לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2236022,360 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'עדכונים מנת"ע'
עדכונים מנת"ע
<< ההודעה הנוכחית
18/07/2019 | 16:33
25
327
לצפיה ב-'中铁电化局以色列红线项目第一杆'
中铁电化局以色列红线项目第一杆
19/07/2019 | 00:50
1
197
לצפיה ב-'בתרגום גוגל'
בתרגום גוגל
19/07/2019 | 11:18
240
The first pole of the Israel Red Line project of China Railway Electrification Bureau
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עברתי היום בבוקר בקרית אריה, ראיתי שתקינו עמודי חישמול לאורך'
עברתי היום בבוקר בקרית אריה, ראיתי שתקינו עמודי חישמול לאורך
19/07/2019 | 20:15
156
המסילה שהניחו מהדיפו.
הם מתקדמים בטרם תחילת 2020, וכבר פירסמו שמתחילים הכשרת 100 נהגים בסין לקראת הפעלת קו האדום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הכשרת נהגים'
הכשרת נהגים
18/07/2019 | 16:40
247
מתכוננים להפעלת הקו האדום: בשבועות האחרונים החל תהליך הכשרת הנהגים של הרכבת הקלה. צוות ראשון של נהגים נשלח לסין, להשתלמות מיוחדת שכללה היכרות עם הקרונות ועם המערכות, וגם התנסות בסימולטור נהיגה והתלמדות במערכת המטרו של העיר שנזן. בחודשים הקרובים הם יעברו הדרכות נוספות במרכז התפעול והתחזוקה של הקו האדום בפתח תקווה, ובהמשך הם גם יובילו את הכשרתם של כמאה נהגים שיגויסו לקראת הפעלת הקו. שיתוף הפעולה תפס כותרות גם בסין. צפו בכתבה:
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה'
מקטע עילי שד' ירושלים יפו מקטע דר' ארליך-שלמה
18/07/2019 | 16:56
7
257
עובדים בערבים כמעט כל יום מ-19:00-23:00 כבר מזה כמה שבועות
 
כמו כן, יבוצעו עבודות לשינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת ובמקטע הרחובות אד קוץ' – נחל הבשור.
העבודות יבוצעו משעה 23:30 עד 05:00.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?'
כלומר בקרוב מתכננים להתחיל בהנחת מסילות גם בקטעים הללו?
18/07/2019 | 17:54
5
176
חשבתי שרק התחילו בעבודות הנחת הצנרת במקטעים האלה.
בקטעים שכבר יש בהם מסילות, עברו מספר חודשים בין התחלת עבודות של צנרת עד לשלב של תחילת הנחת מסילות.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות'
יכול להיות שמשנעים את המסילות לשם מראש לאתר התארגנות
18/07/2019 | 18:00
4
151
והן יחכו שם עד שיצטרכו להשתמש בהן.

יכול גם להיות שבמקטע הזה יניחו את צינורות התקשורת והחשמול לא בתוואי המסילה אלא בתוואי השדרה או מתחת לכביש ואז העבודות יכולות להתבצע "במקביל"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...'
איפה ביפו יש מסילות? אני מתכנן נסיעה לשם כדי לראות אותן...
19/07/2019 | 13:36
3
64
לצפיה ב-'אין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתי'
אין מסילות מוקתנות ביפו עדיין, לדעתי
19/07/2019 | 16:57
2
144
גם אם יש מקומות שבו מאחסנים אותם, זה קרוב לוודאי באתרים מגודרים.
אם אתה רוצה לראות מסילות מותקנות, סע לבת ים.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה לשניכם! '
תודה לשניכם!
20/07/2019 | 10:38
46
לצפיה ב-'עדכון'
עדכון
21/07/2019 | 18:48
98
חברת נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, מבצעת עבודות הכנה ליצירת הסדר תנועה חדש ושינוע מסילות לאתר בשדרות ירושלים ביפו.
העבודות יבוצעו בלילות ראשון-שני 21-22.7.19 ובליל רביעי 24.7.19 בשדרות ירושלים, במקטע הרחובות שמחה הולצברג – נחל הבשור.
 
הסדרי תנועה ועבודה בלילות ראשון-שני 21-22.7.19 משעה 22:00 עד 05:00:
o לא תתאפשר הפנייה שמאלה משדרות ירושלים לרחוב חיים הלר, לבאים מכיוון צפון
o לא תתאפשר הנסיעה בשדרות ירושלים במקטע הרחובות חיים הלר – שדרות הבעש"ט, לבאים מכיוון דרום
הסדרי תנועה ועבודה בליל רביעי 24.07.19 משעה 23:30 עד 05:00:
o לא תתאפשר הנסיעה בשדרות ירושלים במקטע הרחובות שמחה הולצברג – מחרוזת, לנוסעים לכיוון דרום
o מעבר הולכי רגל יתאפשר כרגיל
o באזור יוצבו פקחים להכוונה והקלה על התנועה
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הבולען שנפער בפינת בן גוריון וז'בוטינסקי, מה קורה שם?'
הבולען שנפער בפינת בן גוריון וז'בוטינסקי, מה קורה שם?
22/07/2019 | 08:53
113
כנראה קשור לעבודות, ואם אני לא טועה, זאת גם לא פעם ראשונה שנפער בור באיזור הזה.
בעבר נטען שזה קשור לעניין חפירת המנהרות, אבל כידוע החפירה כבר הסתיימה, אז מה הסיבה?
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' מפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך'
מפוסט של שבתשתיות מביקורו האחרון בתחנת קרליבך
24/07/2019 | 10:12
7
92
מספר תובנות
1. בחלק הדרומי החפירה הסתיימה והתחילה יציקת הרצפה
2. בחלק הצפוני, יש התקדמות משמעותית בבניית המעבר התת"ק.
חלק מהנהרות כבר די מוכנות ובחלק היציקה נראית ממש בקרוב.
3. בעצם המעבר הזה, הוא הסיבה לעיכוב בחפירות וכעת כשבקרוב מתכננים לסיים את היציקה של מנהרות הרכב, החפירה תמשיך אל מתחת למנהרות  הללו, לקראת הרצפה בעומק 30 מטרים.4
4. כרגע עדיין תאריך פתיחת החלק של הכבישים הוא סוף 2020.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום'
יש עניין אחד שלא הבנתי, בהקשר של חפירות המנהרות של הקו האדום
25/07/2019 | 17:16
3
68
האם עדיין לא הגיעו עם מכונות הכרייה של הקו האדום עד לקצה הרציפים ?  הרי מדובר במכונות שיצאו מגלי גיל, אני חשבתי שכבר חפרו עד הסוף, כלומר עד לחלל של התחנה עצמה.
אשמח להבהרות...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בוודאי שהגיעו'
בוודאי שהגיעו
25/07/2019 | 21:31
1
53
המכונות שהגיעו מפיר הרצל גם פורקו והוצאו דרך פיר השליפה.
לעומת זאת, המכונות שהגיעו מגלי גיל, פורקו חלקית.
בעצם רוב המכונות הוצאו דרך פיר גלי גיל עצמו (שים לב שהוא רושם שהם נלקחו לאחור באחת התמונות).
ראשי הקידוח שלהן נשארו באדמה, כי נת"ע נזהרים מלחפור שם בגלל בניית המעבר של הכבישים התת"ק.
רק עכשיו בעצם הם התחילו בחפירות אל מתחת למפלס הכבישים הללו ויכולים לחשוף את ראשי המכונות הללו.
אחרי שהם יגיעו לתחתית, הם יצטרכו לגרור את ראשי הקידוח עד הפיר שליפה (שנמצא בחלק הדרומי של האתר) ולהוציא גם אותם.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אחרי שכתבתי את זה, אני בעצם גם קצת נלחצתי'
אחרי שכתבתי את זה, אני בעצם גם קצת נלחצתי
25/07/2019 | 21:44
43
הראיון של מנהרה למכוניות שתהיה "תלויה" מעל חלל התחנה עם רכבות שיעברו מתחתיה, ממש לא נשמעת לי ראיון כזה מזהיר (פרט לנושא העיכובים שזה הביא לפרוייקט).
אני מאוד מקווה שהם חשבו ממש טוב וחלילה לא נראה התמוטטות של מנהרה הזאת בגלל חדירת מיי תהום, וויברציות של מכוניות או של רכבת, או כל דבר אחר.
זה נכון שהשיקוע הזה לא מאוד עמוק, אבל עדיין זה גורע משהו כמו 5 מטר (לפחות) מעובי שכבת הקרקע שתהיה מעל התחנה.
אני גם לא יודע איפה בדיוק תעבור המנהרה של הקו הירוק (מקווה מאוד שלא מתחת לאותו שיקוע).
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה לכל העונים, MATRIX , Raminec'
תודה לכל העונים, MATRIX , Raminec
26/07/2019 | 17:55
23
לצפיה ב-'אנסה לענות על חלק מהשאלות'
אנסה לענות על חלק מהשאלות
26/07/2019 | 12:37
2
74
תאריך הפתיחה של המעבר התת קרקעי הוא רבעון רביעי 2020.
לדברי המארחים בביקור, עד כה נוצקה רצפה באורך 30מ' בצד הדרום מערבי של התחנה. זה מבלי לכלול את הרצפה של פיר השליפה שנוצקה כבר לפני יותר מחצי שנה (אני יודע את זה מהביקור הקודם שלנו שבו כבר מכונות הכריה נשלפו והרצפה היתה קיימת) תמונה מ 12/2018 של קרקעית פיר השליפה מצורפת.
מכונות הכריה אכן הגיעו לקצה התחנה וחזרו לאחור לשליפה בגלי גיל, אך הכריה של הקרקע מתחת למעבר התת קרקעי של יצחק שדה/קרליבך/לינקולן עדיין לא הסתיימה ולכן לא ניתן היה עד כה לשלוף את ראשי הכריה שטכנית לא ניתן להסיע אחורה. למעשה בביקור האחרון שלנו בתחנה החפירה מתחת למעבר התת קרקעי הייתה בעיצומה, לכן יש בפוסט תמונות של מסוע העפר בפעולה.
בניגוד למה שכתב matrix, התכנון לשליפת ראשי הכריה אינו מפיר השליפה דרכו נשלפו המכונות עד כה, אלא מפיר אחר שנמצא בצמוד למעבר התת קרקעי בצידו הצפון מזרחי. גם זה מופיע במפורש בפוסט של שבתשתיות.
matrix, בנושא חששותיך אני חושב שאין סיבה לדאגה. יציקת המעבר התת קרקעי חושבה כך שהוא יוכל לעמוד בזכות עצמו ללא תמיכה מתחתיו (ואכן הקרקע מתחתיו כבר נחפרה והוא עומד במקומו). לא מדובר במפתח חריג לגשר ולקירות הסלארי של התחנה אין בעיה לתמוך בקורות הגשר. עם זאת, מתוכננת בניית קירות תומכים מתחת למעבר כחלק משלד התחנה.
כמו כן, הקו הירוק בהחלט מתוכנן לעבור מתחת לגשר של המעבר התת קרקעי. למעשה הקו הירוק עובר ממש מתחת למפלס המעבר המשוקע והרמפה של רחוב קרליבך. זו התמונה השניה שמצורפת, מתוך אתר ה- gis של עירית תל אביב.
אני לא מבין איך אתה רואה תסריט של חדירת מי תהום למעבר התת קרקעי בלי הצפה של מפלסי הקו האדום והקו הירוק שנמצאים עמוק מתחתיה. מה גם שתחתית הקופסה של התחנה (כלומר עומק הכריה המירבי של הקופסה, לפני יציקות) הוא מינוס 6 מטר ביחס לפני הים. כלומר המים צריכים לעלות כמה עשרות מטרים כדי להגיע אל מפלס המעבר התת קרקעי. לדעתי כיום מפלס מי התהום בתל אביב שווה או נמוך ממפלס פני הים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' על תיקון הטעויות שלי'
על תיקון הטעויות שלי
26/07/2019 | 15:31
1
34
לגבי החששות שלי.
האם הבנתי נכון שהמעבר התת"ק בעצם משתמש בקירות הסלארי של התחנה על מנת לקבל את התמיכה?
או במילים אחרות, האם הוא בעצם נמצא בקצה התחנה?
לגבי חדירת מי תהום, תודה על התיקון גם כן, אבל האם בלי קשר לסכנה הספציפית הזאת, אתה חושב ששלוש מפלסים של תנועה (שניים של רק"ל ואחד של כלי רכב), בקרקע רכה, זה באמת בטיחותי לטווח הארוך?
ושאלה אחרונה, כידוע מסביב למקום מתוכננים לקום לא מעט מגדלים.
די בקרוב, אולי נראה בניית מגדל מעריב.
האם כל נושא המנהרות ישפיע או אולי יגביל את תכנון המגדל ואת חפירת המרתפים שלו?
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך'
המשך
26/07/2019 | 22:09
32
המעבר התת קרקעי נשען על קירות הסלארי (הארוכים) והוא אינו נמצא בקצה. עובדה שפיר השליפה שנמצא בתהליכי הקמה נמצא צפון מזרחית למעבר, כלומר בצד הרחוק מרציפי התחנה.
לא רואה סיבה למה שלא יבנו שלושה מפלסי תנועה. בונים מגדלים עם מרתפי חניה ועוד עשרות קומות משרדים מעליהם ממש בסמוך ("תאומי רובינשטיין" כמדומני) והכל סבבה בינתיים. לא חושב שיש בעיה עם הקרקע.
לפי מה שהבנתי המגבלות על הקמת מרתפים הן רק עד לקביעת גבולות תחום העבודה של הקמת הקווים והתחנות על מנת שהמרתפים לא יפריעו לעבודות ההקמה. לאחר שנקבע תחום העבודות משחררים את האישורים להקמת מרתפים ואין כל בעיה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כמו שאמרתי בעבר, נראה שנת"ע מקשיבים לנו '
כמו שאמרתי בעבר, נראה שנת"ע מקשיבים לנו
26/07/2019 | 18:56
2
61
העדכון האחרון שיצא ממש לפני דקות, יש עדכונים מתחנת יהודית (בנוסף להלל וארלוזורוב).
ובכן, גם בתחנת יהודית הושלמו החפירות של קופסת התחנה (פרט לכניסות), וגם יצקו את הרצפה.
רואים בסרטון, גם הכנות לקראת יציקת הקירות הפנימיים של התחנה.
נראה שכרגע כל התחנות (פרט לקרליבך, בן גוריון ואלנבי), נמצאות פחות או יותר באותו שלב של הבניה פחות או יותר.
זאת אומרת בכולן הסתיימה החפירה, עובדים על כניסות, יש רצפה ואולי גם קירות יצוקים ובקרוב יתחילו בבניית המבנה הפנימי.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אתמול נסעתי'
אתמול נסעתי
29/07/2019 | 08:43
1
30
באוטובוס בינעירוני תמוד למתחם העבודות של תחנת יהודית.
למעשה כמעט כל שטח העבודות הוא כבר לא בור אלא רצפה. ונותר עוד בור קטן יחסית כנראה להכנסת כל המערכות פנימה.
זה לא אומר שהם ישחררו את השטח בקרוב, הם צריכים את שטחי ההתארגנות האלה כמו אוויר לנשימה, אבל כבר מתחילה תחושה של סוף פרויקט.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לצערי זה רק הרגשה.'
לצערי זה רק הרגשה.
29/07/2019 | 20:43
21
למרות שיש התקדמות גם בתחנה הזאת, הרי שמתמונות עולה שהמצב בתחנה, נמצא בערך באותו שלב של שאר התחנות.
קרי, החפירות נגמרו, הקופסה החיצונית מוכנה ועובדים על הקופסה הפנימית.
בניה של פנים התחנה עוד לא התחילה.
למעשה יש רק תחנה אחת בפרוייקט שאפשר להגיד עליה שיש תחושה של סוף פרויקט.
זאת כמובן תחנת אלנבי.
 

 
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ