מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?

מצב
הנושא נעול.

luis13

New member
מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם זה יקרה, הקווים יהפכו לקווי טרוליבוס. לא סביר

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
אם זה יקרה, הקווים יהפכו לקווי טרוליבוס. לא סביר
 

Bus Nerd

Active member
המכונות של קו 4 מוטענות באמצעות פנטוגרף

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
המכונות של קו 4 מוטענות באמצעות פנטוגרף
במקום לחבר כבל עבה גדול ומסורבל, פשוט עוצרים את האוטובוס בעמדת טעינה ייחודית, מעלים את הפנטוגרף בלחיצת כפתור, ונטען שם במתח גבוה. למיטב ידיעתי האוטובוסים האלו לא מתוכננים להיות מסוגלים להיטען בזמן נסיעה.

אם אני זוכר נכון, אלו שבדן הם אוטובוסים עם קבלי על, ולא סוללות, מה שאומר שהם נטענים בטעינות קצרות בסוף כל נסיעה במקום טעינה ארוכה בלילה כמו האוטובוסים החשמליים עם הסוללות.
 

846

Active member
לאגד אין EBUS

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
לאגד אין EBUS
זה גולדן דרגון סיני
רק המרכב זהה
 

846

Active member
EBUS הוא מותג אחר

כנראה הכוונה ל electric bus
זהו לא שקר, שאלה אוטובוסים חשמליים.
EBUS הוא מותג אחר
 

connex

Active member
נצל"ש לאן נעלם האוטובוס החשמלי של אפיקים?

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
נצל"ש לאן נעלם האוטובוס החשמלי של אפיקים?
היה אחד שנכנס לשירות לפני כשלושה חודשים באשדוד אך יותר מחודש שאני לא רואה אותו בעיר. האם עבר לנסיעות מבחן בסניף אחר (פתח תקווה, ראש העין או שומרון אם פועלים בו עירוניות)?
 

darkshadow1

New member
קבלי על מול סוללות ליתיום-יון.

מה ההבדל בין המכונות החשמליות של דן בקו 4 לEBUS של אגד?
הם נראים ממש שונה. המכונות של קו 4 נראות כאילו הן מיועדות לקבל הזנה חשמלית עילית בעוד ה EBUS של אגד נוסע עם מנוע חשמלי ללא הזנה תוך כדי נסיעה.

הולכים להקים רשת קווי חשמל להזנה עלית בגוש דן?
קבלי על מול סוללות ליתיום-יון.
המכונות של קו 4 מונעות ע"י קבלי על- שנטענים מהר יחסית וגם נפרקים מהר יחסית, ולכן מתאימים לנסיעות קצרות יחסית בקווים עירוניים וכנראה שמטעינים אותם כל נסיעה (ולא תוך כדי הנסיעה). המכונות של אגד הם עם סוללות ליתיום-יון סטנדרטיות שמספיקות לטווח גדול יותר, אבל גם לוקח הרבה יותר זמן להטעין אותן (ואני מניח שהן גם כבדות יותר מקבלי העל).
 
תוכל לקרוא מה שכתבתי

קבלי על מול סוללות ליתיום-יון.
המכונות של קו 4 מונעות ע"י קבלי על- שנטענים מהר יחסית וגם נפרקים מהר יחסית, ולכן מתאימים לנסיעות קצרות יחסית בקווים עירוניים וכנראה שמטעינים אותם כל נסיעה (ולא תוך כדי הנסיעה). המכונות של אגד הם עם סוללות ליתיום-יון סטנדרטיות שמספיקות לטווח גדול יותר, אבל גם לוקח הרבה יותר זמן להטעין אותן (ואני מניח שהן גם כבדות יותר מקבלי העל).
תוכל לקרוא מה שכתבתי
כאן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה