מתחיל לפעול ביום ראשוןיישום תשלום ברב-קו במוניות שירות
האומנם? פועל כבר?
*קוד מפעיל 98
** מצוין כך בכל חוזי התקופתיים שכוללים אזור גוש דן מרכזי
בשעה טובה, בשלב הבאה צריך רפורמה במוניותמתחיל לפעול ביום ראשון
לסבסד מוניות? זו ההצעה הכי מטופשת ששמעתיבשעה טובה, בשלב הבאה צריך רפורמה במוניות
להכניס את Uber לארץ עם נהגים טובים ולהוריד מחירים ואז להפעיל רב קו גם במוניות, די ליוקר התעריפים במוניות לשדה תעופה בשבת ובחגים.
נמק ופרט בבקשהלסבסד מוניות? זו ההצעה הכי מטופשת ששמעתי
עוד מוניות = עוד פקקיםנמק ופרט בבקשה
במקרה הזה אני מסכים עם bus nerdנמק ופרט בבקשה
המוניות האוטונומיות ממש לא "מעבר לפינה"במקרה הזה אני מסכים עם bus nerd
אני אחד מחסידי אובר הבודדים כאן בפורום.
בכנות בכלל לא הייתי בוכה אם כל נהגי המוניות הקיימים היו מחר מתפגרים מרעב בגלל שלא היה להם יותר עבודה, אבל למה לסבסד שרות פרטי?
ועדיין, למה בכלל צריך כרטיס ממשלתי בשביל לשלם לאובר?
יש לך אפליקציה שדרכה אתה משלם, או לחילופין תשלם עם כרטיס אשראי במונית עצמה.
בכל מקרה זה אפילו לא עניין של נהגים, רק שני אשכולות מעלינו יש את פוסט של Ccyclist
הרי ברור שמוניות אוטונומיות מעבר לפינה ואז לכל חסידי הבולשיט על כך שנהג מונית הוא בעל תכונות מאגיות כלשהן בגלל שקיבל פיסת נייר מהמדינה שאומר זאת, ישארו בלי הטיעון המנצח הזה.
לא יודע לגבי החוק במדינת ישראל.המוניות האוטונומיות ממש לא "מעבר לפינה"
ובוודאי לא בארץ.
 
והקטע עם אובר בעייתי בארץ כי עפ"י חוק, נהג פרטי לא יכול להסיע נוסע בשכר וגם הביטוח לא תקף במידה והוא יסיע בשכר.
לפני עידן הנסיעות השיתופיות ואובר העולמית, היה בזה קצת הגיוןלא יודע לגבי החוק במדינת ישראל.
אבל מוניות אוטונומיות לדעתי הולכים להגיע לזמינות מסחרית בערים גדולות בעולם בחמש שנים הקרובות.
בו נאמר, הן יהיו קיימות לפני שרכבת ישראל תסיים לבנות את המסילה הרביעית באיילון ולפני שקווים הירוק והסגול של נת"ע ייפתחו לנוסעים.
לדעתי זה בהחלט קרוב.
הבעייתיות של אובר שאתה מביא קיימת, אבל היא מטופשת וחסרת כל הגיון.
בכנות לא ברור לי מה הקשר בין העובדה שנוסע שילם לי על הנסיעה לבין ביטוח.
אני יכול להבין את חברת הביטוח שאולי תרצה לדעת האם המבוטח שלה רוצה להשתמש ברכבו להסעת אנשים ובעקבות זה למשל להעלות דמי ביטוח (לגיטימי, כי ריבוי נסיעות מעלה באופן סטטיסטי סיכוי לתאונה).
אבל מכאן ועד סירוב המדינה לאפשר לאזרחים פרטיים לעשות עסקאות עם אזרחים פרטיים אחרים, המרחק רחוק.
זאת הגבלה מגוכחת ולדעתי גם פוגעת בצורה חמורה בחופש הפרט.
במיוחד זה מצחיק אותי, כשאני שומע כל מיני צבועים שבוכים על יוקר המחיה ועל כך שקשה לעניים במדינה הזאת, אבל אותם טמבלים (או אולי נבלים?) בכלל לא מוטרדים מזה שהם מונעים מהרבה מאוד אנשים אפשרות להוסיף למשכורתם החודשית כמה מאות שקלים (או אולי אף יותר).
נדמה שהם גם לא ממש מוטרדים מזה, שהורדת מחיר נסיעה במונית, היה מועיל להמון אנשים עניים (ובמיוחד מבוגרים שבהם) שכרגע לא יכולים להרשות לעצמם מונית ונאלצים להתסגר בביתם או לסבול בשמש, ברוח ובגשם כשהם ממתינים לאוטובוס המקרטע שמגיע באיחור אופנתי של 20 דקות ומסיע נוסעים בצורה כזאת שגם הצעירים שבינינו נאלצים להתחיל להיתפס לכל דבר שבא ליד על מנת לא לשבור לעצמם כמה צלעות.
וכל זה בשביל להגן על קומץ של עבריינים ונוכלים (כן אני מדבר על נהגי מוניות).
וכל זה באותו זמן שהם צועקים על ממשלה מושחתת שמיטיבה עם טייקונים.
מה אני אגיד לך, אירוניה כבר מזמן ירתה בעצמה, אכלה ציאניד וגם תלתה את עצמה
נהג מונית או בעל תחנה יוכל לרכוש מוניות אוטונומיות.במקרה הזה אני מסכים עם bus nerd
אני אחד מחסידי אובר הבודדים כאן בפורום.
בכנות בכלל לא הייתי בוכה אם כל נהגי המוניות הקיימים היו מחר מתפגרים מרעב בגלל שלא היה להם יותר עבודה, אבל למה לסבסד שרות פרטי?
ועדיין, למה בכלל צריך כרטיס ממשלתי בשביל לשלם לאובר?
יש לך אפליקציה שדרכה אתה משלם, או לחילופין תשלם עם כרטיס אשראי במונית עצמה.
בכל מקרה זה אפילו לא עניין של נהגים, רק שני אשכולות מעלינו יש את פוסט של Ccyclist
הרי ברור שמוניות אוטונומיות מעבר לפינה ואז לכל חסידי הבולשיט על כך שנהג מונית הוא בעל תכונות מאגיות כלשהן בגלל שקיבל פיסת נייר מהמדינה שאומר זאת, ישארו בלי הטיעון המנצח הזה.
לא הבנתי אם זה תקף לחופשי חודשייישום תשלום ברב-קו במוניות שירות
האומנם? פועל כבר?
*קוד מפעיל 98
** מצוין כך בכל חוזי התקופתיים שכוללים אזור גוש דן מרכזי
"מכובד בחברות .... מוניות רב קווית 4-5" מצוין גם בחוזי החפשילא הבנתי אם זה תקף לחופשי חודשי
או רק לערך צבור
עפ"י התקשורת יהיו הבדלי מחיריםיישום תשלום ברב-קו במוניות שירות
האומנם? פועל כבר?
*קוד מפעיל 98
** מצוין כך בכל חוזי התקופתיים שכוללים אזור גוש דן מרכזי
זה אומר שאם אתה מחליף מונית לאוטובוס או הפוך, תשלם את שניעפ"י התקשורת יהיו הבדלי מחירים
מחיר נסיעה: במקום 5.90, יהיה 6.80.
כלכליסט
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3767783,00.html
הארץ
https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.7645756
מה לגבי חופשי יומי -זה תקף לנסיעה בקווים האלו?זה אומר שאם אתה מחליף מונית לאוטובוס או הפוך, תשלם את שני
התעריפים
כפי שקורה אם אתה נוסע לשרון באוטובוס ולא ביקשת קוד 44 מראש, תשלם את שני התעריפים (השלמה יש רק אם התחלת נסיעה בקווים/מטרופולין וממשיך בהחלפה לקו המשך של אותו המפעיל (אפשר לתקף חיוב השלמה של 3.40) )
כי אין השלמה אלא חיוב בתעריף הקוד השני תוך ביטול זכות המעבר בקוד הראשון
כך אם בקוד של ה-6.80 קיים זכות מעבר, הוא יעבוד רק במעבר ממונית למונית
אלא אם טיפלו בסוגיית פיצ'ר השלמה במעבר בין חברות ובמונית גובים 0.90 אם יש מעבר תקף באוטובוס, ומעבר שוב לאוטובוס מזהה את ההשלמה של 0.90 מול ה-5.90 הקודמים או חיוב ישיר של 6.80 כתחילת נסיעה במונית, כנסיעת מעבר באוטובוס כפי שקוד 44 מזוהה כמעבר תקף
אם מישהו יסע במונית, רצוי לבדוק את כל זה וכן לצרף צילומי קבלות תיקוף של הנסיעה במונית
חופשי תקופתי תקף (ראה את פרטי החוזה בפתיח השרשור)מה לגבי חופשי יומי -זה תקף לנסיעה בקווים האלו?
כלומר, תשלום של 13.5 ש"ח רגיל יקנה נסיעות חופשיות במוניות שירות?
מנקודת הנחה שלא עולים על קו אוטובוס רגיל באותו יום.
מעולה, תודהחופשי תקופתי תקף (ראה את פרטי החוזה בפתיח השרשור)
חופשי תקופתי (יומי/שבועי/חודשי/30 יום/סמסטריאלי/שנתי) שכולל אזור מרכז גוש דן (כל חוזה שכולל את האזור, מ-141 עד 950), תקף גם למונית ואפשר להחליף אוטובוס/מונית כמה שרוצים
ההערה בהודעה מעליך היא לגבי נסיעה בערך צבור בלבד
לגבי ערך צבור, אומרים שאכן טיפלו בפיצ'ר ההשלמהמעולה, תודה
קווי המוניות 4-5 וחלופותיהן(וקו 2 החדש) כעת זמינים גם ב-GTFSיישום תשלום ברב-קו במוניות שירות
האומנם? פועל כבר?
*קוד מפעיל 98
** מצוין כך בכל חוזי התקופתיים שכוללים אזור גוש דן מרכזי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.