לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2238922,389 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"'
"לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס"
<< ההודעה הנוכחית
19/08/2019 | 11:02
43
183
עד עכשיו טענתי את כרטיס הרב קו במחשב ווינדוס ללא שום קושי ואפשרות זו הייתה מאד נוחה. היום נדרשתי להתקים מחדש את התכנה של רב קו אונליין אשר לפי הנראה התעדכנה לאחרונה. לאחר ההתקנה החדשה לא ניתן יותר ליצור קשר בין המחשב לכרטיס וכל נסיון מביא להצגת ההודעה "לא ניתן ליצור חיבור עם הכרטיס".
בינתיים עברתי לשימוש בטלפון שלי (נוט 8 של סמסונג) לצורך סריקת וטעינת הכרטיס אבל קשה מאד לעשות זאת כי - בניגוד לכרטיסי אויסטר ואחרים - הרגישות של מנגנון ה-NFC ברב קו מאד נמוכה ונדרש לשחק הרבה מאד עם מיקום הכרטיס מתחת לטלפון עד להשלמת הפעולה, דבר שנמשך כמה דקות טובות ודורש אקרובטיקה לא קלה עם האצבעות. לכן, חשוב לי להחזיר את יכולת הטעינה במחשב.
יש כנראה איזו פעולה נוספת שנדרשת בכל פעם שתכנת האפליקצייה רב קו אונליין מתעדכנת, אבל לא טרחו לפרט מה היא. אני מניח שמישהו בפורום יוכל להציע כיצד לתקן את המצב.
יש לציין שהבעיה איננה קשורה לקורא הכרטיסים או לממשק ה-USB כי ניסיתי שני קוראים שעבדו בעבר וכמה פורטים במחשב. המחשב מזהה את חיבור הקורא לפורט ה-USB.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קרה לי בעבר שלא הצלחתי לקרוא את הכרטיס במחשב'
קרה לי בעבר שלא הצלחתי לקרוא את הכרטיס במחשב
19/08/2019 | 11:39
3
62
התקנתי מחדש את התוכנה וזה לא עזר.
פניתי לתמיכה של רב קו - לא זוכרת מה היתה התשובה, אבל למחרת זה הסתדר מעצמו.
היתה ככל הנראה בעיה באתר של רב קו אונליין.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אמתין למחר בתקווה שהדבר יסתדר - אני ממש שונא את הכרטיס'
אמתין למחר בתקווה שהדבר יסתדר - אני ממש שונא את הכרטיס
19/08/2019 | 11:47
2
64
מזה שנים אני עובד עם כרטיס אויסטר. הכל פשוט ואין תקלות - ממש תענוג.
לעומת זאת כרטיס הרב קו מצריך המון משחקים ונסיונות - החל במניפולציות בהצמדה לטלפון, הצורך להגידר יעד ברכבת לפני הנסיעה במקום נגיעה בתחילת ובסוף כל נסיעה, בעיות סמנטיות כמו השימוש בשפת קוד כמו "תרום תיקוף", חוסר רגישות של הקוראים בתחנות רכבת ובחלק האחרוי של אוטובוסים, וכו'. זהו כרטיס מייאש. אני מניח שהעלות נמוכה מאויסטר אבל הייתי בשמחה משלם איזה 100 עד 200 שקל לכרטיס ברמת האויסטר שיעבוד חלק וימנע את הצורך בכל כך הרבה נסיונות וידע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברכבת השתדרגו באמת '
ברכבת השתדרגו באמת
19/08/2019 | 13:05
1
69
הפסיקו לכתוב 'טרום תיקוף נסיעה בערך צבור' 
שדרגו את התוכנה והתחילו לכתוב משהו יותר פשוט
לא זוכר בדיוק אבל משהו כמו 'קניית נסיעה בערך צבור'
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זהלא סותר את העובדה שעדיין מדובר בפעולת טרום תיקוף ולא תשלום'
זהלא סותר את העובדה שעדיין מדובר בפעולת טרום תיקוף ולא תשלום
19/08/2019 | 13:29
55
כי החיוב מתבצע בשער הרציפים, ולפני הכניסה אפשר להצמיד כרטיס למכונת הכרטוס שוב ולבטל את הפעולה אם בחרת תחנה לא נכונה
 
טרום תיקוף = prevalidation
הנוסח הקודם יותר קרוב למציאות, ולכן זה גם ברב-קו אונליין נקרא כך (למען האמת אני זה שכתב להם בזמנו לתקן את זה כך, כי קודם הפעולה הזו היתה נקראת שם "פעולה ברכבת" - כן - "פעולה" - איזו פעולה?)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?'
מה שניסיתי בינתיים - המסקנה היא שצריכים כרטיס חדש - איך?
19/08/2019 | 11:40
30
58
ניסיתי ריבוט של המחשב, טעינה מחדש של התכנה ומעבר מדפדפן קרום לפיירפוקס אבל ללא הצלחה.
ניסיתי לסרוק את הכרטיס של אשתי וזה כן עובד! ניסיתי לנקות את מגעי הצ'יפ בכרטיס שלי אבל זה לא עזר. זהו סימן שהצ'יפ בכרטיס התקלקל.
אני מניח שצריכים לרכוש כרטיס חדש. הכרטיס הינו בעל פרופיל אזרח וותיק וטעון עליו סכום נכבד כערך צבור.
מה היא הדרך היעלה והקצרה ביותר להחליף את הכרטיס הפגום ולהעביר אליו את הערך הצבור. הבנתי שהעברת הערך הצבור מכרטיס ישן לחדש היא ענין מסובך הנמשך מספר ימים ושני ביקורים אצל מפעיל כלשהוא. האמנם? האם יש פטנט לקיצור התהליך לביקור בודד. למען האמת כבר די נמאס ומיואש מהעצבים הכרוכים בשימוש בכרטיס המורכב הזה על כל קשיי השימוש ובעיות הנדסת האנוש והתקלות המרובות אבל לצערי אין משהו אחר וצריך להמשיך לזרום עם התקלות הרבות.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'החלפת כרטיס....'
החלפת כרטיס....
19/08/2019 | 12:05
1
50
אם אתה עושה זאת אצל המפעיל בו רכשת את הכרטיס, ואומר שהכרטיס תקול, יחליפו לך בחינם ויעבירו את הערך הצבור במקום.
במידה ואתה הולך לעמדה אחרת, תצטרך לחכות 3 ימי עסקים כדי להעביר את הערך הצבור.
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה רעיה - אז אגש לסיטיפס להחלפה במקום'
תודה רעיה - אז אגש לסיטיפס להחלפה במקום
19/08/2019 | 20:04
13
לצפיה ב-'הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס'
הפטנט לביקור יחיד הוא ביקור בעמדת מפעיל שדרכו הונפק הכרטיס
19/08/2019 | 12:24
27
67
ואז החוזים יועברו מיד חינם אם הכרטיס נמצא "לא תקין" בעיני הנציג
 
אך כיוון שהם יסרקו אותו רק ב-NFC לבדיקה, זה כמובן יעבוד (כי פועל כך בתחבורה), וידרשו ₪10 על החלפת כרטיס שבעיניהם "תקין", כי המפעילים רוצים שתטעין במכונות שלהם ומתחילים לספר סיפורים "לא תומכים באפליקציות, פנה לתמיכת אפליקציה", גם כשברור שהבעיה בכרטיס, וזה בגלל שמשרד התחבורה שמר כסף והפריס לציבור קוראי כרטיסים לשבב מגעים ולא קורא NFC
דבר שני, ייתכן גם שקורא הכרטיסים החל לזייף, כי ככל שמרבים להכניס ולהוציא כרטיס לחריץ, הוא משתפשף בפנים (המגעים בקורא, כך שלא בהכרח הכרטיס הבעיה, ואם כרטיס אחר פועל אז יתכן כי או שהכרטיס פחות משופשף או במקרה הכרטיס הוכנס לאיזה מילימטר לאפשר קריאת השבב), מה שמוסיף פלוס לאמינות של קורא NFC ודרך שימוש זו לעומת שימוש בשבב מגעים
 
פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שאלה.....'
שאלה.....
19/08/2019 | 12:56
24
51
"פטנט שני הוא רכישת קורא כרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב מגעים, כי טעינת כרטיס פועלת יופי גם בקורא כרטיסים NFC, וכבונוס מאפשר טעינת גם כרטיסים ישנים של אגד ללא שבב חיצוני (כלומר לא היה צורך בקמפיין ההחלפה ההוא אז)"
למה הכוונה? לנכדה שלי יש כרטיס ללא שבב, ואני מטעינה את הכרטיס שלה (בלית ברירה) במכונה בדן באר שבע.
איפה מוצאים את קורא הכרטיסים שלא מצריך סריקה בשבב?
תודה,
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הכוונה לזה'
הכוונה לזה
19/08/2019 | 14:35
2
49
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/18297665... (קמפיין ההחלפה שהתכוונתי אליו בשאר השרשור הזה וגם http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/18296210... )
 
קורא NFC משיגים בחנות מחשבים או מזמינים מחו"ל ב-eBay/Amazon (לא מומלץ להזמין חומרה כזו מאלי אקספרס כי לא בטוח שבקורא כרטיסים מותג לא ידוע מסין יהיו את כל התמיכות הנדרשות)
 
נ.ב. תמיכות פיזיות שצריך כאן http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/18436844... ובתגובות - לסיוע בבחירת דגם בתאימות תקנים (הקורא הספציפי בתמונה שלי בקישור השני מעלה קצת התישן, כך שאם יש צורך לקרוא כרטיסי חו"ל בתקנים חדשים יותר שהוצאו אחרי השקת קורא כרטיסים זה, סביר והדגם הזה לא יזהה כרטיס כזה, אם צריך רק רב-קו אז דגם זה (ACR ACS 122U) מספיק)
קניתי את הקורא הזה בנפרד מזמן, לצרכים אחרים, עוד לפני השקת הבטא של רב-קו אונליין ב-2015, ומאז כשביישום הטעינה הסירו תלות בקורא כרטיסים ספציפי (קורא המגעים, אגב היתה דרך לעבור את המגבלה ביישום גם קודם) אני טוען בקורא ה-NFC בלבד ושומר את קורא המגעים רק למקרים כשבאמת צריך (אם אני מכניס כרטיס חכם ללא תמיכה ב-NFC, נניח ת"ז ביומטרית אינה NFC)
כמובן שקורא כרטיסים NFC במחיר מלא ללא סבסוד כשמשרד התחבורה מסבסד את קורא הכרטיסים לשבב מגעים ב-₪10 ובתקופת הבטא לרב-קו אונליין/הופ און גם אף סיפק אותם חינם
בונוס נוסף חוץ מטעינת כרטיסי אגד ללא שבב הוא טעינת כרטיסים אשר קצת התעקמו ולא נכנסים לחריץ קורא או מסוף מגעים אך אנטנת ה-NFC ממשיכה לפעול
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז צריך טלפון עם NFC'
אז צריך טלפון עם NFC
19/08/2019 | 21:04
1
33
לפי מיטב הבנתי.
לטלפון שלי ושל הנכדה אין NFC, כך שזה לא רלבנטי.
היא מטעינה ברכבת הקלה בירולשים, אבל כשהיא מגיעה אלי , ואני רוצה להטעין עבורה, האפשרות כרגע זה באוטובוס של דן באר שבע.
תודה!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לרכוש קורא כרטיסים NFC כנראה יהיה זול יותר מטלפון חדש עם NFC'
לרכוש קורא כרטיסים NFC כנראה יהיה זול יותר מטלפון חדש עם NFC
20/08/2019 | 09:17
32
אם אין כוונה ותוכניות להחליף את הטלפון הנוכחי בזמן הקרוב
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא יותר פשוט להחליף את כרטיס הרב קו?'
לא יותר פשוט להחליף את כרטיס הרב קו?
19/08/2019 | 15:25
20
43
עשיתי את זה לפני כמה שנים. אצל המפעיל שאליו שייך הרב קו.
אמרתי להם: הכרטיס בלי שבב, לא יכול לטעון בבית. החליפו לי על המקום ללא עלות
ועם העברת כל החוזים שהיו שם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם המנפיק קונקס או מטרודן,תהיה הנפקת ריק עם צורך שחזור חוזים'
אם המנפיק קונקס או מטרודן,תהיה הנפקת ריק עם צורך שחזור חוזים
19/08/2019 | 16:14
19
19
לצפיה ב-'נכון - הכרטיס הישן שלי הונפק במטרודן (ז"ל) ו-'
נכון - הכרטיס הישן שלי הונפק במטרודן (ז"ל) ו-
19/08/2019 | 21:12
18
100
והחלפתי לחדש בתל אביב בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול.
היום טענתי חופשי יומי למחר בבאר שבע, בתמונה אני מעונינת לטעון על חוזה ישן, "תוכן כרטיס הרב קו" שם הקלקתי.
החוזה שנטען מחליף את החוזה של חופשי יומי באר שבע - תל אביב.
זה מעצבן, כי בעבר היו לי בכרטיס כל האפשרויות (ערך צבור, חופשי יומי באר שבע תל אביב, חופשי יומי באר שבע ירושלים וחופשי יומי באר שבע.
כעת משום מה רק 3 חוזים "מופעלים".
ואז כאשר אני רוצה לרכוש חופשי יומי באר שבע ירושלים לדוגמא - אני צריכה לחפש אותו ברשימה הארוכה של החוזים חופשי-יומי.
יש לזה פתרון כל שהוא?
תודה וסליחה על המגילה.
רעיה
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בעית סדר חוזים פעילים בכרטיס מול חוזים שפגו תוקף/לא פעילים'
בעית סדר חוזים פעילים בכרטיס מול חוזים שפגו תוקף/לא פעילים
20/08/2019 | 09:07
17
76
כאשר טוענים חוזה חדש, הוא מוטען לרשומת חוזה הראשונה בכרטיס אשר הינה
א) רשומת חוזה ריקה
ב) רשומת חוזה אשר רשום בה חוזה לא פעיל או חוזה פג תוקף
 
במקרה ב"ת החוזה שהיה שם קודם מוחלף בחוזה הנבחר
 
כדי "לתקן" את זה, יש להשתמש בבאג ידוע של מכשיר טעינה ישן של נהג (!) אגד, הכוונה למכשיר נהג הישן עם מקלדת והרבה לחצנים ללא מסך מגע, כלומר יש לעלות לקו כזה ולתקן אצל נהג
זה באג שבו כאשר טוענים חוזה, החוזה נטען לרשומה ריקה הבאה שמזוהה לאחר ביטול רשומת חוזה קודם
כלומר מהות הבאג היא כאשר אם יש 7 חוזים פעילים וערך צבור (כל 8 הרשומות תפוסות), אז טעינה חדשה של ערך צבור מעל היתרה הקודמת לא תצליח ותוצג הודעה של "כרטיס מלא" כי לא תזוהה רשומת חוזה פנויה, כי המכשיר הישן לא רושם לאותה רשומת חוזה אלא "מעתיק" את החוזה המעודכן לרשומה פנויה ורק אז מבטל רשומת חוזה ישנה
 
לכן אופן הפעולה כזה:
1. בקו אגד עם מכשיר נהג ישן באזור שבו עדיין אפשר טעינת נהג מבקשים טעינה של ערך צבור - כאשר (!!!) שני החוזים האחרים אינם פעילים ושניהם פגו תוקף כלומר אין חוזה תקופתי תקף ליום זה. הערך צבור יועבר מרשומה מספר 3 לרשומה מספר 1 וכן תתוקף נסיעת ערך צבור, בסריקה יראה שרק שני חוזים רשומים, כשערך צבור ראשון וטעון גם תקופתי לא פעיל
2. אחרי זה טוענים שניים/שלושה חוזים תקופתיים הרצויים לשני ימים שונים קדימה במחשב: הם ירושמו לרשומות חוזה 2 ו-3 ו-4 בהתאם:
א) אם מרבים להשתמש ב-171 יותר מ-917 ו-375, קודם טוענים את 171, ואז את 917 למחרת ו-375 ליום נוסף (או הפוך בהתאם)
ב) אם מרבים יותר נסיעות בינעירוניות, אז טוענים את 917 ו-375 קודם ואת 171 אחריו
כך שכאשר רשומה שמיד אחרי ערך צבור תיהפך ללא פעילה, יהיה יותר רצון להחליפה בחידוש אותו סוג חוזה ולא בטעינת חוזה אחר שיחליף את הרשומה, כך יהיו 4 חוזים בכרטיס
 
אם משתמשים גם בחוזים אחרים מדי פעם, אין הרבה מה לעשות: חוזה חדש מחליף רשומת חוזה שנחשבת ריקה או פגה תוקף, לכן עדיין יהיה צורך בדף חיפוש חוזים (ושם לא צריך לחפש הרבה, אם יודעים את קוד החוזה, אפשר לרשום אותו בשדה החיפוש מימין לאחר הסינון)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' ממש מסובך, ואני לא נוסעת עם אגד'
ממש מסובך, ואני לא נוסעת עם אגד
20/08/2019 | 12:36
16
65
מלבד לירושלים, אז זה לא "אקטואלי" עבורי.
אבל..... איך יתכן שבכרטיס הישן הופיעו "אפשרויות" ל-8 חוזים?
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לכרטיס ניתן לרשום עד 8 חוזים *פעילים* שונים בכל רגע זמן נתון'
לכרטיס ניתן לרשום עד 8 חוזים *פעילים* שונים בכל רגע זמן נתון
20/08/2019 | 14:02
15
47
לצפיה ב-'אז מה שחשבתי קודם זה למלא'
אז מה שחשבתי קודם זה למלא
20/08/2019 | 18:03
14
46
את הכרטיס בחוזים בהם אני משתמשת, באחד מהם להשתמש ואת היתר לבטל.
אולי זה ישאיר לי 4מיקומים של חוזים .
אפשר הרי לבטל תוך שבוע אם לא משתמשים בחוזה מסוים.
ביום חמשי אצטרך חופשי יומי לתל אביב, אוסיף לירושלים וגם חופשי יומי בדן באר שבע.
נראה מה יקרה.....
והמחשבה על כך היתה לפני שקראתי עכשיו את ההודעה שלך.
תודה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לבטל טעינה אפשר תוך שבוע, אבל רק אם אירוע הטעינה עדיין רשום '
לבטל טעינה אפשר תוך שבוע, אבל רק אם אירוע הטעינה עדיין רשום
20/08/2019 | 18:58
13
84
וזמין בפעולות הכרטיס, וקיימות רק 6 רשומות אירועי פעולות אשר בהם נרשמת כל פעולה ופעולה, לרבות טעינת חוזה, ביטול טעינת חוזה, ביטול חוזה, עדכון פרופיל, תיקוף חוזה, ביטול תיקוף חוזה, טרום תיקוף רכבת, ביטול טרום תיקוף רכבת, יציאה מרכבת
טעינה וגם ביטול ירשום שני פעולות. ביטול לא ימחק חוזה אלא יהפוך אותו ללא פעיל כך שהרשומה תהפך לזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני גם אם זה יהיה אותו סוג חוזה שקיים לתאריך אחר ברשומה נוספת (ע"ע 171 פעמיים כפי שבתמונה שלך)
 
חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף הפעולות לא ניתן לבטל גם אם לא בוצע בו תיקוף
 
כמו כן כל זה עדיין ישאיר את הערך צבור כחוזה ברשומה השלישית (עד שתטעיני באגד, שכאמור, מעביר חוזים),
וכל פעם כאשר החוזה הראשון יפוג, רשומתו תוחלף בכל חוזה שתטעיני, כך שלמעשה לא הרווחת דבר בניסיון תיקון סדר החוזים בכרטיס
 
רשומת חוזה לא פעילה (באפור) נחשבת לרשומה ריקה לדריסה, כך שלרגע זה יש ערך צבור וחוזה 171 אחד - שני חוזים וניתן לרשום עוד 6 חוזים נוספים, אך לטעון ומיד לבטל אפשר רק 3 כי 6 אירועי פעולות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' ביצעתי כעת טעינה של'
ביצעתי כעת טעינה של
21/08/2019 | 18:40
12
38
כמה חוזים בכרטיס.
חלק מהם אבטל במשך השבוע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כאמור, שימי לב כי חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף פעולות'
כאמור, שימי לב כי חוזה אשר פעולת טעינתו ירדה מדף פעולות
21/08/2019 | 19:07
11
33
לא ניתן לבטל (ביצוע כל נסיעה רושמת אירוע וכן מוחקת אירוע שישי, וכן גם אירוע ביטול חוזה גם יזיז את הרשימה), וכן גם חוזה שתוקפו פג לא ניתן לבטל גם אם הוא לא היה מתוקף (פג=רשומה ריקה, זמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש)
 
וכן חוזים אשר כמה מהם פעילים באותו יום באותו אזור, יוצרים התנגשות וצורך לנהג לבחור ידנית איזה חוזה לתקף
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברור... אם שמת לב - התאריכים שונים.'
ברור... אם שמת לב - התאריכים שונים.
21/08/2019 | 20:05
10
32
מחר אני נוסעת לתל אביב, בעוד שבוע ככל הנראה לירושלים.
את החופשי יומי של יום ראשון אבטל ביום שישי ואת החופשי יומי לירושלים של יום שני אבטל ביום ראשון.
נראה מה יקרה.
עכשיו אני רואה ששכחתי לצרף את התמונה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שיקרה זה'
מה שיקרה זה
22/08/2019 | 12:02
9
57
קראי בעיון טוב
 
1. אחרי שימוש בחוזה 917 של 22.08 (חוזה 1) מחר, בתום תוקפו הוא יפוג, ורשומה 1 תיהפך ללא פעילה וזמינה לדריסה על ידי כל חוזה חדש שתטעיני, כולל על ידי חידושים של חוזים אחרים שירשמו לרשומה הראשונה שמזוהה לא פעילה=ריקה כאמור (אז רשומה 1). בנוסף כל תיקוף רושם פעולה. אם ברכבת, זה שני פעולות (כניסה+יציאה) וכן בחזרה (אז 4), וכן גם כל קו עירוני, בינעירוני וכן תיקופי מעבר, כי סביר שהמוצא ויעדך אינן תחנות רכבת/מרכזית. לכן נסיעה בבאר שבע+רכבת+פנימי ת"א פעמיים (הלוך וחזור לרכבת)+רכבת חזרה+פנימי באר שבע, סה"כ 8 פעולות חדשות, לכן כל הפעולות של טעינות חוזים ירדו מהאירועים ולא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. אם לצמצם רק לאוטובוסים, אז פנימי באר שבע+הלוך לת"א+פנימי ת"א פעמיים (אם יעדך אינה מרכזית)+חזור לבאר שבע+פנימי באר שבע זה 6 פעולות, אז שוב לא יהיה ניתן לבטל שום חוזה. פעולות מצטמצמים ל-4 אם נוסעים רק בינעירוני+עירוני מצד אחד, או אף עד ל-2 אם נוסעים בבינעירוני בלבד ומגיעים למרכזיות ברגל, זה אומר שרק במקרה האחרון עדיין יהיו זמינות 4 רשומות אירועים של טעינות החוזים, אז להתחיל לבטל צריך מהחוזה אשר אירוע טעינתו בסוף (אירוע 6), אחרת לא יהיה ניתן לבטלו, אם קודם תבטלי את זה אשר פעולת טעינתו היה שלישית, רביעית או חמישית, כי תירשם פעולת ביטול אשר תזיז את רשומות האירועים למטה ותמחק את האירוע השישי.
אפשר לבטל את כל החוזים שלא צריך כבר כעת לפני ביצוע נסיעה כלשהי בכלל, אך הנקודה היא שטעינת כל חוזה חדש מחליפה רשומת חוזה ראשונה לפי סדר אשר מזוהה כלא פעילה, כלומר חוזה לא פעיל שווה רשומת חוזה ריקה.
הצעתי העברה של ערך צבור מרשומה 3 לרשומה 1 על ידי הבאג של מכשיר אגד ישן כדי שכך חוזים תקופתיים ירשמו החל מרשומה 2 ומעלה
 
2. ביטול חוזה של יום שישי 23.08, תרשום פעולת ביטול ותהפוך את רשומת חוזה 2 ללא פעילה וזמינה לדריסה - אם גם רשומה 1 תהיה תפוסה על ידי חוזה תקף (אך תלוי אם אפשר יהיה בכלל לבטל, תלוי בסדר הטעינות מול נסיעות חדשות שיבוצעו כאמור)
 
3. ביטול חוזה של יום שני (גם תלוי סדר הטעינות) תרשום פעולת ביטול ותפנה את רשומה 4 ותהפוך אותה ללא פעילה וזמינה לדריסה, אך רשומה זו תוחלף בחוזה חדש רק אם כבר קיימים חוזים תקפים ברשומות 1 ו-2
 
4. לאחר ניצול חוזה 5 ופקיעת תוקפו, רשומה 5 הופכת לזמינה לדריסה, אך רק אם רשומות 1, 2, ו-4 יהיו שוב תפוסים בחוזה תקף
 
5. אגב פרטיות מספר כרטיס רב קו אישי (ודוא"ל בטאב השני), אז אני מחליף את תמונתך, אך לא יכול לערוך את הודעתך מלבד הסתרת קובץ
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אקרא בעיון מחר, חזרתי לא מזמן.'
אקרא בעיון מחר, חזרתי לא מזמן.
22/08/2019 | 21:08
8
23
בתל אביב היו לי היום הרבה נסיעות באוטובוסים ונסיעה נוספת ברכבת מההגנה לתחנת השלום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז סביר כי עקב נסיעות אלו, לא ניתן לבטל חוזים מיותרים'
אז סביר כי עקב נסיעות אלו, לא ניתן לבטל חוזים מיותרים
22/08/2019 | 22:48
7
21
כי הנסיעות מלאו את דף הפעולות, ואירועי טעינה הוסרו
 
חוזה ליום עתידי שאינו שומש ושאין בו צורך, ופעולת טעינתו הוסרה, ניתן לביטול רק בעמדת רב-קו של המפעיל אשר רשום לחוזה, במקרה זה אגד (רק שאם תבחרי בדרך זיכוי זו, אין לומר לנציג שטענת ברב-קו אונליין, אחרת יסרבו לך החזר כזה, יש לומר שטענת במכונת טעינה של אגד ברחוב ותוכניותך השתנו (יש כבר להם כאלו אשר יכולים לטעון ליום עתידי) )
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו בכרטיס...'
אני לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו בכרטיס...
23/08/2019 | 20:17
6
21
אכן - אין לי אפשרות ביטול בחלונית "פעולות".
מצד שני - אם לא השתמשתי בחוזה - החיוב נשאר? 
במצב הזה אני "מפסידה" 24.5₪.
מדוע המפעיל שלי אגד?
כי לפני שנה נאלצתי להחליף כרטיס כמה ימים לפני שפג תוקפו.
בדן באר שבע לא הסכימו להחליף את הכרטיס (ללא תשלום) כמה ימים לפני, נסעתי לכמה ימים לתל אביב, וכדי להיות עם כרטיס תקף- החלפתי בעמדה של אגד ברחוב אבן גבירול. הטענתי שם 30₪ כדי שאוכל לנסוע.
ממש הזוי.
ובעצם - אם הטעינה הראושנה היתה של ערך צבור, מדוע הוא ירד למיקום השלישי?
שבת שלום!
רעיה
אתמול היו בסה"כ 9 פעולות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כן, החיוב נשאר כי הרי טענת את החוזה והחוזה רשום בכרטיס'
כן, החיוב נשאר כי הרי טענת את החוזה והחוזה רשום בכרטיס
23/08/2019 | 21:45
5
21
כאמור, אפשר לבטל חוזה אשר לא היה מתוקף בדרך כלשהי, גם כשהפעולה ירדה, בעמדת הרב-קו של מפעיל שאליו רשום החוזה, כפי שכתוב בהודעה הקודמת (שימי לב לפרטים, אם ישאלו איפה טענת - במכונה של אגד, כי הם בד"כ לא מטפלים בהחזרי חוזים אשר פעולת טעינתם צויינה מקור בשירות אינטרנט כאשר הפעולה עדיין בכרטיס (יכלת לבטל בעצמך לפני כל הנסיעות, אבל לא עשית זאת כי לא קראת בזמן את ההודעה הקודמת שלי) - אם פעולת טעינה כבר לא בכרטיס (והחוזה לא היה מתוקף), אין להם כבר ממש דרך להוכיח שהטעינה היתה באינטרנט, כי משרד התחבורה עוד לפני שנה וחצי ביטל את השימוש בשדה "קוד מכשיר טעינה" בעת שילוח דיווחים למסלקה)
 
כאשר רוצים ביטול חוזה וקבלת החזר כספי, ניגשים אל מפעיל רישום חוזה של החוזה הספציפי שרוצים לבטל, לא מפעיל מנפיק כרטיס אשר במקרה שלך גם אגד (עקב החלפת מנפיק כפי שאמרת, ואגב האם ניגשת שוב לאחר מכן לשחזור יתרה מהכרטיס הישן? אם לא, אז זה אמור עדיין להיות במערכת), אבל לפעולה של ביטול חוזה ספציפי לא משנה מנפיק, אלא מפעיל חוזה המדובר - אם עברו 3 ימים מאז טעינה
 
רב-קו אונליין לא מוכר חוזים, רק מאחד חוזים אשר המפעילים מוכרים דרכו, אין חוזים ברישום מסלקה (נושא זה דוין בעבר)
 
ערך צבור ירד למקום השלישי כי מאז טעינה ראשונה זו, טענת מתישהו פעמיים באוטובוס אגד באופן הבא
1. טעינת ערך צבור (יורד ל-2 עם יתרה מעודכנת, מבטל רשומה 1 עם היתרה הישנה),
2. טעינת תקופתי כלשהו (מחליף רשומת חוזה ערך צבור לא פעיל ברשומה 1 - רב-קו אונליין לא מציגים ע"צ לא פעיל (למניעת אי הבנות בהצגת חוזה פעיל/לא פעיל כפול), אבל הוא היה קיים עקב ההעברה, כי כאמור בתקן קיימת רק פעולת ביטול חוזה (הפיכת רשומה ללא פעיל), אבל לא פעולת מחיקת חוזה),
3. ואז שוב טעינת ערך צבור באוטובוס אגד, אשר כאמור מעביר חוזים בעת ביטול/עדכון חוזה. משום שרשומה 1 הייתה תפוסה על ידי חוזה פעיל, ביטול חוזה ורישום ערך צבור מעודכן הוריד את ערך צבור לרשומה 3. אילו לא היה חוזה פעיל ברשומה 1, אז טעינת ערך צבור באוטובוס אגד הייתה מחזירה את ערך צבור מרשומה 2 לרשומה 1
 
אז הדבר ההכי הזוי כאן הוא זה שכל מי שטוען ערך צבור באוטובוס אגד (במכשיר הישן, לא יכול להגיד על ה-"חדש" אבל כנראה שהבאג עוד קיים גם בו), "זוכה" להעברת רשומת חוזה לרשומה הבאה אשר נחשבת ריקה
 
טעינה של ערך צבור בכל מפעיל אחר וכן בהופ-און ורב-קו אונליין (גם כשבוחרים מפעיל אגד לחוזה בדף רכישת חוזה - המפעיל משנה למקרה אם רוצים ביטול בעמדה), מקפידה על רישום חוזה ערך צבור מעודכן לאותה הרשומה הקיימת ללא עיתוק רשומת חוזה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' אתה משקיע המון בתשובות...........'
אתה משקיע המון בתשובות...........
24/08/2019 | 13:49
4
17
אענה בקצרה.
טעינה ראשונה בכרטיס החדש בצעתי אכן בעמדה של אגד.
מאז כל הטעינות מתבצעות בבית עם קורא הכרטיסים.
ניסיתי לשנות מפעיל (בטעינה) למטרופולין - שזה באיזור שלי, אבל מטרופולין לא מופיע ברשימה. מאז - אני משאירה את אגד כמפעיל.
אז הלכו 24.5₪ , אין מה לעשות ככל הנראה.
ואם הייתי שמה את החופשי יומי דן באר שבע למחר - זה היה יכול להיות יעיל יותר.
שבת שלום!
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מטרופולין כן ברשימה, אבל לא לסוגי טעינות של ₪150 ו₪200 כי הם'
מטרופולין כן ברשימה, אבל לא לסוגי טעינות של ₪150 ו₪200 כי הם
24/08/2019 | 19:34
3
14
לא מוכרים סוגי טעינות אלו (אפשר בפעולה אחת רק גמיש שלהם),
אם את רוצה טעינה של ₪150 ע"ש מטרופולין בטעינות ערך צבור רגילות (לא גמיש),
אפשר לטעון ₪100 ואז ₪50 ואז זה יהיה 300 יתרה של ותיק בשם מטרופולין משני טעינות.
ערך צבור אפשר לטעון מספר פעמים אחד מעל השני בכל קומבינציה עד סכום מקסימלי של 999.90 ביתרה
 
אבל כאמור, טעינה ברב-קו אונליין טוענת ערך צבור לרשומת חוזה קיימת של הערך צבור, ללא עיתוק חוזה גם אם בוחרים אגד
 
אם את רוצה להעביר ערך צבור לרשומה 1, יש לבצע פעם אחת טעינה באוטובוס אגד (!), או בקופה שלהם (אותו מכשיר נהג גם בקופות אגד) כאשר הערך צבור יגמר, וגם (!) כאשר אין (!) חוזה פעיל (או חוזה לתאריך עתידי) ברשומה 1
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני מרימה ידיים = נכנעת. אם כי יתכן'
אני מרימה ידיים = נכנעת. אם כי יתכן
24/08/2019 | 19:51
2
12
ואטעין ביום רביעי באגד ירושלים בקופה ערך צבור, זה לא יפריע לי, ואם זה יסדר לי את הרשימות - אז זה יהיה מעולה.
בנוסף אנסה בעמדת על הקו בתחנה מרכזית בבאר שבע לבטל את 2 החוזים ה"מיותרים". יילך - יופי, לא יילך - זה מה שיש.
מהנסיון לומדים.
תודה על הכל!
רעיה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'העל הקו בבאר שבע של אגד?'
העל הקו בבאר שבע של אגד?
24/08/2019 | 20:31
1
12
החוזים המיותרים שלך רשומות לאגד, אז צריך את העל הקו של אגד לניסיון ביטול כזה כאמור
 
לא תוכלי לבטל חוזים מיותרים ביום רביעי (שימוש בחוזה 5), כי חוזים שעד אז כבר יפוגו תוקף נכון ליום זה (רביעי), לא ניתן לבטל גם אם הם לא תוקפו
אם את רוצה לנסות (ודבר שיתכן ולא יצליח) לבטל את חוזה של יום שני (רשומה 4), אז את צריכה עמדת רב-קו של אגד כבר מחר (לפני שהחוזה הזה מתחיל להיות תקף), אחרת כבר לא יהיה מה לבטל, כי רשומה שלא פעילה נחשבת ריקה (כבר כעת רשומות החוזים 1 ו-2 של אתמול ושלשום נחשבות ריקות, וניתנות לדריסה על ידי כל חוזה חדש לפי סדר טעינה כאמור בהודעה "מה שיקרה זה" מעל)
וכן חוזה שישומש גם לא ניתן לבטל
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הייתי בעמדת "על הקו" בבאר שבע'
הייתי בעמדת "על הקו" בבאר שבע
25/08/2019 | 14:18
7
כמובן שאי אפשר לבטל.
משום מה חשבתי שעמדה של "על הקו" לא משויכת למפעיל.
בבאר שבע אין עמדה של אגד.
זה המצב, אז הפסדתי 24.5₪, לא נורא.
שוב תודה!
רעיה
ויום רביעי בירושלים - לא נראה לי שיהיה אפשר לעשות משהו. אם יהיה לי זמן אנסה את מזלי בכל זאת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא מפריע לי לשלם 10 שקלים אם יבקשו'
לא מפריע לי לשלם 10 שקלים אם יבקשו
19/08/2019 | 20:15
1
74
אני לא מאמין באפשרות שהקורא החל לזייף כי ניסיתי את שני הקוראים שבידי והתוצאה זהה, מה גם שהשתמשתי בטעינה דרך המחשב רק כמה פעמים בודדות - אולי חמש פעמים עד כה.
אני גם נוטה לנאמין שהבעיה היא בכרטיס ולא במסד הנתונים אצל רב קו אונליין כי הנורה בקורא מתנהגת בצורה שונה עם הכרטיס שלי מההתנהגות שלו מול הכרטיס של אשתי, ללא קשר לכניסה ליישום.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אוקי, לאחר התקנת התוכנה, הכנס את כרטיסך, ולפני שאתה פותח'
אוקי, לאחר התקנת התוכנה, הכנס את כרטיסך, ולפני שאתה פותח
20/08/2019 | 08:12
41
את דף הסריקה חכה עד שהנורה או תפסיק להבהב או תידלק רציף
רק אז פתח את דף הסריקה באתר רב-קו אונליין ונסה להתחבר
אם עדיין לא מתחבר, בדוק את הלוג
 
למקרה, מה בדיוק טעון בכרטיסך (כולל חוזים באפור - חוזים שפגו תוקף וחוזים לא פעילים) והאם תוכן הכרטיס נקרא תקין בטלפון (למקרה אם טעון לך שם משהו שלא נתמך יותר כמו איזו כרטיסיה מעידן הדינוזאורים ואולי בגלל זה לא מתחבר עם תוכן כרטיס זה, דבר שאם כך המצב צריך להסדיר עם תמיכת רב-קו אונליין)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נסה להסיר את יישום החיבור לגמרי ולהתקין מחדש'
נסה להסיר את יישום החיבור לגמרי ולהתקין מחדש
19/08/2019 | 11:58
2
57
כמו כן יש לוג
C:\Users\user\AppData\Roaming\ravkavonline\data\log.txt
גלול לסוף הלוג, באיזה גרסת יישום נעשה שימוש (version)? יש שגיאה אחרת למעט NO_CARD?
 
באפשרותך להתקין כל גרסה:https://ravkavonline.s3.amazonaws.com/ (קישור ההורדה ב- https://ravkavonline.co.il/he/store/install) - להורדת כל קובץ מעתיקים שדה Key לסוף הקישור
 
הגרסה האחרונה לוינדוס היא 2.4.1 מאמצע מאי בסוף הרשימה וקובץ ..latest.. הוא אותו קובץ
 
2.4.1 פועל אצלי ללא בעיה (קורא ACR 122U)
 
אם דבר לא עוזר, סימן שמשהו אחר מפריע לקריאת הכרטיס, האם התקנת לאחרונה יישומים אחרים לשימוש בקורא הכרטיסים? עודכנו מנהלי התקן (דריבר) של הקורא? לבדוק device manager
 
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסרתי את התכנה אבל אין אפשרות להתקין שוב'
הסרתי את התכנה אבל אין אפשרות להתקין שוב
19/08/2019 | 21:04
1
49
לאחר ההסרה כשאני נכנס לאתר כאשר הקורא (בו הכרטיס הוכנס) מחובר למחשב, האתר מיד מודיע לי שאין אפשרות לתקשר עם הכרטיס אבל אינו מציע להתקין את התכנה.
אם אני מנסה להפעיל את קובץ ההתקנה שהורדתי בבוקר מהאתר ההתקנה עובדת ויש חלון המודיע שההתקנה הצליחה. כאשר אני מסתכל ברשימת התכנות המותקנות במסך uninstall האפליקציה כבר לא מופיעה ברשימה אע"פ שלכאורה התקנתי אותה בהצלחה ונוצרה מחיצה שהתמלאה בכמה קבצים.
לא אוכל להסתכל על הלוג מהבוקר כי מחקתי אותו (סופית עם shift+delete) כחלק מתהליך ה-uninstall.
נראה לי שפשוט אחליף את הכרטיס ומקווה שהדברים יסתדרו. יכול להיות שאצטרך להשתמש במחשב של מישהו אחר כדי לטעון את הכרטיס בגלל משהו לא תקני באפליקציה אשר מונעת התקנה כתכנת ווינדוס לאחר uninstall. אולי כרטיס חדש גם יעבוד יותר טוב מול הטלפון ואז אפשר לעשות הכל מהטלפון (למרות שאיני אוהב את המשחקים של הזזת הכרטיס מילימטר קדימה ואחורה כדי למצוא בדיוק את הנקודה המיטבית תוך כדי תפעול התוכנה במסך אשר נוטה להזיז טיפה את הכרטיס.
כל המשחקים לא-אנושיים ואולי באמת אחפש קורא NFC למחשב לאחר החלפת הכרטיס. אני אוהב plug & play ועד עכשיו הכרטיס עבד היטב עם המחשב. חבל אם אכן נגמר העידן הזה אצלי ואיאלץ לשחק שעה-שעתיים לפני כל נסיעה למרכז בכל מיני התקנות ונסיונות מסורבלים בעזרת הטלפון. השימוש בתחבורה ציבורית הוא דבר כל כך יסודי ומובן מאליו שקשה להתרגל לכך שזה יהיה כרוך בהמון עבודת דיבוג במחשב. לאחר שהתחילו עם החופשי היומי האזוריים השימוש בערך הצבור הוא פחות שימושי לנסיעות ברכבת ואצטרך למצוא פתרון לטעינות יותר תדירות ללא בזבוז זמן עם המחשב. 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כאמור נסה להתקין שוב, ולא כאשר הכרטיס הוכנס לקורא'
כאמור נסה להתקין שוב, ולא כאשר הכרטיס הוכנס לקורא
20/08/2019 | 07:56
29
לצפיה ב-'החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר '
החלפתי את הכרטיס ועכשיו הכל בסדר
22/08/2019 | 10:52
3
37
הבוקר החלפתי את הכרטיס בסיטיפס. תארתי את בעית החיבור למחשב ומיד הציעו להחליפו ללא חיוב. התהליך נמשך דקות בודדות והעברת הערך הצבור עברה בשלום. המחשב מתחבר עתה לכרטיס ללא שום קושי, דבר אשר מוכיח שהבעיה הייתה בכרטיס הישן ולא בשני קוראים שלי, במחשב או בהתקנת התכנה בו. כמו-כן, בפעם הראשונה הכרטיס החדש עובד היטב עם טלפון הנוט 8 שלי. אין צורך יותר בכל המניפולציות העדינות והטלפון מתחבר עם הכרטיס ממרחק של כמה מילימטרים כמצופה ממנו. ממש תענוג ואני ממש מאושר שאני יכול למסור דיווח חיובי הפעם.
אני מניח שגם החיבור לוולידטורים של רכבת ישראל יהיה חלק יותר, ללא הצורך לעיתים לנסות פעם אחר פעם עד אשר השער נפתח.
כבר שנים אני סובל מהכרטיס הישן בהנחה שמדובר בטכנולוגיה זולה וקלוקלת ועכשיו אני ממש מרוצה!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס'
יש לך מאחור מעל הפס המגנטי מימין את שם יצרן הכרטיס
22/08/2019 | 11:24
1
41
של מי הכרטיס החדש, ואם אתה זוכר, מי היה בכרטיס הישן?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תשובה לגבי סוגי הכרטיסים'
תשובה לגבי סוגי הכרטיסים
22/08/2019 | 11:32
41
בכרטיסי הישן היה רשום ASK
בכרטיס החדש רשום ASK FST P
החזקתי את הכרטיס הישן מתחילת הפעלתה של הרכבת הקלה, וזה היה ב-2011 אם זכרוני אינו מטעה. לפני כשנה וחצי הסבתי בו את הפרופיל לאזרח וותיק.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' על העדכון!'
על העדכון!
22/08/2019 | 21:06
8
לצפיה ב-'השיטה שלי בסמסונג: לא לשחק עם הכרטיס, לכבות ולהדליק NFC. קסם'
השיטה שלי בסמסונג: לא לשחק עם הכרטיס, לכבות ולהדליק NFC. קסם
25/08/2019 | 18:37
14
אני משאירה את הכרטיס צמוד לגב המכשיר וברגע שאני מפעילה מחדש את ה-NFC הוא מזהה אותו מייד וטוען את החוזה המבוקש. עובד 100%.
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

23:00 | 15.09.19 Maverick89
03:15 | 15.09.19 arseny92
17:14 | 13.09.19 DRORIKO8
15:41 | 13.09.19 DAVIDADATO
16:29 | 12.09.19 אלכס גרנשטיין
22:26 | 11.09.19 בטטה העצבני 61
18:29 | 11.09.19 matrix200200
15:32 | 09.09.19 האלמוני המאושר
18:27 | 08.09.19 arseny92
01:15 | 05.09.19 סקורפיון36

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ