פיילוט קרונות עמידה ברכבת פרברית משבוע הבא

מצב
הנושא נעול.
כפ"ס/ב"ש כי יש הרבה חיילים בימי ראשון בבוקר וחמישי אח"צ

הארכת הקו לבאר שבע אינו קו פרברי, רק ראשל"צ משה דיין
כפ"ס/ב"ש כי יש הרבה חיילים בימי ראשון בבוקר וחמישי אח"צ
ולדעתי יהיה קרון עמידה.
הקו למשה דיין פחות עמוס.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אבל הארכת הקו דרך קו הנגב המערבי הוא קו בינעירוני

כפ"ס/ב"ש כי יש הרבה חיילים בימי ראשון בבוקר וחמישי אח"צ
ולדעתי יהיה קרון עמידה.
הקו למשה דיין פחות עמוס.
אבל הארכת הקו דרך קו הנגב המערבי הוא קו בינעירוני
לפי ההגיון שלך קו תל אביב-חיפה או הקו לירושלים אמור להיות קו פרברי אבל עובדה שהם לא כאלה, למרות העומס
 


אבל הארכת הקו דרך קו הנגב המערבי הוא קו בינעירוני
לפי ההגיון שלך קו תל אביב-חיפה או הקו לירושלים אמור להיות קו פרברי אבל עובדה שהם לא כאלה, למרות העומס
 
אין ידע על הפתרון הזה בחו״ל.

פיילוט קרונות עמידה ברכבת פרברית משבוע הבא
בסיפון התחתון כדי להקל על הצפיפות, האם זה הפתרון שיצליח להקל על העומס?
מדובר בכסאות יחידות לאורן החלונות ומתקפלות ומפנה לשטח יותר גדול כדי לעמוד בקרונות, בקו בנימינה-רחובות.
שודר הערב בברקוד, בערוץ 13.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.7531689
אין ידע על הפתרון הזה בחו״ל.
בגרמניה יש קרונות (או חצי קרונות) המיועדים לאופניים ומספר כסאות מתקפלים המיועדים לבעליהם(אבל ללא עדיפות!) .
יש גם מערכות מטרו בארצות שונות עם כסאות צדיים קבועים (בפרוש לא מתקפלים)......?????
נסיון ישראלי מענין, שיהיה בהצלחה!
מענין יהיה גם לראות מה יקרה לנוסעים כאשר הרכבת תסע ב 160קמ״ש ותאלץ לבלום ב ״בלימת חרום״.

התמונות מתוך ויקיפדיה.



 

Ccyclist

Well-known member
בתמונה הראשונה שלך אין מה לאחוז. הנה דוגמאות אוברגראונד

אין ידע על הפתרון הזה בחו״ל.
בגרמניה יש קרונות (או חצי קרונות) המיועדים לאופניים ומספר כסאות מתקפלים המיועדים לבעליהם(אבל ללא עדיפות!) .
יש גם מערכות מטרו בארצות שונות עם כסאות צדיים קבועים (בפרוש לא מתקפלים)......?????
נסיון ישראלי מענין, שיהיה בהצלחה!
מענין יהיה גם לראות מה יקרה לנוסעים כאשר הרכבת תסע ב 160קמ״ש ותאלץ לבלום ב ״בלימת חרום״.

התמונות מתוך ויקיפדיה.
בתמונה הראשונה שלך אין מה לאחוז. הנה דוגמאות אוברגראונד
התצורה לא שונה במיוחד מהדוגמה בתמונה השניה שלך (אם כי בשלך זו רכבת דו קומתית ואלו חד קומתיות), אך יש הקפדה על עמודים אנכיים ורוחביים בצבע בהיר ובולט שניתן לאחוז בהם. כמו כן באחת התמונות שלי יש אזור של מושבים מתקפלים שניתן לשים בו כלים עם גלגלים כמו כיסאות גלגלים, עגלות תינוקות, אופניים או אפילו מזוודות. כפי שניתן לראות אלו רכבות מפרקיות רציפות שהקרונות מתפקדים כפרוזדור יחיד.
&nbsp
האוברגראונד היא מערכת עירונית פרברית בעיקרה, אך יש רכבות רציפות עם תצורה נוחה יותר לעמידה בטמזלינק הבינעירונית ויתכן שאביא גם אותן.



 

Ccyclist

Well-known member
והנה קליפ של הרכבות הרציפות בטמזלינק, שימו לב לידיות האחיזה

בתמונה הראשונה שלך אין מה לאחוז. הנה דוגמאות אוברגראונד
התצורה לא שונה במיוחד מהדוגמה בתמונה השניה שלך (אם כי בשלך זו רכבת דו קומתית ואלו חד קומתיות), אך יש הקפדה על עמודים אנכיים ורוחביים בצבע בהיר ובולט שניתן לאחוז בהם. כמו כן באחת התמונות שלי יש אזור של מושבים מתקפלים שניתן לשים בו כלים עם גלגלים כמו כיסאות גלגלים, עגלות תינוקות, אופניים או אפילו מזוודות. כפי שניתן לראות אלו רכבות מפרקיות רציפות שהקרונות מתפקדים כפרוזדור יחיד.
&nbsp
האוברגראונד היא מערכת עירונית פרברית בעיקרה, אך יש רכבות רציפות עם תצורה נוחה יותר לעמידה בטמזלינק הבינעירונית ויתכן שאביא גם אותן.
והנה קליפ של הרכבות הרציפות בטמזלינק, שימו לב לידיות האחיזה
אלו רכבות בינעירוניות עם תצורה של 4 מושבים בשורה אבל יש היערכות לנוסעים בעמידה שכוללת מעבר רחב יחסית, ידיות אחיזה לעומדים עם מספר אזורי אחיזה שונים בכל מושב, עמודי אחיזה במרכז הקרון באזור הדלתות וכן עמודי אחיזה ליד מאפיינים כמו מחיצות פנימיות ומדפי המטען.
&nbsp
שימו לב גם לעמודי האחיזה בשירותים הלא נגישים (ברכבות בריטיות יש גם דגם של שירותים נגישים עם מקום לכיסא גלגלים ו"דלת מסתובבת") זוהי הנגשה ברמת ביניים.

 
הכסאות רכות ונוחות

בתמונה הראשונה שלך אין מה לאחוז. הנה דוגמאות אוברגראונד
התצורה לא שונה במיוחד מהדוגמה בתמונה השניה שלך (אם כי בשלך זו רכבת דו קומתית ואלו חד קומתיות), אך יש הקפדה על עמודים אנכיים ורוחביים בצבע בהיר ובולט שניתן לאחוז בהם. כמו כן באחת התמונות שלי יש אזור של מושבים מתקפלים שניתן לשים בו כלים עם גלגלים כמו כיסאות גלגלים, עגלות תינוקות, אופניים או אפילו מזוודות. כפי שניתן לראות אלו רכבות מפרקיות רציפות שהקרונות מתפקדים כפרוזדור יחיד.
&nbsp
האוברגראונד היא מערכת עירונית פרברית בעיקרה, אך יש רכבות רציפות עם תצורה נוחה יותר לעמידה בטמזלינק הבינעירונית ויתכן שאביא גם אותן.
הכסאות רכות ונוחות
 

Ccyclist

Well-known member
תביט במושבים המתקפלים בתמונה השניה, שמאל למעלה.

הכסאות רכות ונוחות
תביט במושבים המתקפלים בתמונה השניה, שמאל למעלה.
מנסיון עם מושבים דומים בתחתית מדובר במושבים קשיחים יותר, למרות שגם להם יש ריפוד.
 

Ccyclist

Well-known member
כתבה מיום היישום, טמקא.

פיילוט קרונות עמידה ברכבת פרברית משבוע הבא
בסיפון התחתון כדי להקל על הצפיפות, האם זה הפתרון שיצליח להקל על העומס?
מדובר בכסאות יחידות לאורן החלונות ומתקפלות ומפנה לשטח יותר גדול כדי לעמוד בקרונות, בקו בנימינה-רחובות.
שודר הערב בברקוד, בערוץ 13.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.7531689
כתבה מיום היישום, טמקא.
https://m.ynet.co.il/Articles/5554588
&nbsp
לפי הכתבה הנוסעים עדיין רגילים למבואות ואינם נכנסים לאזור העמידה.
&nbsp
כמו כן ישנה בעיה מהותית שלא הותקנו מדפי מטען ולכן הרצפה מתמלאת בקיטבאגים. כבר בפברואר ציינתי שהזוי בעיניי שאין ברכבת ישראל מדפי מטען (למעט דגם קטן ומצ'וקמק בקו למודיעין). סט מדפים אחד יכול להחזיק 5-6 קיטבאגים או מזוודות בחתימת רצפה של קיטבאג או מזוודה אחת ששוכבת על הרצפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה