"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"

מצב
הנושא נעול.

novarex

New member
"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"

"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
 

raya

Well-known member
קרה לי בעבר שלא הצלחתי לקרוא את הכרטיס במחשב

"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
קרה לי בעבר שלא הצלחתי לקרוא את הכרטיס במחשב
התקנתי מחדש את התוכנה וזה לא עזר.
פניתי לתמיכה של רב קו - לא זוכרת מה היתה התשובה, אבל למחרת זה הסתדר מעצמו.
היתה ככל הנראה בעיה באתר של רב קו אונליין.
 

novarex

New member
אמתין למחר בתקווה שהדבר יסתדר - אני ממש שונא את הכרטיס

קרה לי בעבר שלא הצלחתי לקרוא את הכרטיס במחשב
התקנתי מחדש את התוכנה וזה לא עזר.
פניתי לתמיכה של רב קו - לא זוכרת מה היתה התשובה, אבל למחרת זה הסתדר מעצמו.
היתה ככל הנראה בעיה באתר של רב קו אונליין.
אמתין למחר בתקווה שהדבר יסתדר - אני ממש שונא את הכרטיס
מזה שנים אני עובד עם כרטיס אויסטר. הכל פשוט ואין תקלות - ממש תענוג.
לעומת זאת כרטיס הרב קו מצריך המון משחקים ונסיונות - החל במניפולציות בהצמדה לטלפון, הצורך להגידר יעד ברכבת לפני הנסיעה במקום נגיעה בתחילת ובסוף כל נסיעה, בעיות סמנטיות כמו השימוש בשפת קוד כמו "תרום תיקוף", חוסר רגישות של הקוראים בתחנות רכבת ובחלק האחרוי של אוטובוסים, וכו'. זהו כרטיס מייאש. אני מניח שהעלות נמוכה מאויסטר אבל הייתי בשמחה משלם איזה 100 עד 200 שקל לכרטיס ברמת האויסטר שיעבוד חלק וימנע את הצורך בכל כך הרבה נסיונות וידע.
 

שמונו

Active member
ברכבת השתדרגו באמת

אמתין למחר בתקווה שהדבר יסתדר - אני ממש שונא את הכרטיס
מזה שנים אני עובד עם כרטיס אויסטר. הכל פשוט ואין תקלות - ממש תענוג.
לעומת זאת כרטיס הרב קו מצריך המון משחקים ונסיונות - החל במניפולציות בהצמדה לטלפון, הצורך להגידר יעד ברכבת לפני הנסיעה במקום נגיעה בתחילת ובסוף כל נסיעה, בעיות סמנטיות כמו השימוש בשפת קוד כמו "תרום תיקוף", חוסר רגישות של הקוראים בתחנות רכבת ובחלק האחרוי של אוטובוסים, וכו'. זהו כרטיס מייאש. אני מניח שהעלות נמוכה מאויסטר אבל הייתי בשמחה משלם איזה 100 עד 200 שקל לכרטיס ברמת האויסטר שיעבוד חלק וימנע את הצורך בכל כך הרבה נסיונות וידע.
ברכבת השתדרגו באמת
הפסיקו לכתוב 'טרום תיקוף נסיעה בערך צבור'
שדרגו את התוכנה והתחילו לכתוב משהו יותר פשוט
לא זוכר בדיוק אבל משהו כמו 'קניית נסיעה בערך צבור'
 

arseny92

Well-known member
מנהל
זהלא סותר את העובדה שעדיין מדובר בפעולת טרום תיקוף ולא תשלום

ברכבת השתדרגו באמת
הפסיקו לכתוב 'טרום תיקוף נסיעה בערך צבור'
שדרגו את התוכנה והתחילו לכתוב משהו יותר פשוט
לא זוכר בדיוק אבל משהו כמו 'קניית נסיעה בערך צבור'
זהלא סותר את העובדה שעדיין מדובר בפעולת טרום תיקוף ולא תשלום
כי החיוב מתבצע בשער הרציפים, ולפני הכניסה אפשר להצמיד כרטיס למכונת הכרטוס שוב ולבטל את הפעולה אם בחרת תחנה לא נכונה

טרום תיקוף = prevalidation
הנוסח הקודם יותר קרוב למציאות, ולכן זה גם ברב-קו אונליין נקרא כך (למען האמת אני זה שכתב להם בזמנו לתקן את זה כך, כי קודם הפעולה הזו היתה נקראת שם "פעולה ברכבת" - כן - "פעולה" - איזו פעולה?)
 

novarex

New member
מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?

"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?
ניסיתי ריבוט של המחשב, טעינה מחדש של התכנה ומעבר מדפדפן קרום לפיירפוקס אבל ללא הצלחה.
ניסיתי לסרוק את הכרטיס של אשתי וזה כן עובד! ניסיתי לנקות את מגעי הצ'יפ בכרטיס שלי אבל זה לא עזר. זהו סימן שהצ'יפ בכרטיס התקלקל.
אני מניח שצריכים לרכוש כרטיס חדש. הכרטיס הינו בעל פרופיל אזרח וותיק וטעון עליו סכום נכבד כערך צבור.
מה היא הדרך היעלה והקצרה ביותר להחליף את הכרטיס הפגום ולהעביר אליו את הערך הצבור. הבנתי שהעברת הערך הצבור מכרטיס ישן לחדש היא ענין מסובך הנמשך מספר ימים ושני ביקורים אצל מפעיל כלשהוא. האמנם? האם יש פטנט לקיצור התהליך לביקור בודד. למען האמת כבר די נמאס ומיואש מהעצבים הכרוכים בשימוש בכרטיס המורכב הזה על כל קשיי השימוש ובעיות הנדסת האנוש והתקלות המרובות אבל לצערי אין משהו אחר וצריך להמשיך לזרום עם התקלות הרבות.
 

raya

Well-known member
החלפת כרטיס....

מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?
ניסיתי ריבוט של המחשב, טעינה מחדש של התכנה ומעבר מדפדפן קרום לפיירפוקס אבל ללא הצלחה.
ניסיתי לסרוק את הכרטיס של אשתי וזה כן עובד! ניסיתי לנקות את מגעי הצ'יפ בכרטיס שלי אבל זה לא עזר. זהו סימן שהצ'יפ בכרטיס התקלקל.
אני מניח שצריכים לרכוש כרטיס חדש. הכרטיס הינו בעל פרופיל אזרח וותיק וטעון עליו סכום נכבד כערך צבור.
מה היא הדרך היעלה והקצרה ביותר להחליף את הכרטיס הפגום ולהעביר אליו את הערך הצבור. הבנתי שהעברת הערך הצבור מכרטיס ישן לחדש היא ענין מסובך הנמשך מספר ימים ושני ביקורים אצל מפעיל כלשהוא. האמנם? האם יש פטנט לקיצור התהליך לביקור בודד. למען האמת כבר די נמאס ומיואש מהעצבים הכרוכים בשימוש בכרטיס המורכב הזה על כל קשיי השימוש ובעיות הנדסת האנוש והתקלות המרובות אבל לצערי אין משהו אחר וצריך להמשיך לזרום עם התקלות הרבות.
החלפת כרטיס....
אם אתה עושה זאת אצל המפעיל בו רכשת את הכרטיס, ואומר שהכרטיס תקול, יחליפו לך בחינם ויעבירו את הערך הצבור במקום.
במידה ואתה הולך לעמדה אחרת, תצטרך לחכות 3 ימי עסקים כדי להעביר את הערך הצבור.
רעיה
 

novarex

New member
תודה רעיה - אז אגש לסיטיפס להחלפה במקום

החלפת כרטיס....
אם אתה עושה זאת אצל המפעיל בו רכשת את הכרטיס, ואומר שהכרטיס תקול, יחליפו לך בחינם ויעבירו את הערך הצבור במקום.
במידה ואתה הולך לעמדה אחרת, תצטרך לחכות 3 ימי עסקים כדי להעביר את הערך הצבור.
רעיה
תודה רעיה - אז אגש לסיטיפס להחלפה במקום
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס

מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?
ניסיתי ריבוט של המחשב, טעינה מחדש של התכנה ומעבר מדפדפן קרום לפיירפוקס אבל ללא הצלחה.
ניסיתי לסרוק את הכרטיס של אשתי וזה כן עובד! ניסיתי לנקות את מגעי הצ'יפ בכרטיס שלי אבל זה לא עזר. זהו סימן שהצ'יפ בכרטיס התקלקל.
אני מניח שצריכים לרכוש כרטיס חדש. הכרטיס הינו בעל פרופיל אזרח וותיק וטעון עליו סכום נכבד כערך צבור.
מה היא הדרך היעלה והקצרה ביותר להחליף את הכרטיס הפגום ולהעביר אליו את הערך הצבור. הבנתי שהעברת הערך הצבור מכרטיס ישן לחדש היא ענין מסובך הנמשך מספר ימים ושני ביקורים אצל מפעיל כלשהוא. האמנם? האם יש פטנט לקיצור התהליך לביקור בודד. למען האמת כבר די נמאס ומיואש מהעצבים הכרוכים בשימוש בכרטיס המורכב הזה על כל קשיי השימוש ובעיות הנדסת האנוש והתקלות המרובות אבל לצערי אין משהו אחר וצריך להמשיך לזרום עם התקלות הרבות.
הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס
ואז החוזים יועברו מיד חינם אם הכרטיס נמצא "לא תקין" בעיני הנציג

אך כיוון שהם יסרקו אותו רק ב-NFC לבדיקה, זה כמובן יעבוד (כי פועל כך בתחבורה), וידרשו ₪10 על החלפת כרטיס שבעיניהם "תקין", כי המפעילים רוצים שתטעין במכונות שלהם ומתחילים לספר סיפורים "לא תומכים באפליקציות, פנה לתמיכת אפליקציה", גם כשברור שהבעיה בכרטיס, וזה בגלל שמשרד התחבורה שמר כסף והפריס לציבור קוראי כרטיסים לשבב מגעים ולא קורא NFC
דבר שני, ייתכן גם שקורא הכרטיסים החל לזייף, כי ככל שמרבים להכניס ולהוציא כרטיס לחריץ, הוא משתפשף בפנים (המגעים בקורא, כך שלא בהכרח הכרטיס הבעיה, ואם כרטיס אחר פועל אז יתכן כי או שהכרטיס פחות משופשף או במקרה הכרטיס הוכנס לאיזה מילימטר לאפשר קריאת השבב), מה שמוסיף פלוס לאמינות של קורא NFC ודרך שימוש זו לעומת שימוש בשבב מגעים

פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)
 

raya

Well-known member
שאלה.....

הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס
ואז החוזים יועברו מיד חינם אם הכרטיס נמצא "לא תקין" בעיני הנציג

אך כיוון שהם יסרקו אותו רק ב-NFC לבדיקה, זה כמובן יעבוד (כי פועל כך בתחבורה), וידרשו ₪10 על החלפת כרטיס שבעיניהם "תקין", כי המפעילים רוצים שתטעין במכונות שלהם ומתחילים לספר סיפורים "לא תומכים באפליקציות, פנה לתמיכת אפליקציה", גם כשברור שהבעיה בכרטיס, וזה בגלל שמשרד התחבורה שמר כסף והפריס לציבור קוראי כרטיסים לשבב מגעים ולא קורא NFC
דבר שני, ייתכן גם שקורא הכרטיסים החל לזייף, כי ככל שמרבים להכניס ולהוציא כרטיס לחריץ, הוא משתפשף בפנים (המגעים בקורא, כך שלא בהכרח הכרטיס הבעיה, ואם כרטיס אחר פועל אז יתכן כי או שהכרטיס פחות משופשף או במקרה הכרטיס הוכנס לאיזה מילימטר לאפשר קריאת השבב), מה שמוסיף פלוס לאמינות של קורא NFC ודרך שימוש זו לעומת שימוש בשבב מגעים

פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)
שאלה.....
"פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)"
למה הכוונה? לנכדה שלי יש כרטיס ללא שבב, ואני מטעינה את הכרטיס שלה (בלית ברירה) במכונה בדן באר שבע.
איפה מוצאים את קורא הכרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב?
תודה,
רעיה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הכוונה לזה

שאלה.....
"פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)"
למה הכוונה? לנכדה שלי יש כרטיס ללא שבב, ואני מטעינה את הכרטיס שלה (בלית ברירה) במכונה בדן באר שבע.
איפה מוצאים את קורא הכרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב?
תודה,
רעיה
הכוונה לזה
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183012093/
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182976656/ (קמפיין ההחלפה שהתכוונתי אליו בשאר השרשור הזה וגם http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182962102/ )
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995553/
&nbsp
קורא NFC משיגים בחנות מחשבים או מזמינים מחו"ל ב-eBay/Amazon (לא מומלץ להזמין חומרה כזו מאלי אקספרס כי לא בטוח שבקורא כרטיסים מותג לא ידוע מסין יהיו את כל התמיכות הנדרשות)
&nbsp
נ.ב. תמיכות פיזיות שצריך כאן http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184368448/ ובתגובות - לסיוע בבחירת דגם בתאימות תקנים (הקורא הספציפי בתמונה שלי בקישור השני מעלה קצת התישן, כך שאם יש צורך לקרוא כרטיסי חו"ל בתקנים חדשים יותר שהוצאו אחרי השקת קורא כרטיסים זה, סביר והדגם הזה לא יזהה כרטיס כזה, אם צריך רק רב-קו אז דגם זה (ACR ACS 122U) מספיק)
קניתי את הקורא הזה בנפרד מזמן, לצרכים אחרים, עוד לפני השקת הבטא של רב-קו אונליין ב-2015, ומאז כשביישום הטעינה הסירו תלות בקורא כרטיסים ספציפי (קורא המגעים, אגב היתה דרך לעבור את המגבלה ביישום גם קודם) אני טוען בקורא ה-NFC בלבד ושומר את קורא המגעים רק למקרים כשבאמת צריך (אם אני מכניס כרטיס חכם ללא תמיכה ב-NFC, נניח ת"ז ביומטרית אינה NFC)
כמובן שקורא כרטיסים NFC במחיר מלא ללא סבסוד כשמשרד התחבורה מסבסד את קורא הכרטיסים לשבב מגעים ב-₪10 ובתקופת הבטא לרב-קו אונליין/הופ און גם אף סיפק אותם חינם
בונוס נוסף חוץ מטעינת כרטיסי אגד ללא שבב הוא טעינת כרטיסים אשר קצת התעקמו ולא נכנסים לחריץ קורא או מסוף מגעים אך אנטנת ה-NFC ממשיכה לפעול
 

raya

Well-known member
אז צריך טלפון עם NFC

הכוונה לזה
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183012093/
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182976656/ (קמפיין ההחלפה שהתכוונתי אליו בשאר השרשור הזה וגם http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182962102/ )
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995553/
&nbsp
קורא NFC משיגים בחנות מחשבים או מזמינים מחו"ל ב-eBay/Amazon (לא מומלץ להזמין חומרה כזו מאלי אקספרס כי לא בטוח שבקורא כרטיסים מותג לא ידוע מסין יהיו את כל התמיכות הנדרשות)
&nbsp
נ.ב. תמיכות פיזיות שצריך כאן http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184368448/ ובתגובות - לסיוע בבחירת דגם בתאימות תקנים (הקורא הספציפי בתמונה שלי בקישור השני מעלה קצת התישן, כך שאם יש צורך לקרוא כרטיסי חו"ל בתקנים חדשים יותר שהוצאו אחרי השקת קורא כרטיסים זה, סביר והדגם הזה לא יזהה כרטיס כזה, אם צריך רק רב-קו אז דגם זה (ACR ACS 122U) מספיק)
קניתי את הקורא הזה בנפרד מזמן, לצרכים אחרים, עוד לפני השקת הבטא של רב-קו אונליין ב-2015, ומאז כשביישום הטעינה הסירו תלות בקורא כרטיסים ספציפי (קורא המגעים, אגב היתה דרך לעבור את המגבלה ביישום גם קודם) אני טוען בקורא ה-NFC בלבד ושומר את קורא המגעים רק למקרים כשבאמת צריך (אם אני מכניס כרטיס חכם ללא תמיכה ב-NFC, נניח ת"ז ביומטרית אינה NFC)
כמובן שקורא כרטיסים NFC במחיר מלא ללא סבסוד כשמשרד התחבורה מסבסד את קורא הכרטיסים לשבב מגעים ב-₪10 ובתקופת הבטא לרב-קו אונליין/הופ און גם אף סיפק אותם חינם
בונוס נוסף חוץ מטעינת כרטיסי אגד ללא שבב הוא טעינת כרטיסים אשר קצת התעקמו ולא נכנסים לחריץ קורא או מסוף מגעים אך אנטנת ה-NFC ממשיכה לפעול
אז צריך טלפון עם NFC
לפי מיטב הבנתי.
לטלפון שלי ושל הנכדה אין NFC, כך שזה לא רלבנטי.
היא מטעינה ברכבת הקלה בירולשים, אבל כשהיא מגיעה אלי , ואני רוצה להטעין עבורה, האפשרות כרגע זה באוטובוס של דן באר שבע.
תודה!
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לרכוש קורא כרטיסים NFC כנראה יהיה זול יותר מטלפון חדש עם NFC

אז צריך טלפון עם NFC
לפי מיטב הבנתי.
לטלפון שלי ושל הנכדה אין NFC, כך שזה לא רלבנטי.
היא מטעינה ברכבת הקלה בירולשים, אבל כשהיא מגיעה אלי , ואני רוצה להטעין עבורה, האפשרות כרגע זה באוטובוס של דן באר שבע.
תודה!
לרכוש קורא כרטיסים NFC כנראה יהיה זול יותר מטלפון חדש עם NFC
אם אין כוונה ותוכניות להחליף את הטלפון הנוכחי בזמן הקרוב
&nbsp
 
לא יותר פשוט להחליף את כרטיס הרב קו?

שאלה.....
"פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)"
למה הכוונה? לנכדה שלי יש כרטיס ללא שבב, ואני מטעינה את הכרטיס שלה (בלית ברירה) במכונה בדן באר שבע.
איפה מוצאים את קורא הכרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב?
תודה,
רעיה
לא יותר פשוט להחליף את כרטיס הרב קו?
עשיתי את זה לפני כמה שנים. אצל המפעיל שאליו שייך הרב קו.
אמרתי להם: הכרטיס בלי שבב, לא יכול לטעון בבית. החליפו לי על המקום ללא עלות
ועם העברת כל החוזים שהיו שם.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם המנפיק קונקס או מטרודן,תהיה הנפקת ריק עם צורך שחזור חוזים

לא יותר פשוט להחליף את כרטיס הרב קו?
עשיתי את זה לפני כמה שנים. אצל המפעיל שאליו שייך הרב קו.
אמרתי להם: הכרטיס בלי שבב, לא יכול לטעון בבית. החליפו לי על המקום ללא עלות
ועם העברת כל החוזים שהיו שם.
אם המנפיק קונקס או מטרודן,תהיה הנפקת ריק עם צורך שחזור חוזים
 

raya

Well-known member
נכון - הכרטיס הישן שלי הונפק במטרודן (ז"ל) ו-


אם המנפיק קונקס או מטרודן,תהיה הנפקת ריק עם צורך שחזור חוזים
נכון - הכרטיס הישן שלי הונפק במטרודן (ז"ל) ו-

והחלפתי לחדש בתל אביב בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול.
היום טענתי חופשי יומי למחר בבאר שבע, בתמונה אני מעונינת לטעון על חוזה ישן, "תוכן כרטיס הרב קו" שם הקלקתי.
החוזה שנטען מחליף את החוזה של חופשי יומי באר שבע - תל אביב.
זה מעצבן, כי בעבר היו לי בכרטיס כל האפשרויות (ערך צבור, חופשי יומי באר שבע תל אביב, חופשי יומי באר שבע ירושלים וחופשי יומי באר שבע.
כעת משום מה רק 3 חוזים "מופעלים".
ואז כאשר אני רוצה לרכוש חופשי יומי באר שבע ירושלים לדוגמא - אני צריכה לחפש אותו ברשימה הארוכה של החוזים חופשי-יומי.
יש לזה פתרון כל שהוא?
תודה וסליחה על המגילה.
רעיה

 

arseny92

Well-known member
מנהל
בעית סדר חוזים פעילים בכרטיס מול חוזים שפגו תוקף/לא פעילים

נכון - הכרטיס הישן שלי הונפק במטרודן (ז"ל) ו-

והחלפתי לחדש בתל אביב בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול.
היום טענתי חופשי יומי למחר בבאר שבע, בתמונה אני מעונינת לטעון על חוזה ישן, "תוכן כרטיס הרב קו" שם הקלקתי.
החוזה שנטען מחליף את החוזה של חופשי יומי באר שבע - תל אביב.
זה מעצבן, כי בעבר היו לי בכרטיס כל האפשרויות (ערך צבור, חופשי יומי באר שבע תל אביב, חופשי יומי באר שבע ירושלים וחופשי יומי באר שבע.
כעת משום מה רק 3 חוזים "מופעלים".
ואז כאשר אני רוצה לרכוש חופשי יומי באר שבע ירושלים לדוגמא - אני צריכה לחפש אותו ברשימה הארוכה של החוזים חופשי-יומי.
יש לזה פתרון כל שהוא?
תודה וסליחה על המגילה.
רעיה
בעית סדר חוזים פעילים בכרטיס מול חוזים שפגו תוקף/לא פעילים
כאשר טוענים חוזה חדש, הוא מוטען לרשומת חוזה הראשונה בכרטיס אשר הינה
א) רשומת חוזה ריקה
ב) רשומת חוזה אשר רשום בה חוזה לא פעיל או חוזה פג תוקף
&nbsp
במקרה ב"ת החוזה שהיה שם קודם מוחלף בחוזה הנבחר
&nbsp
כדי "לתקן" את זה, יש להשתמש בבאג ידוע של מכשיר טעינה ישן של נהג (!) אגד, הכוונה למכשיר נהג הישן עם מקלדת והרבה לחצנים ללא מסך מגע, כלומר יש לעלות לקו כזה ולתקן אצל נהג
זה באג שבו כאשר טוענים חוזה, החוזה נטען לרשומה ריקה הבאה שמזוהה לאחר ביטול רשומת חוזה קודם
כלומר מהות הבאג היא כאשר אם יש 7 חוזים פעילים וערך צבור (כל 8 הרשומות תפוסות), אז טעינה חדשה של ערך צבור מעל היתרה הקודמת לא תצליח ותוצג הודעה של "כרטיס מלא" כי לא תזוהה רשומת חוזה פנויה, כי המכשיר הישן לא רושם לאותה רשומת חוזה אלא "מעתיק" את החוזה המעודכן לרשומה פנויה ורק אז מבטל רשומת חוזה ישנה
&nbsp
לכן אופן הפעולה כזה:
1. בקו אגד עם מכשיר נהג ישן באזור שבו עדיין אפשר טעינת נהג מבקשים טעינה של ערך צבור - כאשר (!!!) שני החוזים האחרים אינם פעילים ושניהם פגו תוקף כלומר אין חוזה תקופתי תקף ליום זה. הערך צבור יועבר מרשומה מספר 3 לרשומה מספר 1 וכן תתוקף נסיעת ערך צבור, בסריקה יראה שרק שני חוזים רשומים, כשערך צבור ראשון וטעון גם תקופתי לא פעיל
2. אחרי זה טוענים שניים/שלושה חוזים תקופתיים הרצויים לשני ימים שונים קדימה במחשב: הם ירושמו לרשומות חוזה 2 ו-3 ו-4 בהתאם:
א) אם מרבים להשתמש ב-171 יותר מ-917 ו-375, קודם טוענים את 171, ואז את 917 למחרת ו-375 ליום נוסף (או הפוך בהתאם)
ב) אם מרבים יותר נסיעות בינעירוניות, אז טוענים את 917 ו-375 קודם ואת 171 אחריו
כך שכאשר רשומה שמיד אחרי ערך צבור תיהפך ללא פעילה, יהיה יותר רצון להחליפה בחידוש אותו סוג חוזה ולא בטעינת חוזה אחר שיחליף את הרשומה, כך יהיו 4 חוזים בכרטיס
&nbsp
אם משתמשים גם בחוזים אחרים מדי פעם, אין הרבה מה לעשות: חוזה חדש מחליף רשומת חוזה שנחשבת ריקה או פגה תוקף, לכן עדיין יהיה צורך בדף חיפוש חוזים (ושם לא צריך לחפש הרבה, אם יודעים את קוד החוזה, אפשר לרשום אותו בשדה החיפוש מימין לאחר הסינון)
 

raya

Well-known member
ממש מסובך, ואני לא נוסעת עם אגד

בעית סדר חוזים פעילים בכרטיס מול חוזים שפגו תוקף/לא פעילים
כאשר טוענים חוזה חדש, הוא מוטען לרשומת חוזה הראשונה בכרטיס אשר הינה
א) רשומת חוזה ריקה
ב) רשומת חוזה אשר רשום בה חוזה לא פעיל או חוזה פג תוקף
&nbsp
במקרה ב"ת החוזה שהיה שם קודם מוחלף בחוזה הנבחר
&nbsp
כדי "לתקן" את זה, יש להשתמש בבאג ידוע של מכשיר טעינה ישן של נהג (!) אגד, הכוונה למכשיר נהג הישן עם מקלדת והרבה לחצנים ללא מסך מגע, כלומר יש לעלות לקו כזה ולתקן אצל נהג
זה באג שבו כאשר טוענים חוזה, החוזה נטען לרשומה ריקה הבאה שמזוהה לאחר ביטול רשומת חוזה קודם
כלומר מהות הבאג היא כאשר אם יש 7 חוזים פעילים וערך צבור (כל 8 הרשומות תפוסות), אז טעינה חדשה של ערך צבור מעל היתרה הקודמת לא תצליח ותוצג הודעה של "כרטיס מלא" כי לא תזוהה רשומת חוזה פנויה, כי המכשיר הישן לא רושם לאותה רשומת חוזה אלא "מעתיק" את החוזה המעודכן לרשומה פנויה ורק אז מבטל רשומת חוזה ישנה
&nbsp
לכן אופן הפעולה כזה:
1. בקו אגד עם מכשיר נהג ישן באזור שבו עדיין אפשר טעינת נהג מבקשים טעינה של ערך צבור - כאשר (!!!) שני החוזים האחרים אינם פעילים ושניהם פגו תוקף כלומר אין חוזה תקופתי תקף ליום זה. הערך צבור יועבר מרשומה מספר 3 לרשומה מספר 1 וכן תתוקף נסיעת ערך צבור, בסריקה יראה שרק שני חוזים רשומים, כשערך צבור ראשון וטעון גם תקופתי לא פעיל
2. אחרי זה טוענים שניים/שלושה חוזים תקופתיים הרצויים לשני ימים שונים קדימה במחשב: הם ירושמו לרשומות חוזה 2 ו-3 ו-4 בהתאם:
א) אם מרבים להשתמש ב-171 יותר מ-917 ו-375, קודם טוענים את 171, ואז את 917 למחרת ו-375 ליום נוסף (או הפוך בהתאם)
ב) אם מרבים יותר נסיעות בינעירוניות, אז טוענים את 917 ו-375 קודם ואת 171 אחריו
כך שכאשר רשומה שמיד אחרי ערך צבור תיהפך ללא פעילה, יהיה יותר רצון להחליפה בחידוש אותו סוג חוזה ולא בטעינת חוזה אחר שיחליף את הרשומה, כך יהיו 4 חוזים בכרטיס
&nbsp
אם משתמשים גם בחוזים אחרים מדי פעם, אין הרבה מה לעשות: חוזה חדש מחליף רשומת חוזה שנחשבת ריקה או פגה תוקף, לכן עדיין יהיה צורך בדף חיפוש חוזים (ושם לא צריך לחפש הרבה, אם יודעים את קוד החוזה, אפשר לרשום אותו בשדה החיפוש מימין לאחר הסינון)
ממש מסובך, ואני לא נוסעת עם אגד
מלבד לירושלים, אז זה לא "אקטואלי" עבורי.
אבל..... איך יתכן שבכרטיס הישן הופיעו "אפשרויות" ל-8 חוזים?
רעיה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לכרטיס ניתן לרשום עד 8 חוזים *פעילים* שונים בכל רגע זמן נתון

ממש מסובך, ואני לא נוסעת עם אגד
מלבד לירושלים, אז זה לא "אקטואלי" עבורי.
אבל..... איך יתכן שבכרטיס הישן הופיעו "אפשרויות" ל-8 חוזים?
רעיה
לכרטיס ניתן לרשום עד 8 חוזים *פעילים* שונים בכל רגע זמן נתון
 

raya

Well-known member
אז מה שחשבתי קודם זה למלא

לכרטיס ניתן לרשום עד 8 חוזים *פעילים* שונים בכל רגע זמן נתון
אז מה שחשבתי קודם זה למלא
את הכרטיס בחוזים בהם אני משתמשת, באחד מהם להשתמש ואת היתר לבטל.
אולי זה ישאיר לי 4מיקומים של חוזים .
אפשר הרי לבטל תוך שבוע אם לא משתמשים בחוזה מסוים.
ביום חמשי אצטרך חופשי יומי לתל אביב, אוסיף לירושלים וגם חופשי יומי בדן באר שבע.
נראה מה יקרה.....
והמחשבה על כך היתה לפני שקראתי עכשיו את ההודעה שלך.
תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה