עדכונים מנת"ע

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
עמוד חשמול ראשון בדיפו

עדכונים מנת"ע
עמוד חשמול ראשון בדיפו
https://www.instagram.com/p/B0DN-TGA7Oa/

 
עברתי היום בבוקר בקרית אריה, ראיתי שתקינו עמודי חישמול לאורך

עברתי היום בבוקר בקרית אריה, ראיתי שתקינו עמודי חישמול לאורך
המסילה שהניחו מהדיפו.
הם מתקדמים בטרם תחילת 2020, וכבר פירסמו שמתחילים הכשרת 100 נהגים בסין לקראת הפעלת קו האדום.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הכשרת נהגים

עדכונים מנת"ע
הכשרת נהגים
מתכוננים להפעלת הקו האדום: בשבועות האחרונים החל תהליך הכשרת הנהגים של הרכבת הקלה. צוות ראשון של נהגים נשלח לסין, להשתלמות מיוחדת שכללה היכרות עם הקרונות ועם המערכות, וגם התנסות בסימולטור נהיגה והתלמדות במערכת המטרו של העיר שנזן. בחודשים הקרובים הם יעברו הדרכות נוספות במרכז התפעול והתחזוקה של הקו האדום בפתח תקווה, ובהמשך הם גם יובילו את הכשרתם של כמאה נהגים שיגויסו לקראת הפעלת הקו. שיתוף הפעולה תפס כותרות גם בסין. צפו בכתבה:
&nbsp
https://www.facebook.com/NTAIsrael/videos/919251411758506/?v=919251411758506
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה

עדכונים מנת"ע
מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
&nbsp
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
&nbsp
&nbsp
 

matrix200200

Active member
כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?

מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
&nbsp
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
&nbsp
&nbsp
כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?
חשבתי שרק התחילו בעבודות הנחת הצנרת במקטעים האלה.
בקטעים שכבר יש בהם מסילות, עברו מספר חודשים בין התחלת עבודות של צנרת עד לשלב של תחילת הנחת מסילות.
 

Bus Nerd

Active member
יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות

כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?
חשבתי שרק התחילו בעבודות הנחת הצנרת במקטעים האלה.
בקטעים שכבר יש בהם מסילות, עברו מספר חודשים בין התחלת עבודות של צנרת עד לשלב של תחילת הנחת מסילות.
יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות
והן יחכו שם עד שיצטרכו להשתמש בהן.

יכול גם להיות שבמקטע הזה יניחו את צינורות התקשורת והחשמול לא בתוואי המסילה אלא בתוואי השדרה או מתחת לכביש ואז העבודות יכולות להתבצע "במקביל"
 

סנוי

New member
איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...

יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות
והן יחכו שם עד שיצטרכו להשתמש בהן.

יכול גם להיות שבמקטע הזה יניחו את צינורות התקשורת והחשמול לא בתוואי המסילה אלא בתוואי השדרה או מתחת לכביש ואז העבודות יכולות להתבצע "במקביל"
איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...
 

matrix200200

Active member
אין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתי

איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...
אין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתי
גם אם יש מקומות שבו מאחסנים אותם, זה קרוב לוודאי באתרים מגודרים.
אם אתה רוצה לראות מסילות מותקנות, סע לבת ים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
עדכון

מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
&nbsp
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
&nbsp
&nbsp
עדכון
חברת נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, מבצעת עבודות הכנה ליצירת הסדר תנועה חדש ושינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים ביפו.
העבודות יבוצעו בלילות ראשון-שני 21-22.7.19 ובליל רביעי 24.7.19 בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – נחל הבשור.
&nbsp
הסדרי תנועה ועבודה בלילות ראשון-שני 21-22.7.19 משעה 22:00 עד 05:00:
o לא תתאפשר הפנייה שמאלה משדרות ירושלים לרחוב חיים הלר, לבאים מכיוון צפון
o לא תתאפשר הנסיעה בשדרות ירושלים במקטע הרחובות חיים הלר – שדרות הבעש"ט, לבאים מכיוון דרום
הסדרי תנועה ועבודה בליל רביעי 24.07.19 משעה 23:30 עד 05:00:
o לא תתאפשר הנסיעה בשדרות ירושלים במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת, לנוסעים לכיוון דרום
o מעבר הולכי רגל יתאפשר כרגיל
o באזור יוצבו פקחים להכוונה והקלה על התנועה
&nbsp
 

matrix200200

Active member
הבולען שנפער בפינת בן גוריון וז'בוטינסקי, מה קורה שם?

עדכונים מנת"ע
הבולען שנפער בפינת בן גוריון וז'בוטינסקי, מה קורה שם?
כנראה קשור לעבודות, ואם אני לא טועה, זאת גם לא פעם ראשונה שנפער בור באיזור הזה.
בעבר נטען שזה קשור לעניין חפירת המנהרות, אבל כידוע החפירה כבר הסתיימה, אז מה הסיבה?
 

matrix200200

Active member
מפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך

עדכונים מנת"ע
מפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך
מספר תובנות
1. בחלק הדרומי החפירה הסתיימה והתחילה יציקת הרצפה
2. בחלק הצפוני, יש התקדמות משמעותית בבניית המעבר התת"ק.
חלק מהנהרות כבר די מוכנות ובחלק היציקה נראית ממש בקרוב.
3. בעצם המעבר הזה, הוא הסיבה לעיכוב בחפירות וכעת כשבקרוב מתכננים לסיים את היציקה של מנהרות הרכב, החפירה תמשיך אל מתחת למנהרות הללו, לקראת הרצפה בעומק 30 מטרים.4
4. כרגע עדיין תאריך פתיחת החלק של הכבישים הוא סוף 2020.
 

GLSRA

Active member
יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום

מפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך
מספר תובנות
1. בחלק הדרומי החפירה הסתיימה והתחילה יציקת הרצפה
2. בחלק הצפוני, יש התקדמות משמעותית בבניית המעבר התת"ק.
חלק מהנהרות כבר די מוכנות ובחלק היציקה נראית ממש בקרוב.
3. בעצם המעבר הזה, הוא הסיבה לעיכוב בחפירות וכעת כשבקרוב מתכננים לסיים את היציקה של מנהרות הרכב, החפירה תמשיך אל מתחת למנהרות הללו, לקראת הרצפה בעומק 30 מטרים.4
4. כרגע עדיין תאריך פתיחת החלק של הכבישים הוא סוף 2020.
יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ? הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
 

matrix200200

Active member
בוודאי שהגיעו

יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ? הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
בוודאי שהגיעו
המכונות שהגיעו מפיר הרצל גם פורקו והוצאו דרך פיר השליפה.
לעומת זאת, המכונות שהגיעו מגלי גיל, פורקו חלקית.
בעצם רוב המכונות הוצאו דרך פיר גלי גיל עצמו (שים לב שהוא רושם שהם נלקחו לאחור באחת התמונות).
ראשי הקידוח שלהן נשארו באדמה, כי נת"ע נזהרים מלחפור שם בגלל בניית המעבר של הכבישים התת"ק.
רק עכשיו בעצם הם התחילו בחפירות אל מתחת למפלס הכבישים הללו ויכולים לחשוף את ראשי המכונות הללו.
אחרי שהם יגיעו לתחתית, הם יצטרכו לגרור את ראשי הקידוח עד הפיר שליפה (שנמצא בחלק הדרומי של האתר) ולהוציא גם אותם.
 

matrix200200

Active member
אחרי שכתבתי את זה, אני בעצם גם קצת נלחצתי

בוודאי שהגיעו
המכונות שהגיעו מפיר הרצל גם פורקו והוצאו דרך פיר השליפה.
לעומת זאת, המכונות שהגיעו מגלי גיל, פורקו חלקית.
בעצם רוב המכונות הוצאו דרך פיר גלי גיל עצמו (שים לב שהוא רושם שהם נלקחו לאחור באחת התמונות).
ראשי הקידוח שלהן נשארו באדמה, כי נת"ע נזהרים מלחפור שם בגלל בניית המעבר של הכבישים התת"ק.
רק עכשיו בעצם הם התחילו בחפירות אל מתחת למפלס הכבישים הללו ויכולים לחשוף את ראשי המכונות הללו.
אחרי שהם יגיעו לתחתית, הם יצטרכו לגרור את ראשי הקידוח עד הפיר שליפה (שנמצא בחלק הדרומי של האתר) ולהוציא גם אותם.
אחרי שכתבתי את זה, אני בעצם גם קצת נלחצתי
הראיון של מנהרה למכוניות שתהיה "תלויה" מעל חלל התחנה עם רכבות שיעברו מתחתיה, ממש לא נשמעת לי ראיון כזה מזהיר (פרט לנושא העיכובים שזה הביא לפרוייקט).
אני מאוד מקווה שהם חשבו ממש טוב וחלילה לא נראה התמוטטות של מנהרה הזאת בגלל חדירת מיי תהום, וויברציות של מכוניות או של רכבת, או כל דבר אחר.
זה נכון שהשיקוע הזה לא מאוד עמוק, אבל עדיין זה גורע משהו כמו 5 מטר (לפחות) מעובי שכבת הקרקע שתהיה מעל התחנה.
אני גם לא יודע איפה בדיוק תעבור המנהרה של הקו הירוק (מקווה מאוד שלא מתחת לאותו שיקוע).
 

GLSRA

Active member
תודה לכל העונים, MATRIX , Raminec

יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ? הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
תודה לכל העונים, MATRIX , Raminec
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה