התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו

מצב
הנושא נעול.
היום הייתה הגבלה על מספר הנוסעים ברכבת

התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572429,00.html
שני מיליון נוסעים.
היום הייתה הגבלה על מספר הנוסעים ברכבת
היום הגעתי לאולם הרציפים בשעה 13:50 מתוך הנחה שאסע ברכבת של 14:00.
כל הכניסות היו חסומות. לשאלתי הוסבר לי שהמשטרה לא מרשה יותר מ 400 נוסעים ברכבת. הסיבה: אם תתקע רכבת באחת המנהרות כוחות ההצלה יצטרכו לטפל בלא יותר מ 400 נוסעים.
כשהרכבת יצאה בשעה 14:00 הרשו לנו להכנס לרכבת של 14:30. מתוך הרכבת שמעתי בכריזה בשעה 14:20 ששוב מגבילים את כניסת הנוסעים לרכבת, למרות שבקרון בו ישבתי היו לא יותר מ 10 נוסעים.
הפקח סיפר לי שככה היה מהבוקר רכבת אחרי רכבת , כי בגללת תקלת איתות יצאה רכבת רק פעם בשעה.
שאלתי אותו על התוכניות לנסיעה ישירה עד ההגנה החל מה 15.9.2019 והוא סיפר לי שטכנית הכל כבר מוכן לנסיעה כזו, אבל הם חייבים לחכות לתאריך 15.9.2019 כדי שיגזרו סרט יומיים לפני הבחירות.
 

luckydude

Active member
נשמע כמו טימטום רציני.

היום הייתה הגבלה על מספר הנוסעים ברכבת
היום הגעתי לאולם הרציפים בשעה 13:50 מתוך הנחה שאסע ברכבת של 14:00.
כל הכניסות היו חסומות. לשאלתי הוסבר לי שהמשטרה לא מרשה יותר מ 400 נוסעים ברכבת. הסיבה: אם תתקע רכבת באחת המנהרות כוחות ההצלה יצטרכו לטפל בלא יותר מ 400 נוסעים.
כשהרכבת יצאה בשעה 14:00 הרשו לנו להכנס לרכבת של 14:30. מתוך הרכבת שמעתי בכריזה בשעה 14:20 ששוב מגבילים את כניסת הנוסעים לרכבת, למרות שבקרון בו ישבתי היו לא יותר מ 10 נוסעים.
הפקח סיפר לי שככה היה מהבוקר רכבת אחרי רכבת , כי בגללת תקלת איתות יצאה רכבת רק פעם בשעה.
שאלתי אותו על התוכניות לנסיעה ישירה עד ההגנה החל מה 15.9.2019 והוא סיפר לי שטכנית הכל כבר מוכן לנסיעה כזו, אבל הם חייבים לחכות לתאריך 15.9.2019 כדי שיגזרו סרט יומיים לפני הבחירות.
נשמע כמו טימטום רציני.
מה יעשו בעתיד שהרכבות יתמלאו בתל אביב? לא ירשו לאף אחד לעלות בנתב״ג?
 

GLSRA

Active member
לא ברור, העניין של 400 נוסעים מקסימום זו גזירת גורל או שזה

נשמע כמו טימטום רציני.
מה יעשו בעתיד שהרכבות יתמלאו בתל אביב? לא ירשו לאף אחד לעלות בנתב״ג?
לא ברור, העניין של 400 נוסעים מקסימום זו גזירת גורל או שזה
עניין "זמני" ?
הרי הרכבות בסופו של דבר מתוכננות לתשעה קרונות ולא שש כפי שזה היום.
 
הפקח טען שהרכבת מתנגדת להגבלה

לא ברור, העניין של 400 נוסעים מקסימום זו גזירת גורל או שזה
עניין "זמני" ?
הרי הרכבות בסופו של דבר מתוכננות לתשעה קרונות ולא שש כפי שזה היום.
הפקח טען שהרכבת מתנגדת להגבלה
מצידם שיעלו 1000 נוסעים בכל נסיעה, ככה הרכבת תרוויח יותר. המשטרה היא שמגבילה.
ובאמת שאלה טובה. הרי כלום לא ישתנה בקרוב. הרכבת אותה רכבת, המנהרות אותן מנהרות, אז ההגבלה תהיה לעד? מוזר
 

luckydude

Active member
השערה: ייתכן שזה קשור לעיכוב בהגעת/השמשת ציוד הצלה מיוחד.

הפקח טען שהרכבת מתנגדת להגבלה
מצידם שיעלו 1000 נוסעים בכל נסיעה, ככה הרכבת תרוויח יותר. המשטרה היא שמגבילה.
ובאמת שאלה טובה. הרי כלום לא ישתנה בקרוב. הרכבת אותה רכבת, המנהרות אותן מנהרות, אז ההגבלה תהיה לעד? מוזר
השערה: ייתכן שזה קשור לעיכוב בהגעת/השמשת ציוד הצלה מיוחד.
בזמנו היה איזשהו עיכוב בהזמנת/הגעת ציוד הצלה ייחודי מחו"ל עבור הקו (כנראה רכבות\קטרי דיזל\כלי רכב דואליים מיוחדים לצוותי הצלה לשימוש במנהרות). ייתכן וההגבלה היא עד שציוד זה יושמש וצוותי הצלה יתמחו בהם.
 

GLSRA

Active member
אני אמנם אוסף מידע באופן חובבני, אך לא קראתי על מכרז או שום

השערה: ייתכן שזה קשור לעיכוב בהגעת/השמשת ציוד הצלה מיוחד.
בזמנו היה איזשהו עיכוב בהזמנת/הגעת ציוד הצלה ייחודי מחו"ל עבור הקו (כנראה רכבות\קטרי דיזל\כלי רכב דואליים מיוחדים לצוותי הצלה לשימוש במנהרות). ייתכן וההגבלה היא עד שציוד זה יושמש וצוותי הצלה יתמחו בהם.
אני אמנם אוסף מידע באופן חובבני, אך לא קראתי על מכרז או שום
מידע אחר שרכבת ישראל או רשויות אחרות הזמינו ציוד (כלי רכב מיוחדים) לפינוי והצלה מתוך מנהרות עם מסילות רכבת.
אם זה המצב, זה יהיה עצוב מאוד שפרויקט הדגל של ר"י יהיה מוגבל ל- 400 נוסעים לרכבת. זה חלם !
 

luckydude

Active member
בהחלט היה משהוא.

אני אמנם אוסף מידע באופן חובבני, אך לא קראתי על מכרז או שום
מידע אחר שרכבת ישראל או רשויות אחרות הזמינו ציוד (כלי רכב מיוחדים) לפינוי והצלה מתוך מנהרות עם מסילות רכבת.
אם זה המצב, זה יהיה עצוב מאוד שפרויקט הדגל של ר"י יהיה מוגבל ל- 400 נוסעים לרכבת. זה חלם !
בהחלט היה משהוא.
אם אני זוכר נכון הסיבה המרכזית שבגינה ניתן לרכבת אישור זמני בלבד מרשויות הכיבוי וההצלה לתפעול הקו היה בגלל שהציוד הזה עוד לא הוזמן. הנפקת האישור הקבוע הותנתה בקבלת והטמעת הציוד הייעודי להצלה במנהרות.
 

GLSRA

Active member
סליחה 8 ולא 9 כפי שרשמתי קודם

לא ברור, העניין של 400 נוסעים מקסימום זו גזירת גורל או שזה
עניין "זמני" ?
הרי הרכבות בסופו של דבר מתוכננות לתשעה קרונות ולא שש כפי שזה היום.
סליחה 8 ולא 9 כפי שרשמתי קודם
 
בכרמיאל יש הגבלת קרונות כבר כמעט שנתיים.

היום הייתה הגבלה על מספר הנוסעים ברכבת
היום הגעתי לאולם הרציפים בשעה 13:50 מתוך הנחה שאסע ברכבת של 14:00.
כל הכניסות היו חסומות. לשאלתי הוסבר לי שהמשטרה לא מרשה יותר מ 400 נוסעים ברכבת. הסיבה: אם תתקע רכבת באחת המנהרות כוחות ההצלה יצטרכו לטפל בלא יותר מ 400 נוסעים.
כשהרכבת יצאה בשעה 14:00 הרשו לנו להכנס לרכבת של 14:30. מתוך הרכבת שמעתי בכריזה בשעה 14:20 ששוב מגבילים את כניסת הנוסעים לרכבת, למרות שבקרון בו ישבתי היו לא יותר מ 10 נוסעים.
הפקח סיפר לי שככה היה מהבוקר רכבת אחרי רכבת , כי בגללת תקלת איתות יצאה רכבת רק פעם בשעה.
שאלתי אותו על התוכניות לנסיעה ישירה עד ההגנה החל מה 15.9.2019 והוא סיפר לי שטכנית הכל כבר מוכן לנסיעה כזו, אבל הם חייבים לחכות לתאריך 15.9.2019 כדי שיגזרו סרט יומיים לפני הבחירות.
בכרמיאל יש הגבלת קרונות כבר כמעט שנתיים.
בין אחיהוד לכרמיאל, בגלל המנהרה, המשטרה מאשרת שימוש רק ב6 קרונות. מי שנמצא בקרון השביעי (לפעמים זה הראשון ולפעמים האחרון, תלוי בהחלטה הרגעית של הפקח) נאלץ לעבור לקרון הסמוך. למה? נשגב מבינתי.
 

Bus Nerd

Active member
באמת הכל מוכן? לא נראה לי

היום הייתה הגבלה על מספר הנוסעים ברכבת
היום הגעתי לאולם הרציפים בשעה 13:50 מתוך הנחה שאסע ברכבת של 14:00.
כל הכניסות היו חסומות. לשאלתי הוסבר לי שהמשטרה לא מרשה יותר מ 400 נוסעים ברכבת. הסיבה: אם תתקע רכבת באחת המנהרות כוחות ההצלה יצטרכו לטפל בלא יותר מ 400 נוסעים.
כשהרכבת יצאה בשעה 14:00 הרשו לנו להכנס לרכבת של 14:30. מתוך הרכבת שמעתי בכריזה בשעה 14:20 ששוב מגבילים את כניסת הנוסעים לרכבת, למרות שבקרון בו ישבתי היו לא יותר מ 10 נוסעים.
הפקח סיפר לי שככה היה מהבוקר רכבת אחרי רכבת , כי בגללת תקלת איתות יצאה רכבת רק פעם בשעה.
שאלתי אותו על התוכניות לנסיעה ישירה עד ההגנה החל מה 15.9.2019 והוא סיפר לי שטכנית הכל כבר מוכן לנסיעה כזו, אבל הם חייבים לחכות לתאריך 15.9.2019 כדי שיגזרו סרט יומיים לפני הבחירות.
באמת הכל מוכן? לא נראה לי
מה, כבר סיימו לחשמל עד תחנת ההגנה? חשבתי שעדיין עובדים שם.


לגבי ההגבלה - זה מטומטם ברמות לא הגיוניות. מדינת חלם. באירופה יש מנהרות הרבה יותר ארוכות בסטנדרטי בטיחות הרבה פחות מחמירים ובלי הגבלות כאלו
 
לפי דעתי - בהחלט גמרו

באמת הכל מוכן? לא נראה לי
מה, כבר סיימו לחשמל עד תחנת ההגנה? חשבתי שעדיין עובדים שם.


לגבי ההגבלה - זה מטומטם ברמות לא הגיוניות. מדינת חלם. באירופה יש מנהרות הרבה יותר ארוכות בסטנדרטי בטיחות הרבה פחות מחמירים ובלי הגבלות כאלו
לפי דעתי - בהחלט גמרו
והראיה - מהקצה השני של קטע העבודות. עד השבוע שעבר היה פער במתיחת כבלי החשמול מהצד המערבי של תחנת נתב"ג למשך כמה מאות מטרים. להבנתי זה נעשה כדי ליצור איזור בטחון בין הצד הפעיל (מירושלים עד נתב"ג, כולל) לצד שבעבודה. בסוף השבוע האחרון נמתחו סוף סוף הכבלים שמגשרים על הפער. נראה שכעת כל הקטע מחושמל. או לפחות, בעל פוטנציאל כזה.
 

N641

New member
הנסיעה כבר לא בחינם?

התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572429,00.html
שני מיליון נוסעים.
הנסיעה כבר לא בחינם?
כאן כתוב שההטבה לנסיעה חינם הסתיימה ביוני השנה
&nbsp
http://mynetjerusalem.co.il/חדשות/פ...ירה-לנתב-ג-יוארכו-ב-3-חודשים-נוספים-372510/15
 
הנסיעה ב 50% הנחה אם אתה רוכש כרטיס בירושלים

הנסיעה כבר לא בחינם?
כאן כתוב שההטבה לנסיעה חינם הסתיימה ביוני השנה
&nbsp
http://mynetjerusalem.co.il/חדשות/פ...ירה-לנתב-ג-יוארכו-ב-3-חודשים-נוספים-372510/15
הנסיעה ב 50% הנחה אם אתה רוכש כרטיס בירושלים
כלומר 11 שקל לכיוון. אם אתה רוכש כרטיס מכל מקום אחר בארץ, המחיר הוא מחיר מלא 22 שקל.
 

N641

New member
נחכה עד שיגיע לת"א, עד אז אוטובוס ישיר עדיף :)

הנסיעה ב 50% הנחה אם אתה רוכש כרטיס בירושלים
כלומר 11 שקל לכיוון. אם אתה רוכש כרטיס מכל מקום אחר בארץ, המחיר הוא מחיר מלא 22 שקל.
נחכה עד שיגיע לת"א, עד אז אוטובוס ישיר עדיף :)
 

GLSRA

Active member
בהחלט מרשים, וזה לא רק בגלל שהיו נסיעות בחינם.

התפרסמו נתוני הנוסעים בקו A1 לכבוד שנה להשקתו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572429,00.html
שני מיליון נוסעים.
בהחלט מרשים, וזה לא רק בגלל שהיו נסיעות בחינם.
יש שימוש רב של נוסעים מירושלים ולירושלים לשדה התעופה.
מה שבאמת מוזר, שעדיין יש יחסית הרבה תקלות למרות שה"הרצה" כבר נמשכת שנה.
 

matrix200200

Active member
אגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים

בהחלט מרשים, וזה לא רק בגלל שהיו נסיעות בחינם.
יש שימוש רב של נוסעים מירושלים ולירושלים לשדה התעופה.
מה שבאמת מוזר, שעדיין יש יחסית הרבה תקלות למרות שה"הרצה" כבר נמשכת שנה.
אגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים
לתל אביב.
נדמה לי שאפילו כאן בפורום אמרו, שזה לא נוח ואנשים יעדיפו אוטובוסים ישירים.
מסתבר שלא כך הדבר ואנשים בכל זאת מעדיפים את הרכבת.

לגבי תקלות, אני לא ממש עוקב אחרי טיב התקלות הנפוצות, אבל נדמה לי שיש שני סוגים, בעיות הזנה (שלפי שבתשתיות נובעות מבעיות של קטרים ולפי מקומות אחרים אולי קשורים לכך שאין עדיין מספיק תחנות השנאה.
וסוג שני, אלה תקלות איתות, שזה מביא שאלה אחרת, מי לעזאזל סיפק מערכת איתות לקו, והאם לא הגיע הזמן לתת לאותו ספק בעיתה רצינית מאחור, שיבדוק למה יש כל כך הרבה תקלות?
 
בתור משתמש זה מאוד נוח להיות בטוח מתי אגיע לתל אביב מירושלים

אגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים
לתל אביב.
נדמה לי שאפילו כאן בפורום אמרו, שזה לא נוח ואנשים יעדיפו אוטובוסים ישירים.
מסתבר שלא כך הדבר ואנשים בכל זאת מעדיפים את הרכבת.

לגבי תקלות, אני לא ממש עוקב אחרי טיב התקלות הנפוצות, אבל נדמה לי שיש שני סוגים, בעיות הזנה (שלפי שבתשתיות נובעות מבעיות של קטרים ולפי מקומות אחרים אולי קשורים לכך שאין עדיין מספיק תחנות השנאה.
וסוג שני, אלה תקלות איתות, שזה מביא שאלה אחרת, מי לעזאזל סיפק מערכת איתות לקו, והאם לא הגיע הזמן לתת לאותו ספק בעיתה רצינית מאחור, שיבדוק למה יש כל כך הרבה תקלות?
בתור משתמש זה מאוד נוח להיות בטוח מתי אגיע לתל אביב מירושלים
בשעות העומס נסיעות לתל אביב לוקחות הרבה זמן ולא ידוע כמה, עדיף 50-65 דקות לתל אביב בביטחון די טוב לזמן ההגעה.
בנוסף אין אוטובוס שמגיע לתחנת השלום.
 

קו 415

Active member
תופעה שדי נעלמה מפתיחת הקו

אגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים
לתל אביב.
נדמה לי שאפילו כאן בפורום אמרו, שזה לא נוח ואנשים יעדיפו אוטובוסים ישירים.
מסתבר שלא כך הדבר ואנשים בכל זאת מעדיפים את הרכבת.

לגבי תקלות, אני לא ממש עוקב אחרי טיב התקלות הנפוצות, אבל נדמה לי שיש שני סוגים, בעיות הזנה (שלפי שבתשתיות נובעות מבעיות של קטרים ולפי מקומות אחרים אולי קשורים לכך שאין עדיין מספיק תחנות השנאה.
וסוג שני, אלה תקלות איתות, שזה מביא שאלה אחרת, מי לעזאזל סיפק מערכת איתות לקו, והאם לא הגיע הזמן לתת לאותו ספק בעיתה רצינית מאחור, שיבדוק למה יש כל כך הרבה תקלות?
תופעה שדי נעלמה מפתיחת הקו
ובהתאם להתקדמות והרחבת ימים ושעות פעילות הרכבת.
קו 480 כיום יוצא בלי נוסעים בעמידה ובלי תורים ארוכים, לפחות עד תשע וחצי בערב, שאז מתחילים התורים.
עוד שני ארועים שיש עומס ב480, הינם ימי שישי שאין רכבות.
וכן מוצאי שבת שאנשים לא יודעים שיש רכבת פעם בשעה
 
איזה כיף, התורים הללו היו מאוד ארוכים בקייצים שעברו

תופעה שדי נעלמה מפתיחת הקו
ובהתאם להתקדמות והרחבת ימים ושעות פעילות הרכבת.
קו 480 כיום יוצא בלי נוסעים בעמידה ובלי תורים ארוכים, לפחות עד תשע וחצי בערב, שאז מתחילים התורים.
עוד שני ארועים שיש עומס ב480, הינם ימי שישי שאין רכבות.
וכן מוצאי שבת שאנשים לא יודעים שיש רכבת פעם בשעה
איזה כיף, התורים הללו היו מאוד ארוכים בקייצים שעברו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה