חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע

חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567121,00.html
שורה של בכירים מתפטרים מנת"ע אחרי שבסוף אוגוסט יהודה בר-און יעזוב את החברה.
לא יודע לגבי האישים הנוספים, אבל בהחלט חבל לי על יהודה בר-און.
 

Bus Nerd

Active member
לא מכיר את האחרים אבל זה לא משנה - זה רע

חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567121,00.html
שורה של בכירים מתפטרים מנת"ע אחרי שבסוף אוגוסט יהודה בר-און יעזוב את החברה.
לא יודע לגבי האישים הנוספים, אבל בהחלט חבל לי על יהודה בר-און.
לא מכיר את האחרים אבל זה לא משנה - זה רע
לא משנה מי הם ומה הם עשו - חברה שמתפטרים בה הרבה בחירים בהרבה זמן היא תמיד במצב בעייתי ויכולה להיכנס לסחרור טוטאלי. חוסר יציבות בהנהלה ועכשיו יבואו מנהלים חדשים שיימשכו לכיוונים חדשים בלי להכיר את מה שקודמיהם למדו בתפקיד... ועוד בתקופת בחירות? זה אף פעם לא טוב.

וכן, בר-און היה מנכ"ל מעולה, נת"ע לפניו הייתה כושלת לחלוטין.
 

GLSRA

Active member
כמובן שאלו לא חדשות טובות.

חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567121,00.html
שורה של בכירים מתפטרים מנת"ע אחרי שבסוף אוגוסט יהודה בר-און יעזוב את החברה.
לא יודע לגבי האישים הנוספים, אבל בהחלט חבל לי על יהודה בר-און.
כמובן שאלו לא חדשות טובות.
אני לצערי כבר הרבה זמן מודאג ונמצא בצד היותר פסימי.
בכל החזיתות יש התקדמות, אבל ברור לי (מדגיש - לי) שההתקדמות היא הרבה פחות ממה שהיה צריך להיות כעת 24 חודשים לפני תאריך ההשקה של הקו.
אני כמו תקליט שחוק, חוזר ואומר, התחנות לא מוכנות, המסילות לא הונחו, כל מה שמצולם זה תמיד השפיץ של תהליכים, המסילה הראשונה, העמוד הראשון וכו'.
תחנת אלנבי היא המתקדמת מכולן ואף היא כרחוקה מאוד מהשלמה.
אני מתפלא שכאן בפורום התמונה לא ברורה. איך יש עדיין אנשים (שאין להם אינטרס מתוך החברה או ממשרד התחבורה) שחושבים שהקו יתחיל לעבוד באוקטובר 2021.
אנ מצטער מאוד אבל הדרך עוד ארוכה ....
 

Sephiroth

Member
בדיוק מה שאני אומר

כמובן שאלו לא חדשות טובות.
אני לצערי כבר הרבה זמן מודאג ונמצא בצד היותר פסימי.
בכל החזיתות יש התקדמות, אבל ברור לי (מדגיש - לי) שההתקדמות היא הרבה פחות ממה שהיה צריך להיות כעת 24 חודשים לפני תאריך ההשקה של הקו.
אני כמו תקליט שחוק, חוזר ואומר, התחנות לא מוכנות, המסילות לא הונחו, כל מה שמצולם זה תמיד השפיץ של תהליכים, המסילה הראשונה, העמוד הראשון וכו'.
תחנת אלנבי היא המתקדמת מכולן ואף היא כרחוקה מאוד מהשלמה.
אני מתפלא שכאן בפורום התמונה לא ברורה. איך יש עדיין אנשים (שאין להם אינטרס מתוך החברה או ממשרד התחבורה) שחושבים שהקו יתחיל לעבוד באוקטובר 2021.
אנ מצטער מאוד אבל הדרך עוד ארוכה ....
בדיוק מה שאני אומר
אני "מתעמת" עם נתע בכל פעם בעמוד הפייסבוק שלהם כשהם מפרסמים עוד איזה סרטון או תמונת מפוצצים, והם מתעקשים באמירותם שהם "עומדים בזמנים". אני גר מול תחנת אלנבי שהיתה הראשונה להתחיל עליה עבודה בדיוק לפני 4 שנים, והיא לא נראית קרובה לסיום (אפילו גג לא יצקו). זו תחנה שעבדו עליה בלי הפרעה בכלל בניגוד לשאר התחנות שמצבן הרבה יותר גרוע. קו הרכבת לירושלים all over again.
 

matrix200200

Active member
ואני כרגיל נמצא באמצע.

כמובן שאלו לא חדשות טובות.
אני לצערי כבר הרבה זמן מודאג ונמצא בצד היותר פסימי.
בכל החזיתות יש התקדמות, אבל ברור לי (מדגיש - לי) שההתקדמות היא הרבה פחות ממה שהיה צריך להיות כעת 24 חודשים לפני תאריך ההשקה של הקו.
אני כמו תקליט שחוק, חוזר ואומר, התחנות לא מוכנות, המסילות לא הונחו, כל מה שמצולם זה תמיד השפיץ של תהליכים, המסילה הראשונה, העמוד הראשון וכו'.
תחנת אלנבי היא המתקדמת מכולן ואף היא כרחוקה מאוד מהשלמה.
אני מתפלא שכאן בפורום התמונה לא ברורה. איך יש עדיין אנשים (שאין להם אינטרס מתוך החברה או ממשרד התחבורה) שחושבים שהקו יתחיל לעבוד באוקטובר 2021.
אנ מצטער מאוד אבל הדרך עוד ארוכה ....
ואני כרגיל נמצא באמצע.
אני כמובן לא חושב שהקו יהיה מוכן בשלמותו בתאריך הנקוב, אבל אני כן בהחלט חושב שבתאריך הנקוב (אולי באיחור של כמה חודשים) ניתן יהיה לפתוח את הקו עם חלק מהתחנות מוכנות.
אגב זה לא נכון, שרק תחנת אלנבי נבנתה ללא הגבלות.
גם תחנת ארלוזורוב נבנתה כך והיא גם במצב די מתקדם (אם כי קצת פחות מאלנבי).
גם בה כבר יצקו את הקומה השניה (לפחות) לפי הסרטון האחרון וגם היה על כך עדכון בעבר יותר רחוק.
לגבי אלנבי, פרסמתי לא מזמן תגובה של נת"ע על לו"ז בעניינה ומה שהם אמרו נשמע לי סביר בהחלט (שהם כנראה ייצקו את הגג בחודשים הקרובים ויתחילו לפתוח את הרחוב).
לגבי מה שנת"ע מרפסמים, ברור שזה יח"ץ ולא בהכרח משקף את המציאות, אבל מצד שני, אם המצב היה מאוד רע, קרוב לוודאי שהדבר היה דולף לתקשורת והיינו כבר רואים כתבות בנושא.
היו מספר כתבות בעבר , אבל כבר מזמן לא שומעים כתבות כאלה.
אז כנראה המצב אולי לא מצויין, אבל זה גם לא קטסטרופה.
אם החדשות הרעות שאנו שומעים, זה עניין התפטרות של בכירים כאלה ואחרים (שאני מסכים שזה רע), אז כנראה בעיות באמת רציניות (סכסוך משפטי רציני, בעיות תקצוב, עיכוב באספקת ציוד, או בעיות הנדסיות משמעותיות בבניה כנראה שאין.
ללא קשר לתאריך פתיחת הקו, המצב רחוק מאוד ממה שהוא היה בA1.
 

GLSRA

Active member
אני נוטה להסכים, המצב בהחלט לא קטסטרופה.

ואני כרגיל נמצא באמצע.
אני כמובן לא חושב שהקו יהיה מוכן בשלמותו בתאריך הנקוב, אבל אני כן בהחלט חושב שבתאריך הנקוב (אולי באיחור של כמה חודשים) ניתן יהיה לפתוח את הקו עם חלק מהתחנות מוכנות.
אגב זה לא נכון, שרק תחנת אלנבי נבנתה ללא הגבלות.
גם תחנת ארלוזורוב נבנתה כך והיא גם במצב די מתקדם (אם כי קצת פחות מאלנבי).
גם בה כבר יצקו את הקומה השניה (לפחות) לפי הסרטון האחרון וגם היה על כך עדכון בעבר יותר רחוק.
לגבי אלנבי, פרסמתי לא מזמן תגובה של נת"ע על לו"ז בעניינה ומה שהם אמרו נשמע לי סביר בהחלט (שהם כנראה ייצקו את הגג בחודשים הקרובים ויתחילו לפתוח את הרחוב).
לגבי מה שנת"ע מרפסמים, ברור שזה יח"ץ ולא בהכרח משקף את המציאות, אבל מצד שני, אם המצב היה מאוד רע, קרוב לוודאי שהדבר היה דולף לתקשורת והיינו כבר רואים כתבות בנושא.
היו מספר כתבות בעבר , אבל כבר מזמן לא שומעים כתבות כאלה.
אז כנראה המצב אולי לא מצויין, אבל זה גם לא קטסטרופה.
אם החדשות הרעות שאנו שומעים, זה עניין התפטרות של בכירים כאלה ואחרים (שאני מסכים שזה רע), אז כנראה בעיות באמת רציניות (סכסוך משפטי רציני, בעיות תקצוב, עיכוב באספקת ציוד, או בעיות הנדסיות משמעותיות בבניה כנראה שאין.
ללא קשר לתאריך פתיחת הקו, המצב רחוק מאוד ממה שהוא היה בA1.
אני נוטה להסכים, המצב בהחלט לא קטסטרופה.
אני גם מסכים ומציין זאת כל פים מחדש, שמתקדמים בכל החזיתות, מנהרות (שלמעשה סיימו למעטו מעברי חרום שאנחנו לא יודעים), עבודות בפתח תקווה, במסילה הטורקית, ביפו ובבת ים. כלומר, כן לא מדובר בפרויקט תקוע, אני רק מרגיש שכאלו ההתקדמות איטית.
ייפתח בכמה חודשים איחור, אמן....
קונה בשתי ידיים
 

matrix200200

Active member
בהחלט מורגשת איטיות.

אני נוטה להסכים, המצב בהחלט לא קטסטרופה.
אני גם מסכים ומציין זאת כל פים מחדש, שמתקדמים בכל החזיתות, מנהרות (שלמעשה סיימו למעטו מעברי חרום שאנחנו לא יודעים), עבודות בפתח תקווה, במסילה הטורקית, ביפו ובבת ים. כלומר, כן לא מדובר בפרויקט תקוע, אני רק מרגיש שכאלו ההתקדמות איטית.
ייפתח בכמה חודשים איחור, אמן....
קונה בשתי ידיים
בהחלט מורגשת איטיות.
מצד שני, אנחנו באמת לא יודעים, מה כוללות העבודות ומה מתוכנן לעשות ובאיזה סדר.
אפרופו עוד אייטם חדשותי על דבר שעלול להשפיע על הפרוייקט.
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001296708
דרישת משרד הפנים לגרש עובדים טורקים של חברת יילמזלר (שמבצעת את עבודות השלד ברוב תחנות הקו)
בכתבה אגב מצוין שבכל תחנה יש כ50 עובדים של החברה.
מצד שני ייתכן (אני מקווה) שאחרי שבניית השלד בחלק התחנות תושלם, זה יפנה כוח עבודה שיהיה אפשר להפנות לתחנות האחרון ובכך לזרז את העבודות.
 
חיזוק לדבריך.

כמובן שאלו לא חדשות טובות.
אני לצערי כבר הרבה זמן מודאג ונמצא בצד היותר פסימי.
בכל החזיתות יש התקדמות, אבל ברור לי (מדגיש - לי) שההתקדמות היא הרבה פחות ממה שהיה צריך להיות כעת 24 חודשים לפני תאריך ההשקה של הקו.
אני כמו תקליט שחוק, חוזר ואומר, התחנות לא מוכנות, המסילות לא הונחו, כל מה שמצולם זה תמיד השפיץ של תהליכים, המסילה הראשונה, העמוד הראשון וכו'.
תחנת אלנבי היא המתקדמת מכולן ואף היא כרחוקה מאוד מהשלמה.
אני מתפלא שכאן בפורום התמונה לא ברורה. איך יש עדיין אנשים (שאין להם אינטרס מתוך החברה או ממשרד התחבורה) שחושבים שהקו יתחיל לעבוד באוקטובר 2021.
אנ מצטער מאוד אבל הדרך עוד ארוכה ....
חיזוק לדבריך.
היו כבר פרסומים על העיכוב, ראה אחד מהם בתמונה המצורפת עם אבני-דרך:
-קרונות ראשונים לקראת סוף 2018(אחור שנה)
- נסיעת קרונות בקטע באיזור בת ים, בעוד חודש-חודשיים(?).
בעתונות(קטע רצ״ב) מ 26 לפברואר 2019 מדובר על תחילת התפעול ב 2023-2025. בפסקה האחרונה של הכתבה מוזכרת ״מערכת שליטה ובקרה נסיונית שעוד לא נוסתה בשום מקום בעולם״; אכן חברת Alstom קיבלה מנתע הזמנה לאותה מערכת(URBALIS 400 משודרגת) בנובמבר 2017 למסירה תוך 44 חודשים, קרי ביוני 2021(אפשרי ?).
גם אין אזכור בנתיים על תחנת(או תחנות) ההשנאה ותת-תחנות הישור ל 1500 וולט(בירושלים 750 וולט).



 

matrix200200

Active member
היו אזכורים לגבי תחנות השנאה בפרסומים של נת"ע

חיזוק לדבריך.
היו כבר פרסומים על העיכוב, ראה אחד מהם בתמונה המצורפת עם אבני-דרך:
-קרונות ראשונים לקראת סוף 2018(אחור שנה)
- נסיעת קרונות בקטע באיזור בת ים, בעוד חודש-חודשיים(?).
בעתונות(קטע רצ״ב) מ 26 לפברואר 2019 מדובר על תחילת התפעול ב 2023-2025. בפסקה האחרונה של הכתבה מוזכרת ״מערכת שליטה ובקרה נסיונית שעוד לא נוסתה בשום מקום בעולם״; אכן חברת Alstom קיבלה מנתע הזמנה לאותה מערכת(URBALIS 400 משודרגת) בנובמבר 2017 למסירה תוך 44 חודשים, קרי ביוני 2021(אפשרי ?).
גם אין אזכור בנתיים על תחנת(או תחנות) ההשנאה ותת-תחנות הישור ל 1500 וולט(בירושלים 750 וולט).
היו אזכורים לגבי תחנות השנאה בפרסומים של נת"ע
לא באופן ישיר, אבל היו תמונות של "בור" דומה לזה שנחפרים עבור התחנות רק שהוא קטן מימדים ורק בעומק 10 מטרים שנת"ע ציינו שהוא נחפר למטרות חדרי השנאה לאורך הפרוייקט.
התמונה המדוברת היתה מיפו.
לא זוכר בדיוק מתי זה פורסם, אבל מדובר במשהו כמו שנה (אם זכרון לא מטעה אותי).
לגבי הכתבה, לפחות כרגע מדובר בשמועות ולא יותר מזה.
לא יודע מה זה "בכיר בענף התחבורה".
אם הייתי שומע "בכיר בנת"ע, או "בכיר במשרד התחבורה", או אולי "בכיר באחת מחברות הבונות", הייתי מוטרד (אם כי עדיין היה מדובר בשמועות).
בירושלים ראינו מחזה אחר לגמרי לארוך כל הפרוייקט ובוודאי שהקו מתנהל הרבה יותר טוב.
 
מדוע גם הבכירים מתפטרים בעקבותו?

חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567121,00.html
שורה של בכירים מתפטרים מנת"ע אחרי שבסוף אוגוסט יהודה בר-און יעזוב את החברה.
לא יודע לגבי האישים הנוספים, אבל בהחלט חבל לי על יהודה בר-און.
מדוע גם הבכירים מתפטרים בעקבותו?
 

matrix200200

Active member
כנראה שהם תומכים בבר-און ולא רוצים לעבוד תחת מנכ"ל חדש

מדוע גם הבכירים מתפטרים בעקבותו?
כנראה שהם תומכים בבר-און ולא רוצים לעבוד תחת מנכ"ל חדש
או שבעצם הם לא התפטרו אלה "התפוטרו" או במילים אחרות נרמז להם בעדינות שהמנכ"ל החדש לא רוצה לידו בכירים שתמכו בקודמו.
פוליטיקה משרדית 101.
 
הבעיה היא לא המנכ"ל אלא יו"ר הדירקטוריון רם בלינקוב

כנראה שהם תומכים בבר-און ולא רוצים לעבוד תחת מנכ"ל חדש
או שבעצם הם לא התפטרו אלה "התפוטרו" או במילים אחרות נרמז להם בעדינות שהמנכ"ל החדש לא רוצה לידו בכירים שתמכו בקודמו.
פוליטיקה משרדית 101.
הבעיה היא לא המנכ"ל אלא יו"ר הדירקטוריון רם בלינקוב
שלא אהב את ההתנהלות האוטונומית מדי לטעמו של בר-און וממילא גם של יתר הבכירים.
מצד אחד הדירקטוריון אחראי על מנהל תקין, מצד שני לא קראתי שנאמר שום דבר על היעדר מינהל תקין עד עתה, רק על זה שיו"ר הדירקטוריון רוצה להיות הרבה יותר מעורב בכל החלטה והחלטה.

אם משהו יכול לתקוע פרויקט זה תוספת ביורוקרטיה פנימית בארגון...
 

matrix200200

Active member
פוליטיקה משרדית מכוערת ומשחקי אגו

הבעיה היא לא המנכ"ל אלא יו"ר הדירקטוריון רם בלינקוב
שלא אהב את ההתנהלות האוטונומית מדי לטעמו של בר-און וממילא גם של יתר הבכירים.
מצד אחד הדירקטוריון אחראי על מנהל תקין, מצד שני לא קראתי שנאמר שום דבר על היעדר מינהל תקין עד עתה, רק על זה שיו"ר הדירקטוריון רוצה להיות הרבה יותר מעורב בכל החלטה והחלטה.

אם משהו יכול לתקוע פרויקט זה תוספת ביורוקרטיה פנימית בארגון...
פוליטיקה משרדית מכוערת ומשחקי אגו
פשוט חבל.
 

matrix200200

Active member


חדשות (לא טובות לשם שינוי) מנת"ע
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567121,00.html
שורה של בכירים מתפטרים מנת"ע אחרי שבסוף אוגוסט יהודה בר-און יעזוב את החברה.
לא יודע לגבי האישים הנוספים, אבל בהחלט חבל לי על יהודה בר-און.

פועל נת"ע נדקר בהפגנה ביפו נגד העבודות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5569335,00.html
 
לא יעזור כלום ההפגנות, מה שבקבע בג"ץ, נגמר, העבודות יימשכו


פועל נת"ע נדקר בהפגנה ביפו נגד העבודות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5569335,00.html
לא יעזור כלום ההפגנות, מה שבקבע בג"ץ, נגמר, העבודות יימשכו
עד הסוף.
וצריך להקים כל יום צוות גדול של מג"ב עם פרשים למניעת הפגנות והפרעות לעבודות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה