התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
לכשייפתח הקו עד ההגנה, זה יהיה משמעותי מאוד מבחינת השימוש

אגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים
לתל אביב.
נדמה לי שאפילו כאן בפורום אמרו, שזה לא נוח ואנשים יעדיפו אוטובוסים ישירים.
מסתבר שלא כך הדבר ואנשים בכל זאת מעדיפים את הרכבת.

לגבי תקלות, אני לא ממש עוקב אחרי טיב התקלות הנפוצות, אבל נדמה לי שיש שני סוגים, בעיות הזנה (שלפי שבתשתיות נובעות מבעיות של קטרים ולפי מקומות אחרים אולי קשורים לכך שאין עדיין מספיק תחנות השנאה.
וסוג שני, אלה תקלות איתות, שזה מביא שאלה אחרת, מי לעזאזל סיפק מערכת איתות לקו, והאם לא הגיע הזמן לתת לאותו ספק בעיתה רצינית מאחור, שיבדוק למה יש כל כך הרבה תקלות?
לכשייפתח הקו עד ההגנה, זה יהיה משמעותי מאוד מבחינת השימוש
ההחלפה בהגנה היא הרבה יותר נוחה מכיוון שיש רכבות דרומה וצפונה מההגנה כל כמה דקות. אין מה להשוות להחלפה בנתב"ג.
אם אכן תאריך היעד הוא 15 לספטמבר, לא נותר הרבה זמן לחכות
 
מציע לכתב לשנות קצת את הכותרת:

התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572429,00.html
שני מיליון נוסעים.
מציע לכתב לשנות קצת את הכותרת:
במקום: ״הקו החשמלי....לא שלם, כן מצליח״;
צ״ל: ״הקו.......לא שלם, כן יחסית מצליח״.
אסור לשכוח שהרכבות אמורות להיות בנות 8 קרונות, כאשר כל קרון מיועד ל 125 נוסעים(ע״פ הייצרן), קרי 1000 איש לרכבת בעומס ״נורמלי״, כך שהממוצע של 400 כמו שנכתב הוא יחסית מעט בנתיים (עד להגעה לת״א).
יש עוד נתונים שכדאי להתיחס אליהם, ראו עותקים רצופים של המפרט לרכישת הקטרים החשמליים.



 

arseny92

Well-known member
מנהל
או 10 קרונות סימנס חד קומתיות כאמור

מציע לכתב לשנות קצת את הכותרת:
במקום: ״הקו החשמלי....לא שלם, כן מצליח״;
צ״ל: ״הקו.......לא שלם, כן יחסית מצליח״.
אסור לשכוח שהרכבות אמורות להיות בנות 8 קרונות, כאשר כל קרון מיועד ל 125 נוסעים(ע״פ הייצרן), קרי 1000 איש לרכבת בעומס ״נורמלי״, כך שהממוצע של 400 כמו שנכתב הוא יחסית מעט בנתיים (עד להגעה לת״א).
יש עוד נתונים שכדאי להתיחס אליהם, ראו עותקים רצופים של המפרט לרכישת הקטרים החשמליים.
או 10 קרונות סימנס חד קומתיות כאמור
 

GLSRA

Active member
ממש לא ! הפעלה המלאה זה ירושלים עד הרצליה.

"הפעלתו המלאה" זה לא ההגנה. כנראה לסבידור או האוניברסיטה.
ממש לא ! הפעלה המלאה זה ירושלים עד הרצליה.
בתחנת הרצליה הוסיפו ש ני רציפים כדי לקלוט את הקו לירושלים כטרמינל
 
אבל זה לא מציאותי עד סוף השנה להרצליה..הלוואי סבידור

ממש לא ! הפעלה המלאה זה ירושלים עד הרצליה.
בתחנת הרצליה הוסיפו ש ני רציפים כדי לקלוט את הקו לירושלים כטרמינל
אבל זה לא מציאותי עד סוף השנה להרצליה..הלוואי סבידור
 
בכתבה עצמה יש ציטוט של מנכ"לית משרד התחבורה:

אבל זה לא מציאותי עד סוף השנה להרצליה..הלוואי סבידור
בכתבה עצמה יש ציטוט של מנכ"לית משרד התחבורה:
"
לדברי מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל, קו הרכבת המהיר לירושלים הוא אחד הפרויקטים ההנדסיים והטכנולוגיים המורכבים ביותר שבוצעו אי
פעם בישראל. ״מדובר בקו הכולל את הגשרים והמנהרות הארוכים בישראל, והראשון שחושמל. לאחר תקופת הרצה הקו התייצב ועד סוף השנה, הוא צפוי להתחבר לתחנת ההגנה בתל אביב ולחבר את ירושלים למרכז הארץ ולשפלה. בכך, הקו יאפשר לאלפי עובדים הנוסעים את ירושלים וממנה להגיע במהירות ובנוחות לבירה״.
"

היא אומרת במפורש "עד סוף השנה, הוא צפוי להתחבר לתחנת ההגנה בתל אביב".
לא סבידור וודאי לא הרצליה.
 

matrix200200

Active member
המשפט "עד סוף שנה" קצת סתום

בכתבה עצמה יש ציטוט של מנכ"לית משרד התחבורה:
"
לדברי מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל, קו הרכבת המהיר לירושלים הוא אחד הפרויקטים ההנדסיים והטכנולוגיים המורכבים ביותר שבוצעו אי
פעם בישראל. ״מדובר בקו הכולל את הגשרים והמנהרות הארוכים בישראל, והראשון שחושמל. לאחר תקופת הרצה הקו התייצב ועד סוף השנה, הוא צפוי להתחבר לתחנת ההגנה בתל אביב ולחבר את ירושלים למרכז הארץ ולשפלה. בכך, הקו יאפשר לאלפי עובדים הנוסעים את ירושלים וממנה להגיע במהירות ובנוחות לבירה״.
"

היא אומרת במפורש "עד סוף השנה, הוא צפוי להתחבר לתחנת ההגנה בתל אביב".
לא סבידור וודאי לא הרצליה.
המשפט "עד סוף שנה" קצת סתום
ייתכן שהיא מתכוונת לסוף שנה יהודית (קרי עד ראש השנה).
נשאר להם שלושה שבועות עד התאריך שבו נקב השר.
נראה מה יהיה.
 

Ccyclist

Well-known member
בינתיים שיפעילו גם אחרי 21:30 ויפסיקו לשמור שישי.

שימו לב שתאריך היעד זז מ 15/9 ל "סוף השנה" והכוונה עד להגנה.
זה לא קורה, זה לא קורה..
בינתיים שיפעילו גם אחרי 21:30 ויפסיקו לשמור שישי.
אמנם זה שיפור בהשוואה להפסקת השירות ב 18:30 כמו בפתיחת הקו, אבל כנוסע שטיסתו נחתה בנתב"ג ב 21:50 ולא עלה על אוטובוס לירושלים עד 23:00 והגיע לעיר בדיוק בזמן לקחת את הרק"ל האחרונה חבל לי שעדיין אין רכבות ב 22:00, 22:30 ו 23:00 שהיו יכולות להביא אותי לירושלים מוקדם יותר כשרבים מעסקי הלילה עדיין פתוחים.
 
עדיין רוב הנוסעים הם ביום ולא מאוחר בלילה.

בינתיים שיפעילו גם אחרי 21:30 ויפסיקו לשמור שישי.
אמנם זה שיפור בהשוואה להפסקת השירות ב 18:30 כמו בפתיחת הקו, אבל כנוסע שטיסתו נחתה בנתב"ג ב 21:50 ולא עלה על אוטובוס לירושלים עד 23:00 והגיע לעיר בדיוק בזמן לקחת את הרק"ל האחרונה חבל לי שעדיין אין רכבות ב 22:00, 22:30 ו 23:00 שהיו יכולות להביא אותי לירושלים מוקדם יותר כשרבים מעסקי הלילה עדיין פתוחים.
עדיין רוב הנוסעים הם ביום ולא מאוחר בלילה.
מעטים כאלו שכל יום נוסעים בשעות מאוחרות
 
על פי מיינט הרכבת מירושלים תגיע להגנה בעוד 48 ימים

התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572429,00.html
שני מיליון נוסעים.
על פי מיינט הרכבת מירושלים תגיע להגנה בעוד 48 ימים
(מה יהיה התאריך אז? לא חישבתי..)

http://mynetjerusalem.co.il/חדשות/א...קלות-בקו-הרכבת-המהיר-מירושלים-לנתב-ג-399159/5


חד מהפרויקטים התחבורתיים הגדולים במדינה, ירשום בעוד 48 ימים הישג משמעותי נוסף, כאשר על פי הצהרתו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, יוכלו נוסעי הקו המהיר להגיע באופן ישיר לתחנת ׳ההגנה׳ בתל אביב ללא עתירה לצורך החלפת רכבות בשדה התעופה בן- גוריון.
אם בחודשים הראשונים להפעלת הקו היה נראה כי הוא סובל מחבלי לידה קשים: עשרות תקלות, ביטולים ואירוע בטיחות, ברכבת ישראל ומשרד התחבורה נושמים לרווחה ומציינים כי בחודשים האחרונים חלה יחידה דרמטית במספר התקלות.
חודש אוקטובר 2018, כחודש לאחר הפתיחה של הקו ברכבת ישראל ספרו לא פחות מ- 83 תקלות ( ממוצע יומי של 3 תקלות), בחודש דצמבר לדוגמה ספרו ברכבת 47 תקלות ובחודש ינואר 2019 מספר התקלות החודשי עמד על 37 תקלות בלבד.
מנתונים שנאספו ברכבת ישראל והגיעו לידי מיינט ירושלים ניתן להבחין בירידה משמעותית במספר התקלות, ירידה שמגיעה אף לתקלה אחד בלבד במהלך חודש פעילות
 
48 יום, האמנם?

על פי מיינט הרכבת מירושלים תגיע להגנה בעוד 48 ימים
(מה יהיה התאריך אז? לא חישבתי..)

http://mynetjerusalem.co.il/חדשות/א...קלות-בקו-הרכבת-המהיר-מירושלים-לנתב-ג-399159/5


חד מהפרויקטים התחבורתיים הגדולים במדינה, ירשום בעוד 48 ימים הישג משמעותי נוסף, כאשר על פי הצהרתו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, יוכלו נוסעי הקו המהיר להגיע באופן ישיר לתחנת ׳ההגנה׳ בתל אביב ללא עתירה לצורך החלפת רכבות בשדה התעופה בן- גוריון.
אם בחודשים הראשונים להפעלת הקו היה נראה כי הוא סובל מחבלי לידה קשים: עשרות תקלות, ביטולים ואירוע בטיחות, ברכבת ישראל ומשרד התחבורה נושמים לרווחה ומציינים כי בחודשים האחרונים חלה יחידה דרמטית במספר התקלות.
חודש אוקטובר 2018, כחודש לאחר הפתיחה של הקו ברכבת ישראל ספרו לא פחות מ- 83 תקלות ( ממוצע יומי של 3 תקלות), בחודש דצמבר לדוגמה ספרו ברכבת 47 תקלות ובחודש ינואר 2019 מספר התקלות החודשי עמד על 37 תקלות בלבד.
מנתונים שנאספו ברכבת ישראל והגיעו לידי מיינט ירושלים ניתן להבחין בירידה משמעותית במספר התקלות, ירידה שמגיעה אף לתקלה אחד בלבד במהלך חודש פעילות
48 יום, האמנם?
מתוכן הכתבה נראה שאין בה מידע חדש אודות הפתיחה אלא היא מהווה סוג של קאט אנד פייסט מדוברות הרכבת. להערכתי, במידע של "48 יום" מתייחס הכתב לתאריך הידוע של ה-15.9 שפשוט לא עודכן בכתבה. ביחס לנושאים האחרים שבכתבה, אכן גם כנוסע אני יכול לדווח על ירידה במספר התקלות ועל קפיצה במספר הנוסעים בחודשים האחרונים.
אם אני מסכם את העמדות ששמענו עד עכשיו ביחס למועד הפתיחה הן נעות בין ה-15.9 של שר התחבורה לסוף 2019 של מנכ"לית המשרד. לצערי, אני נוטה להאמין למנכ"לית.
 
עוד 48 ימים מהיום זה 9 באוקטובר - יום כיפור...

על פי מיינט הרכבת מירושלים תגיע להגנה בעוד 48 ימים
(מה יהיה התאריך אז? לא חישבתי..)

http://mynetjerusalem.co.il/חדשות/א...קלות-בקו-הרכבת-המהיר-מירושלים-לנתב-ג-399159/5


חד מהפרויקטים התחבורתיים הגדולים במדינה, ירשום בעוד 48 ימים הישג משמעותי נוסף, כאשר על פי הצהרתו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, יוכלו נוסעי הקו המהיר להגיע באופן ישיר לתחנת ׳ההגנה׳ בתל אביב ללא עתירה לצורך החלפת רכבות בשדה התעופה בן- גוריון.
אם בחודשים הראשונים להפעלת הקו היה נראה כי הוא סובל מחבלי לידה קשים: עשרות תקלות, ביטולים ואירוע בטיחות, ברכבת ישראל ומשרד התחבורה נושמים לרווחה ומציינים כי בחודשים האחרונים חלה יחידה דרמטית במספר התקלות.
חודש אוקטובר 2018, כחודש לאחר הפתיחה של הקו ברכבת ישראל ספרו לא פחות מ- 83 תקלות ( ממוצע יומי של 3 תקלות), בחודש דצמבר לדוגמה ספרו ברכבת 47 תקלות ובחודש ינואר 2019 מספר התקלות החודשי עמד על 37 תקלות בלבד.
מנתונים שנאספו ברכבת ישראל והגיעו לידי מיינט ירושלים ניתן להבחין בירידה משמעותית במספר התקלות, ירידה שמגיעה אף לתקלה אחד בלבד במהלך חודש פעילות
עוד 48 ימים מהיום זה 9 באוקטובר - יום כיפור...
 
החשמול הגיע עד קצת אחרי גשר לה גרדיה ונעצר שם

עוד 48 ימים מהיום זה 9 באוקטובר - יום כיפור...
החשמול הגיע עד קצת אחרי גשר לה גרדיה ונעצר שם
בתור נוסע קבוע בקוו לכיוון דרום אני לא רואה שום פעילות להמשך החישמול .נאדה בלשון החברה שזכתה בפרוייקט.
 

GLSRA

Active member
זה לא נכון.... אני ראיתי על הקיר המפריד בין המסילות לאיילון

החשמול הגיע עד קצת אחרי גשר לה גרדיה ונעצר שם
בתור נוסע קבוע בקוו לכיוון דרום אני לא רואה שום פעילות להמשך החישמול .נאדה בלשון החברה שזכתה בפרוייקט.
זה לא נכון.... אני ראיתי על הקיר המפריד בין המסילות לאיילון
דרום שעובדים על התשתית (קוצים בקיר - הכנה לתפסנות לטובת חיזור הקיר וחיבור עמודים. אני ראיתי בכמה וכמה נקודות צפונה מהגשר ועד לתחנת השלום.
אכן לא באופן רציף ולא ברור מה סדר העבודה אך כן יש שם עבודה.
 

matrix200200

Active member
לפי שבתשתיות, אלה לא העבודות שמעכבות את הפתיחה

זה לא נכון.... אני ראיתי על הקיר המפריד בין המסילות לאיילון
דרום שעובדים על התשתית (קוצים בקיר - הכנה לתפסנות לטובת חיזור הקיר וחיבור עמודים. אני ראיתי בכמה וכמה נקודות צפונה מהגשר ועד לתחנת השלום.
אכן לא באופן רציף ולא ברור מה סדר העבודה אך כן יש שם עבודה.
לפי שבתשתיות, אלה לא העבודות שמעכבות את הפתיחה
החשמול בלוד עד למוסך, הוא הקטע הקריטי והוא קרוב לוודאי יגרום לדחיית תאריך הפתיחה.
אלה אם כן, השר, ייתן הוראה לפתוח את הקו ללא הקטע המחושמל בלוד (מה שיצריך כנראה שימוש בקטרי דיזל על מנת לגרור את הרכבות לעבודות תחזוקה בלוד).
לא יודע עד כמה הדבר אפשרי טכנית (אולי כפתרון זמני).
 
מה ההבדל בין הצורך הזה כשרכבות מסיימות בנתב"ג או בהגנה?

לפי שבתשתיות, אלה לא העבודות שמעכבות את הפתיחה
החשמול בלוד עד למוסך, הוא הקטע הקריטי והוא קרוב לוודאי יגרום לדחיית תאריך הפתיחה.
אלה אם כן, השר, ייתן הוראה לפתוח את הקו ללא הקטע המחושמל בלוד (מה שיצריך כנראה שימוש בקטרי דיזל על מנת לגרור את הרכבות לעבודות תחזוקה בלוד).
לא יודע עד כמה הדבר אפשרי טכנית (אולי כפתרון זמני).
מה ההבדל בין הצורך הזה כשרכבות מסיימות בנתב"ג או בהגנה?
אי החישמול עד לוד לא עיכב את פתיחת הקו עד לנתב"ג אז למה כשמדובר בהגנה זה כן מעכב?
זה שזה אפשרי טכנית זו עובדה, אחרת הקו לא היה פועל גם עד נתב"ג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה