עמוד חשמול ראשון בדיפועדכונים מנת"ע
בתרגום גוגל中铁电化局以色列红线项目第一杆
עברתי היום בבוקר בקרית אריה, ראיתי שתקינו עמודי חישמול לאורךעמוד חשמול ראשון בדיפו
https://www.instagram.com/p/B0DN-TGA7Oa/
הכשרת נהגיםעדכונים מנת"ע
מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמהעדכונים מנת"ע
כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
 
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
 
 
יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנותכלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?
חשבתי שרק התחילו בעבודות הנחת הצנרת במקטעים האלה.
בקטעים שכבר יש בהם מסילות, עברו מספר חודשים בין התחלת עבודות של צנרת עד לשלב של תחילת הנחת מסילות.
איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות
והן יחכו שם עד שיצטרכו להשתמש בהן.
יכול גם להיות שבמקטע הזה יניחו את צינורות התקשורת והחשמול לא בתוואי המסילה אלא בתוואי השדרה או מתחת לכביש ואז העבודות יכולות להתבצע "במקביל"
אין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתיאיפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...
כבר ישאין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתי
גם אם יש מקומות שבו מאחסנים אותם, זה קרוב לוודאי באתרים מגודרים.
אם אתה רוצה לראות מסילות מותקנות, סע לבת ים.
תודה לשניכם!
עדכוןמקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
 
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
 
 
הבולען שנפער בפינת בן גוריון וז'בוטינסקי, מה קורה שם?עדכונים מנת"ע
עדכונים מנת"ע
יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדוםמפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך
מספר תובנות
1. בחלק הדרומי החפירה הסתיימה והתחילה יציקת הרצפה
2. בחלק הצפוני, יש התקדמות משמעותית בבניית המעבר התת"ק.
חלק מהנהרות כבר די מוכנות ובחלק היציקה נראית ממש בקרוב.
3. בעצם המעבר הזה, הוא הסיבה לעיכוב בחפירות וכעת כשבקרוב מתכננים לסיים את היציקה של מנהרות הרכב, החפירה תמשיך אל מתחת למנהרות הללו, לקראת הרצפה בעומק 30 מטרים.4
4. כרגע עדיין תאריך פתיחת החלק של הכבישים הוא סוף 2020.
בוודאי שהגיעויש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ? הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
אחרי שכתבתי את זה, אני בעצם גם קצת נלחצתיבוודאי שהגיעו
המכונות שהגיעו מפיר הרצל גם פורקו והוצאו דרך פיר השליפה.
לעומת זאת, המכונות שהגיעו מגלי גיל, פורקו חלקית.
בעצם רוב המכונות הוצאו דרך פיר גלי גיל עצמו (שים לב שהוא רושם שהם נלקחו לאחור באחת התמונות).
ראשי הקידוח שלהן נשארו באדמה, כי נת"ע נזהרים מלחפור שם בגלל בניית המעבר של הכבישים התת"ק.
רק עכשיו בעצם הם התחילו בחפירות אל מתחת למפלס הכבישים הללו ויכולים לחשוף את ראשי המכונות הללו.
אחרי שהם יגיעו לתחתית, הם יצטרכו לגרור את ראשי הקידוח עד הפיר שליפה (שנמצא בחלק הדרומי של האתר) ולהוציא גם אותם.
תודה לכל העונים, MATRIX , Raminecיש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ? הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.