעינה וגם ביטול ירשום שני פעולות. ביטול לא ימחק חוזה אלא יהפוך אותו ללא פעיל כך שהרשומה תהפך לזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני גם אם זה יהיה אותו סוג חוזה שקיים לתאריך אחר ברשומה נוספת (ע"ע 171 פעמיים כפי שבתמונה שלך)

חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף הפעולות לא ניתן לבטל גם אם לא בוצע בו תיקוף

כמו כן כל זה עדיין ישאיר את הערך צבור כחוזה ברשומה השלישית (עד שתטעיני באגד, שכאמור, מעביר חוזים),
וכל פעם כאשר החוזה הראשון יפוג, רשומתו תוחלף בכל חוזה שתטעיני, כך שלמעשה לא הרווחת דבר בניסיון תיקון סדר החוזים בכרטיס

רשומת חוזה לא פעילה (באפור) נחשבת לרשומה ריקה לדריסה, כך שלרגע זה יש ערך צבור וחוזה 171 אחד - שני חוזים וניתן לרשום עוד 6 חוזים נוספים, אך לטעון ומיד לבטל אפשר רק 3 כי 6 אירועי פעולות
 

raya

Well-known member
ביצעתי כעת טעינה של

לבטל טעינה אפשר תוך שבוע, אבל רק אם אירוע הטעינה עדיין רשום
וזמין בפעולות הכרטיס, וקיימות רק 6 רשומות אירועי פעולות אשר בהם נרשמת כל פעולה ופעולה, לרבות טעינת חוזה, ביטול טעינת חוזה, ביטול חוזה, עדכון פרופיל, תיקוף חוזה, ביטול תיקוף חוזה, טרום תיקוף רכבת, ביטול טרום תיקוף רכבת, יציאה מרכבת
טעינה וגם ביטול ירשום שני פעולות. ביטול לא ימחק חוזה אלא יהפוך אותו ללא פעיל כך שהרשומה תהפך לזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני גם אם זה יהיה אותו סוג חוזה שקיים לתאריך אחר ברשומה נוספת (ע"ע 171 פעמיים כפי שבתמונה שלך)

חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף הפעולות לא ניתן לבטל גם אם לא בוצע בו תיקוף

כמו כן כל זה עדיין ישאיר את הערך צבור כחוזה ברשומה השלישית (עד שתטעיני באגד, שכאמור, מעביר חוזים),
וכל פעם כאשר החוזה הראשון יפוג, רשומתו תוחלף בכל חוזה שתטעיני, כך שלמעשה לא הרווחת דבר בניסיון תיקון סדר החוזים בכרטיס

רשומת חוזה לא פעילה (באפור) נחשבת לרשומה ריקה לדריסה, כך שלרגע זה יש ערך צבור וחוזה 171 אחד - שני חוזים וניתן לרשום עוד 6 חוזים נוספים, אך לטעון ומיד לבטל אפשר רק 3 כי 6 אירועי פעולות
ביצעתי כעת טעינה של
כמה חוזים בכרטיס.
חלק מהם אבטל במשך השבוע.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כאמור, שימי לב כי חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף פעולות

ביצעתי כעת טעינה של
כמה חוזים בכרטיס.
חלק מהם אבטל במשך השבוע.
כאמור, שימי לב כי חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף פעולות
לא ניתן לבטל (ביצוע כל נסיעה רושמת אירוע וכן מוחקת אירוע שישי, וכן גם אירוע ביטול חוזה גם יזיז את הרשימה), וכן גם חוזה שתוקפו פג לא ניתן לבטל גם אם הוא לא היה מתוקף (פג=רשומה ריקה, זמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש)
&nbsp
וכן חוזים אשר כמה מהם פעילים באותו יום באותו אזור, יוצרים התנגשות וצורך לנהג לבחור ידנית איזה חוזה לתקף
&nbsp
 

raya

Well-known member
ברור... אם שמת לב - התאריכים שונים.

כאמור, שימי לב כי חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף פעולות
לא ניתן לבטל (ביצוע כל נסיעה רושמת אירוע וכן מוחקת אירוע שישי, וכן גם אירוע ביטול חוזה גם יזיז את הרשימה), וכן גם חוזה שתוקפו פג לא ניתן לבטל גם אם הוא לא היה מתוקף (פג=רשומה ריקה, זמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש)
&nbsp
וכן חוזים אשר כמה מהם פעילים באותו יום באותו אזור, יוצרים התנגשות וצורך לנהג לבחור ידנית איזה חוזה לתקף
&nbsp
ברור... אם שמת לב - התאריכים שונים.
מחר אני נוסעת לתל אביב, בעוד שבוע ככל הנראה לירושלים.
את החופשי יומי של יום ראשון אבטל ביום שישי ואת החופשי יומי לירושלים של יום שני אבטל ביום ראשון.
נראה מה יקרה.
עכשיו אני רואה ששכחתי לצרף את התמונה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מה שיקרה זה

ברור... אם שמת לב - התאריכים שונים.
מחר אני נוסעת לתל אביב, בעוד שבוע ככל הנראה לירושלים.
את החופשי יומי של יום ראשון אבטל ביום שישי ואת החופשי יומי לירושלים של יום שני אבטל ביום ראשון.
נראה מה יקרה.
עכשיו אני רואה ששכחתי לצרף את התמונה.
מה שיקרה זה
קראי בעיון טוב

1. אחרי שימוש בחוזה 917 של 22.08 (חוזה 1) מחר, בתום תוקפו הוא יפוג, ורשומה 1 תיהפך ללא פעילה וזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני, כולל על ידי חידושים של חוזים אחרים שירשמו לרשומה הראשונה שמזוהה לא פעילה=ריקה כאמור (אז רשומה 1). בנוסף כל תיקוף רושם פעולה. אם ברכבת, זה שני פעולות (כניסה+יציאה) וכן בחזרה (אז 4), וכן גם כל קו עירוני, בינעירוני וכן תיקופי מעבר, כי סביר שהמוצא ויעדך אינן תחנות רכבת/מרכזית. לכן נסיעה בבאר שבע+רכבת+פנימי ת"א פעמיים (הלוך וחזור לרכבת)+רכבת חזרה+פנימי באר שבע, סה"כ 8 פעולות חדשות, לכן כל הפעולות של טעינות חוזים ירדו מהאירועים ולא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. אם לצמצם רק לאוטובוסים, אז פנימי באר שבע+הלוך לת"א+פנימי ת"א פעמיים (אם יעדך אינה מרכזית)+חזור לבאר שבע+פנימי באר שבע זה 6 פעולות, אז שוב לא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. פעולות מצטמצמים ל-4 אם נוסעים רק בינעירוני+עירוני מצד אחד, או אף עד ל-2 אם נוסעים בבינעירוני בלבד ומגיעים למרכזיות ברגל, זה אומר שרק במקרה האחרון עדיין יהיו זמינות 4 רשומות אירועים של טעינות החוזים, אז להתחיל לבטל צריך מהחוזה אשר אירוע טעינתו בסוף (אירוע 6), אחרת לא יהיה ניתן לבטלו, אם קודם תבטלי את זה אשר פעולת טעינתו היה שלישית, רביעית או חמישית, כי תירשם פעולת ביטול אשר תזיז את רשומות האירועים למטה ותמחק את האירוע השישי.
אפשר לבטל את כל החוזים שלא צריך כבר כעת לפני ביצוע נסיעה כלשהי בכלל, אך הנקודה היא שטעינת כל חוזה חדש מחליפה רשומת חוזה ראשונה לפי סדר אשר מזוהה כלא פעילה, כלומר חוזה לא פעיל שווה רשומת חוזה ריקה.
הצעתי העברה של ערך צבור מרשומה 3 לרשומה 1 על ידי הבאג של מכשיר אגד ישן כדי שכך חוזים תקופתיים ירשמו החל מרשומה 2 ומעלה

2. ביטול חוזה של יום שישי 23.08, תרשום פעולת ביטול ותהפוך את רשומת חוזה 2 ללא פעילה וזמינה לדריסה - אם גם רשומה 1 תהיה תפוסה על ידי חוזה תקף (אך תלוי אם אפשר יהיה בכלל לבטל, תלוי בסדר הטעינות מול נסיעות חדשות שיבוצעו כאמור)

3. ביטול חוזה של יום שני (גם תלוי סדר הטעינות) תרשום פעולת ביטול ותפנה את רשומה 4 ותהפוך אותה ללא פעילה וזמינה לדריסה, אך רשומה זו תוחלף בחוזה חדש רק אם כבר קיימים חוזים תקפים ברשומות 1 ו-2

4. לאחר ניצול חוזה 5 ופקיעת תוקפו, רשומה 5 הופכת לזמינה לדריסה, אך רק אם רשומות 1, 2, ו-4 יהיו שוב תפוסים בחוזה תקף

5. אגב פרטיות מספר כרטיס רב קו אישי (ודוא"ל בטאב השני), אז אני מחליף את תמונתך, אך לא יכול לערוך את הודעתך מלבד הסתרת קובץ

 

raya

Well-known member
אקרא בעיון מחר, חזרתי לא מזמן.

מה שיקרה זה
קראי בעיון טוב

1. אחרי שימוש בחוזה 917 של 22.08 (חוזה 1) מחר, בתום תוקפו הוא יפוג, ורשומה 1 תיהפך ללא פעילה וזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני, כולל על ידי חידושים של חוזים אחרים שירשמו לרשומה הראשונה שמזוהה לא פעילה=ריקה כאמור (אז רשומה 1). בנוסף כל תיקוף רושם פעולה. אם ברכבת, זה שני פעולות (כניסה+יציאה) וכן בחזרה (אז 4), וכן גם כל קו עירוני, בינעירוני וכן תיקופי מעבר, כי סביר שהמוצא ויעדך אינן תחנות רכבת/מרכזית. לכן נסיעה בבאר שבע+רכבת+פנימי ת"א פעמיים (הלוך וחזור לרכבת)+רכבת חזרה+פנימי באר שבע, סה"כ 8 פעולות חדשות, לכן כל הפעולות של טעינות חוזים ירדו מהאירועים ולא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. אם לצמצם רק לאוטובוסים, אז פנימי באר שבע+הלוך לת"א+פנימי ת"א פעמיים (אם יעדך אינה מרכזית)+חזור לבאר שבע+פנימי באר שבע זה 6 פעולות, אז שוב לא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. פעולות מצטמצמים ל-4 אם נוסעים רק בינעירוני+עירוני מצד אחד, או אף עד ל-2 אם נוסעים בבינעירוני בלבד ומגיעים למרכזיות ברגל, זה אומר שרק במקרה האחרון עדיין יהיו זמינות 4 רשומות אירועים של טעינות החוזים, אז להתחיל לבטל צריך מהחוזה אשר אירוע טעינתו בסוף (אירוע 6), אחרת לא יהיה ניתן לבטלו, אם קודם תבטלי את זה אשר פעולת טעינתו היה שלישית, רביעית או חמישית, כי תירשם פעולת ביטול אשר תזיז את רשומות האירועים למטה ותמחק את האירוע השישי.
אפשר לבטל את כל החוזים שלא צריך כבר כעת לפני ביצוע נסיעה כלשהי בכלל, אך הנקודה היא שטעינת כל חוזה חדש מחליפה רשומת חוזה ראשונה לפי סדר אשר מזוהה כלא פעילה, כלומר חוזה לא פעיל שווה רשומת חוזה ריקה.
הצעתי העברה של ערך צבור מרשומה 3 לרשומה 1 על ידי הבאג של מכשיר אגד ישן כדי שכך חוזים תקופתיים ירשמו החל מרשומה 2 ומעלה

2. ביטול חוזה של יום שישי 23.08, תרשום פעולת ביטול ותהפוך את רשומת חוזה 2 ללא פעילה וזמינה לדריסה - אם גם רשומה 1 תהיה תפוסה על ידי חוזה תקף (אך תלוי אם אפשר יהיה בכלל לבטל, תלוי בסדר הטעינות מול נסיעות חדשות שיבוצעו כאמור)

3. ביטול חוזה של יום שני (גם תלוי סדר הטעינות) תרשום פעולת ביטול ותפנה את רשומה 4 ותהפוך אותה ללא פעילה וזמינה לדריסה, אך רשומה זו תוחלף בחוזה חדש רק אם כבר קיימים חוזים תקפים ברשומות 1 ו-2

4. לאחר ניצול חוזה 5 ופקיעת תוקפו, רשומה 5 הופכת לזמינה לדריסה, אך רק אם רשומות 1, 2, ו-4 יהיו שוב תפוסים בחוזה תקף

5. אגב פרטיות מספר כרטיס רב קו אישי (ודוא"ל בטאב השני), אז אני מחליף את תמונתך, אך לא יכול לערוך את הודעתך מלבד הסתרת קובץ
אקרא בעיון מחר, חזרתי לא מזמן.
בתל אביב היו לי היום הרבה נסיעות באוטובוסים ונסיעה נוספת ברכבת מההגנה לתחנת השלום.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אז סביר כי עקב נסיעות אלו, לא ניתן לבטל חוזים מיותרים

אקרא בעיון מחר, חזרתי לא מזמן.
בתל אביב היו לי היום הרבה נסיעות באוטובוסים ונסיעה נוספת ברכבת מההגנה לתחנת השלום.
אז סביר כי עקב נסיעות אלו, לא ניתן לבטל חוזים מיותרים
כי הנסיעות מלאו את דף הפעולות, ואירועי טעינה הוסרו
&nbsp
חוזה ליום עתידי שאינו שומש ושאין בו צורך, ופעולת טעינתו הוסרה, ניתן לביטול רק בעמדת רב-קו של המפעיל אשר רשום לחוזה, במקרה זה אגד (רק שאם תבחרי בדרך זיכוי זו, אין לומר לנציג שטענת ברב-קו אונליין, אחרת יסרבו לך החזר כזה, יש לומר שטענת במכונת טעינה של אגד ברחוב ותוכניותך השתנו (יש כבר להם כאלו אשר יכולים לטעון ליום עתידי) )
 

raya

Well-known member
אני לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו בכרטיס...

אז סביר כי עקב נסיעות אלו, לא ניתן לבטל חוזים מיותרים
כי הנסיעות מלאו את דף הפעולות, ואירועי טעינה הוסרו
&nbsp
חוזה ליום עתידי שאינו שומש ושאין בו צורך, ופעולת טעינתו הוסרה, ניתן לביטול רק בעמדת רב-קו של המפעיל אשר רשום לחוזה, במקרה זה אגד (רק שאם תבחרי בדרך זיכוי זו, אין לומר לנציג שטענת ברב-קו אונליין, אחרת יסרבו לך החזר כזה, יש לומר שטענת במכונת טעינה של אגד ברחוב ותוכניותך השתנו (יש כבר להם כאלו אשר יכולים לטעון ליום עתידי) )
אני לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו בכרטיס...
אכן - אין לי אפשרות ביטול בחלונית "פעולות".
מצד שני - אם לא השתמשתי בחוזה - החיוב נשאר?
במצב הזה אני "מפסידה" 24.5₪.
מדוע המפעיל שלי אגד?
כי לפני שנה נאלצתי להחליף כרטיס כמה ימים לפני שפג תוקפו.
בדן באר שבע לא הסכימו להחליף את הכרטיס (ללא תשלום) כמה ימים לפני, נסעתי לכמה ימים לתל אביב, וכדי להיות עם כרטיס תקף- החלפתי בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול. הטענתי שם 30₪ כדי שאוכל לנסוע.
ממש הזוי.
ובעצם - אם הטעינה הראושנה היתה של ערך צבור, מדוע הוא ירד למיקום השלישי?
שבת שלום!
רעיה
אתמול היו בסה"כ 9 פעולות.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן, החיוב נשאר כי הרי טענת את החוזה והחוזה רשום בכרטיס

אני לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו בכרטיס...
אכן - אין לי אפשרות ביטול בחלונית "פעולות".
מצד שני - אם לא השתמשתי בחוזה - החיוב נשאר?
במצב הזה אני "מפסידה" 24.5₪.
מדוע המפעיל שלי אגד?
כי לפני שנה נאלצתי להחליף כרטיס כמה ימים לפני שפג תוקפו.
בדן באר שבע לא הסכימו להחליף את הכרטיס (ללא תשלום) כמה ימים לפני, נסעתי לכמה ימים לתל אביב, וכדי להיות עם כרטיס תקף- החלפתי בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול. הטענתי שם 30₪ כדי שאוכל לנסוע.
ממש הזוי.
ובעצם - אם הטעינה הראושנה היתה של ערך צבור, מדוע הוא ירד למיקום השלישי?
שבת שלום!
רעיה
אתמול היו בסה"כ 9 פעולות.
כן, החיוב נשאר כי הרי טענת את החוזה והחוזה רשום בכרטיס
כאמור, אפשר לבטל חוזה אשר לא היה מתוקף בדרך כלשהי, גם כשהפעולה ירדה, בעמדת הרב-קו של מפעיל שאליו רשום החוזה, כפי שכתוב בהודעה הקודמת (שימי לב לפרטים, אם ישאלו איפה טענת - במכונה של אגד, כי הם בד"כ לא מטפלים בהחזרי חוזים אשר פעולת טעינתם צויינה מקור בשירות אינטרנט כאשר הפעולה עדיין בכרטיס (יכלת לבטל בעצמך לפני כל הנסיעות, אבל לא עשית זאת כי לא קראת בזמן את ההודעה הקודמת שלי) - אם פעולת טעינה כבר לא בכרטיס (והחוזה לא היה מתוקף), אין להם כבר ממש דרך להוכיח שהטעינה היתה באינטרנט, כי משרד התחבורה עוד לפני שנה וחצי ביטל את השימוש בשדה "קוד מכשיר טעינה" בעת שילוח דיווחים למסלקה)

כאשר רוצים ביטול חוזה וקבלת החזר כספי, ניגשים אל מפעיל רישום חוזה של החוזה הספציפי שרוצים לבטל, לא מפעיל מנפיק כרטיס אשר במקרה שלך גם אגד (עקב החלפת מנפיק כפי שאמרת, ואגב האם ניגשת שוב לאחר מכן לשחזור יתרה מהכרטיס הישן? אם לא, אז זה אמור עדיין להיות במערכת), אבל לפעולה של ביטול חוזה ספציפי לא משנה מנפיק, אלא מפעיל חוזה המדובר - אם עברו 3 ימים מאז טעינה

רב-קו אונליין לא מוכר חוזים, רק מאחד חוזים אשר המפעילים מוכרים דרכו, אין חוזים ברישום מסלקה (נושא זה דוין בעבר)

ערך צבור ירד למקום השלישי כי מאז טעינה ראשונה זו, טענת מתישהו פעמיים באוטובוס אגד באופן הבא
1. טעינת ערך צבור (יורד ל-2 עם יתרה מעודכנת, מבטל רשומה 1 עם היתרה הישנה),
2. טעינת תקופתי כלשהו (מחליף רשומת חוזה ערך צבור לא פעיל ברשומה 1 - רב-קו אונליין לא מציגים ע"צ לא פעיל (למניעת אי הבנות בהצגת חוזה פעיל/לא פעיל כפול), אבל הוא היה קיים עקב ההעברה, כי כאמור בתקן קיימת רק פעולת ביטול חוזה (הפיכת רשומה ללא פעיל), אבל לא פעולת מחיקת חוזה),
3. ואז שוב טעינת ערך צבור באוטובוס אגד, אשר כאמור מעביר חוזים בעת ביטול/עדכון חוזה. משום שרשומה 1 הייתה תפוסה על ידי חוזה פעיל, ביטול חוזה ורישום ערך צבור מעודכן הוריד את ערך צבור לרשומה 3. אילו לא היה חוזה פעיל ברשומה 1, אז טעינת ערך צבור באוטובוס אגד הייתה מחזירה את ערך צבור מרשומה 2 לרשומה 1

אז הדבר ההכי הזוי כאן הוא זה שכל מי שטוען ערך צבור באוטובוס אגד (במכשיר הישן, לא יכול להגיד על ה-"חדש" אבל כנראה שהבאג עוד קיים גם בו), "זוכה" להעברת רשומת חוזה לרשומה הבאה אשר נחשבת ריקה

טעינה של ערך צבור בכל מפעיל אחר וכן בהופ-און ורב-קו אונליין (גם כשבוחרים מפעיל אגד לחוזה בדף רכישת חוזה - המפעיל משנה למקרה אם רוצים ביטול בעמדה), מקפידה על רישום חוזה ערך צבור מעודכן לאותה הרשומה הקיימת ללא עיתוק רשומת חוזה
 

raya

Well-known member
אתה משקיע המון בתשובות...........

כן, החיוב נשאר כי הרי טענת את החוזה והחוזה רשום בכרטיס
כאמור, אפשר לבטל חוזה אשר לא היה מתוקף בדרך כלשהי, גם כשהפעולה ירדה, בעמדת הרב-קו של מפעיל שאליו רשום החוזה, כפי שכתוב בהודעה הקודמת (שימי לב לפרטים, אם ישאלו איפה טענת - במכונה של אגד, כי הם בד"כ לא מטפלים בהחזרי חוזים אשר פעולת טעינתם צויינה מקור בשירות אינטרנט כאשר הפעולה עדיין בכרטיס (יכלת לבטל בעצמך לפני כל הנסיעות, אבל לא עשית זאת כי לא קראת בזמן את ההודעה הקודמת שלי) - אם פעולת טעינה כבר לא בכרטיס (והחוזה לא היה מתוקף), אין להם כבר ממש דרך להוכיח שהטעינה היתה באינטרנט, כי משרד התחבורה עוד לפני שנה וחצי ביטל את השימוש בשדה "קוד מכשיר טעינה" בעת שילוח דיווחים למסלקה)

כאשר רוצים ביטול חוזה וקבלת החזר כספי, ניגשים אל מפעיל רישום חוזה של החוזה הספציפי שרוצים לבטל, לא מפעיל מנפיק כרטיס אשר במקרה שלך גם אגד (עקב החלפת מנפיק כפי שאמרת, ואגב האם ניגשת שוב לאחר מכן לשחזור יתרה מהכרטיס הישן? אם לא, אז זה אמור עדיין להיות במערכת), אבל לפעולה של ביטול חוזה ספציפי לא משנה מנפיק, אלא מפעיל חוזה המדובר - אם עברו 3 ימים מאז טעינה

רב-קו אונליין לא מוכר חוזים, רק מאחד חוזים אשר המפעילים מוכרים דרכו, אין חוזים ברישום מסלקה (נושא זה דוין בעבר)

ערך צבור ירד למקום השלישי כי מאז טעינה ראשונה זו, טענת מתישהו פעמיים באוטובוס אגד באופן הבא
1. טעינת ערך צבור (יורד ל-2 עם יתרה מעודכנת, מבטל רשומה 1 עם היתרה הישנה),
2. טעינת תקופתי כלשהו (מחליף רשומת חוזה ערך צבור לא פעיל ברשומה 1 - רב-קו אונליין לא מציגים ע"צ לא פעיל (למניעת אי הבנות בהצגת חוזה פעיל/לא פעיל כפול), אבל הוא היה קיים עקב ההעברה, כי כאמור בתקן קיימת רק פעולת ביטול חוזה (הפיכת רשומה ללא פעיל), אבל לא פעולת מחיקת חוזה),
3. ואז שוב טעינת ערך צבור באוטובוס אגד, אשר כאמור מעביר חוזים בעת ביטול/עדכון חוזה. משום שרשומה 1 הייתה תפוסה על ידי חוזה פעיל, ביטול חוזה ורישום ערך צבור מעודכן הוריד את ערך צבור לרשומה 3. אילו לא היה חוזה פעיל ברשומה 1, אז טעינת ערך צבור באוטובוס אגד הייתה מחזירה את ערך צבור מרשומה 2 לרשומה 1

אז הדבר ההכי הזוי כאן הוא זה שכל מי שטוען ערך צבור באוטובוס אגד (במכשיר הישן, לא יכול להגיד על ה-"חדש" אבל כנראה שהבאג עוד קיים גם בו), "זוכה" להעברת רשומת חוזה לרשומה הבאה אשר נחשבת ריקה

טעינה של ערך צבור בכל מפעיל אחר וכן בהופ-און ורב-קו אונליין (גם כשבוחרים מפעיל אגד לחוזה בדף רכישת חוזה - המפעיל משנה למקרה אם רוצים ביטול בעמדה), מקפידה על רישום חוזה ערך צבור מעודכן לאותה הרשומה הקיימת ללא עיתוק רשומת חוזה
אתה משקיע המון בתשובות...........
אענה בקצרה.
טעינה ראשונה בכרטיס החדש בצעתי אכן בעמדה של אגד.
מאז כל הטעינות מתבצעות בבית עם קורא הכרטיסים.
ניסיתי לשנות מפעיל (בטעינה) למטרופולין - שזה באיזור שלי, אבל מטרופולין לא מופיע ברשימה. מאז - אני משאירה את אגד כמפעיל.
אז הלכו 24.5₪ , אין מה לעשות ככל הנראה.
ואם הייתי שמה את החופשי יומי דן באר שבע למחר - זה היה יכול להיות יעיל יותר.
שבת שלום!
רעיה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מטרופולין כן ברשימה, אבל לא לסוגי טעינות של ₪150 ו₪200 כי הם

אתה משקיע המון בתשובות...........
אענה בקצרה.
טעינה ראשונה בכרטיס החדש בצעתי אכן בעמדה של אגד.
מאז כל הטעינות מתבצעות בבית עם קורא הכרטיסים.
ניסיתי לשנות מפעיל (בטעינה) למטרופולין - שזה באיזור שלי, אבל מטרופולין לא מופיע ברשימה. מאז - אני משאירה את אגד כמפעיל.
אז הלכו 24.5₪ , אין מה לעשות ככל הנראה.
ואם הייתי שמה את החופשי יומי דן באר שבע למחר - זה היה יכול להיות יעיל יותר.
שבת שלום!
רעיה
מטרופולין כן ברשימה, אבל לא לסוגי טעינות של ₪150 ו₪200 כי הם
לא מוכרים סוגי טעינות אלו (אפשר בפעולה אחת רק גמיש שלהם),
אם את רוצה טעינה של ₪150 ע"ש מטרופולין בטעינות ערך צבור רגילות (לא גמיש),
אפשר לטעון ₪100 ואז ₪50 ואז זה יהיה 300 יתרה של ותיק בשם מטרופולין משני טעינות.
ערך צבור אפשר לטעון מספר פעמים אחד מעל השני בכל קומבינציה עד סכום מקסימלי של 999.90 ביתרה
&nbsp
אבל כאמור, טעינה ברב-קו אונליין טוענת ערך צבור לרשומת חוזה קיימת של הערך צבור, ללא עיתוק חוזה גם אם בוחרים אגד
&nbsp
אם את רוצה להעביר ערך צבור לרשומה 1, יש לבצע פעם אחת טעינה באוטובוס אגד (!), או בקופה שלהם (אותו מכשיר נהג גם בקופות אגד) כאשר הערך צבור יגמר, וגם (!) כאשר אין (!) חוזה פעיל (או חוזה לתאריך עתידי) ברשומה 1
 

raya

Well-known member
אני מרימה ידיים = נכנעת. אם כי יתכן

מטרופולין כן ברשימה, אבל לא לסוגי טעינות של ₪150 ו₪200 כי הם
לא מוכרים סוגי טעינות אלו (אפשר בפעולה אחת רק גמיש שלהם),
אם את רוצה טעינה של ₪150 ע"ש מטרופולין בטעינות ערך צבור רגילות (לא גמיש),
אפשר לטעון ₪100 ואז ₪50 ואז זה יהיה 300 יתרה של ותיק בשם מטרופולין משני טעינות.
ערך צבור אפשר לטעון מספר פעמים אחד מעל השני בכל קומבינציה עד סכום מקסימלי של 999.90 ביתרה
&nbsp
אבל כאמור, טעינה ברב-קו אונליין טוענת ערך צבור לרשומת חוזה קיימת של הערך צבור, ללא עיתוק חוזה גם אם בוחרים אגד
&nbsp
אם את רוצה להעביר ערך צבור לרשומה 1, יש לבצע פעם אחת טעינה באוטובוס אגד (!), או בקופה שלהם (אותו מכשיר נהג גם בקופות אגד) כאשר הערך צבור יגמר, וגם (!) כאשר אין (!) חוזה פעיל (או חוזה לתאריך עתידי) ברשומה 1
אני מרימה ידיים = נכנעת. אם כי יתכן
ואטעין ביום רביעי באגד ירושלים בקופה ערך צבור, זה לא יפריע לי, ואם זה יסדר לי את הרשימות - אז זה יהיה מעולה.
בנוסף אנסה בעמדת על הקו בתחנה מרכזית בבאר שבע לבטל את 2 החוזים ה"מיותרים". יילך - יופי, לא יילך - זה מה שיש.
מהנסיון לומדים.
תודה על הכל!
רעיה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
העל הקו בבאר שבע של אגד?

אני מרימה ידיים = נכנעת. אם כי יתכן
ואטעין ביום רביעי באגד ירושלים בקופה ערך צבור, זה לא יפריע לי, ואם זה יסדר לי את הרשימות - אז זה יהיה מעולה.
בנוסף אנסה בעמדת על הקו בתחנה מרכזית בבאר שבע לבטל את 2 החוזים ה"מיותרים". יילך - יופי, לא יילך - זה מה שיש.
מהנסיון לומדים.
תודה על הכל!
רעיה
העל הקו בבאר שבע של אגד?
החוזים המיותרים שלך רשומות לאגד, אז צריך את העל הקו של אגד לניסיון ביטול כזה כאמור

לא תוכלי לבטל חוזים מיותרים ביום רביעי (שימוש בחוזה 5), כי חוזים שעד אז כבר יפוגו תוקף נכון ליום זה (רביעי), לא ניתן לבטל גם אם הם לא תוקפו
אם את רוצה לנסות (ודבר שיתכן ולא יצליח) לבטל את חוזה של יום שני (רשומה 4), אז את צריכה עמדת רב-קו של אגד כבר מחר (לפני שהחוזה הזה מתחיל להיות תקף), אחרת כבר לא יהיה מה לבטל, כי רשומה שלא פעילה נחשבת ריקה (כבר כעת רשומות החוזים 1 ו-2 של אתמול ושלשום נחשבות ריקות, וניתנות לדריסה על ידי כל חוזה חדש לפי סדר טעינה כאמור בהודעה "מה שיקרה זה" מעל)
וכן חוזה שישומש גם לא ניתן לבטל
 

raya

Well-known member
הייתי בעמדת "על הקו" בבאר שבע

העל הקו בבאר שבע של אגד?
החוזים המיותרים שלך רשומות לאגד, אז צריך את העל הקו של אגד לניסיון ביטול כזה כאמור

לא תוכלי לבטל חוזים מיותרים ביום רביעי (שימוש בחוזה 5), כי חוזים שעד אז כבר יפוגו תוקף נכון ליום זה (רביעי), לא ניתן לבטל גם אם הם לא תוקפו
אם את רוצה לנסות (ודבר שיתכן ולא יצליח) לבטל את חוזה של יום שני (רשומה 4), אז את צריכה עמדת רב-קו של אגד כבר מחר (לפני שהחוזה הזה מתחיל להיות תקף), אחרת כבר לא יהיה מה לבטל, כי רשומה שלא פעילה נחשבת ריקה (כבר כעת רשומות החוזים 1 ו-2 של אתמול ושלשום נחשבות ריקות, וניתנות לדריסה על ידי כל חוזה חדש לפי סדר טעינה כאמור בהודעה "מה שיקרה זה" מעל)
וכן חוזה שישומש גם לא ניתן לבטל
הייתי בעמדת "על הקו" בבאר שבע
כמובן שאי אפשר לבטל.
משום מה חשבתי שעמדה של "על הקו" לא משויכת למפעיל.
בבאר שבע אין עמדה של אגד.
זה המצב, אז הפסדתי 24.5₪, לא נורא.
שוב תודה!
רעיה
ויום רביעי בירושלים - לא נראה לי שיהיה אפשר לעשות משהו. אם יהיה לי זמן אנסה את מזלי בכל זאת.
 

novarex

New member
לא מפריע לי לשלם 10 שקלים אם יבקשו

הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס
ואז החוזים יועברו מיד חינם אם הכרטיס נמצא "לא תקין" בעיני הנציג

אך כיוון שהם יסרקו אותו רק ב-NFC לבדיקה, זה כמובן יעבוד (כי פועל כך בתחבורה), וידרשו ₪10 על החלפת כרטיס שבעיניהם "תקין", כי המפעילים רוצים שתטעין במכונות שלהם ומתחילים לספר סיפורים "לא תומכים באפליקציות, פנה לתמיכת אפליקציה", גם כשברור שהבעיה בכרטיס, וזה בגלל שמשרד התחבורה שמר כסף והפריס לציבור קוראי כרטיסים לשבב מגעים ולא קורא NFC
דבר שני, ייתכן גם שקורא הכרטיסים החל לזייף, כי ככל שמרבים להכניס ולהוציא כרטיס לחריץ, הוא משתפשף בפנים (המגעים בקורא, כך שלא בהכרח הכרטיס הבעיה, ואם כרטיס אחר פועל אז יתכן כי או שהכרטיס פחות משופשף או במקרה הכרטיס הוכנס לאיזה מילימטר לאפשר קריאת השבב), מה שמוסיף פלוס לאמינות של קורא NFC ודרך שימוש זו לעומת שימוש בשבב מגעים

פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)
לא מפריע לי לשלם 10 שקלים אם יבקשו
אני לא מאמין באפשרות שהקורא החל לזייף כי ניסיתי את שני הקוראים שבידי והתוצאה זהה, מה גם שהשתמשתי בטעינה דרך המחשב רק כמה פעמים בודדות - אולי חמש פעמים עד כה.
אני גם נוטה לנאמין שהבעיה היא בכרטיס ולא במסד הנתונים אצל רב קו אונליין כי הנורה בקורא מתנהגת בצורה שונה עם הכרטיס שלי מההתנהגות שלו מול הכרטיס של אשתי, ללא קשר לכניסה ליישום.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אוקי, לאחר התקנת התוכנה, הכנס את כרטיסך, ולפני שאתה פותח

לא מפריע לי לשלם 10 שקלים אם יבקשו
אני לא מאמין באפשרות שהקורא החל לזייף כי ניסיתי את שני הקוראים שבידי והתוצאה זהה, מה גם שהשתמשתי בטעינה דרך המחשב רק כמה פעמים בודדות - אולי חמש פעמים עד כה.
אני גם נוטה לנאמין שהבעיה היא בכרטיס ולא במסד הנתונים אצל רב קו אונליין כי הנורה בקורא מתנהגת בצורה שונה עם הכרטיס שלי מההתנהגות שלו מול הכרטיס של אשתי, ללא קשר לכניסה ליישום.
אוקי, לאחר התקנת התוכנה, הכנס את כרטיסך, ולפני שאתה פותח
את דף הסריקה חכה עד שהנורה או תפסיק להבהב או תידלק רציף
רק אז פתח את דף הסריקה באתר רב-קו אונליין ונסה להתחבר
אם עדיין לא מתחבר, בדוק את הלוג
&nbsp
למקרה, מה בדיוק טעון בכרטיסך (כולל חוזים באפור - חוזים שפגו תוקף וחוזים לא פעילים) והאם תוכן הכרטיס נקרא תקין בטלפון (למקרה אם טעון לך שם משהו שלא נתמך יותר כמו איזו כרטיסיה מעידן הדינוזאורים ואולי בגלל זה לא מתחבר עם תוכן כרטיס זה, דבר שאם כך המצב צריך להסדיר עם תמיכת רב-קו אונליין)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נסה להסיר את יישום החיבור לגמרי ולהתקין מחדש

"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
נסה להסיר את יישום החיבור לגמרי ולהתקין מחדש
כמו כן יש לוג
C:\Users\user\AppData\Roaming\ravkavonline\data\log.txt
גלול לסוף הלוג, באיזה גרסת יישום נעשה שימוש (version)? יש שגיאה אחרת למעט NO_CARD?
&nbsp
באפשרותך להתקין כל גרסה:https://ravkavonline.s3.amazonaws.com/ (קישור ההורדה ב- https://ravkavonline.co.il/he/store/install) - להורדת כל קובץ מעתיקים שדה Key לסוף הקישור
&nbsp
הגרסה האחרונה לוינדוס היא 2.4.1 מאמצע מאי בסוף הרשימה וקובץ ..latest.. הוא אותו קובץ
&nbsp
2.4.1 פועל אצלי ללא בעיה (קורא ACR 122U)
&nbsp
אם דבר לא עוזר, סימן שמשהו אחר מפריע לקריאת הכרטיס, האם התקנת לאחרונה יישומים אחרים לשימוש בקורא הכרטיסים? עודכנו מנהלי התקן (דריבר) של הקורא? לבדוק device manager
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

novarex

New member
הסרתי את התכנה אבל אין אפשרות להתקין שוב

נסה להסיר את יישום החיבור לגמרי ולהתקין מחדש
כמו כן יש לוג
C:\Users\user\AppData\Roaming\ravkavonline\data\log.txt
גלול לסוף הלוג, באיזה גרסת יישום נעשה שימוש (version)? יש שגיאה אחרת למעט NO_CARD?
&nbsp
באפשרותך להתקין כל גרסה:https://ravkavonline.s3.amazonaws.com/ (קישור ההורדה ב- https://ravkavonline.co.il/he/store/install) - להורדת כל קובץ מעתיקים שדה Key לסוף הקישור
&nbsp
הגרסה האחרונה לוינדוס היא 2.4.1 מאמצע מאי בסוף הרשימה וקובץ ..latest.. הוא אותו קובץ
&nbsp
2.4.1 פועל אצלי ללא בעיה (קורא ACR 122U)
&nbsp
אם דבר לא עוזר, סימן שמשהו אחר מפריע לקריאת הכרטיס, האם התקנת לאחרונה יישומים אחרים לשימוש בקורא הכרטיסים? עודכנו מנהלי התקן (דריבר) של הקורא? לבדוק device manager
&nbsp
&nbsp
&nbsp
הסרתי את התכנה אבל אין אפשרות להתקין שוב
לאחר ההסרה כשאני נכנס לאתר כאשר הקורא (בו הכרטיס הוכנס) מחובר למחשב, האתר מיד מודיע לי שאין אפשרות לתקשר עם הכרטיס אבל אינו מציע להתקין את התכנה.
אם אני מנסה להפעיל את קובץ ההתקנה שהורדתי בבוקר מהאתר ההתקנה עובדת ויש חלון המודיע שההתקנה הצליחה. כאשר אני מסתכל ברשימת התכנות המותקנות במסך uninstall האפליקציה כבר לא מופיעה ברשימה אע"פ שלכאורה התקנתי אותה בהצלחה ונוצרה מחיצה שהתמלאה בכמה קבצים.
לא אוכל להסתכל על הלוג מהבוקר כי מחקתי אותו (סופית עם shift+delete) כחלק מתהליך ה-uninstall.
נראה לי שפשוט אחליף את הכרטיס ומקווה שהדברים יסתדרו. יכול להיות שאצטרך להשתמש במחשב של מישהו אחר כדי לטעון את הכרטיס בגלל משהו לא תקני באפליקציה אשר מונעת התקנה כתכנת ווינדוס לאחר uninstall. אולי כרטיס חדש גם יעבוד יותר טוב מול הטלפון ואז אפשר לעשות הכל מהטלפון (למרות שאיני אוהב את המשחקים של הזזת הכרטיס מילימטר קדימה ואחורה כדי למצוא בדיוק את הנקודה המיטבית תוך כדי תפעול התוכנה במסך אשר נוטה להזיז טיפה את הכרטיס.
כל המשחקים לא-אנושיים ואולי באמת אחפש קורא NFC למחשב לאחר החלפת הכרטיס. אני אוהב plug & play ועד עכשיו הכרטיס עבד היטב עם המחשב. חבל אם אכן נגמר העידן הזה אצלי ואיאלץ לשחק שעה-שעתיים לפני כל נסיעה למרכז בכל מיני התקנות ונסיונות מסורבלים בעזרת הטלפון. השימוש בתחבורה ציבורית הוא דבר כל כך יסודי ומובן מאליו שקשה להתרגל לכך שזה יהיה כרוך בהמון עבודת דיבוג במחשב. לאחר שהתחילו עם החופשי היומי האזוריים השימוש בערך הצבור הוא פחות שימושי לנסיעות ברכבת ואצטרך למצוא פתרון לטעינות יותר תדירות ללא בזבוז זמן עם המחשב.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כאמור נסה להתקין שוב, ולא כאשר הכרטיס הוכנס לקורא

הסרתי את התכנה אבל אין אפשרות להתקין שוב
לאחר ההסרה כשאני נכנס לאתר כאשר הקורא (בו הכרטיס הוכנס) מחובר למחשב, האתר מיד מודיע לי שאין אפשרות לתקשר עם הכרטיס אבל אינו מציע להתקין את התכנה.
אם אני מנסה להפעיל את קובץ ההתקנה שהורדתי בבוקר מהאתר ההתקנה עובדת ויש חלון המודיע שההתקנה הצליחה. כאשר אני מסתכל ברשימת התכנות המותקנות במסך uninstall האפליקציה כבר לא מופיעה ברשימה אע"פ שלכאורה התקנתי אותה בהצלחה ונוצרה מחיצה שהתמלאה בכמה קבצים.
לא אוכל להסתכל על הלוג מהבוקר כי מחקתי אותו (סופית עם shift+delete) כחלק מתהליך ה-uninstall.
נראה לי שפשוט אחליף את הכרטיס ומקווה שהדברים יסתדרו. יכול להיות שאצטרך להשתמש במחשב של מישהו אחר כדי לטעון את הכרטיס בגלל משהו לא תקני באפליקציה אשר מונעת התקנה כתכנת ווינדוס לאחר uninstall. אולי כרטיס חדש גם יעבוד יותר טוב מול הטלפון ואז אפשר לעשות הכל מהטלפון (למרות שאיני אוהב את המשחקים של הזזת הכרטיס מילימטר קדימה ואחורה כדי למצוא בדיוק את הנקודה המיטבית תוך כדי תפעול התוכנה במסך אשר נוטה להזיז טיפה את הכרטיס.
כל המשחקים לא-אנושיים ואולי באמת אחפש קורא NFC למחשב לאחר החלפת הכרטיס. אני אוהב plug & play ועד עכשיו הכרטיס עבד היטב עם המחשב. חבל אם אכן נגמר העידן הזה אצלי ואיאלץ לשחק שעה-שעתיים לפני כל נסיעה למרכז בכל מיני התקנות ונסיונות מסורבלים בעזרת הטלפון. השימוש בתחבורה ציבורית הוא דבר כל כך יסודי ומובן מאליו שקשה להתרגל לכך שזה יהיה כרוך בהמון עבודת דיבוג במחשב. לאחר שהתחילו עם החופשי היומי האזוריים השימוש בערך הצבור הוא פחות שימושי לנסיעות ברכבת ואצטרך למצוא פתרון לטעינות יותר תדירות ללא בזבוז זמן עם המחשב.
כאמור נסה להתקין שוב, ולא כאשר הכרטיס הוכנס לקורא
https://ravkavonline.co.il/he/store/install
&nbsp
&nbsp
 

novarex

New member
החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר


"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר

הבוקר החלפתי את הכרטיס בסיטיפס. תארתי את בעית החיבור למחשב ומיד הציעו להחליפו ללא חיוב. התהליך נמשך דקות בודדות והעברת הערך הצבור עברה בשלום. המחשב מתחבר עתה לכרטיס ללא שום קושי, דבר אשר מוכיח שהבעיה הייתה בכרטיס הישן ולא בשני קוראים שלי, במחשב או בהתקנת התכנה בו. כמו-כן, בפעם הראשונה הכרטיס החדש עובד היטב עם טלפון הנוט 8 שלי. אין צורך יותר בכל המניפולציות העדינות והטלפון מתחבר עם הכרטיס ממרחק של כמה מילימטרים כמצופה ממנו. ממש תענוג ואני ממש מאושר שאני יכול למסור דיווח חיובי הפעם.
אני מניח שגם החיבור לוולידטורים של רכבת ישראל יהיה חלק יותר, ללא הצורך לעיתים לנסות פעם אחר פעם עד אשר השער נפתח.
כבר שנים אני סובל מהכרטיס הישן בהנחה שמדובר בטכנולוגיה זולה וקלוקלת ועכשיו אני ממש מרוצה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה